سفری آسان با سایت TripAdvisor

سفری آسان با سایت TripAdvisor

توسط : تیم محتوا
1,743

استفاده از وب سایت های آنلاین مسافرتی گاهی اوقات می تواند دلهره آور باشد، زیرا شما دائماً غرق در اطلاعات هستید. این اطلاعات معمولاً توسط هتل‌ها یا کارکنان مدیریت املاک ارائه می‌شود و به همین دلیل گاهی اوقات غیر صادقانه یا به روز نیستند. در برخی از مواقع تصاویری از بخش‌های یک استراحتگاه را نشان می‌دهند تا مشتریان را فریب دهد تا بدون تحقیق کامل سفر کنند و خریدهای سریع آنلاین انجام دهند. در این جاست که می توان توصیه نمود تا سفری آسان را با سایت TripAdvisor دنبال کنید.

وب‌سایتی را تصور کنید که مستقیماً از مسافرانی که واقعاً از آن مکان‌ها بازدید کرده‌اند، اطلاعاتی درباره اقامتگاه‌ها به شما می‌دهد. شما می توانید قبل از رزرو اقامت در یک هتل، همه چیز را در مورد تجربیات افرادی که دقیقاً مانند شما هستند، دریافت کنید. دیگر هرگز از تبلیغات نادرست یا معرفی نادرست هتل ها ناامید نخواهید شد. این چیزی است که با تریپ ادوایزر دریافت می کنید.

پیشنهاد مطالعه:شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

سایت تریپ ادوایزر چیست؟

تریپ ادوایزر یک وب سایت اطلاعات آنلاین و رزرو سفر است که دارای نظرات، عکس ها و انجمن های آموزنده درباره هتل ها و استراحتگاه های مختلف در سراسر جهان است. کاربران مکان‌هایی را که در آن اقامت داشته‌اند را برای سایر کاربران مرور می‌کنند، بنابراین می‌توانید قبل از رزرو اقامت در آنجا همه چیز را در مورد یک محل اقامت بدانید.

با مراجعه به www.tripadvisor.com، می‌توانید هتلی را که قصد اقامت در آن را دارید جستجو کنید و همه چیز را از افرادی که قبلاً در آن اقامت داشته‌اند، بدانید. برای سفری آسان را با سایت TripAdvisor ، اگر مطمئن نیستید به کجا می‌خواهید بروید، می‌توانید مناطق را جستجو کنید و در مورد همه اقامتگاه‌های موجود در این نزدیکی اطلاعات کسب کنید. به این ترتیب، می توانید دریابید که بهترین مکان برای اقامت کجا خواهد بود.

سفری آسان با سایت TripAdvisor

نحوه عملکرد سایت TripAdvisor

در این جا نحوه عملکرد تریپ ادوایزر و نحوه استفاده موثر از این وب سایت را برای بهبود تجربه سفر و تعطیلات خود توضیح خواهیم داد.

TripAdvisor بزرگترین سایت مسافرتی جهان است که به مسافران امکان می دهد سفری عالی را برنامه ریزی کرده و داشته باشند. تریپ ادوایزر توصیه های قابل اعتمادی از مسافران واقعی و طیف گسترده ای از انتخاب های سفر و ویژگی های برنامه ریزی را با پیوندهای یکپارچه به ابزارهای رزرو ارائه می دهد. 

سایت های دارای برند تریپ ادوایزر با بیش از 260 میلیون بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد و بیش از 100 میلیون بررسی و نظر که بیش از 2.7 میلیون اقامتگاه، رستوران و جاذبه را پوشش می دهد، بزرگترین جامعه مسافرتی در جهان را تشکیل می دهند و سفری آسان را با سایت TripAdvisor برای کاربران فراهم می کنند.

این سایت ها در 30 کشور در سراسر جهان از جمله چین تحت وب سایت daodao.com فعالیت می کنند. تریپ ادوایزر همچنین شامل TripAdvisor برای کسب و کار است، یک بخش اختصاصی که دسترسی صنعت گردشگری را برای میلیون ها بازدید کننده ماهانه تریپ ادوایزر فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه:خرید کالاهای فیزیکی از چین

تریپ ادوایزر چگونه کار می کند؟

سفری آسان را با سایت TripAdvisor رزرو کنید : 

تریپ ادوایزر در واقع خود یک وب سایت رزرواسیون نیست. در عوض، به عنوان وب سایتی شروع شد که اطلاعاتی در مورد مقاصد سفر ارائه می کرد. با رشد، تریپ ادوایزر همکاری خود را با وب سایت های رزرو موجود آغاز کرد تا بتواند قیمت ها و در دسترس بودن را به اطلاعاتی که به کاربران خود ارائه می دهد اضافه کند.

می‌توانید قیمت‌ها را ببینید و فوراً بهترین معامله را با تریپ ادوایزر و همچنین سایر معاملات موجود با همان قیمت یا بالاتر ببینید. روی هر پیوندی کلیک کنید تا مستقیماً به یک وب سایت شریک آنها منتقل شوید و تعطیلات را رزرو کنید، زیرا می دانید بهترین معامله را پیدا کرده اید.

سفری آسان با سایت TripAdvisor

نظرات مسافران تریپ ادوایزر را بخوانید :

تریپ ادوایزر میلیون‌ها نظر دارد که توسط مسافرانی درست مانند خودتان که سفری آسان را با سایت TripAdvisor داشته اند، به صورت روزانه نوشته شده‌اند، بنابراین می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری درباره مکان رزرو تعطیلات بعدی، همه چیز ممکن را یاد بگیرید. مرورها را فیلتر کنید و گزینه‌هایی را انتخاب کنید که در سبک زندگی سفر شما اعمال می‌شود تا بفهمید کدام هتل برای شما عالی است. نظرات را در تریپ ادوایزر بخوانید تا در مورد اقامتگاه ها و هتل ها در سراسر جهان اطلاعات کسب کنید.

با نوشتن نظر خود به سایر کاربران کمک کنید :

پس از اقامت در هتل، دوباره به تریپ ادوایزر وارد شوید و مشارکت خود را انجام دهید. می‌توانید به مسافران دیگر کمک کنید تا از اقامتگاه‌های بد دوری کنند یا در مورد بهترین مکان‌ها برای اقامت در یک استراحتگاه یا بهترین زمان برای بازدید از ساحل،  به آنها نکاتی بدهید. هر چیزی که بگویید به مسافران آینده کمک خواهد کرد، همانطور که قبل از سفر به شما کمک کردند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت Behance

پیام فوری سایر مسافران در مورد تجربیات خود را مشاهده کنید :

تریپ ادوایزر به کاربران خود یک سرویس پیام رسانی ارائه می دهد تا بتوانید با سایر مسافران تریپ ادوایزر ارتباط برقرار کنید. برای داشتن سفری آسان را با سایت TripAdvisor ، اگر یک بررسی قانع‌کننده را به‌صورت آنلاین می‌خوانید یا اطلاعات بیشتری از محلی که می‌خواهید بروید را نیاز دارید، لازم است تا روی نمایه او کلیک کنید و به او پیام دهید. تا جایی که می توانید بیاموزید و با خیال راحت سؤال بپرسید یا از کسانی که قبل از شما این کار را انجام داده اند راهنمایی بگیرید.

سفری آسان با سایت TripAdvisor

مکان های مورد علاقه خود را ذخیره کنید :

هنگام مرور از طریق TripAdvisor، می توانید مکان ها را ذخیره کنید تا بتوانید به عقب برگردید و دوباره آنها را مشاهده کنید. این یک ابزار عالی است، زیرا به شما کمک می‌کند مکان‌هایی را که به آن‌ها علاقه دارید، در حین برنامه‌ریزی سفرتان به خاطر بسپارید. همچنین می‌تواند مکان‌هایی را که رفته‌اید ثبت کند، بنابراین هرگز فراموش نکنید. بنابراین سفرهایی را که انجام داده اید ذخیره کنید تا مکان های گذشته را به راحتی برای مرجع پیدا کنید

می توانید برای ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری رایگان در این سایت اقدام کرده و سفری آسان را با سایت TripAdvisor را تجربه نمایید. در خصوص نحوه استفاده از تمام عملکردهای وب سایت و موارد دیگر می توانید راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد