بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

توسط : تیم محتوا
1,857

مهم نیست که چقدر از فناوری آگاه هستید، برخی از مشکلات کامپیوتری، شما را دچار مشکل می کند. چه خرابی پورت RJ-45 باشد و چه تصحیح خطای vcruntime140.dll، مواقعی وجود دارد که به سرعت به کمک نیاز دارید. خبر خوب این است که وب ‌سایت ‌هایی وجود دارند که برای عیب ‌یابی و تصحیح تقریباً هر خطای رایانه شخصی که با آن مواجه می‌شوید، کمک سریع و آگاهانه ارائه می‌کنند. می توانید از طریق سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر ، برای تعمیرات سخت افزار خود، بهترین راه حل ها را بیابید.

بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

تعمیر آنلاین رایانه 

برخی از سایت هایی که به صورت آنلاین برای تعمیر کامپیوتر اقدام می کنند، دارای خدمات پولی هستند، اما برخی دیگر به صورت رایگان کمک می کنند. سایت های معرفی شده، از بهترین سایت های تعمیر رایانه از راه دور و آنلاین هستند که می توانید از آن ها خدمات خوبی را دریافت کنید.

1. TechSupport

این یکی از سایت های معتبر است که دارای اطلاعات زیادی در موضوعات متنوع بوده و به عنوان پشتیبان فنی، راه حل های زیادی را برای خطاهای رایانه های دارد. در این سایت می توانید، مسائل رایانه ای را جستجو نموده و پیش از فرستادن مشکل خود، آن را بررسی کرده و در خصوص آن، با subreddit در تماس باشید. در این سایت، که از بهترین سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر کاربران موفق می شوند برای تمامی مسائل خود در هر سطحی از دشواری، راه حل هایی را به شکل آنلاین دریافت نمایند.

پیشنهاد مطالعه:انواع ویزا کارت

2. Geek Squad

این که یکی از معروف ترین و شناخته شدن ترین سایت های خدمات تعمیر آنلاین رایانه در بازار است، امکانات گسترده ای را در سایت خود ارائه کرده و بهترین راه حل های تعمیر یا تعویض قطعات کامپیوتر را ارائه کرده و با قیمتی مقرون به صرفه، پشتیبانی از رایانه را به صورت آنلاین و از راه دور ارائه می کنند که در سطح کیفیت بسیار ممتازی می باشد. 

3. ITSatisfy

ITSatisfy نیز از دیگر سایت های محبوبی است که جهت تعمیر مسائل کامپیوترهای رومیزی، لپتاپ و تبلت فعالیت داشته و به صورت آنلاین خدمات رایگانی را در راستای تشخیص مشکل به کاربراین ارائه می کند. در این سایت که از سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر است، این امکان را دارید که مشکل خود را در خصوص رایانه، با یک تکنسین فنی حرفه ای، به صورت چت زنده در میان گذاشته و خدماتی برجسته را از ایشان دریافت کنید. 

بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

4. GeeksOnSite

GeeksOnSite از دیگر سایت های معتبر جهانی است که به عنوان پشتیبانی فنی آنلاین، خدمات گسترده ای را به کاربران ارائه می کند. این شرکت نمایندگی های زیادی در کشورهای مختلف داشته و در این مواقع، خدمات حضوری را نیز ارائه می کند. در واقع، پشتیبانی فنی این شرکت کامل بوده و مقرون به صرفه است.

5. GeekBuddy

GeekBuddy نیز از دیگر سایت های مقرون به صرفه است که به عنوان یکی از سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر در سطح ممتاز عمل می کند. این وب سایت که دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد، به صورت رایگان برای تشخیص مشکل رایانه اقدام کرده و کاربران و مشترکان زیادی را به خود اختصاص داده است.

3 دلیل برای اینکه تعمیر کامپیوتر بهتر است به متخصصان واگذار شود.

طبیعی است که وقتی کامپیوتری دارید تا حدی به آن متصل شوید. اگر در شرکتی کار می‌کنید که از رایانه استفاده می‌کند، این موضوع نیز صادق است، می ‌توانید به رایانه‌ای که به شما در انجام کارهایتان کمک می‌کند وابسته شوید. اما بسیاری از اوقات رایانه‌ های ما با مشکلاتی روبرو هستند و ما به اندازه کافی روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا متوجه شویم. 

گاهی اوقات ما در کسب و کار خود سرمایه گذاری می کنیم تا متوجه مشکلات مشابه شویم. در پایان، هنگامی که یک مشکل برای اولین بار شروع می شود، یک متخصص در سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر باید در اسرع وقت بررسی کند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین عکاسی

1. مشکلات کوچک تقریباً همیشه به مشکلات بزرگ تبدیل می شوند.

چندین کار کلیدی وجود دارد که یک کاربر معمولی کامپیوتر به صورت روزانه انجام می دهد که می تواند منجر به یک مشکل بزرگ در مسیر شود. این مشکلات سپس توسط افراد در محل کار تکرار می شود، زیرا افراد در محل کار عادات رایانه ای مشابهی دارند که در خانه انجام می دهند. این موارد شامل:

•    امتناع از تایید پیام های خطا

•    پاک نشدن برنامه ها و فایل های قدیمی

•    عدم دریافت تعمیر و نگهداری معمول

•    استفاده بیش از حد از برنامه های تمیز کردن و اسکنرهای کارآمد.

 وقتی این مشکلات را بلافاصله با کمک سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر اصلاح نکنید، بدتر می شوند. هنگامی که مشکلات بدتر می شوند، در نهایت دستگاه را غیر قابل استفاده می کنند.مورد نیاز است و هزینه بیشتری نسبت به آن دارد. نکته اصلی این است که مراقبت صحیح از رایانه و چک‌های معمولی با یک متخصص هر دو برای سلامت مناسب و کیف پول شما مهم هستند. به همان اندازه که نباید سال ها را بدون ملاقات با پزشک خود بگذرانید، کامپیوتر شما نیز نباید سال ها را بدون ملاقات با متخصص خود بگذراند.

بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

2. قبل از اینکه آن را نزد یک تعمیرکار ببرید، مشکلات خود را در نظر بگیرید.

همانطور که اکثر تعمیرکاران کامپیوتر به شما می گویند، ما ذهن خوان نیستیم، باید تقریباً بدانیم چه مشکلی وجود دارد تا بتوانیم آن را برطرف کنیم. برای اینکه بتوانید متوجه مشکل دستگاه خود شوید، نیازی به داشتن مدرک ندارید. اما بردن رایانه خود برای تعمیر در سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر ، به تعمیرکار شما کمکی نمی کند. 

ارتباط صحیح می تواند به این معنا باشد که دستگاه خود را سریعتر از زمانی که آنها مجبور باشند حدس بزنند که چه چیزی اشتباه است، برمی گردانید. اگر خدمات تعمیر به شما مراجعه کند، ممکن است چندین روز زمان نیاز داشته باشد تا مشکلی را که می‌توانست با ارتباط بهتر برطرف شود، سریع‌تر برطرف کند. این می تواند بر میزان کارآمدی کسب و کار شما تأثیر بگذارد.

گاهی اوقات ساده‌ترین عمل تماس گرفتن با آنها و توصیف آنچه اشتباه است، می‌تواند خیال شما را در مورد آنچه اتفاق می‌افتد راحت کند، البته این را باید در نظر گرفت که مشکلات رایانه می‌ تواند ترسناک باشد. به خصوص اگر برای امرار معاش به آنها تکیه کنید. یک مشکل بسیار ساده ممکن است اتفاق بیفتد و به نظر می رسد دنیا برای شما پایان یافته است. اما برای تعمیرکار در سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر این یک راه حل ساده است.

پیشنهاد مطالعه:نحوه فروش کالا در سایت آمازون

3. تمام کامپیوترها تاریخ انقضا دارند.

باید توجه داشت که تمامی رایانه ها دارای تاریخ انقضا هستند. این تا حدی به دلیل پیشرفت در قطعات و سیستم های جایگزین است. حتی با تعویض مداوم قطعات بد، مراقبت خوب و استفاده صحیح از رایانه، در نهایت از بین خواهد رفت. به طور کلی، این خبر از طریق تلفن توسط خدمات تعمیر کامپیوتر با شما به اشتراک گذاشته می شود. این پایان دنیا نیست و به طور معمول اتفاق می افتد. 

یادگیری نحوه تعمیر در زمانی که جایگزینی کافی است به همان اندازه که یک علم محسوب می شود، هنر است. در نهایت شما بیشتر از هزینه یک دستگاه جایگزین سرمایه گذاری می کنید. یک سرویس تعمیر کامپیوتر خوب در سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر ، می تواند در بهترین زمان به شما بگوید که زمان تعویض سیستم فرا رسیده است.

 رایانه ها فرسایش زیادی دارند که در نهایت می تواند منجر به خرابی شود. چه با صفحه‌کلید شکسته‌ای مواجه باشید که می‌چسبد یا پاسخ نمی‌دهد، صفحه‌ نمایش ترک خورده یا سیاه است، یا سیستم به سادگی راه‌ اندازی نمی‌شود، تکنسین ‌های این سایت های آنلاین که دهه‌ها تجربه تعمیرات کامپیوتری دارند، یک عیب‌یابی را برای شناسایی مشکل اجرا می‌کنند. سپس می توان تعمیر یا تعویض قطعات معیوب را شروع کنید تا دستگاه به حالت کار خود بازگردد.

بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

اطلاعات لازم برای تعمیر رایانه

هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است کمک کند همراه داشته باشید، از جمله آداپتور برق خود را اگر لپ تاپ، تبلت یا رایانه شخصی همه کاره است، به خصوص اگر مشکل مربوط به برق باشد. برای رایانه‌های شخصی، اگر BitLocker یا هر رمز عبوری را روی رایانه تنظیم کرده‌اید (BIOS، ورود به سیستم و غیره) لطفاً آنها را ارائه دهید.

شرح کامل مشکل را ثبت کنید. تا آنجایی که ممکن است جزئیات بیشتری را ارائه کنید تا تکنسین‌ های سایت های تعمیر آنلاین کامپیوتر بتوانند سریعاً بدون نیاز به درخواست اطلاعات بیشتر روی آن کار کنند. برای دسترسی به این سایت ها و رفع مسائل خود، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد