کسب درآمد از fiverr

کسب درآمد از fiverr

توسط : تیم محتوا
1,617

اگر از راه دور کار می کنید و می دانید که چگونه در Fiverr کسب درآمد نمایید، پتانسیل کسب درآمد شما بی پایان است. با این روش، می‌توانید در حالی که مهارت‌های خود را به کار می‌گیرید، به هر کجای دنیا که می‌خواهید سفر کنید  و البته پول هم دریافت کنید. اکنون راه کسب درآمد از Fiverr را خواهیم گفت.

Fiverr چیست؟

علیرغم آنچه فکر می کنید، می توانید با این سایت، بیش از پنج دلار برای هر شغل درآمد کسب کنید. برخی از فریلنسرها صدها و حتی هزاران دلار حقوق می گیرند. بنابراین همانطور که می بینید، شهرت پنج دلاری این سایت، خوشبختانه مدت هاست که از بین رفته است. Fiverr یک راه عالی برای استفاده از مهارت های خود و در عین حال به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی است. بنابراین، بیایید کمی عمیق‌تر جستجو کنیم و یاد بگیریم که چگونه در این سایت، کسب درآمد کنیم. 

به بیان ساده، Fiverr یک بازار آنلاین است که طیف گسترده ای از خدمات، وظایف و مشاغل کوچک را ارائه می دهد. این که در سال 2010 تأسیس شد، قصد دارد یک پلتفرم آنلاین ارائه دهد که در آن فریلنسرها بتوانند خدمات دیجیتالی موجود خود را تبلیغ و فهرست کنند و به کسب درآمد از Fiverr بپردازند.

در این سایت، میلیون ها امکان برای هر نوع مهارتی پیدا خواهید کرد. چه یک طراح، توسعه‌دهنده وب، وکیل یا حتی یک موسیقی‌دان باشید، این سایت، چیزی در کنار شما دارد. در اینجا، خدمات ارائه شده به عنوان "گیگ" نامیده می شود و بسیاری از آنها از هر کدام فقط 5 دلار آمریکا شروع می شوند، از این رو نام این شرکت است. 

با این حال، این فقط پرداخت پایه است. موقعیت های زیادی خواهید یافت که در محدوده مشابهی با سایر سایت های خدمات کار پرداخت می کنند. Fiverr با اتصال مستقیم فروشندگان به فریلنسرها به یکی از بزرگترین وب سایت هایی تبدیل شده است که تبادل خدمات آنلاین را ارائه می دهد. محبوبیت آن در صنعت، آن را به روشی مطلوب برای کسب درآمد در سفر، به عنوان کنسرت جانبی و حتی حرفه ای تبدیل می کند که کسب درآمد از Fiverr جذاب کرده است.

کسب درآمد از fiverr

Fiverr چگونه کار می کند؟

آیا استعداد یا مهارت خاصی دارید که دیگران آن را مفید بدانند؟ شاید در طراحی لوگو، وب سایت یا دعوت نامه عروسی مهارت داشته باشید. یا شاید بتوانید با استراتژی رسانه های اجتماعی یا منابع انسانی به کسب و کارها کمک کنید. استعداد شما هر چه که باشد، Fiverr به شما این فرصت را می دهد تا آن مهارت ها را با بقیه دنیای آنلاین به اشتراک بگذارید. و از همه بهتر، شما می توانید در حالی که کاری را که دوست دارید انجام می دهید، درآمد کسب کنید.

فرآیند یافتن مشاغل نیز نسبتاً ساده است. اما ابتدا، درک دو طرف مختلف درگیر در معامله مهم است. در اینجا نحوه عملکرد Fiverr آمده است:

فروشندگان: 

اگر شما یک فریلنسر به دنبال کار هستید، پس شما در Fiverr یک «فروشنده» هستید. یک فروشنده می ‌تواند هر نوع خدماتی را که می ‌خواهد، همراه با میزان پرداختی که در نظر دارد برای کسب درآمد از Fiverr فهرست کند. شانس شما برای استخدام به تجربه شما در صنعت و تجربه شما در این سایت بستگی دارد.

خریداران:

 اگر به دنبال خرید یک سرویس هستید، شما «خریدار» نامیده می شوید. یک خریدار چیزی دارد که باید تکمیل شود، خواه یک کار خاص، شغل یا پروژه باشد. آنها می توانند مشاغل، شرکت ها یا حتی افراد فردی باشند. در Fiverr، خریداران فروشندگانی را استخدام می‌کنند تا به آنها در انجام این کار کمک کنند.

پیشنهاد مطالعه:اطلاعات ویزای الکترونیکی آذربایجان

چگونه در Fiverr شروع کنیم؟

Fiverr یک پلتفرم ارتباطی دو طرفه است، به این معنی که هم خریداران و هم فروشندگان فرصت پیدا کردن یکدیگر را دارند. خریدار می ‌تواند پروفایل ‌های فروشندگانی را که نیازهایشان را برآورده می‌کنند، مرور نماید. یا، یک فروشنده می تواند از طریق درخواست های خریدار برای کارهایی که با مهارت های آنها مطابقت دارد بررسی کند.

به محض اینکه خریدار و فروشنده یکدیگر را پیدا کنند، در مورد هدف، چارچوب زمانی و قیمت تعیین شده به توافق می رسند. سپس این به فریلنسر بستگی دارد که بهترین کار را انجام دهد. اکنون که دریافتید این سایت چگونه کار می کند، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه توانایی های خود را به نمایش بگذارید و برای کسب درآمد از Fiverr تلاش کنید.

کسب درآمد به عنوان فروشنده Fiverr ساده تر از همیشه است. با تکمیل مراحل زیر، می‌توانید در کمترین زمان با Fiverr راه‌اندازی کنید.  برای کسب درآمد در این سایت، باید یک کاربر ثبت نام شده باشید. بنابراین، اولین قدم شما ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید است. هنگامی که اطلاعات تماس و جزئیات خود را وارد کردید، یک پیوند تأیید ایمیل دریافت خواهید کرد. بعد از اینکه حساب جدید خود را تأیید کردید، زمان شروع به جستجو برای کار است.

یک نمایه فروشنده ایجاد کنید.

نمایه شما شاید مهمترین راه برای یافتن شغل و کسب درآمد از Fiverr باشد. این فرصتی است که تجربه، مهارت و سابقه خود را به خریداران نشان دهید. در اصل، شما باید خود را با نمایه خود بفروشید. این اولین چیزی است که خریداران هنگام تصمیم گیری برای استخدام چه کسی را می بینند، بنابراین اولین برداشت خود را خوب بگذارید.

یک Gig ایجاد کنید.

اکنون که یک نمایه توصیفی دارید، می‌خواهید یک روش برای به اشتراک گذاشتن با خریداران بالقوه ایجاد کنید. شما باید اطلاعاتی در مورد خدمات، نیازمندی‌ها و هزینه‌هایی که می‌خواهید ارائه دهید. به Fiverr به عنوان شرح شغل خود فکر کنید. پس از خواندن نمایه شما، یک خریدار به نمونه های شما نگاه می کند تا ببیند آیا شما برای پروژه او مناسب هستید یا خیر.

کسب درآمد از fiverr

ارسال پیشنهادات برای خریداران

اگرچه می‌توانید در حالی که خریداران نمایه شما را نگاه می‌کنند آرام بنشینید، اما اگر فعالانه کار کنید، پیشنهادات بیشتری دریافت خواهید کرد و کسب درآمد از Fiverr را تجربه می کنید. برخی از خریداران درخواستی برای یک سرویس ارسال می کنند که توضیح می دهد چه کاری باید انجام شود، چه زمانی به آن نیاز دارند و چقدر مایل به پرداخت هستند. به عنوان یک فروشنده، می توانید این درخواست ها را مرور کنید و پیشنهادات را مستقیماً برای خریدار ارسال کنید.

Fiverr چقدر هزینه دارد؟

ایجاد حساب کاربری با Fiverr کاملا رایگان است. این یکی از بهترین ویژگی های وب سایت است. مرور کردن یا دیدن کنسرت های موجود برای شما هزینه ندارد. به عنوان یک خریدار، هزینه هر پیشنهاد و همچنین هزینه های مدیریتی را به این سایت پرداخت می کنید و کارمزد بستگی به میزان پرداختی شما برای پیشنهاد دارد. 

هزینه های زیر 40 دلار 2 دلار یا 5 درصد برای کنسرت های بالای 40 دلار است. به عنوان مثال، اگر مایل به پرداخت 10 دلار برای یک مقاله وبلاگ هستید، قبل از استخدام فروشنده، 2 دلار به Fiverr می پردازید. به عنوان یک فروشنده، پس از اتمام موفقیت آمیز کنسرت، به شما پول پرداخت می شود.

کسب درآمد از Fiverr می تواند جذاب باشد.

مهم است که توجه داشته باشید که فقط 80٪ از ارزش کل سفارش به شما پرداخت می شود. Fiverr 20٪ دیگر را به عنوان هزینه کمیسیون نگه می دارد. به عنوان مثال، یک خریدار 10 دلار برای یک مقاله وبلاگ پیشنهاد می دهد. پس از تکمیل، مبلغ نهایی 8 دلار به شما پرداخت می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید از آمازون با ویزا کارت

10 دسته شغلی برتر در Fiverr

همانطور که بحث کردیم، مشاغل Fiverr تقریبا برای هر نوع مهارت و استعدادی وجود دارد. در واقع، بیش از 200 دسته شغلی مختلف در سایت وجود دارد. در اینجا تنها چند مورد از بهترین راه های کسب درآمد از Fiverr آورده شده است.

مشاغل توسعه وب سایت:

طراحی و ساخت وب سایت بدون شک یکی از پردرآمدترین مشاغل در این سایت است. اگرچه پیشنهادهای مختلفی برای مفهوم، طراحی و کدنویسی وب سایت پیدا خواهید کرد، اما اگر بتوانید هر سه مورد را انجام دهید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. به ویژه، طراحی وب تجارت الکترونیک تقاضای بالایی دارد. خریداران به طور خاص به دنبال فروشندگانی هستند که بتوانند روی پلتفرم هایی مانند WordPress، Squarespace و Shopify بسازند.

مشاغل طراحی گرافیک:

در Fiverr، هیچ کمبودی در پیشنهادات طراحی گرافیکی موجود نیست. با بیش از 11000 پیشنهاد در دسترس، یکی از محبوب ترین دسته بندی ها در سایت باقی مانده است که کسب درآمد از Fiverr جذاب می کند. چه در طراحی تی شرت، لوگو یا کارت ویزیت تخصص داشته باشید، نباید مشکلی برای پیدا کردن یک کنسرت طراحی گرافیکی در Fiverr داشته باشید.

کسب درآمد از fiverr

کپی رایتینگ:

برای کسب درآمد از Fiverr لازم نیست یک جادوگر فناوری باشید. اگر واژه‌ساز هستید، می‌توانید با ارائه خدمات کپی‌نویسی خود به خریداران، درآمد بیشتری کسب کنید. پیشنهادات نوشتن زیادی وجود دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از کپی رایتینگ می شود. برای مثال، فهرست ‌هایی پیدا کردم که به نویسندگان، وبلاگ‌نویسان و حتی نویسندگان کتاب الکترونیکی نقد و بررسی محصول پرداخت می‌کردند.

بازاریابی ویدئویی:

تماس با همه کارگردانان مشتاق، بازاریابی ویدیویی یکی از پردرآمدترین کانال‌ها در تمامی انواع گیگ Fiverr است. در واقع، تقاضا برای این نوع خدمات در چند سال گذشته بیش از 100٪ افزایش یافته است که آن را به گزینه ای پرسود برای کسانی که تجربه ویدیویی دارند تبدیل می کند.

گزینه های کسب درآمد از Fiverr شامل فیلم های آموزشی، انیمیشن های کوتاه و تبلیغات است. همچنین بازار بزرگی برای کسب ‌و کارهایی که تلاش می‌کنند تلاش‌های خود در رسانه‌های اجتماعی را افزایش دهند، وجود دارد. پیشنهادهایی را خواهید دید که به دنبال سرویس های ویدیویی یوتیوب، اینستاگرام و فیس بوک هستند.

پیشنهاد مطالعه:معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant

خدمات ترجمه

اگر می توانید به بیش از یک زبان صحبت کنید، به راحتی می توانید با ترجمه اسناد برای دیگران، پول اضافی به دست آورید. کسب و کارها مشتاقانه به دنبال فروشندگان چند زبانه هستند که بتوانند اسناد و مقالات مختلف را ترجمه کنند. در همین راستا، می‌توانید خریدارانی را نیز پیدا کنید که به دنبال یادگیری زبان جدیدی در Fiverr هستند. اگر برای تدریس حوصله دارید، می توانید از این مهارت های زبانی به خوبی استفاده کنید و کسب درآمد از Fiverr نمایید. تعداد زیادی از دانشجویان مشتاق حاضر به پرداخت هزینه برای معلم خصوصی زبان هستند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

تقاضا برای بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی در حال افزایش است. بسته به تجربه‌ تان، می ‌توانید با به اشتراک گذاشتن دانش خود با کسب ‌و کارهای در حال رشد، درآمد زیادی کسب کنید. خریداران به دنبال همه چیز هستند، از ایجاد و بهینه سازی کمپین تبلیغاتی گرفته تا تحقیقات استراتژی و مخاطب. و گاهی اوقات، ممکن است به شخصی نیاز داشته باشند که نمایه های رسانه های اجتماعی آنها را از طرف آنها مدیریت کند.

کسب درآمد از fiverr

اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر شبکه‌های اجتماعی زیادی دارید که خودتان را دنبال می‌کنید، می‌توانید با کمی تلاش مقدار زیادی پول به دست آورید و برای کسب درآمد از Fiverr اقدام نمایید. بسیاری از مشاغل و افراد هستند که مایلند برای تبلیغ برند خود از طریق کانال های رسانه های اجتماعی شما به شما پول پرداخت کنند. قیمت به تعداد فالوورهایی که دارید و همچنین تعداد دفعاتی که برای برند ارسال می کنید بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این سایت و خرید گیگ های آن، می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد از Fiverr
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد