خرید از سایت OVH

خرید از سایت OVH

توسط : تیم محتوا
3,117

سایت  OVH ، بزرگترین شرکت میزبانی وب در اروپا است که با انواع سرورهای با کارایی بالا به مشتریان خدمات ارائه می دهد. این پلتفرم، مراکز داده متعددی در سراسر جهان دارد. می توان با کمک این سرویس، طیف گسترده ای از سرورهای اختصاصی که می توانند به سرعت تهیه شوند را در اختیار داشت. این امکان را دارید تا در سایت او وی اچ ، بین کنترل پنل سفارشی، cPanel یا Plesk یکی را انتخاب کنید.

درباره او وی اچ 

این سایت، شناخته شده ترین ارائه دهنده میزبانی وب نیست، اما این شرکت بین المللی به 1.4 میلیون مشتری در 138 کشور خدمات ارائه می دهد. OVH  مجموعه کاملی از برنامه های میزبانی را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. این یک ارائه دهنده میزبانی پیشرو مستقر در فرانسه است که طیف کاملی از میزبانی وب و میزبانی سرور را ارائه می دهد که متناسب با انواع مشتریان طراحی شده است.

مشتریان شامل صاحبان وب‌سایت‌های کوچک تا کسب‌وکارهای بزرگ هستند که به دنبال آخرین راه‌حل‌های زیرساخت ابری برای کسب‌وکار خود هستند. برنامه های میزبانی VPS با پرداخت سالانه 3.35 دلار در ماه شروع می شود.

سایتOVH  در اصل در سال 1999 توسط Octave Klaba در لیل فرانسه تاسیس شد. در سال‌های بعد، این سایت شروع به رشد و گسترش خدمات خود در سراسر فرانسه و بقیه اروپا در سال 2006 کرد، زمانی که اولین شعبه‌های خود را در لهستان، اسپانیا و سنگال افتتاح کرد. امروزه، این بزرگترین ارائه دهنده هاست در سراسر اروپا است.

میزبانی وب این سایت، پایگاه مشتری جهانی دارد. این شرکت میزبانی وب همچنین در آفریقا، ایالات متحده و کانادا گسترش یافت و آن را به یک بازیکن در سراسر جهان در بازار سرورهای میزبانی تبدیل کرد. سایت او وی اچ میزبان 18 میلیون وب سایت است و در حال حاضر تقریباً 3 میلیون نام دامنه از طریق سرویس آنها ثبت شده است.

خرید از سایت OVH

میزبانی OVH

سایتOVH  گزینه های میزبانی وب و ایمیل را برای مشتریانی با نیازهای مختلف فراهم می کند. حتی بسته‌های میزبانی سطح مبتدی دارای ویژگی‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا سایت شما قابل اعتماد، سریع و ایمن باشد.

برنامه های میزبانی وب او وی اچ چه ویژگی هایی دارد؟

بسته به نوع طرحی که انتخاب می کنید، به چندین ویژگی دسترسی خواهید داشت تا اجرای سایت خود را آسان تر کرده و عملکرد آن را بهبود بخشد. امکانات عبارتند از:

•    ضد DDoS برای بهبود امنیت

•    کنترل پنل سفارشی یا کنترل پنل cPanel/Plesk

•    میزبانی ایمیل

•    پشتیبانی تلفنی رایگان 24/7

•    یک قرارداد سطح سرویس (SLA) تا بتوانید اعتبار خدمات را برای خرابی درخواست کنید

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت ها برای فروش محتوای ویدیویی آنلاین

برنامه های میزبانی OVH

سایتOVH  انواع برنامه های میزبانی وب را ارائه می دهد که برای رفع نیازهای صاحبان وب سایت و مشاغل طراحی شده اند. در حالی که این یک شرکت بین المللی است، به نظر می رسد برخی از خدمات در همه مناطق در دسترس نیست. شما یک دامنه رایگان برای سال اول دریافت خواهید کرد. نصب های محدودی با یک کلیک وجود دارد و فقط وردپرس، جوملا، دروپال و پرستاشاپ را ارائه می دهد.
با توجه به وب‌سایت عمومی OVH (نه خاص منطقه)، سه راه اصلی برای میزبانی پروژه‌های وب خود با میزبانی وب OVH وجود دارد که شامل VPS، سرورهای اختصاصی و ابر اختصاصی است.

خدمات پرکاربرد

برخی از پرکاربردترین خدمات آنها عبارتند از:

میزبانی VPS 

سایت OVH چندین برنامه میزبانی VPS مختلف را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد گوشه کوچک خود را از وب کنترل کنید. با استفاده از این سرور، کنترل کاملی بر بخش خود از سرور خواهید داشت و می توانید از آن به هر طریقی که نیاز دارید بدون هیچ گونه دخالت او وی اچ استفاده کنید.

سرورهای اختصاصی

اگر شما یا کسب و کارتان به قدرت بیشتری نیاز دارید یا نیاز به میزبانی سرور Exchange یا سرویس های ابری مختلف دارید، سایت او وی اچ چندین گزینه سرور اختصاصی مختلف را ارائه می دهد که بر اساس سرعت، اندازه و پهنای باند تقسیم می شوند. این به شما امکان می دهد در هنگام انتخاب نوع دقیق سروری که نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند، در هزینه خود صرفه جویی کنید.

خرید از سایت OVH

فضای ابری

 فضای ابری در سایت او وی اچ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کسب‌وکارهای بیشتری در حال تبدیل سرورهای فایل محلی و برنامه‌های کاربردی خود به سرویس‌های مبتنی بر ابر هستند که می‌توانند در هر کجا به آن دسترسی داشته باشند. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، باید سرویسی را پیدا کنید که بتواند خدمات ابری ایمن و قابل اعتماد ارائه دهد. انواع برنامه های مبتنی بر ابر را برای هر کسی که به دنبال ایجاد ابر خود در اینترنت است، ارائه می دهد.

سرورهای OVH

اگر به گزینه‌های میزبانی قدرتمندتری نیاز دارید، این سایت مجموعه کاملی از سرورهای اختصاصی را برای شرکت‌هایی با شرایط سخت فراهم می‌کند. محدوده سرور اختصاصی شامل:

•    سرورهای پیشرفته برای مشاغل کوچک که خواهان سرورهای متناسب با نیازهای خود هستند

•    زیرساخت سرورهای اختصاصی که دارای پردازنده های قدرتمند هستند. بسیار مقیاس پذیر و ایمن

•    سرورهای اختصاصی ذخیره سازی برای پشتیبان گیری و ذخیره سازی توزیع شده

•    سرورهای اختصاصی HG قابل تنظیم ممتاز برای محیط های تولیدی با منابع فشرده. ایده آل برای حجم کاری داده های بزرگ و یادگیری ماشین.

•    سرورهای اختصاصی بازی برای بازی آنلاین امن

زیرساخت های شبکه و مراکز داده

سایتOVH  از 27 مرکز داده واقع در سراسر جهان از جمله مراکز داده در کانادا، پاریس، لندن، سنگاپور و استرالیا پشتیبانی می کند. به جای اجاره تجهیزات از سایر شرکت ها به عنوان بسیاری از ارائه دهندگان، از مراکز داده خود پشتیبانی و نگهداری می کند. میزبانی وب این سایت نیز دارای 27 مرکز داده است. 

این شرکت همچنین برخی از سریع‌ترین سرعت‌های موجود در تجارت را ارائه می‌کند که به مشتریان خود حداقل ۱ گیگابیت در ثانیه تا ۴۰ گیگابیت در ثانیه را برای مشتریان بزرگ‌تری که به پهنای باند بیشتری نیاز دارند، ارائه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های دورکاری تدوین

پشتیبانی و خدمات مشتری

سایتOVH  24ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد، اما راه حل های آنها برای تازه کاران فناوری اطلاعات طراحی نشده است. اکثر راه حل های آنها چارچوبی را در اختیار شما قرار می دهند تا آنچه را که می خواهید انجام دهید، اما باید آن گزینه ها را برای خود پیکربندی کنید. 

در حالی که می‌توانید به پشتیبانی تلفنی 24 ساعته دسترسی داشته باشید تا اگر چیزی آنطور که می‌خواهید کار نکرد، به شما کمک می‌کند، ممکن است مجبور شوید منتظر بمانید. در عوض، آنها به مشتریان امکان دسترسی به خدماتی مانند مراکز داده وضعیت فوری را می دهند تا بتوانند بهتر عیب یابی کنند.

سایتOVH  بر این باور است که شما متخصص هستید و به شما این آزادی را می دهد که سرور خود را بدون دخالت آنها هر طور که می خواهید اجرا کنید. به همین دلیل است که مشتریان می توانند وضعیت مراکز داده را بررسی کرده و تست های تشخیصی سخت افزار خود را انجام دهند.

گزینه های پشتیبانی OVH عبارتند از:

•    پشتیبانی تلفنی رایگان 24/7

•    پشتیبانی ایمیل

•    سوالات متداول آنلاین

•    مستندات آنلاین برای محصولات اختصاصی ابری

خدمات مشتری OVH چگونه است؟

نظرات مشتریان برای سایت OVH متفاوت است. این جای تعجب نیست. نظرات معمولاً از سوی مشتریانی می‌آید که در هر صورت احساس شدیدی نسبت به یک برند دارند.
 

خرید از سایت OVH

امنیت و آپتایم

مانند بسیاری از ارائه دهندگان، سایتOVH  دارای آپتایم بالای 99٪ است. این رقم، البته، شامل هیچ گونه تعمیر و نگهداری نمی شود که باید روی سرور انجام شود تا از امنیت و دوام آن در حرکت رو به جلو اطمینان حاصل شود. برخی از بهترین گزینه های امنیتی را در تجارت نیز ارائه می دهد. 

همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید، اگر میزبان یک سرور ایمیل Exchange یا یک سرور فایل مبتنی بر ابر برای شرکت خود هستید، می خواهید مطمئن شوید که داده های حساس شما محافظت می شود. فایروال های مبتنی بر سخت افزار را اجرا می کند تا از سرور شما در برابر حمله محافظت کند.

حفاظت  OVH DDoS 

سایتOVH  همچنین از امنیت DDoS برای جلوگیری و جلوگیری از حملات انکار سرویس به سرور شما استفاده می کند.

سیاست ها و رویه های صورتحساب

قیمت های رقابتی را در تمام گزینه های سرور مختلف ارائه می دهد و اکثر آنها به صورت ماهانه صورتحساب می شوند. برخی از بسته‌های بزرگ‌تر آنها از جمله سرورهای اختصاصی و راه‌حل‌های میزبانی ابری نیز هزینه‌های راه‌اندازی مرتبط با آن‌ها را دارند.

برخلاف سایر شرکت‌ها، سایت او وی اچ هیچ بازپرداختی را روی سرورهای خود ارائه نمی‌کند، به این معنی که اگر راضی نباشید، از جمله هزینه‌های راه‌اندازی پول دریافت خواهید کرد. با این حال، یک خط مشی تمدید پرداخت ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در صورت نیاز به کمی زمان اضافی برای پرداخت صورتحساب، صورتحساب را تا 5 روز به تعویق بیندازید. 

با این حال، این زمان رایگان نیست، و برای 5 روز اضافی که صورت‌حساب دریافت می‌کنید از شما هزینه دریافت می‌شود.

مزایای میزبانی OVH 

•    بسته های هاست مقرون به صرفه

•    آموزش های مفصل و انجمن فعال انجمن

•    طیف گسترده ای از برنامه های میزبانی وب بسیار قابل تنظیم

•    SLA تا در صورت خرابی اعتبار دریافت کنید

پیشنهاد مطالعه:معرفی  سایت های  Ecommerce

معایب او وی اچ

•    گزینه های پشتیبانی محدود؛ پشتیبانی فوری تضمین نشده است.

•    نصب‌های محدود با یک کلیک، برخی از میزبان‌های وب صدها مورد را ارائه می‌کنند.

•    یک ابزار پشتیبان برای برخی از برنامه های میزبانی ارائه می دهد، اما آنها این سرویس را برای شما انجام نمی دهند.

•    برخی از برنامه ها با یک کنترل پنل سفارشی ارائه می شوند، نه cPanel یا Plesk

آیا میزبانی او وی اچ برای شما مناسب است؟

سایتOVH  تعدادی مشتری خوشحال و تعدادی ناراضی نیز دارد. شکایات کلیدی مربوط به زمان ضعیف و زمان پاسخ آهسته از سوی نمایندگان خدمات مشتری است. این، طیف گسترده ای از ویژگی ها و خدمات را ارائه می دهد که برای طیف گسترده ای از مشتریان طراحی شده است. 

سیستم‌های آن‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که به‌راحتی گسترش یابند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی در صورت لزوم، با گسترش نیازهای خود یا نیازهای کسب‌وکارتان، خدماتی را اضافه کنید. اگر به دنبال یک راه حل یک مرحله ای برای میزبانی همه نیازهای خود از جمله راه حل های ابری، ایمیل و میزبانی وب هستید، این شرکتی است که باید در نظر بگیرید. اگر در زمینه میزبانی وب تازه کار هستید و یک پروژه کوچک را آغاز می کنید، این ارائه دهنده میزبانی وب ممکن است بهترین گزینه برای نیازهای شما نباشد.

خرید از سایت OVH


جایگزین های OVH چیست؟

بهترین جایگزین سایت OVH بستگی به این دارد که شما باید وب سایت خود را انجام دهید. Bluehost، SiteGround و InMotion رقبای محبوب با چندین نوع بسته میزبانی هستند. اگر به زیرساخت ابری قدرتمند نیاز دارید، ارائه دهنده ای مانند Digital Ocean پلتفرم های رایانش ابری را ارائه می دهد.

آیا OVH حفاظت DDoS را ارائه می دهد؟

حملات انکار سرویس توزیع شده، حملات سایبری مخرب هستند. این نوع حملات می توانند سایت شما را به شدت مختل کنند. دارای محافظ ضد DDoS است. راه حل حفاظت ثابت را فراهم می کند. محدودیت هایی در مورد حجم حملات وجود دارد که OVH DDoS در برابر آن محافظت می کند.

آیا OVH برای میزبانی Minecraft خوب است؟

می توانید یک سرور اختصاصی بازی از سایت OVH برای بازی های آنلاین مختلف از جمله Minecraft اجاره کنید. محدوده سرور بازی با بازی Anti-DDoS و برنامه های چت صوتی ارائه می شود. می توانید برای استفاده از خدمات این سایت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت OVH
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

پرداخت سایت ovh انجام میدید؟

avatar
یک سال قبل

سلام خانم بابایی ، در حال حاضر امکان پرداخت سایت ovh نیست بخاطر اینکه بعد از پرداخت گاها مدارک باید ارائه کرد. در صورت امکان از سایر سایت های مانند هتزنر خریداری کنید و سفارش پرداخت ثبت نمایید. باتشکر