خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

توسط : تیم محتوا
2,299

سایت جی دی نیز، با هدف کسب درآمد برای شرکت و اطمینان از کسب سود بزرگ راه اندازی شده است. این کار را با فروش اقلامی مانند پوشاک، کفش و لوازم جانبی انجام می دهد. JD sports فقط یک تجارت آنلاین نیست، بلکه به عنوان یک فروشگاه بزرگ نیز عمل می کند. این سایت JD در کنار فروشگاه های خیابانی اجرا می شود تا به فروش کمک کند. 

خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

اهداف سایت جی دی 

دلیل داشتن این وب سایت، آن است که گزینه دسترسی به محصولات متنوع خود را در سراسر جهان ارائه می دهد و به این معنی است که هر کسی در سراسر جهان می تواند محصولات را از JD خریداری کند و سود را به طور گسترده افزایش دهد. 

داشتن یک وب سایت همچنین به این معنی است که هزینه های سربار و کارکنان کمتری نسبت به یکی از مغازه های خیابانی وجود دارد. این وب سایت بیش از یک هدف دارد. هدف دیگر، اطمینان از ادامه استفاده مشتری از وب سایت است. به این حفظ مشتری می گویند. 

وب سایت این اهداف را با موفقیت برآورده می کند. زیرا شرکت هنوز در حال اجرا است و یک شرکت بسیار ثروتمند است، بنابراین واضح است که سود خوبی به دست می آورد. سایت JD  یک شرکت بسیار شناخته شده در سراسر جهان است که بسیاری از مردم بارها و بارها محصولات را از آن خریداری می کنند، بنابراین در حفظ مشتریان خود بسیار موفق هستند.

وب سایت ورزشی JD طوری ساختار یافته است که پیدا کردن هر محصولی، به راحتی در دسترس است و کار با آن سریع و آسان می باشد. یک گزینه جستجو در سمت راست بالای صفحه قرار دارد و همچنین لیستی از هر برندی که مواردی را در وب سایت ورزشی JD دارد، وجود دارد. 

پیشنهاد مطالعه: پیشنهادات تخفیف دار در آمازون 

تنوع محصولات سایت JD

سایت جی دی ، طیف وسیعی از کالاها از کت مردانه تا کفش زنانه را ارائه می دهد. JD در پوشاک و کفش تخصص دارد و برای مردان، زنان و جوانان لباس تولید می کند. برندهای بزرگی مانند آدیداس، نایک و فرد پری کالاهای خود را به JD می فروشند و سپس JD کالاها را به مردم عرضه می نماید. این یک چیز خوب است زیرا همه برندهای بزرگ در دسترس هستند و می توان محصولات با اصالت را خریداری کرد. برای خرید از این سایت، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

تخفیف های جذاب

برای اینکه مشتریان دوباره به وب سایت بازگردند، سایت JD پیشنهادات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. این موارد شامل مواردی مانند تخفیف 20٪ در خرید بعدی شما از ما است. این باعث می شود مشتری تمایل داشته باشد که به وب سایت بازگردد و اقلام بیشتری خریداری کند. 

دلیل اینکه JD این تخفیف ها را ارائه می دهد، حفظ مشتریان و خرید آنها از وب سایت است. راه های مختلفی وجود دارد که سایت جی دی این پیشنهادات را ارائه می دهد. یکی از راه‌هایی که آن‌ها این کار را انجام می‌دهند این است که پیشنهاد را در صفحه اصلی وب‌سایت ارسال می‌کنند تا همه افرادی که از وب‌سایت بازدید می‌کنند بتوانند در اولین ورود به وب‌سایت آن را ببینند. 

راه دیگری که آنها می توانند پیشنهادات را ارائه دهند، ارسال پیشنهاد از طریق ایمیل برای مشتریان خود است. این باعث می شود که پیشنهاد برای هر مشتری شخصی تر شود. این همچنین تضمین می کند که هر یک از مشتریان، پیشنهاد را دریافت می کند، حتی اگر از وب سایت JD بازدید نکرده باشند.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت Contabo

تاریخچه سایت JD

گروه JD اولین فروشگاه JD Sports خود را در مالزی راه اندازی کرد. اولین ورود این گروه به آسیا و اقیانوسیه. JD اکنون در استرالیا، سنگاپور و تایلند فروشگاه دارد. گروه JD همچنین اولین سالن بدنسازی خود را به عنوان بخشی از JD Gyms افتتاح کرد. کانسپت باشگاه ورزشی مقرون به صرفه و در عین حال شیک است. همچنین سایت JD  ، شرکت Go Outdoors را خریداری نمود و در سال 2019، گروه JD به لیست FTSE100 از بزرگترین مشاغل در بریتانیا ارتقا یافت.

در سال 2017، این گروه،  Hot-T، یک خرده‌فروش کفش ورزشی با مارک ورزشی در کره جنوبی را خریداری کرد و در سال 2020 ، سایت جی دی ، اولین فروشگاه خود را در میدان تایمز، نیویورک، ایالات متحده آمریکا افتتاح کرد. همچنین اقدام به خرید Shoe Palace نمود که، یک خرده‌فروش کفش و پوشاک ورزشی مارک دار در ساحل غربی ایالات متحده بود و پس از خرید، Shoe Palace دارای 167 فروشگاه شد که اکثر آنها در کالیفرنیا هستند و ارتباط قوی با جوامع اسپانیایی و لاتین تبار را ایجاد نمود.

برتری های برند جی دی

سایت JD اکنون بیش از 3300 فروشگاه در 29 منطقه دارد که شامل بیش از 890 فروشگاه JD می شود، زیرا به خوبی، آن ها را توسعه داده است. این گروه حرفه ای ، در سال 2020 نیز DTLR، یک خرده فروش کفش ورزشی و پوشاک خیابانی مستقر در مریلند، ایالات متحده را خریداری کرد. پس از خرید، DTLR دارای 247 فروشگاه در 19 ایالت، عمدتاً در شمال و شرق ایالات متحده بود.

خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

راه اندازی برند 

JD sports که در بری در سال 1981 تأسیس شد، یکی از پیشروترین خرده فروشان مد ورزشی در کشور است. این شرکت که در سال 2010 درآمدی بالغ بر 769.8 میلیون پوند داشت، از 500 فروشگاه در سراسر بریتانیا فعالیت می کند. سایت جی دی ، در توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعالیت می کند. حساب توییتر این شرکت، JD Sports Fashion دارای 6310 دنبال کننده است، در حالی که صفحه فیس بوک آن خانه 289365 طرفدار است. این شرکت 148 کلیپ را در کانال یوتیوب خود آپلود کرده است و مجموع ارائه ویدیوی آن در سایت منجر به 587350 بازدید شده است.

محتوای پروفایل توییتر JD Sports بر تبلیغات متمرکز است. این حساب مرتباً مسابقات و تخفیف‌ها را تبلیغ می‌کند و در یوتیوب، این شرکت تعدادی ویدیوی تبلیغاتی، از جمله تبلیغات و همچنین میزبانی مسابقات مختلف را ارائه می دهد، که اخیراً این شانس را برای بینندگان فراهم می کند تا به چهره آینده تبلیغات JD Sports تبدیل شوند. 

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت Hulu

این شرکت همچنین طیف وسیعی از تبلیغات را از شرکت های محصولی که در فروشگاه خود ذخیره می کند، بارگذاری کرده است. دو ویدیوی محبوب در این کانال تبلیغاتی هستند که توسط نایک تولید می شوند. سایت JD اکنون یکی از موفق ترین شرکت های خرده فروشی است که می توانید به سادگی از آن محصولات اورجینال برندهای معتبر را خرید نمایید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت جی دی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد