بهترین هتل های عمان

بهترین هتل های عمان

توسط : تیم محتوا
1,975

عمان که محل تلاقی تمدن ها و فرهنگ های باستانی است، به مسافران این فرصت را می دهد که با کشوری عربی، ارتباط برقرار کنند. مناظر متنوع آن، با امتداد خط ساحلی دست نخورده ای که با سواحل شنی سفید پراکنده شده است، لذتی را برای چشم ها به جا می گذارد. روستاهای خشتی به کنار دره های صخره ای چسبیده اند. رشته کوه های سر به فلک کشیده با دره های بی انتها تکه تکه شده اند، در حالی که به نظر می رسد تپه های شنی بزرگ وهیبا بی انتها در بیابان موج می زند. همه اینها در سه منطقه بزرگ پخش شده است. می توانید این زیبایی های بکر را همراه با اقامت در بهترین هتل های عمان ، تکمیل نمایید.

بهترین هتل های عمان

جذابیت های عمان

شمالی ترین بخش این کشور محل مسقط، پایتخت عمان است. در این شهر، می‌توانید تعداد بی‌شماری از قلعه‌های قدیمی، مساجد بزرگ و کاخ‌های سلطنتی را بیابید. برخی از آن‌ها با پای پیاده قابل کاوش هستند. برای فرار از شلوغی، یک سفر یک روزه به قلعه نخال، ارگ حکاکی شده با سنگ که در دامنه کوه های هاجر یافت می شود، داشته باشید. این قله های سر به فلک کشیده تا امارات متحده عربی امتداد دارند و بستر رودخانه ها و آبدره های ناهموار را پنهان می کنند. 

در منطقه جنوبی، سواحل صلاله با حاشیه نخل، پس از سفر طولانی و غبارآلود در ساحل، یک خلوت ایده آل را ایجاد می کند. گزینه های اقامت در اینجا بسیار زیاد است، با طیف وسیعی از استراحتگاه های هتل و مهمانخانه های ساده برای انتخاب در شهرهای بزرگتر و شهرهای ساحلی روبرو هستید. می توانید در بهترین هتل های عمان اقامت نمایید.

عمان به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد در خاورمیانه، به دلیل فرهنگ باستانی و زیبایی طبیعی شگفت انگیزش، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می کند. افرادی که به تجمل علاقه دارند مطمئناً از گزینه های اقامت در اینجا راضی خواهند بود؛ زیرا بسیاری از هتل های آن، برای یک بازدید کننده مناسب هستند. در اینجا مروری بر برخی از بهترین هتل های عمان است.

دبلیو مسقط

دبلیو مسقط استراحتگاهی شیک در منطقه ساحلی Shatti Al Qurum در عمان است که فضایی شاداب دارد. این هتل انتخابی از 279 اتاق و سوئیت هتل لوکس را به مهمانان ارائه می دهد که میراث عمانی را با طراحی معاصر ترکیب می کند. مناظر خیره کننده از سراسر خلیج عمان به صورت استاندارد در این هتل وجود دارد و مهمانان می توانند از انتخابی از پنج رستوران و بار مختلف در محل لذت ببرند که هر کدام یک غذاخوری و تجربه اجتماعی منحصر به فرد را ارائه می دهند و با منوهای خوش طعمی که حتی شلوغ ترین غذاخوری ها نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

مهمانان تجاری می توانند از فضای وسیع (به طور دقیق 8500 فوت مربع) و تیم متخصص برنامه ریزان جلسات استفاده کنند. در اینجا که یکی از بهترین هتل های عمان است، چه اقامت برای کسب و کار، چه برای تفریح یا هر دو سرویس Whatever و مانترا به مهمانان در عمان اطمینان می دهد که می توانند در اتاق های لوکس، استراحت کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های ارزان در گرجستان

Anantara Al Jabal Al Akhdar

این هتل مجلل که درست در لبه یک دره قرار دارد، منظره بی نظیری از کوه های هاجر را برای مهمانان فراهم می کند. این هتل مکانی عالی برای استراحت، پیاده‌روی و دیگر تفریحات است. مهمانانی که یکی از ویلاهای بزرگ و دوست‌داشتنی را رزرو می‌کنند با استخر شنای اختصاصی خود و بسیاری از وسایل مجلل دیگر پذیرایی می‌کنند. 

مسیرهای سنگی از میان باغ عظیمی که با فواره ها چیده شده است و مکانی بسیار زیبا برای قدم زدن قبل از شام است. میهمانان همچنین می توانند یک یا دو ست را در زمین تنیس بازی کنند یا به سادگی در آبگرم محل با سونا و حمام سنتی خود کمی نوازش کنند. این یکی از بهترین هتل های عمان می باشد.

هتل ریتز کارلتون Al Bustan Palace, A Ritz Carlton Hotel

این بنای بزرگ که در کنار کوهی در لبه مسقط قرار دارد، در ابتدا به عنوان کاخ سلطان قابوس عمل می کرد. مهمانان مطمئناً احساس سلطنت خواهند کرد؛ زیرا از امکانات مجلل مانند اتاق‌های شنا خیره‌کننده، باغ‌های نخل بزرگ با بانوج، آبگرم با تجهیزات پوشیده شده با طلای 24 عیار، چندین زمین تنیس مختلف و حتی یک شهربازی بزرگ برای کودکان همراه است.

در حالی که هر اتاق مهمان بسیار مجلل است، کسانی که چیزی متفاوت را می خواهند، باید مطمئن شوند که یکی از اتاق های پایین را دریافت می کنند. زیرا دارای تراس های خصوصی بوده و پله هایی دارندکه مستقیماً به یکی از دو استخر بزرگ تالاب منتهی می شوند. این کاخ توسط تیم ریتز کارلتون تسخیر شده است و دارای تمام امکانات لوکسی است که میهمانان انتظار دارند. سفر خود را با اقامت در  بهترین هتل های عمان کامل کنید.

بهترین هتل های عمان

The Chedi Muscat

چدی مسقط، با داشتن بزرگترین استخر در کل خاورمیانه، یک زمین بازی شیک برای بزرگسالان مرفهی است که  فرصتی برای استراحت با سبکی متفاوت را می خواهند داشته باشند. این هتل تنها ده دقیقه با ماشین از مسجد جامع سلطان قابوس و همچنین مجموعه ای از جاذبه های محبوب دیگر فاصله دارد و امکانات رفاهی فراوانی را برای مهمانان فراهم می کند تا از آن ها استفاده کنند. 

این هتل، دارای بسیاری از سبک های سنتی عمانی است، از دربان هایی که لباس کامل عمانی می پوشند تا فرش های مجلل و دیگر وسایل تزئینی که زیبایی خاصی به این محل داده است. باغ به سبک ژاپنی، همیشه مثل یک محل فوق العاده در این هتل تمیز است و مکانی دلپذیر برای سرگردانی مهمانان فراهم می‌کند، در حالی که با ساحل خصوصی، زمین‌های تنیس و حتی یک زمین گلف کامل است. این یکی از بهترین هتل های عمان است که دارای 158 اتاق و سوئیت در مجموع است که به سبک مینیمالیستی ژاپنی ساخته شده اند و دارای بسیاری از چیزهای مجلل هستند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین هاستل های ترکیه

Six Senses Zighy Bay

این هتل زیبا که به خاطر آبگرم مجلل خود مشهور است، بین کوه‌ها و ساحل واقع شده است و مکانی آرام را فراهم می‌کند که مهمانان می‌توانند در بین ماجراجویی ‌های خود استراحت کنند. مهمانان با انتخاب 82 ویلا سنگی روستایی که در یک باغ بزرگ خرما قرار دارند پذیرایی می کنند. 

این امر حریم خصوصی و فضای زیادی را برای لذت بردن مهمانان فراهم می‌کند و دوچرخه‌های ویژه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا گشت و گذار در محوطه را آسان و سرگرم‌کننده کند. مهمانان تشویق می‌شوند که هم تلفن همراه و هم کفش‌های خود را کنار بگذارند تا بتوانند از این تجربه آرامش‌بخش و منحط به‌طور کامل لذت ببرند و امکانات زیادی مانند زمین تنیس، استخر بزرگ و مرکز تناسب اندام برای استفاده وجود دارد که آن را به یکی از بهترین هتل های عمان ، تبدیل می کند.

Dunes by Al Nahda

ویلاهای مجلل با الهام از چادرهای بادیه نشین سنتی، برای کسانی که در مورد زرق و برق کمپینگ خیال پردازی می کنند، اما از امکانات رفاهی موجودات خود خوششان می آید، ایده آل است. این استراحتگاه بر فراز تپه‌های شنی عظیمی در لبه بارکا قرار دارد و هر روز صبح با ابرهای صورتی رنگ و شن‌هایی که تا آنجایی که چشم کار می‌کند، گسترده شده اند، از مهمانان استقبال می‌شود.

 فقط پنجاه اتاق برای مهمانان وجود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند که به اطمینان از فضای صمیمی کمک می کند و غذا خوردن در رستوران عالی را در حالی که آفتاب آرام آرام غروب می کند، تجربه ای مسحورکننده است. مهمانان همچنین این شانس را خواهند داشت که یک یا دو راند در زمین گلف پناهگاه بازی کنند، با آب پاشیدن در استخر شنا خنک بمانند و در اسپا در محل به نوازش خالص بپردازند.

بهترین هتل های عمان

Shangri-La Barr Al Jissah 

استراحتگاه و اسپا Shangri-La Barr Al Jissah با ارائه مناظر خیره کننده از خلیج عمان و همچنین کوه های پرتگاه هاجر، به عنوان یکی از بهترین هتل های عمان و منحصر به فرد ترین مکان های کشور، شهرت زیادی دارد. در حالی که بسیار تازه و مدرن است، سبک استراحتگاه منعکس کننده سبک سنتی عمانی است. 

پیشنهاد مطالعه:مسافرت رایگان با سایت Workaway

مهمانان مطمئناً عاشق استخر و خدمات ساحلی ویژه ای هستند که مجموعه ای انحصاری از نوشیدنی های لذیذ را برای آنها فراهم می کند، در حالی که هر اتاق و سوئیت دارای یک تراس بزرگ و مجموعه ای از امکانات رفاهی درجه یک مانند مبلمان ابریشمی، پیاده روی بزرگ است. می توانید برای اقامت در بهترین هتل های عمان ، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد