گیفت کارت ویزا

گیفت کارت ویزا

توسط : تیم محتوا
1,925

گیفت کارت ویزا یک هدیه عالی است. می توانید از آنها در هر مکانی که ویزا می پذیرد، استفاده کنید. از جمله رستوران ها، فروشگاه های بزرگ و موارد دیگر. با این حال، مهم است بدانید که هزینه ای برای خرید کارت هدیه ویزا وجود دارد که برای تهیه آن می توانید از طریق خدمات برجسته 20پیمنت اقدام کنید. باید در نظر داشته باشید که تمامی کارت های هدیه ویزا دارای هزینه هستند و هزینه بر اساس ارزش کارت هدیه است.

کارت هدیه ویزا چگونه کار می کند؟

این یک کارت ویزا پیش پرداخت است که می توانید آن را از بین مبلغ 20 تا 500 دلار انتخاب کنید. می توان از آن در اکثر مکان هایی که کارت های نقدی Visa پذیرفته می شود استفاده کرد. از آنجا که این یک کارت پیش پرداخت است، هزینه ها محدود به مقدار پول روی کارت است. هنگامی که گیرنده با گیفت کارت ویزا خرید می کند، مبلغ خرید از موجودی کارت کسر می شود.

پیشنهاد مطالعهخرید و نحوه ارسال از سایت ASOS.com

فعال کردن گیفت کارت ویزا

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان گیفت کارت خود را فعال کرده و پین را دریافت کنید، لازم است اشاره کنیم که برای فعال سازی و ثبت گیفت کارت ویزا می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کرده و کارت خود را فعال کنید و در نهایت یک پین به طور خودکار پس از فعال سازی اختصاص داده می شود.

شما می توانید با استفاده از سیستم تلفن خودکار ، به صورت 24 ساعته ، موجودی و سابقه تراکنش خود را بررسی کنید. باید شماره حساب موجود در کارت خود را ارائه دهید. این را در نظر داشته باشید که هنگام خرید و پرداخت هزینه، یک تاجر نمی تواند به شما بگوید چقدر پول روی کارت باقی مانده است. اطلاع از موجودی قبل از استفاده، به اطمینان از پذیرفته شدن کارت شما کمک می کند.

گیفت کارت ویزا

آیا گیفت کارت یک کارت اعتباری است؟

خیر ، این یک کارت پیش پرداخت است و گیرندگان کارت هدیه خط اعتباری ندارند. آنها فقط می توانند تا موجودی کارت را خرج کنند. شما می توانید در صورت گم شدن یا سرقت گیفت کارت ویزا خود، آن را پیگیری کنید. توصیه می کنیم که شماره حساب گیفت کارت خود را به محض دریافت روی کاغذ جداگانه بنویسید و در مکانی امن نگهداری کنید.

برای لغو گیفت کارت باید شماره حساب را وارد کنید. سپس می توانید گیفت کارت را با موجودی باقی مانده ، منهای 10.00 دلار هزینه تعویض جایگزین کنید. در نظر داشته باشید که هزینه اسمی 3.95 دلار برای هر کارت وجود دارد. همچنین اگر مبلغ خرید بیش از موجودی موجود در گیفت کارت ویزا باشد، تراکنش تأیید نمی شود. وقتی گیفت کارت خود را به عنوان پرداخت ارائه می دهید، کافی است ارزش کارت خود را به صندوقدار اطلاع دهید و مابه التفاوت آن را به صورت نقدی یا کارت اعتباری پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعهنحوه پرداخت هزینه آزمون PTE پی تی ای

در نظر داشته باشید که کارت هدیه قابل بارگیری مجدد نیست. پس از اتمام موجودی، کارت باید بریده شده و دور بیافتد. در صورت نیاز به بازگرداندن کالایی که با کارت هدیه خریداری کرده اید، تاجر مطابق دستورالعمل های Visa کالا را اداره می کند. تاجر ممکن است مبلغ خرید را به گیفت کارت ویزا بازگرداند.

در نظر داشته باشید که از این نوع از کارت هدیه نمی توانید برای پیش پرداختهای نقدی از جمله برداشت دستگاه های خودپرداز و در موسسات غیر مالی مبادله پول استفاده شود. ضمن آنکه هنگامی که با این کارت هدیه، پرداختی را انجام داده باشید، نمی توانید آن را متوقف کنید. بنابراین هنگام خرید از سایت های خارجی و پرداخت های ارزی با گیفت کارت ویزا ، دقت کافی را داشته باشید.

گیفت کارت ویزا

ارزش گیفت کارت 

هنگامی که از تمام وجوه گیفت کارت استفاده کرده اید و نیازی به بازگشت نیست، کافی است آن را بریده و کارت را دور بیندازید. اما باید اشاره کنیم که ارزش کارت هدیه از 10.00 دلار تا 74.99 دلار دارای هزینه 2.95 دلار است. همچنین ارزش گیفت کارت ویزا از 75.00 دلار تا 149.99 دلار دارای هزینه 3.95 دلار است. این در حالی است که ارزش آن از 150 دلار تا 249.99 دلار دارای هزینه 4.95 دلار می باشد و ارزش از 250.00 دلار تا 349.99 دلار دارای هزینه 5.95 دلار خواهد بود.

در حالی که هزینه های استاندارد در بالا ذکر شده است، برای کارت های هدیه ویزا ،مخصوص فروشگاه هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال، کارت هدیه Target Visa  50 دلار هزینه فعال سازی 5 دلار را دارد. در حالی که یک کارت هدیه 50 دلاری Walmart Visa دارای هزینه فعال سازی 3.88 دلار است.

پیشنهاد مطالعهسرویس گوگل میت Google Meet چیست و چه کاربردی دارد

از کجا می توان گیفت کارت ویزا خرید؟

گیفت کارت ویزا را می توان در بسیاری از سایت های خارجی خریداری کرد. آنها را همچنین می توانید به صورت آنلاین از 20پیمنت خرید کنید. به خاطر داشته باشید که در حالی که وجوه کارت هدیه منقضی نمی شود، می توانید کارت هدیه خود را با کارت هدیه جدید جایگزین کنید.

باقی مانده گیفت کارت ویزا منقضی شده، سپس به کارت هدیه جدید منتقل می شود. توجه داشته باشید که معمولاً هزینه اضافی برای عدم فعالیت وجود دارد که این از موجودی کارت کم می شود. اگر یک سال پس از فعال شدن کارت استفاده نشود، هزینه ای ایجاد می شود. به خاطر داشته باشید که باید پیش از اتمام پایان سال خرید خود، از کارت هدیه خود استفاده کنید زیرا هزینه عدم استفاده نیز وجود دارد.

شما می توانید به سادگی با گیفت کارت ویزا از سایت های معتبر و بزرگ خرده فروشی آنلاین مانند ایبی و آمازون خرید نمایید. برای تهیه این گیفت کارت، از راهنمایی و خدمات 20پیمنت بهره مند شده و به راحتی برای خریدهای هیجان انگیز خود از سایت های خارجی اقدام نمایید. 

برچسـب هـا : سایر ، ویزا ، گیفت کارت
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد