معرفی سایت Bluehost

معرفی سایت Bluehost

توسط : تیم محتوا
1,503

روزانه بیش از نیم میلیون وب سایت راه اندازی می شود. چه در حال راه اندازی یک نمونه کار حرفه ای باشید، چه وبلاگ نویس بوده یا یک کسب و کار کوچک دارید، ایجاد یک وب سایت ضروری است. خبر خوب این است که برای ایجاد وب سایت رویایی خود نیازی به داشتن مدرک در علوم کامپیوتر ندارید. شما می توانید از ابزارهای رایگانی مانند وردپرس برای طراحی یک وب سایت زیبا بدون نوشتن یک خط کد استفاده کنید. به همین دلیل است که سایت Bluehost اولین وب‌ سایت‌ ساز خود را راه ‌اندازی کرد تا به تازه‌کاران طراحی وب کمک کند تا بیشترین بهره را از ورد پرس ببرند به گونه ‌ای که برای آنها و تجارتشان مقیاس ‌پذیر باشد.

معرفی سایت Bluehost

ابزار وردپرس چیست؟

وردپرس با بیش از 42 درصد از وب سایت های آنلاین، محبوب ترین ابزار ساخت وب سایت در جهان است. این یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل های طراحی و ساخت وب سایت برای افراد و مشاغل است. استفاده از وردپرس رایگان است و می توان آن را برای ایجاد هر وب سایتی، از یک وبلاگ شخصی گرفته تا یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا حتی یک سرویس مبتنی بر عضویت، سفارشی کرد.

وقتی در سایت Bluehost با وردپرس سایت خود را می سازید، نیازی به استخدام یک طراح وب ندارید و هر زمان که می خواهید تغییراتی ایجاد کنید با آنها تماس بگیرید. شما به راحتی می توانید محتوا، تم و افزونه های خود را مستقیماً از وردپرس به روز کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین وب سایت تعمیر کامپیوتر از راه دور

چالش های سفارشی سازی وردپرس

اگرچه استفاده از وردپرس ساده ‌تر از کدنویسی یک وب‌ سایت از ابتدا است، اما برای افرادی که تازه وارد وب ‌سایت ‌سازی می ‌شوند، واقعاً چندان ساده نیست. وردپرس دارای یک منحنی یادگیری است. شما باید تفاوت بین تم ها، پلاگین ها و سایر اصطلاحاتی که بلوک های سازنده وردپرس را تشکیل می دهند را درک کنید. سایت Bluehost در این خصوص، به خوبی کاربران را راهنمایی می کند.

به ویژه، یادگیری افزونه هایی که وردپرس را بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم می کنند، نسبت به یک طراحی کشیدن و رها کردن، کمی سخت تر است. بنابراین، یادگیری پیمایش پلاگین های مختلفی که برای ساختن وب سایت خود نیاز دارید می تواند به یک فرآیند نگران کننده تبدیل شود.

معرفی سایت Bluehost

سازنده وب سایت Bluehost 

سایت Bluehost به عنوان یکی از مبتدی ترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس شناخته می شود. ساختن وب‌ سایت عالی را در وردپرس برای کاربران آسان ‌تر می کند. با این سازنده وب ‌سایت، با کشیدن و رها کردن، سازندگان جدید می‌ توانند به سرعت یک وب ‌سایت وردپرس حرفه‌ای بسازند بدون اینکه در یک پلتفرم به دام بیافتند.

به عبارت دیگر، می توانید با این سایت، طرح خود را ایجاد کنید و همچنان از طریق وردپرس به همه چیز در وب سایت خود دسترسی داشته باشید. در اینجا نحوه ساخت وب سایت Bluehost می تواند شما را در وردپرس در کمترین زمان راه اندازی کند.

کشیدن و رها کردن ویرایش

رابط بصری Bluehost ساخت وب سایت شما را ساده می کند. از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای کلیک بر روی هر بخش از وب سایت خود و ایجاد تغییرات استفاده کنید. ظاهر و محتوای وب سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی به روز نمایید. هنگامی که وب سایت خود را منتشر کردید، می توانید به استفاده از تغییرات زنده برای مشاهده هر گونه تغییر در وب سایت خود در زمان مناسب ادامه دهید.

پیشنهاد مطالعه:انتقال ارز با اسکریل Skrill

قالب های هوشمند

قالب دسکتاپ و موبایل سازنده وب سایت Bluehost را می توانید تهیه کنید. با الگوهای هوشمند با شروع سریع به به طراحی خود برسید. وقتی حساب خود را ایجاد می‌کنید، چند سؤال در مورد اهدافتان از شما پرسیده می شود. براساس اطلاعاتی که ارائه می کنید، الگوهای صفحه را توصیه می کنند.

شما همچنین به کتابخانه ای با صدها تصویر استوک و مجموعه ای از فونت های سفارشی دسترسی دارید. می‌توانید فونت ‌هایی را آپلود کنید تا مطمئن شوید که وب ‌سایت شما دقیقاً همان طور که تصور می‌کردید، به نظر می‌رسد.

طراحی آسان موبایل

آیا می دانستید که بیش از نیمی از بازدیدهای وب سایت از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود؟ طراحی وب سایت موبایل چیزی نیست که بتوانید آن را در پس زمینه قرار دهید. به همین دلیل است که همه قالب ‌های موجود در سایتBluehost  برای موبایل بهینه ‌سازی شده ‌اند، بنابراین وب‌ سایت شما از همان ابتدا در هر دستگاهی فوق ‌العاده به نظر می‌ رسد.

معرفی سایت Bluehost

ساخته شده برای رشد سایت شما

سازنده Bluehost با دسترسی WP Admin در منوی کناری در دسترسی است. بسیاری از سازندگان وب سایت در راه اندازی شما عالی هستند، اما گاهی اوقات با رشد کسب و کارتان می توانند شما را عقب نگه دارند. چه خودتان یک فرد ماهر وردپرس شوید یا منابع لازم برای استخدام یک طراح حرفه ای را داشته باشید، سایت Bluehost می تواند با شما رشد کند.

Bluehost Website Builder همچنین با یک کلیک ورود به وردپرس ارائه می شود تا بتوانید به سرعت بین پلتفرم ها به جلو و عقب بروید. علاوه بر این، شما مالکیت کامل محتوای وب سایت خود را حفظ می کنید. با این سایت برای وردپرس، می ‌توانید از ویژگی ‌هایی مانند قالب‌ های طراحی هوشمند، فونت ‌های سفارشی و یک کتابخانه تصویری استفاده کنید تا وب‌ سایت خود را سریع ‌تر راه‌ اندازی نمایید. 

آیا میزبانی وب Bluehost برای شما مناسب است؟

چند دقیقه ای را صرف تحقیق در مورد بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب کنید و خواهید دید که سایت Bluehost تقریباً بلافاصله در مسیر شما قرار می گیرد. این سایت به طور گسترده استفاده می شود و بسیار محبوب است. اما چه چیزی Bluehost را از دیگران متمایز می کند؟ آیا دقیقاً همان چیزی را دارد که شما به دنبال آن هستید یا ارائه دهنده دیگری مناسب تر است؟

پشتیبانی مشتری، آپتایم قوی و برنامه های مبتدی مقرون به صرفه Bluehost، آن را به یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد تبدیل می کند. اگر به دنبال قابلیت اطمینان قدیمی هستید، سایت Bluehost یک انتخاب عالی است. به همین دلیل است که بهترین ارائه دهنده میزبانی کلی در بازار ارزیابی محسوب می شود. اگر میزبان یک سایت وردپرس هستید، این بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه:دوره های رایگان لینکدین

درباره Bluehost

Bluehost مستقر در یوتا در سال 2003 وارد صحنه شد. از آن زمان، این شرکت به یکی از ارائه دهندگان پیشرو خدمات میزبانی وب تبدیل شده است و در حال حاضر متعلق به گروه بین المللی Endurance است که مالک رقیب HostGator نیز می باشد. سایت Bluehost در حال حاضر بیش از دو میلیون وب سایت را در سراسر جهان، عمدتاً خارج از مرکز داده خود در یوتا، قدرت می دهد.

مزایای سایت

آپ تایم سرور قابل اعتماد: تضمین آپتایم فوق رقابتی 99.98٪ ارائه می دهد.

یکپارچه سازی یکپارچه وردپرس: راه اندازی یک سایت وردپرس از طریق آن آسان است.

قیمت‌گذاری: قیمت‌ها حتی پس از سال اول همچنان رقابتی هستند و انواع برنامه‌ های قیمت ‌گذاری سطحی به این معنی است که برای هر سایتی یک گزینه مقرون به صرفه وجود دارد.

معرفی سایت Bluehost

معایب Bluehost

هزینه‌های اضافی: هزاران افزونه اختیاری هنگام تسویه‌حساب به سبد خرید شما وارد می‌شود و این شما هستید که قبل از خرید، علامت آن موارد را بردارید.

ذخیره سازی: مقدار کمی فضای ذخیره سازی را در برنامه Basic خود در مقایسه با رقبا ارائه می دهد.

برای استفاده از امکانات فوق العاده سایت Bluehost می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Bluehost
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد