تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی

تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی

توسط : تیم محتوا
2,560

مدارک آنلاین در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال پیشرفت تحصیلی خود هستند. تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی ، طیف گسترده ای از موضوعات آموزشی را پوشش می دهد و توسط چندین دانشگاه مختلف در سراسر جهان ارائه می شود. فارغ از اینکه دانشجویی در حال تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد باشد، مطالعه آنلاین مزایا و فرصت هایی را در اختیار خواهد داشت.

تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی

مزایای یک مدرک آنلاین چیست؟

کسب مدرک آنلاین، دارای مزایایی است که دوره های تنظیم کلاس درس به سبک سخنرانی سنتی ندارند. از میان این مزایا، ارزشمندترین آنها توانایی دانش آموز برای انجام کارهای کلاسی در زمان خود است. در محیط کلاس درس، دوره ها دقیقاً در زمان هایی برگزار می شود که دانش آموز باید در آن شرکت کند.

اگر دانش‌آموزی در برنامه ‌ریزی تضاد داشته باشد، می‌تواند مشکل ساز شود. اغلب اوقات، از دست دادن کلاس می تواند به معنای عقب افتادن در دوره باشد. با تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی ، دانشجویان بین المللی این توانایی را دارند که کار خود را در زمان خود تکمیل کنند. 

کلاس ها معمولاً از خواندن و تکالیف هفتگی تشکیل می شوند که باید در پایان آن هفته خاص تکمیل شوند. این به دانش‌آموز یک هفته کامل فرصت می‌دهد تا هر زمان که در دسترس بود، کار خود را بررسی کند، چه بعد از کار، چه در شب یا در آخر هفته، که این یک مزیت در آموزش مجازی است.

یکی دیگر از مزایای اصلی مدارک آنلاین، روش تحویل یادداشت ‌های کلاس، خواندن و تکالیف است. در دوره های سخنرانی در کلاس، دانش آموزان باید در طول کلاس خود یادداشت برداری کنند و در عین حال سعی کنند به سخنان استاد گوش دهند.

این اغلب منجر می‌شود که دانش‌آموزان بخش ‌هایی از تدریس را از دست بدهند و مجبور شوند به سراغ همکلاسی ‌های خود بروند تا هر گزینه ای را که در یادداشت ‌ها از دست داده‌اند، پر کنند. در تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی ، بسیاری از برنامه ها هر هفته یادداشت های کلاس را ارائه می دهند. 

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در سنگاپور

آموزش مجازی

دانش آموزان تمام مطالب درسی را دارند و می توانند هر زمان که بخواهند به آنها دسترسی داشته باشند. دانش آموزان کلاس زمانی برای گوش دادن به یک سخنرانی زمان مشخصی دارند و نمی توانند برای مرور درس به عقب برگردند. به دانشجویان آنلاین دسترسی به سخنرانی های ویدیویی داده می شود که می توانند چندین بار تماشا کنند تا مطالب را به طور کامل درک کنند. 

امتحانات و تکالیف نیز به صورت آنلاین در دوره های آموزش از راه دور ارائه می شود. دانش‌آموزان مانند دوره‌های کلاس درس تست می‌گیرند و تکالیف را کامل می‌کنند، اما توانایی استفاده از مواد درسی و کتاب‌های درسی خود را دارند. مدارک آنلاین برای دانشجویانی که می خواهند در کشور خود بمانند، نیز مناسب است. برای برخی از دانشجویان بین‌المللی، ترک کشورشان به دلیل سیاست ‌های مهاجرتی، مالی و مسئولیت ‌های داخلی می‌ تواند دشوار باشد. 

با تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی ، دانش‌آموزان همچنان می‌توانند مدرکی از کشور دیگری مانند بریتانیا، ایالات متحده یا استرالیا دریافت کنند، در حالی که هرگز مجبور به ترک کشور خود نیستند. این به دانشجویان این آزادی را می دهد که در هر دانشگاه یا کالجی که در خانه زندگی می کنند، تحصیل کنند.

یک تصور غلط رایج در مورد دوره های آنلاین این است که بین استاد و دانشجو قطع رابطه وجود دارد. این چیزی جز واقعیت است. بسیاری از دانشجویان آنلاین احساس می‌کنند که در دوره‌های آنلاین با استاد خود رابطه دارند زیرا این فرصت را دارند که به جای اینکه بعد از کلاس منتظر بمانند یا قرار ملاقاتی را در ساعات اداری استاد بگذارند، از طریق ایمیل یا تلفن در زمان مناسب سؤال بپرسند. 

دسترسی به اساتید

اساتید تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی معمولاً در پاسخ به سؤالات بسیار سریع هستند و برخی از مدارس موظفند در عرض 24 ساعت پاسخ دهند. دانشجویان آنلاین همچنین در حین تحصیل، انجام تکالیف یا امتحان به اینترنت دسترسی کامل دارند.

 وقتی دانشجویان آنلاین چیزی جالب می یابند یا در مورد یک سناریو یا واقعیت خاص سؤالی دارند، از قدرت اینترنت برای انجام تحقیقات خود برخوردارند. این به دانش‌آموزان آنلاین اجازه می‌دهد تا عمیق‌تر در موضوع فرو رفته و درک کامل‌تری از مطالب داشته باشند.

تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی

کسب مدرک لیسانس

مدارس از سراسر ایالات متحده مدارک کارشناسی آنلاین را در موضوعات مختلف ارائه می دهند. این مدارک آنلاین کارشناسی در تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی به تعداد زیادی از دانشجویان مختلف از دانشجویان سنتی گرفته تا متخصصان شاغل و دانشجویان بین المللی پاسخ می دهد. مدارک آنلاین مقطع کارشناسی از همان نوع برنامه درسی پیروی می کنند که همتای آنها در دوره های تنظیم کلاس درس انجام می دهند.

مدارک آنلاین کارشناسی به اندازه مدارک سنتی مورد احترام هستند. مدارک کارشناسی آنلاین به دانشجویان کمک می کند تا با ارائه آموزش عالی در طول برنامه ای که برای آنها مناسب است، برای مشاغل آینده در رشته خود آماده شوند. مدارک آنلاین همچنین به دانشجویانی که به دنبال توسعه حرفه خود یا حتی تغییر مسیر شغلی هستند کمک می کند.

کسب مدرک تحصیلات تکمیلی

بسیاری از متخصصان به دنبال گسترش تحصیلات خود هستند، اما پیدا کردن زمان و انعطاف پذیری برای انجام حرفه حرفه ای خود در حالی که دوره های تحصیلات تکمیلی را متعادل می کنند، برایشان دشوار است. بسیاری از اوقات، مدارس تحصیلات تکمیلی فقط در طول روز، زمانی که متخصصان شاغل در دسترس نیستند، کلاس ارائه می‌دهند. برنامه ‌های تحصیلات تکمیلی در تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی می‌توانند برای متخصصان شاغل و دانشجویان سنتی که به دنبال ادامه تحصیل هستند، جذاب باشد. 

در کنار انعطاف‌پذیری، زمان ‌بندی و مطالعه از خانه، یکی از مزیت ‌های برتر مدارک تحصیلات تکمیلی آنلاین این است که همان سطح تحصیلات را در برنامه‌های دانشگاه ارائه می‌دهند. برنامه های فارغ التحصیل آنلاین برنامه درسی را ارائه می دهد که مختص علایق و حرفه دانش آموز است و در عین حال روش های مدیریت و استراتژیک مورد نیاز در دنیای تجارت و حرفه را اضافه می کند.

هنگام جستجوی برنامه های آنلاین، دانش آموزان می توانند هر نوع برنامه تحصیلی را در هر سطحی پیدا کنند. دانش ‌آموزان به هزاران برنامه آنلاین از هر نقطه از جهان دسترسی دارند که برای هر کسی که به دنبال گسترش تحصیلات و پیشرفت شغلی است مناسب است. تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی به اندازه برنامه های تنظیم کلاس درس سنتی عالی هستند، با انعطاف پذیری متناسب با برنامه دانش آموز می باشد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه ها و کالج ها در نروژ

10 دانشگاه برتر اروپایی آنلاین 

رتبه بندی دانشگاه های محبوب لیستی با بهترین دانشگاه های آنلاین در اروپا ایجاد نمی کند. ما تصمیم گرفته‌ایم فهرست خود را با استفاده از اطلاعات رتبه‌بندی معتبر QS که توسط TopUniversities ایجاد شده است، تهیه کنیم. از بین 10 مورد از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در اروپا، دانشگاهی با رتبه برتر انتخاب کرده ایم. 

در مواردی که نتوانستیم دانشگاه رتبه ‌بندی ‌شده ‌ای را پیدا کنیم که برنامه‌های آنلاین ارائه می‌دهد، یک دانشگاه بدون رتبه را با تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی موجود اضافه کرده ‌ایم. ما این کار را انجام داده ‌ایم تا سعی کنیم طیف گسترده‌ای از کشورها را پوشش دهیم و گزینه‌هایی را برای دانشجویانی که می‌خواهند از یک دانشگاه برتر اروپایی مدرک بگیرند، ارائه دهیم. بنابراین، در اینجا لیستی از 10 دانشگاه برتر اروپایی ارائه دهنده مدارک آموزش از راه دور است:

1. دانشگاه و تحقیقات واگنینگن، هلند

دانشگاه واگنینگن همواره در میان 10 دانشگاه برتر هلند در رتبه بندی معتبر ایجاد شده توسط دانشگاه های برتر، آموزش عالی تایمز و دانشگاه جیائو تونگ شانگهای قرار دارد. دوره های آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه Wageningen معمولاً در سطح کارشناسی ارشد هستند. شهریه معمولاً بین 500 تا 2500 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است.

2. دانشگاه آزاد برلین، آلمان

اکثر برنامه های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه فری برلین برای همه دانشجویان بدون در نظر گرفتن ملیت آنها رایگان است. با این حال، شهریه تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی می تواند به 9500 یورو در سال برای برخی از دوره های آنلاین آنها برسد.

 برنامه های آموزش از راه دور ارائه شده توسط Freie Universitat معمولا دوره های کوتاه مدت و کارشناسی ارشد هستند. اگر به دنبال طیف وسیع تری از گزینه های مدرک هستید، پس به دانشگاه بین المللی علوم کاربردی IU نگاه کنید. بیش از 70 برنامه آموزش از راه دور در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی

3. دانشگاه استکهلم، سوئد

بیش از 30000 دانشجو در دانشگاه استکهلم ثبت نام می کنند، موسسه ای که در آن کار و توسعه زیادی برای تحقیق، به ویژه در زمینه های علوم و علوم انسانی انجام می شود. شهریه دوره ها در تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی ارائه شده توسط دانشگاه استکهلم بین 0 تا 13000 یورو در هر سال تحصیلی است. این دوره ها معمولا در سطح کارشناسی ارشد ارائه می شوند.

4. ترینیتی کالج دوبلین، ایرلند

ترینیتی کالج دوبلین (TCD) بهترین موسسه آکادمیک در ایرلند است که رتبه اول را در رتبه بندی های ایجاد شده توسط TopUniversities، THE و دانشگاه شانگهای به خود اختصاص داده است. دوره های آنلاین ارائه شده توسط TCD در سطح کارشناسی ارشد هستند و شهریه بین 3000 تا 11200 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است.

5. دانشگاه آکسفورد، انگلستان

در مورد دانشگاه آکسفورد چه می توانیم بگوییم؟ این یکی از بهترین و مشهورترین دانشگاه های جهان است که اغلب برای رتبه اول در رتبه بندی با دانشگاه کمبریج رقابت می کند. این دانشگاه دارای استانداردهای آموزشی بالا و تعدادی از بهترین اساتید جهان و شرایط سخت پذیرش است.

اکثر دوره های آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه آکسفورد در سطح کارشناسی ارشد هستند. هزینه تحصیل بین 1800 تا 29000 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است. دانشگاه آزاد انگلستان موسسه بریتانیایی است که با بیش از 450 دوره آنلاین، بیشترین برنامه های آموزش از راه دور را در پورتال ارائه می دهد. می توانید از طریق 20پیمنت، تمام دوره های تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی ارائه شده توسط دانشگاه های بریتانیا را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کشورها برای اخذ بورسیه تحصیلی

6. دانشگاه اروپایی قبرس

دانشگاه اروپایی قبرس فرهنگ مدرنیزاسیون را به وجود آورده است که بر سطح و کیفیت آموزش در سراسر منطقه تأثیر گذاشته است. این دانشگاه از طریق ارائه مدرک آنلاین با کیفیت بالا، تدریس، تحقیق و پشتیبانی عالی را برای دانشجویانی که کلاس های آنلاین را برگزار می کنند ارائه می دهد. دانشگاه اروپایی قبرس دوره های آنلاین را هم در سطح لیسانس و هم در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهد. شهریه بین 8500 تا 13500 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است.

7. مدرسه بازرگانی اتحادیه اروپا، اسپانیا

مدرسه تجارت اتحادیه اروپا یک موسسه آموزش عالی خصوصی در اسپانیا است. این دانشگاه عمدتاً بر مدارک مدیریت و بازرگانی متمرکز است و هزینه های شهریه بیشتر است زیرا از بودجه دولتی بهره نمی برد. دوره های تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی ارائه شده توسط مدرسه تجارت اتحادیه اروپا بین 12900 تا 29850 یورو در هر سال تحصیلی هزینه دارد.

8. دانشکده تجارت و مدیریت سوئیس، سوئیس

دانشکده تجارت و مدیریت سوئیس یک دانشگاه خصوصی است که مطالعات بازرگانی را ارائه می دهد که برای پاسخگویی به نیازهای صنایع مختلف و شرکت های بزرگ طراحی شده است. این موسسه با محققان و سازمان های مختلف به منظور طراحی دوره هایی که دانشجویان را برای بازار کار آماده می کند، همکاری می کند. اکثر دوره های آنلاین ارائه شده توسط دانشکده تجارت و مدیریت سوئیس در سطح کارشناسی ارشد هستند. هزینه تحصیل بین 600 تا 20000 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است.

9. دانشگاه بین المللی تلماتیک UNINETTUNO، ایتالیا

دانشگاه بین‌المللی تله‌ماتیک UNINETTUNO مدارک تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی را ارائه می‌دهد که در سراسر اروپا به رسمیت شناخته شده‌اند. همچنین توصیه های شغلی را به دانشجویان جاه طلب ارائه می دهد تا اهداف تحصیلی را در طول مدت تحصیل خود تعیین کنند.

دوره های آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه بین المللی تله ماتیک UNINETTUNO در هر دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. هزینه تحصیل بین 2500 تا 4000 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است.

تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی

10. دانشگاه کاتولید د لووان UCL

هدف دانشگاه کاتولیک د لووان (UCL) به سوی آینده است و معلمان و محققانی را از سراسر جهان استخدام می کند که مطابق با استانداردهای دقیق دانشگاه باشند. تنوع در کارکنان معلم همچنین نشان دهنده تنوع زیاد دانشجویان بین المللی است که برای تحصیل در اینجا انتخاب می کنند. این دانشگاه از طریق فعالیت های مشترک متعدد از رویکردی بین رشته ای برای تدریس در تحصیلات آنلاین در دانشگاه های خارجی پیروی می کند و با چندین دانشگاه در بلژیک و خارج از کشور شراکت دارد.

فراموش نکنید که برای پذیرش در یک مدرک آنلاین، باید شرایط زبان دانشگاه را نیز در نظر بگیرید. رایج ترین مهارت های زبان انگلیسی پذیرفته شده آیلتس، تافل و PTE آکادمیک است. در این خصوص، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد