خرید اکانت سایت بلومبرگ bloomberg

خرید اکانت سایت بلومبرگ bloomberg

توسط : تیم محتوا
2,071

سایت بلومبرگ یک ارائه دهنده پیشرو جهانی در زمینه داده های مالی، تجزیه و تحلیل، اخبار و رسانه است. سایت bloomberg ، اطلاعات مالی فوری را به بیش از 310000 مشترک ارائه می دهد. این شرکت از طریق قانون و فاینانس انرژی جدید، داده ها، اخبار و تجزیه و تحلیل را در اختیار تصمیم گیرندگان در صنایع فراتر از امور مالی قرار می دهد. 

درباره بلومبرگ

اخبار این سایت، تلویزیون، رادیو، موبایل، اینترنت و دو مجله BusinessWeek و Markets منتشر می شود که جهان را با بیش از 2300 خبره حرفه ای پوشش می دهند. این شرکت بیش از 17000 کارمند در 192 مکان در سراسر جهان دارد.

سایت بلومبرگ، اطلاعات اقتصادی، مالی و رایانه ای و اخبار و تحقیقات قانونی و مقررات قانونی و انطباق را ارائه می دهد. بخش‌ها عبارتند از Professional، News، Radio و Bloomberg Businessweek. بنیانگذار این سایت، مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک است و دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک است و بیش از 19000 نفر در سراسر جهان و در شعبات خود استخدام کرده است.

خرید اکانت سایت بلومبرگ bloomberg

bloomberg L.P

یکی از موفق ترین شراکت های محدود موجود، سایت بلومبرگ L.P خود را به عنوان "رهبر اطلاعات و اخبار تجاری و مالی جهانی معرفی می کند. مایکل بلومبرگ، بنیانگذار این شرکت، 88 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد که او را به یکی از ده ها ثروتمند روی کره زمین تبدیل می کند.

اعتقاد بر این است که این شرکت خصوصی بیش از 10 میلیارد دلار درآمد سالانه ایجاد می کند که بخش عمده ای از این درآمد حاصل بخش خدمات حرفه ای آن است که با پایانه های اجتناب ناپذیر این شرکت آغاز شد. تقریباً برای هر کسی که شغلی در امور مالی دارد، پایانه‌ها و جانشینان نرم‌افزار به‌عنوان سرویس سایت بلومبرگ ، اطلاعات جامع و حیاتی را به 320000 مشتری پرداخت‌کننده در سراسر جهان ارائه می‌کنند.

در حالی که بخش عمده ای از پول این شرکت از خدمات حرفه ای تامین می شود، اما چندین شرکت تابعه دیگر نیز دارد که مهم ترین آنها عملیات جمع آوری اخبار است. خوانندگان Investopedia احتمالاً با تلویزیون این شرکت نیز آشنا هستند. 

شبکه 24 ساعته یک ناهنجاری است، زیرا برنامه‌های زنده بیشتری را نسبت به رقبای CNBC و Fox Business Network اجرا می‌کند. تلویزیون همچنین تحلیل عمیق‌تر و سرگرمی کم‌تری نسبت به سایر پخش‌کننده‌های مالی ارائه می‌دهد که اغلب تبلیغات اطلاعاتی، برنامه‌های پولی و پخش‌های تکراری در طول روز را فراهم می‌کنند. 

سایت بلومبرگ LP یک شرکت جهانی داده‌ها و تحلیل‌های مالی و رسانه‌ای است. این شرکت از اشتراک‌ها و کارمزدهای مرتبط با پایانه‌های bloomberg و همچنین انواع خدمات دیگر از جمله اخبار بیزینس با تمرکز بر سرمایه‌گذاری خطرپذیر، کارگزاری و موارد دیگر درآمد ایجاد می‌کند. پایانه های آن اساساً در دنیای مالی بی رقیب هستند و به رشد عظیم این شرکت در تاریخ 39 ساله آن کمک کرده اند.

پیشنهاد مطالعه:سایت های آموزشی اینترنت برای کودکان

تاریخچه bloomberg

سایت بلومبرگ در سال 1981 به عنوان سیستم های بازار نوآور تاسیس شد و از آن زمان به یک عملیات بین المللی بزرگ تبدیل شده است که بیش از 20000 نفر را استخدام می کند. بخش مرکزی شرکت که داده‌ها و تحلیل‌های بازار را در زمان واقعی ارائه می‌کند، از قبل در زمان تاسیس وجود داشت. 

در طول سال‌ها، این شرکت، رقبای مختلفی را در صنایع مختلف از جمله رسانه‌ها (ایستگاه رادیویی نیویورک WNEW و مجله BusinessWeek)، شرکت‌های داده (New Energy Finance) و حتی دولت‌ها و اشخاص حقوقی (دفتر امور ملی) به دست آورده است.

به عنوان یک شرکت خصوصی، دستیابی به جزئیات مالی دشوار است. با این حال، گزارش Business Insider نشان داد که این شرکت بیش از 10 میلیارد دلار در سال 2018 درآمد داشته است. بنیانگذار بلومبرگ، این شرکت را در سال 1981 پس از دریافت تسویه حساب زمانی که شرکت سابقش، برادران سالومون، خریداری شد و راه اندازی کرد.

خرید اکانت سایت بلومبرگ bloomberg

مدل کسب و کار بلومبرگ

سایت بلومبرگ، با به رسمیت شناختن، برند فوق العاده خود را با مجموعه ای متنوع از محصولات ارائه کرده است. مرکز اصلی این شرکت، بخش خدمات حرفه ای است که در برخی از مقاطع تاریخ این سایت، نزدیک به 90 درصد از درآمد سالانه آن را به خود اختصاص داده است. 

این محصول که به ترمینال سایت bloomberg نیز معروف است، سیستم کامپیوتری است که اطلاعات بازار و مالی را در زمان واقعی برای متخصصان امور مالی تجزیه و تحلیل و تولید می کند. یکی از زمینه های این شرکت که سریع ترین رشد را دارد، تجزیه و تحلیل داده ها است. این شامل طیف گسترده ای از محصولات، از جمله محصولات مدیریت پورتفولیو و تجزیه و تحلیل، محصولات زمان واقعی و داده های معاملاتی و غیره است.

Bloomberg News شعبه خدمات خبری این شرکت است که مسئول ارائه محتوای خبری به کاربران پایانه بلومبرگ است. قانون این شرکت نیز یکی دیگر از مهمترین شاخه های آن است. این که در سال 2010 راه اندازی شد، یک سرویس اشتراک است که دسترسی به داده های حقوقی فوری را برای اهداف تحقیقاتی فراهم می کند. این سایت خدمات مشابهی را برای متخصصان دولتی ارائه می دهد.

در طول تاریخ خود، این شرکت همچنین یک شاخه سرمایه گذاری خطرپذیر (Bloomberg Beta)، یک کارگزاری آژانس (Bloomberg Tradebook) و بسیاری تسلیحات دیگر را راه اندازی کرده است.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت Exitlag

کسب و کار خدمات حرفه ای 

مشتری خدمات حرفه ای سایت بلومبرگ برای افراد کم درآمد نیست. اشتراک در این سایت با هزینه سالانه بین 20000 تا 24000 دلار همراه است. این تنها سرویس اشتراک این شرکت نیست و گران‌ترین هم نیست. قانون و دولت bloomberg  ، اطلاعات تخصصی را به ترتیب برای وکلا و کسانی که در سیاست کار می کنند، می فروشند. سرویس اول تقریباً 475 دلار برای هر مشترک در ماه هزینه دارد، دومی 5700 دلار می باشد.

تجارت حقوقی بلومبرگ

قانون سایت بلومبرگ در سال 2010 برای تجارت افتتاح شد و مدل آن در مقایسه با رقبای معتبر خود مانند LexisNexis غیرعادی است. اولی به جای هر بار استفاده، هزینه ماهانه ثابتی را دریافت می کند. مشترکین این برنامه می‌توانند درباره تصمیم‌گیری ‌های مالی، سهام شرکت های سهامی عام، پیامدهای آخرین بخش‌ های اضافه شده به درآمد داخلی و موارد دیگر اطلاعات کسب کنند.

این اطلاعات ممکن است برای هر کسی که مایل به جستجوی آن باشد در دسترس باشد، اما این شرکت می‌داند که جستجو می‌تواند برای مشتریانش سخت باشد. با 5700 دلار در ماه، این بخش به شما می گوید که کدام صورت حساب ها در چه زمانی در چه سطحی از کدام مسیرها عبور می کنند و حتی زمانی که مقررات غیرقانونی تغییر می کنند، آنها را گزارش می نماید. 

خرید اکانت سایت بلومبرگ bloomberg

کسب و کار سرمایه گذاری خطرپذیر بلومبرگ

در نهایت، bloomberg  بتا، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر با مشارکت محدود وجود دارد. این صندوق 75 میلیون دلاری که به درستی در سیلیکون ولی مستقر شده است، پول خود را در برخی استارتاپ‌هایی که مشهور شده‌اند، مانند Codeacademy، انبار آموزش برنامه‌نویسی آنلاین که ادعای 24 میلیون کاربر دارد، گذاشته است. سایر سرمایه گذاری های این بخش، مانند Newsle (سرویس خبری که داستان های مربوط به مخاطبین شخصی مورد علاقه خود را ارائه می دهد) به نظر نمی رسد جذابیت زیادی داشته باشد، اما Newsle در سال 2014 به مبلغ نامشخصی به LinkedIn Corp فروخته شد.

بر اساس کتابچه راهنمای خود که در دسترس عموم قرار گرفته است، عملیات سرمایه گذاری خطرپذیر راهی نسبتاً ارزان را برای این شرکت را ارائه می دهد تا روندهای استارت آپی را قبل از اینکه خیلی خوب تبلیغ یا گران شوند، شناسایی کند. بخش بتا ایجاد شد تا بر اساس شایستگی های خود و کسب سود به جای سرمایه گذاری توسط کسب و کارهای موجود سایت بلومبرگ ایجاد شود.

سایر مشاغل بلومبرگ

چندین نگرانی کوچکتر مانند بخش مدیریت داده های سازمانی خود، PolarLake، مدیریت و تفسیر می کند که مجموعه داده های پیچیده را برای مشتریان کوچک و بزرگ مدیریت و تفسیر می کند و در هزینه و زمان آنها صرفه جویی می کند. بخش ویو، همتای سرمقاله سرویس خبری نیز وجود دارد. Bloomberg View فهرستی از ستون نویسان مشهور دارد که آثارشان در نشریات مختلف چاپی و آنلاین منتشر شده است. 

باز هم، همه اینها در مقایسه با میلیاردها میلیاردی که توسط خدمات حرفه ای آورده شده اند، ناچیز است. این شرکت هیچ تعهدی برای افشای اینکه کدام یک از دپارتمان هایش چقدر درآمد دارند، نخواهد داشت. اما هر ناظری می تواند محاسبه کند که بزرگترین بخش شرکت نسبت به سایر بخش ها چقدر درآمد دارد.

پیشنهاد مطالعه:سایت های بین المللی تدریس آنلاین

برنامه های آینده

Bloomberg در طول تاریخ خود یا در موقعیت یک رقیب جدید و یا بازیکن فردی برای خودش بوده است. به ندرت این شرکت قدیمی با رقبای جوان و زیرک روبرو شده است، حداقل تا زمان ظهور Symphony، شرکت تحت حمایت Alphabet Inc که تهدید می کرد از سود کلان این شرکت خواهد خورد.

اما سایت بلومبرگ همچنان بهترین سرویس برای صدها هزار متخصص مالی است که به سهولت استفاده و قابلیت اطمینان آن سوگند یاد می کنند. این برای توجیه قیمت بالای این شرکت کافی است. حتی نقض بدنام حریم خصوصی در سال 2013، که به طور سهوی یا غیر عمد به خبرنگاران شرکت اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی مشتریان را می داد، فقط یک اتفاق موقتی بود. سایت Bloomberg به نحوی از این رسوایی خارج شد، بدون اینکه آسیب بلندمدتی را متحمل شود.

در سال 2018، این شرکت به روند بلندمدت تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود ادامه داد. در حالی که پایانه های آن هنوز از چیزی که اساسا یک انحصار است لذت می برند، ممکن است برای همیشه اینطور نباشد. با درآمدهای غیر پایانی که مجموعاً حدود 23 درصد برای سال 2018 بوده است، افزایشی حدود 9 درصدی نسبت به سال قبل، این امکان وجود دارد که شرکت به جستجوی راه های دیگر برای درآمدزایی در آینده ادامه دهد.

خرید اکانت سایت بلومبرگ bloomberg

چالش های اصلی

سایت بلومبرگ از بازیگری مسلط در چیزی که اساساً در بیشتر دوران وجودش صنعت بوده، لذت برده است. همانطور که گفته شد، این شرکت آن را بدیهی تلقی نکرده است و در نزدیک به چهار دهه لیست پیشنهادات خود را به شدت افزایش داده است. با تنوع بیشتر، خارج از محصول پایانه، یا حتی خارج از دنیای مالی، این احتمال افزایش می یابد که شرکت طوفان های آینده را تحمل کند.

Bloomberg در گذشته با مشکلات قانونی از جمله شکایت دسته جمعی در سال 2007 در مورد کارمندان زن و مرخصی زایمان روبرو بوده است و همچنین با چالش های مربوط به نقض داده ها، همانطور که در بالا اشاره شد، مواجه شده است. تازه واردان در زمینه تجزیه و تحلیل داده های مالی آمده اند و رفته اند، اما این تضمینی برای تسلط شرکت و سایت بلومبرگ در آینده نیست. با این حال، بعید به نظر می رسد که این شرکت مسلط به این زودی ها رقیب سرسختی را پیش رو داشته باشد. می توانید برای خرید اکانت این سایت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت بلومبرگ
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد