ویزا کارت کلاسیک چیست؟

ویزا کارت کلاسیک چیست؟

توسط : تیم محتوا
1,763

ویزا کارت کلاسیک بدون امنیت بانک کاربردی برای افرادی طراحی شده است که اعتبار ضعیفی دارند و نمی خواهند برای کارت اعتباری تضمین شده سپرده بگذارند. این کارت شامل ویژگی های همچون کارمزدهای متعدد، درصد بالای سالانه و عدم مهلت است. برای کسانی که در تلاش هستند اعتبار خود را ایجاد کنند، گرفتن تاییدیه کارت اعتباری ناامن ممکن است دشوار باشد، اما این کارت، یک فرآیند تایید سریع ارائه می دهد که می تواند به شما در شروع سفر کمک کند.

ویزا کارت کلاسیک چیست؟

بهترین ویژگی های ویزا کارت کلاسیک

این کارت برای افرادی که اعتبار کمی دارند، مناسب است. از آنجایی که گزینه‌های کارت ناامن کمتری برای افرادی که سابقه پرداخت نامطلوب دارند وجود دارد، دسترسی به این کارت ارزش بررسی را دارد. این کارت برای ایجاد اعتبار طراحی شده است، بنابراین ضروری است که فعالیت پرداخت شما در گزارش های شما منعکس شود و در امتیاز اعتباری شما لحاظ شود.

اما ممکن است در شرایط عادی ، این محصول مناسب مصرف کننده نباشد. زیرا هزینه راه‌اندازی، هزینه سالانه، هزینه‌های نگهداری ماهانه آن زیاد است. همچنین با APR با نرخ ثابت 29.99٪، نگهداشتن موجودی روی این کارت شاید مناسب نباشد.

ضمن آنکه یک کارت بدون مهلت است. از تاریخ خرید ویزا کارت کلاسیک از شما بهره دریافت می‌شود، برخلاف سایر کارت‌ها که در صورت پرداخت کامل موجودی خود در تاریخ سررسید، می‌توانید از پرداخت سود خودداری کنید. همچنین افزایش سقف اعتباری هزینه دارد. کارمزد افزایش سقف اعتباری 100 دلاری ذکر شده است، اگرچه بانک کاربردی تحت شرایط خاصی از آن چشم پوشی می کند.

پیشنهاد مطالعه:بررسی ویزا کارت الکترون

مزیت های ویزا کلاسیک

شما می توانید با تهیه ویزا کارت کلاسیک ، فرآیند سریع و آسان درخواست و تایید را داشته باشید. برای درخواست آنلاین روی گزینه اعمال کن، کلیک کنید. با استفاده از این کارت و با پرداخت به موقع و استفاده مسئولانه، به اعتبار اضافی دسترسی پیدا کنید. همچنین APR ثابت و پرداخت های ماهانه قابل مدیریت را در اختیار خواهید داشت. بنابراین یک کارت اعتباری ویزا با قابلیت EMV واقعی که به اعتبار کاملی برای تأیید نیاز ندارد را دریافت می کنید.

ویزا کارت کلاسیک چیست؟

هزینه های ویزا کارت کلاسیک 

ویزا کارت کلاسیک غیر ایمن بانک کاربردی دارای هزینه های بسیار بیشتری نسبت به کارت های اعتباری معمولی است که برای بازسازی اعتبار طراحی شده اند. در حالی که معمولاً کارت‌ها هزینه‌های مرتبط با رفتارهای منفی مانند پرداخت‌های دیرکرد را دریافت می‌کنند، این کارت همچنین دارای کارمزدی برای باز کردن، کارمزد سالانه، هزینه‌های نگهداری ماهانه است که شامل موارد ذیل است :

هزینه پردازش : 89 دلار برای باز کردن حساب خود

هزینه سالانه : 75 دلار در سال اول و بعد از آن 45 دلار

هزینه تأخیر : تا 38 دلار

هزینه پرداخت برگشتی : تا 38 دلار

هزینه نگهداری ماهانه: برای سال اول وجود ندارد. 6.25 دلار در ماه (75 دلار در سال) پس از آن

هزینه کارت اضافی : 30 دلار

هزینه تعویض کارت : 30 دلار

هزینه برای پرداخت های اختیاری : هر کدام 12.95 دلار

هزینه توقف پرداخت : 30 دلار

کارمزد اطلاعات حساب خودکار : 50 سنت برای هر درخواست از طریق سیستم اطلاعات حساب خودکار کارت

کارمزد افزایش محدودیت اعتباری : 100 دلار (مگر اینکه توافق دیگری انجام شود)

هزینه بازگرداندن : 50 دلار

پیشنهاد مطالعه:گیفت کارت ویزا

مقایسه با کارت های دیگر

اگر عمدتا کارت‌های اعتباری می‌خرید و اعتبار ضعیفی دارید، دو گزینه مشابه وجود دارد که شامل  Milestone Gold Mastercard و Indigo Platinum Mastercard است. Milestone Gold Mastercard دارای کارمزد سالانه 35 تا 99 دلار است . در مقایسه با کارمزد سال اول ویزا کارت کلاسیک که 75 دلار و پس از آن 45 دلار برای همه متقاضیان است. 

همچنین هیچ کدام از کارت ها برنامه پاداش ارائه نمی دهند و هیچ جایزه ثبت نامی برای کارت ویزای کلاسیک یا Mastercard طلایی Milestone وجود ندارد. دارندگان کارت Milestone Gold از مزایای Mastercard از جمله محافظت از سرقت شناسه Mastercard برخوردار می شوند که شامل نظارت بر هویت می شود. مزایای ویزا در کارت Applied Bank ماهیت مشابهی دارد - ID Navigator آن را نظارت می کند و شما را از نقض احتمالی داده ها مطلع می کند.

هنگامی که ویزا کارت کلاسیک را با مسترکارت Indigo Platinum مقایسه می کنید، در خواهید یافت که  متقاضیان مسترکارت Indigo Platinum شانس دریافت هزینه سالانه 0 دلاری دارند، اما برخی بسته به نسخه کارتی که واجد شرایط دریافت آن هستید، تا 99 دلار پرداخت خواهند کرد. 

هزینه سال اول بانک کاربردی 75 دلار و پس از آن برای همه متقاضیان 45 دلار است. ضمن آنکه مانند کارت بانکی کاربردی، مسترکارت Indigo Platinum نیز پاداشی ارائه نمی دهد. اما Mastercard Indigo Platinum محافظت از سرقت ID Mastercard را ارائه می دهد. این قابلیت با قابلیت ID Navigator در کارت بانک کاربردی قابل مقایسه است.

ویزا کارت کلاسیک چیست؟

محدودیت اعتباری برای ویزای کارت کلاسیک 

شما در ویزا کارت کلاسیک یک حساب کاربری با محدودیت اعتباری 300 دلار دریافت خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که کارمزد سالانه هنگام افتتاح حساب شما به حساب شما واریز می شود، بنابراین اعتبار اولیه شما در واقع 225 دلار خواهد بود. اگرچه صادرکننده در صفحه برنامه خود می‌گوید که کاربران می‌توانند با پرداخت‌های به‌موقع و استفاده مسئولانه به اعتبار اضافی دسترسی پیدا کنند، ممکن است هزینه افزایش سقف اعتبار تا 100 دلار وجود داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت Usenetexpress

در نظر داشته باشید که هیچ گزینه ای برای پیش تایید وجود ندارد، اما می توانید پس از پر کردن درخواست آنلاین به سرعت تصمیم بگیرید. اگر ادامه دهید، هزینه پردازش 89 دلاری از شما دریافت خواهد شد که برای باز کردن حساب باید پرداخت کنید.

خدمات مشتریان این کارت نیز مناسب است. در حالی که یک خط تلفن اختصاصی کارت اعتباری رایگان با خدمات خودکار وجود دارد، برای تماس تلفنی با افراد، باید بین ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر تماس بگیرید. گزینه های دیگر برای تماس، مانند چت یا ایمیل، تبلیغ نمی شوند. شما می توانید برای دریافت ویزا کارت کلاسیک ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

برچسـب هـا : سایر ، ویزا کارت کلاسیک
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد