بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

توسط : تیم محتوا
26,590

آیا تا به حال در مورد کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات و تکمیل نظرسنجی شنیده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید، اما به جای اینکه این کار را با معمول ترین ابزارها، به صورت آنلاین مانند برنامه های وابسته یا راه اندازی فروشگاه آنلاین خود انجام دهید، این کار را با کلیک کردن بر روی تبلیغات در صفحات وب صورت دهید؟ استفاده از بهترین سایت های کلیکی ، در واقع راهی مناسب برای شروع به دست آوردن مقدار مناسبی از پول است.

پیشنهاد مطالعه:ویزا کارت طلایی چیست؟

معرفی بهترین سایت های کلیکی

برای کمک به درک بهتر نحوه کار این وب‌ سایت‌های PTC (پرداخت برای کلیک) و GPT (دریافت پول) و چیستی آن‌ها، فهرستی از بهترین گزینه‌ ها برای کسب درآمد با کلیک کردن بر روی تبلیغات آورده ایم تا پیدا کنید که چه گزینه هایی وجود دارد و چه چیزی هر یک از آنها را منحصر به فرد می کند. توجه داشته باشید که برخی از وب سایت هایی که در این میان، جعلی و تقلبی هستند. بنابراین چگونه می توانید یک مورد قانونی را حدس بزنید؟

بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

سایت های PTC

این مهم است که می توانید با این وب سایت های PTC و بهترین سایت های کلیکی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. اما باید درک کنید که این وب سایت ها مبلغ بسیار کمی را برای انجام یک کار پرداخت می کنند. بنابراین فکر نکنید که تمام وقت در این وب سایت ها کار کنید. اما این یک راه خوب برای کسب درآمد پاره وقت برای دانشجویان است.

در اینجا وب سایت های PTC (پرداخت به کلیک) را که قابل اعتمادترین و پردرآمدترین آنها می باشند را بدون هیچ سرمایه گذاری معرفی کرده ایم. شما فقط باید به این وب سایت ها سر بزنید و خودتان ثبت نام کنید. بنابراین، بیایید با این سایت های معروف PTC و بهترین سایت های کلیکی آشنا شویم تا درآمد خود را افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه:کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

1. ySense

ySense معتبرترین و محبوب ترین سایت برای کسب درآمد است. هزاران نفر سال هاست که از این سایت استفاده می کنند و درآمد خوبی نیز کسب می کنند. فقط باید در این سایت ثبت نام کنید و شروع به کسب درآمد کنید. علاوه بر این، شما باید به سادگی با پر کردن یک فرم ثبت نام، یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس با کلیک بر روی پیوند تایید در ایمیل خود، حساب را تأیید کنید. 

همچنین برای ثبت نام در این سایت باید یک حساب ایمیل داشته باشید. پس از آن، می توانید به سادگی وارد داشبورد حساب خود شوید. در بهترین سایت های کلیکی می‌توانید کارهای زیادی مانند نظرسنجی آنلاین، کلیک ‌های تبلیغاتی، ارجاع ‌ها و غیره را ببینید. فقط باید یک کار را انتخاب کنید و می‌توانید روی آن کار نمایید.

اگرچه برای دریافت کار نظرسنجی باید فرم دیگری را تکمیل کنید. زیرا در این صورت آنها با توجه به موقعیت جغرافیایی شما نظرسنجی می دهند. چندین کشور وجود دارند که این کار نظرسنجی امکان پذیر نیست، اما اکثر کشورها برای آن در دسترس هستند.

بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

دیگر راه های کسب درآمد از ySense

همچنین، یک شغل منحصر به فرد و آسان برای کسب درآمد در Clixsense وجود دارد که می توانید پیشنهادات آن را بهترین سایت های کلیکی دریافت کنید. در داشبورد نمایه خود، می توانید دکمه ای به نام OFFERS را پیدا نمایید که با کلیک بر روی آن می توانید پیشنهادات و راه های زیادی برای کسب درآمد بیابید. به عنوان مثال، می توانید ویدیو را تماشا کنید، بازی کنید و در سایت ها ثبت نام کنید.

این ساده ترین راه برای ایجاد پول در این سایت است. با انجام بازی یا تماشای ویدیو می توانید از هر دو لذت ببرید و با هم درآمد کسب کنید. برای هر کار پرداخت‌ های متفاوتی وجود دارد، بنابراین نمی‌ توانید هر بار ارزش دقیقی دریافت کنید، اما هنوز به اندازه کافی زیبا هستند.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در این سایت به عنوان بهترین سایت های کلیکی ، ارجاع آن به دیگران است. آنها به ازای هر شخصی که با کلیک بر روی لینک ارجاع شما به سایت آنها ملحق می شود، حدود 20٪ به شما پرداخت می کنند. زمانی که دوست معرفی شده شما 5 دلار اول را بدست آورد، 2 دلار جایزه دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

2. NEOBUX

Neobux یکی دیگر از سایت های محبوب برای انجام وظایف و کسب درآمد است. این دومین وب سایت قدیمی در بازار PTC است. آنها در 10 سال گذشته به مردم پول می دهند و از مردم اعتماد کسب کردند. بدون شک می توانید مستقیماً در این سایت ثبت نام کنید. شما به راحتی می توانید بدون سرمایه گذاری یا هزینه ثبت نام در بهترین سایت های کلیکی ، کار کنید.

در اینجا شما همچنین چندین گزینه شغلی در دسترس دارید. در مرحله اول، معروف ترین آنها کلیک بر روی تبلیغات است. این بهترین راه است زیرا نیازی به تلاش زیادی ندارید. فقط باید روی تبلیغ کلیک کنید و بعد از آن پنجره را ببندید. آنها به ازای هر تبلیغی که کلیک کرده و باز کرده اید به شما پول می دهند. 

با این حال، پرداخت های آنها بین 0.001 تا 0.01 دلار است و این مقدار پول زیادی نیست، اما باید به طور مداوم برای چند ساعت کار کنید تا یک مبلغ اولیه را برای بازخرید در حساب بانکی خود به دست آورید. علاوه بر این، تنها پس از کسب حداقل 2 دلار می توانید پول را برداشت کنید.

علاوه بر این، Adprize راه دیگری برای کسب درآمد اضافی در Neobux است. در اینجا می توانید بین 0.25 تا 50 دلار درآمد کسب نمایید. این یک بازی است که در آن باید تا جایی که می توانید تبلیغات را تماشا کنید و این شانس را خواهید داشت که بازی های با درآمد بالاتر را انجام دهید. همانطور که بازی را انجام می دهید، درآمد کسب خواهید کرد.

مشاغل دیگری در این سایت برای کسب درآمد وجود دارد، مانند دسته بندی محصولات، یافتن اطلاعات در مورد برخی از شرکت ها و یافتن نویسنده یک پست وب سایت خاص که در بهترین سایت های کلیکی یافت می شود. برای تکمیل این مشاغل می توانید به راحتی بین 0.01 تا 0.1 دلار درآمد کسب کنید. شما فقط باید بر روی برگه "mini jobs" در داشبورد خود کلیک کنید و می توانید این کار آسان را شروع کنید.

بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

3. InboxDollar

InboxDollar سریع ترین دستگاه پولساز است. در واقع، این واقعا یک ماشین پولساز نیست، اما می توانید با چند ساعت کار در اینجا مقدار کمی پول به دست آورید. این مانند سایر وب سایت های کلیکی است. اگر کاری برای انجام دادن ندارید، می توانید مقداری پول در این سایت کسب کنید.

این وب سایت دارای ویژگی های خاصی مانند گزینه های پرداخت بالاتر است. نمونه های متعددی از افرادی وجود دارد که تنها با 10 دقیقه کار در روز بیش از 100 دلار در ماه در بهترین سایت های کلیکی درآمد دارند. این معمولا یک وب سایت بهتر برای کسانی است که حساب بانکی بین المللی داشته باشند. برای شروع کار در اینجا نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

4. Scarlet-Clicks

Scarlet-clicks یک وب سایت کاملا واقعی برای کسب درآمد با کلیک بر روی تبلیغات است. شما فقط باید روی تبلیغات کلیک کنید و هر کدام تا 0.01 دلار پول دریافت کنید و همچنین می توانید تا 100٪ درآمد ارجاع دریافت کنید. همچنین می توانید در اینجا با تکمیل پیشنهادات درآمد کسب کنید. 

این چیزی شبیه به وب سایت های دیگر است. پس از کسب حداقل 2 دلار می توانید به راحتی پرداخت خود را در بهترین سایت های کلیکی دریافت کنید. در اینجا می توانید پول خود را در حساب Skrill دریافت کرده و همچنین می توانید با پول خود بیت کوین بخرید. تا 0.01 دلار به ازای هر کلیک خرید Adpacks به دست آورید و 120٪ حداقل برداشت 2 دلاری کسب کنید تا 100٪ درآمد ارجاعی حاصل شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

5. اوجوو

Wad.Ojooo.com وب سایتی برای کسب درآمد واقعا آسان است. همچنین یک وب سایت قابل اعتماد و واقعی است که چندین سال در حال اجرا است. در اینجا می توانید با تماشای تبلیغات درآمد واقعی کسب کنید. در اینجا می توانید تا 0.02 دلار به ازای هر کلیک درآمد کسب کنید.

همچنین می‌توانید با تماشای ویدیوهای Ojooo، انجام کارهای ساده یا پیشنهادات با دیوار پیشنهادی شخصی درآمد کسب کنید. در اینجا به عنوان بهترین سایت های کلیکی ، چندین راه برای کسب درآمد آسان وجود دارد. آنها همچنین به شما یک برنامه ارجاع برای دیگران می دهند. می توانید به دیگران مراجعه کنید و با کلیک آنها کسب درآمد کنید.

خوشبختانه، آنها همچنین پیشنهادات زیادی برای کسب درآمد دارند. شما می توانید برای وب سایت خود تبلیغات بدهید تا ترافیک نامحدودی داشته باشید. آنها همچنین به شما دلار پاداش می دهند. کسب درآمد تا 0.04 دلار به ازای هر کلیک عضویت بدون هیچ سرمایه‌گذاری، دریافت با PayPal، Payza با مراجعه به دوستان کسب درآمد کنید.

6. PaidVerts

Paidverts یک وب سایت عالی PTC و بهترین سایت های کلیکی است که می توانید با تماشای 30 ثانیه تبلیغات از 0.005 دلار تا 200 دلار درآمد کسب کنید. این یک سایت واقعی و قابل اعتماد است که برای چندین سال هزاران دلار پرداخت می کند. توسط MyTrafficValue اداره می شود.

اگر واقعا بتوانید سخت کار کنید، می توانید پول خوبی درآورید. شما باید برای این وب سایت وقت بگذارید. تا زمانی که کار کنید، به ازای هر کلیک درآمد خود را افزایش خواهید داد. شما می توانید به روش های مختلف پرداخت خود را دریافت نموده و به راحتی پول خود را دریافت کنید. 
در اینجا می توانید با استفاده از PayPal، Bitcoin، Payza و غیره برداشت کنید. فقط کافی است یک حساب ایمیل برای ثبت نام در اینجا داشته باشید و می توانید کار خود را شروع کنید.

بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

7. RewardingWays

RewardingWays سایتی شگفت‌انگیز و  بهترین سایت های کلیکی است که فقط با شرکت در نظرسنجی ‌های آنلاین و تکمیل پیشنهادات به شما پول می پردازد. این یک سایت واقعی و قابل اعتماد است زیرا توسط 99 ventures ltd، یک شرکت قانونی مستقر در بریتانیا اداره می شود. آنها همچنین بسیاری از سایت های دیگر برای این کار دارند.

RewardWays بیش از 734000 دلار پاداش پرداخت کرده است. این یک شرکت قدیمی است و تا به امروز 320000 کاربر فعال دارد. استفاده از این سایت کاملا رایگان است برای پیوستن به سایت و فقط 0.20 دلار به عنوان جایزه ثبت نام دریافت خواهید کرد. فقط باید آدرس ایمیل و سایر اطلاعات خود را وارد کنید.

بهترین کار خرد در این سایت به عنوان بهترین سایت های کلیکی ، تکمیل نظرسنجی ها و پیشنهادات است. با این حال، مشاغل خرد دیگری نیز وجود دارند که در اینجا در دسترس هستند، مانند تماشای ویدیو، دانلود برنامه‌ها و کلیک کردن بر روی تبلیغات. آنها همچنین یک برنامه وابسته مانند سایرین دارند. در اینجا می توانید این وب سایت ها را به دوستان خود معرفی کنید و با کلیک بر روی تبلیغات آنها کسب درآمد کنید.

8. FusionCash

FusionCash یک جایگزین عالی در بین وب سایت ها برای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات است. علاوه بر آگهی‌ها، می ‌توانید با پر کردن فرم‌ ها و نظرسنجی ‌های آنلاین مقداری پول اضافی به دست آورید. مزیت خوبی که در FusionCash یافت می شود این است که می توانید با نصب برنامه های تلفن همراه درآمد کسب کنید. پرداخت ها از طریق پی پال، گیفت کارت و برخی روش های دیگر انجام می شود. 

10. Bux Inc

Bux Inc به عنوان بهترین سایت های کلیکی مطرح است که دارای چند مزیت منظم است. آنها به طور انحصاری برای فعالیت هایی که شامل کلیک کردن بر روی تبلیغات یا پیمایش در صفحه تبلیغ کننده برای حداقل 30 ثانیه است، به کاربران خود پرداخت می کنند. این سرویس بیش از 100 هزار کاربر دارد و بیش از 1.5 میلیون دلار در میان آنها پرداخت کرده است. 

می توانید برای کسب درآمد از این سایت های کلیکی معتبر اقدام کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری خواهند کرد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد