خرید کالاهای فیزیکی از چین

خرید کالاهای فیزیکی از چین

توسط : تیم محتوا
1,499

این یک راهنمای موثر در خرید کالاهای فیزیکی از چین است و مناسب کارآفرینانی است که تصمیم دارند یک محصول جدید را توسعه دهند یا یک تجارت جدید راه اندازی کنند که نیاز به تهیه قطعات و مواد خام از چین دارند. البته باید در نظر داشت که برخی از این فروشگاه های چینی، در مقایسه با بزرگترین فروشگاه هایی که جهان تاکنون شناخته است، کم اهمیت هستند. اما باید در نظر داشت که بسیاری از شرکت های بزرگ در جهان، هنگامی که نیاز به قطعاتی با قیمت مناسب دارند، به سراغ کشور چین می روند. 

خرید کالاهای فیزیکی از چین

خرید از چین

شاید فکر می کنید که برای خرید از چین باید یک تاجر بزرگ باشید؟ شما می‌توانید مستقیماً از بزرگترین فروشگاه های این کشور خرید کنید. این آسان و سرگرم کننده است. فقط کافی است که بدانید چگونه باید عمل کنید. پیش از این،  خرید وسایل از جاهای دور سخت بود. در دوران مدرن تر، تجارت بین المللی آنقدر گران یا پرخطر نیست، اما غیرقابل دسترس بود، زیرا باید کسی را می شناختید. 

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، بزرگترین عامل تغییر در طول زندگی ما،  اینترنت در اینجا نقش اصلی را ایفا می کند. در 5 سال گذشته تعداد بی‌شماری شرکت های چینی متوجه شده‌اند که اگر یک صفحه وب بسازند و فردی با زبان انگلیسی کافی برای پردازش سفارش استخدام کنند، می‌توانند تعداد زیادی از واسطه‌ها را دور بزنند و در دسترس مشتریان بالقوه‌شان باشند.

پیشنهاد مطالعه:گیفت کارت iTunes ایتونز

برای خرید کالاهای فیزیکی از چین در ابتدا، توصیه می شود که با خرید ویترینی تفریحی شروع کنید. این به شما حسی از گستره و بزرگی فروشگاه هایی که می خواهید از آن خرید کنید را می دهد. چندین فهرست وب بزرگ از شرکت های چینی و محصولات آنها وجود دارد. این سایت ها مکانی برای شروع خرید ویترین هستند. سایت هایی همچون علی بابا، منابع جهانی، ساخت چین البته در نظر داشته باشید که می توانید با نوشتن محصولی در نوار جستجوی این سایت ها که قصد خرید آن را دارید، می توانید به سرعت به تنوع سفارش خود پی ببرید.

و همچنین می توانید خرید خود را بر اساس موضوع پیدا کنید. وقتی چیزهایی را در فهرست پیدا کردید، به برخی از شرکت هایی که آن را می فروشند نگاهی بیندازید. آنها معمولاً نمونه ای از محصولات خود را در دایرکتوری نشان می دهند. اگر به صفحه اطلاعات تماس در دایرکتوری بروید، آنها اغلب یک وب سایت واقعی دارند که ممکن است نمونه های متفاوتی از محصولات داشته باشد. 

در هر صورت، کاتالوگ واقعی محصولات معمولاً بسیار کامل تر است. اگر چیزی را می بینید که دوست دارید، اغلب مفید است که در مورد سایر موارد مشابه سؤال کنید. همچنین به ندرت اطلاعات کاملی در مورد یک کالا در وب پیدا خواهید کرد، باید از آنها برای اطلاعات کامل و مشخصات محصول هنگام خرید کالاهای فیزیکی از چین بخواهید.

خرید کالاهای فیزیکی از چین

خرید مستقیم از سایت های معتبر در چین

در نظرداشته باشید که گویی شما از یک کارخانه خرید خواهید کرد و آنها فقط علاقه مند به فروش به یک خریدار حرفه ای هستند. کسی که می داند چگونه چیزهایی بخرد و احتمالاً چیزهای زیادی خواهد خرید. پس از انتخاب و خرید خود، به یک حساب حمل و نقل با DHL یا TNT نیاز دارید که  خوشبختانه دسترسی به اینها آسان است، همه آنها دارای ثبت نام رایگان در وب هستند.

همچنین لازم است که یک حساب ارزی معتبر داشته باشید که در آن به میزان خریدی که دارید، موجودی لازم را داشته باشید. می توانید روش پرداخت آنلاین پی پال را انتخاب کنید. برای افتتاح این حساب، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید. همچنین برای تحویل سفارشات خریداری شده و دریافت در ایران نیز 20پیمنت شما را یاری می کند.

پیشنهاد مطالعه:ویزا کارت کلاسیک چیست؟

تماس با فروشنده 

هنگام خرید کالاهای فیزیکی از چین ، می توانید یک ایمیل بنویسید یا مستقیماً به صورت متنی چت کنید. علی بابا و غیره دارای ایمیل در سیستم هستند، همچنین می توانید به صفحه جزئیات تماس شرکت بروید و صفحه وب واقعی شرکت را پیدا کنید. در صفحه وب معمولاً می توانید یک آدرس ایمیل واقعی، شماره تلفن و اغلب یک آدرس چت MSN یا AIM پیدا کنید. تعداد زیادی از شرکت ها می توانند به زبان انگلیسی چت متنی زنده داشته باشند. 

اولین تماس شما باید کوتاه و دقیق باشد. تا زمانی که پاسخ ندهند، زیاد وارد جزئیات نشوید. ممکن است تعدادی ایمیل‌های معرفی ایجاد کنید و شرکت‌هایی که با آنها تماس می‌گیرید تعداد زیادی از آنها را دریافت کنند. هنگام نوشتن ایمیل، باید از انگلیسی ساده استفاده کنید. نمایندگانی که با آنها صحبت می کنید اغلب به اندازه کافی انگلیسی می دانند تا بتوانند سفارش را انجام دهند و اغلب انگلیسی ویژه را یاد می گیرند، فرمی ساده که توسط صدای آمریکا ایجاد شده است. 

اما در اینجا چند نکته وجود دارد. جملات کوتاه با کلمات ساده، یک مفهوم روان در هر جمله و احترام متقابل که باید هنگام مکاتبات به آن ها توجه کنید. علامت ایمیل خود را بررسی کنید شامل برخی از اطلاعات پشتیبان است. چون شرکتی که با آن تماس می گیرید فقط می خواهد با یک خریدار حرفه ای کار کند، آنها اغلب سعی می کنند وب سایت شما را بررسی کنند. 

البته در نظر داشته باشید که در زمان خرید کالاهای فیزیکی از چین ، غیرمعمول نیست که از یک شرکت پاسخی دریافت نکنید. ممکن است دلایل زیادی برای این وجود داشته باشد. ممکن است شرکت در حال حاضر خیلی شلوغ باشد، یا ممکن است که آنها فکر می کنند شما خریدار حرفه ای نیستید. برخی از شرکت ها فقط به ایمیل های در سیستم در علی بابا و غیره پاسخ می دهند.

بسیاری از شرکت‌ها نام دامنه را برای آدرس ایمیل شما یا وب‌سایتی که در علامت خود فهرست می‌کنید بررسی می‌کنند. این تقریباً تنها چیزی است که آنها در مورد شما می دانند. اگر فقط یک ایمیل yahoo.com داشته باشید، نرخ پاسخ بالایی دریافت نخواهید کرد.

خرید کالاهای فیزیکی از چین

تکمیل کردن سفارش خرید کالاهای فیزیکی از چین 

هنگامی که سفارش کالای خود را نهایی کردید، احتمالاً می خواهید آن را دریافت کنید. اگر می خواهید برای کسب و کار خود از خرید کالاهای فیزیکی از چین استفاده کنید، ایده این است که یک نمونه از کالای سفارشی را پیش از سفارش انبوه دریافت کنید و آن را در خصوص کیفیت بررسی نمایید. بسیاری از شرکت های چینی، برای ارسال نمونه های ارزان قیمت به صورت رایگان، هیچ مساله ای نخواهند داشت.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از UI KITS

اگر کالایی که می خواهید گران است، باید هزینه آن را بپردازید، اما می توانید فقط 1 عدد را به عنوان نمونه بخرید. اغلب برای این سفارش نمونه با حجم کم هزینه اضافی دریافت می شود. برای اقلام ارزان، اغلب می توانید 5 یا 10 مورد از آنها را تهیه کنید. 

لازم است که در این فرآیند، زمان تحویل را نیز در نظر داشته باشید. این که چه مدت پس از پرداخت شما ارسال می شود؟ در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت با تکیه بر تجربه و تخصص خود می توانند شما را یاری کرده و بدون نگرانی، کالای سفارش داده شده را در سلامت کامل در ایران تحویل دهند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد