خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال

خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال

توسط : تیم محتوا
1,363

PayPal  یکی از راحت ترین راه ها برای خرید آنلاین است. با وجود محبوبیت آن، هر فروشگاه آنلاینی، PayPal را به عنوان روش پرداخت خود اضافه نمی کند. بنابراین، سوال بزرگ این است که از کجا می توانم از فروشگاه هایی که پی پال را می پذیرند خرید کنم و خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال را چگونه انجام دهم.

پی پال چیست؟

پی پال فقط یک کیف پول الکترونیکی ساده نیست که به کاربران امکان ارسال و دریافت پول بدون هیچ هزینه اضافی را می دهد. این یک زمینه مناسب برای معاملات آنلاین تجاری است. پی پال نقش یک "پیک" را بازی می کند که به طور ایمن پول را بین تاجران الکترونیک و مشتریان انتقال می دهد. علاوه بر این، به صاحبان فروشگاه ها نیز کمک می کند تا فروشگاه های خود را به طور موثرتری مدیریت کنند.

پی پال برای تجارت

پی پال برای اولین بار در دسامبر 1998 معرفی شد. پی پال با بیش از 20 سال تجربه راه خود را به عنوان برترین درگاه پرداختی که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین را تامین می کند، باز کرده است. در سه ماهه سوم سال 2021، پی پال با موفقیت 310 میلیارد دلار را برای 49 میلیارد تراکنش پرداخت منتقل کرده است. تعداد فعلی کاربران پی پال از 416 میلیون نفر در سراسر جهان فراتر رفته است.

PayPal چگونه کار می کند؟

برای فروشگاه‌هایی که خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال را می‌پذیرند، به این درگاه پرداخت اعتماد دارند تا «واسطه» آنها بین صاحبان فروشگاه و مصرف‌کنندگان باشد. پی پال پرداخت ها را از خریداران دریافت می کند و آنها را به صورت روان و ایمن برای فروشندگان ارسال می کند.

خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال

نحوه کار پی پال

با PayPal، نیازی به پر کردن فرم های طولانی در صفحه پرداخت نیست. مشتریان فقط باید یک بار هنگام ثبت نام  پی پال اطلاعات صورتحساب خود را ارائه دهند. پس از آن، هر بار که با استفاده از PayPal خریدی انجام می‌دهند، مشتریان می‌توانند اطلاعات کارت و حمل و نقل خود را وارد نکنند و مستقیماً به بخش پرداخت رسیدگی کنند.

PayPal یک فرآیند پرداخت روان و بدون درز را برای مشتریان شما ایجاد می کند. عملکرد تسویه حساب سریع ممکن است تصمیم مهمی باشد که تجربه مشتریان را بهبود می بخشد، نرخ تبدیل را افزایش می دهد، چرخ دستی های رها شده را کاهش می دهد و باعث افزایش حجم فروش می شود.

مزایا و معایب  PayPal

آیا پی پال برای کسب و کار شما خوب است؟ بله همینطور است. با این وجود، هنوز جای پیشرفت وجود دارد. بیایید به جدول زیر نگاهی بیندازیم تا ببینیم PayPal چقدر خوب است و کدام جنبه ها نیاز به تحقیق بیشتری دارد.

•    همراه با مبدل ارز پی پال داخلی

•    ارائه اقساط مالی با PayPal Pay

•    پشتیبانی از بیش از 100+ ارز نیاز به هزینه ها و هزینه های زیادی دارد

•    سطح بالایی از امنیت را فراهم می کند پشتیبانی متناقض از مشتری را ارائه می دهد

•    می تواند با پلتفرم ها و بازارهای مختلف تجارت الکترونیک ادغام شود می تواند مستعد کلاهبرداری یا تراکنش کلاهبرداری باشد

•    دارای پایگاه مشتری عظیم با بیش از 400 میلیون کاربر فعال و فروشگاه های زیادی که PayPal را می پذیرند

پیشنهاد مطالعه:معرفی بهترین سایت های طراحی داخلی

هزینه های پی پال چیست؟

هنگام خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال ، این سوال مطرح است که آیا پی پال رایگان است؟ بله همینطور است. با این حال، PayPal فقط برای مصرف کنندگان رایگان است. به عبارت دیگر، هنگامی که مشتریان خرید آنلاین یا درون فروشگاهی انجام می دهند، هیچ هزینه اضافی پی پال از آنها دریافت نمی شود.

با این وجود، اگر یک تراکنش پرداخت بین‌المللی را انجام دهند، بسته به نرخ تبدیل ارز پی پال، مبلغ کمی از کاربران دریافت می‌شود. این نرخ بر اساس ارز شما از 2.5٪ تا 4٪ متغیر است.

هزینه تبدیل ارز پی پال

در نکته دیگر، برای فروشگاه هایی که پی پال را می پذیرند، تاجران الکترونیکی باید به چندین هزینه پی پال توجه کنند. اولین مورد، کارمزد تراکنش های تجاری است، مبلغی که PayPal برای فروش کالاها و خدمات دریافت می کند. به طور معمول، صاحبان فروشگاه ها باید هزینه تراکنش پرداخت دیجیتالی PayPal 3.49٪ به اضافه 0.49 سنت را بپردازند.

به عنوان مثال، یک مشتری با استفاده از عملکرد پرداخت پی پال، محصولی را به قیمت 100 دلار خریداری می کند. در این حالت، نرخ تراکنش تجاری 3.49٪ به اضافه 0.49 دلار کارمزد ثابت از فروشندگان دریافت می شود. برای دریافت دقیق نرخ تراکنش های تجاری، لطفاً برای اطلاعات بیشتر به صفحه PayPal for Merchants مراجعه کنید.

خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال

نرخ تراکنش های تجاری پی پال

علاوه بر نرخ تراکنش های تجاری، PayPal هزینه های اضافی دیگری مانند تبدیل ارز پی پال، چک الکترونیکی، بازگشت شارژ، پرداخت های خرد و تأیید کارت اعتباری/دبیت را دریافت می کند. این نوع هزینه ها هنگام معاملات و خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال ثابت نیستند. این تا حد زیادی به منطقه و واحد پول فروشگاه بستگی دارد.

سهولت استفاده پی پال

وقتی صحبت از سهولت استفاده به میان می‌آید، PayPal می‌تواند فرزند پوستر سایر ارائه‌دهندگان پرداخت باشد. راه اندازی و استفاده از PayPal بسیار آسان است. تنها چیزی که باید آماده کنید یک آدرس ایمیل و یک کارت واجد شرایط برای شروع است.

از نظر تاجر، پی پال به فرآیند تأیید پیچیده یا تضمینی برای درآمد فروشگاه شما نیاز ندارد. اگر در هر پلتفرم تجارت الکترونیکی به فروش می‌رسانید یا می‌فروشید، می‌توانید با نصب دکمه PayPal وب‌سایت‌های خود را به فروشگاه تبدیل کنید. این پردازنده به مشتریان از هر جای دنیا این امکان را می دهد که به راحتی خرید خود را در فروشگاه شما انجام دهند و به شما امکان می دهد تا به سرعت پرداخت را دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین پلتفرم های سلامت و تناسب اندام

PayPal Pay  در 4 مرحله

شاید گزینه اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید را در پی پال دیده اید. در چند سال اخیر به یک روند رو به رشد تجارت الکترونیک تبدیل شده است. طبق گزارش فوربس، کل خرید با استفاده از «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» به زودی در سال 2022 از 100 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

PayPal در این روند «اکنون بخرید بعداً پرداخت کنید» دیر وارد نشده است. این غول مالی یک ویژگی اقساطی را ارائه می دهد.  PayPal Pay in 4 همانطور که از نام آن پیداست، پرداختدر 4 خرید مشتریان را به چهار قسمت مساوی تقسیم می کند. فروشگاه‌هایی که PayPal Pay در 4 را می‌پذیرند به مشتریان این امکان را می‌دهند که تا حدی هزینه خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال خود را در مرحله پرداخت، ارائه کرده و بعداً پرداخت خود را تمام کنند.

این قابلیت، بدون دریافت هزینه اضافه است. این بدان معناست که اقساط PayPal نیازی به نرخ بهره و بدون هزینه تأخیر ندارد. انتخاب PayPal Pay در 4 نیز تأثیری بر امتیاز اعتباری شما ندارد. با این وجود، لطفاً توجه داشته باشید که در صورت تاخیر در پرداخت، ممکن است در خریدهای بعدی از برنامه اقساط PayPal انصراف دهید.

نحوه پرداخت با پی پال با کارت PayPal Cash

PayPal Cash یک کارت نقدی Mastercard است که توسط PayPal برای خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال ارائه می شود. این به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از موجودی PayPal خود از همه جا خرید کنند، چه آنلاین و چه در فروشگاه. مهمتر از آن، با تبدیل موجودی خود به یک کارت فیزیکی، کاربران PayPal Cash می‌توانند به راحتی در بیش از 32000 دستگاه خودپرداز MoneyPass در سراسر جهان بدون هیچ کارمزدی پول برداشت کنند.

این کارت برای ثبت نام نیازی به بررسی اعتباری ندارد. علاوه بر این، هیچ کارمزد سالانه یا ماهانه یا حداقل موجودی مورد نیاز وجود ندارد. تا زمانی که یک حساب شخصی فعال PayPal و یک آدرس خیابان تأیید شده دارید، واجد شرایط درخواست کارت PayPal Cash هستید.

خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال

کارت اعتباری پی پال

همانند سایر کارت‌های اعتباری موجود در بازار، اعتبار PayPal به کاربران این امکان را می‌دهد که هم‌اکنون خرید کنند و با گذشت زمان با هر سفارش بیش از 99 دلار، پرداخت کنند. اگر به طور کامل در شش ماه پرداخت شود، نیازی به کارمزد سالانه و بدون بهره نیست.

برای درخواست کارت اعتباری پی پال، جهت خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال، کاربران باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و یک حساب پی پال داشته باشند. ممکن است برای واجد شرایط بودن این محصول به یک امتیاز اعتباری بالا نیاز باشد. می توانید لیست فروشگاه هایی که کارت اعتباری پی پال را می پذیرند را انتخاب کرده و خریدی فوق العاده در بلک فرایدی داشته باشید.

ارز دیجیتال پی پال

در اکتبر 2020، پی پال اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند از سال 2021، ارزهای دیجیتال را در حساب پی پال خود ذخیره، خرید و بفروشند. تاکنون، این غول فناوری تنها از تراکنش های رمزنگاری بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می کند.

ارز دیجیتال پی پال، کاربران اکنون می توانند با استفاده از رمزارز، میلیون ها فروشگاه را به صورت آنلاین پرداخت کنند. لطفاً توجه داشته باشید که برای پرداخت با ارز دیجیتال پی پال، فروشگاه باید ارز دیجیتال را به عنوان یک نوع پرداخت واجد شرایط بپذیرد. فروشگاه هایی همچون Etsy، راکوتن، استارباکس و eBay، این روش را می پذیرند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سازنده وب Weebly

چگونه یک حساب پی پال ایجاد کنیم؟

قبل از خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال یا شروع فروش با پی پال، ابتدا یک حساب تجاری پی پال برای فروشگاه آنلاین خود باز کنید. خبر خوب این است که PayPal به هیچ گونه هزینه ثبت نام یا هزینه ماهانه نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات ضروری را در فرم ثبت نام ارائه دهید. در اینجا راهنمای گام به گام برای کمک به ایجاد یک حساب پی پال برای کسب و کار خود آورده شده است.

ابتدا به وب سایت PayPal بروید، روی Sign up کلیک کنید و Business Account را انتخاب نمایید. سپس در پی پال ثبت نام کنید. در مرحله بعدی، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک شناسه ورود و رمز عبور ایجاد نمایید. پس از خواندن توافقنامه کاربری PayPal و سایر سیاست ها، روی Agree و Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

 اکنون، PayPal  از شما می‌خواهد اطلاعاتی درباره خود و کسب‌وکارتان برای اهداف راستی‌آزمایی ارائه دهید.  پس از تایید موفقیت آمیز، پی پال برای تایید اطلاعات شما ایمیلی به آدرس ارائه شده شما ارسال می کند. پس از آن، حساب شما آماده استفاده است.

چگونه PayPal را برای فروش آنلاین تنظیم کنیم؟

PayPal برای بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک، هم میزبانی و هم راه حل های منبع باز در دسترس است. بنابراین، چه در فروشگاهی بر اساس وردپرس، Shopify، Magento یا BigCommerce بفروشید، می توانید به راحتی PayPal را به عنوان یک پردازشگر پرداخت راه اندازی کنید. لازم است شرایط خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال را کاربرپسند نگاه دارید.

خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال

پیوند کارت پی پال

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که برای شروع پذیرش پرداخت، باید حساب بانکی خود را با کسب و کار PayPal خود پیوند دهید. در اینجا نحوه راه اندازی PayPal و پیوند کارت خود در چند دقیقه آماده است. با استفاده از شناسه و رمز عبور ثبت شده وارد حساب تجاری پی پال خود شوید.

در نوار منو، Pay & Get Paid را انتخاب کنید. سپس در قسمت Wallet گزینه Banks & Cards را انتخاب نمایید. سپس در قسمت Bank account روی Link a bank کلیک کنید. پس از آن اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و روی Agree and Link کلیک کنید. در عرض دو روز، دو واریز آزمایشی ارسال شده توسط پی پال دریافت خواهید کرد.

 سپس، به بخش بانک‌ها و کارت‌ها برگردید، حساب بانکی خود را انتخاب کنید و روی Confirm Now کلیک کنید. تأیید را با وارد کردن دو سپرده آزمایشی که قبلاً دریافت کرده‌اید، به پایان برسانید. سپس، تأیید بانک خود را انتخاب کنید. اکنون پی پال شما آماده دریافت پرداخت است. می توانید برای خرید در بلک فرایدی 2022 با پی پال از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد