دوره های آموزش آنلاین کدنویسی پایتون

دوره های آموزش آنلاین کدنویسی پایتون

توسط : تیم محتوا
1,497

اگر می‌خواهید شغل خود را تغییر دهید، یادگیری کدنویسی می‌تواند مهارت ‌های لازم را برای دستیابی به یکی از موقعیت ‌های دیجیتالی که توسط غول ‌های فناوری مانند اپل و آمازون ارائه می‌شود، به شما بدهد. دانستن نحوه کدنویسی گزینه های شغلی شما را گسترش می دهد و همچنین چشم اندازهای جدیدی برای استخدام از راه دور ایجاد می کند، بنابراین، می توانید از خانه (یا هر جا) کار کنید. دوره های آنلاین کدنویسی پایتون زیادی وجود دارد.

یادگیری پایتون

مهم است که پیش از شروع به یادگیری، انتخاب کنید تا کدام زبان برنامه نویسی را تصمیم دارید دنبال کنید. پایتون، جاوا اسکریپت، سی شارپ یا یکی از صدها زبان دیگر و این بستگی به کاری دارد که می خواهید با آن انجام دهید، مانند ساخت یک وب سایت، یک بازی یا یک برنامه. 

ما توصیه می کنیم با پایتون شروع کنید که اغلب به عنوان یک زبان برنامه نویسی پر تقاضا بوده و یادگیری نسبتا آسانی دارد که اغلب در تنظیمات تجاری استفاده و رتبه بندی می شود. در اینجا بهترین گزینه های دوره آنلاین پایتون در حال حاضر را بررسی کنید تا یکی را که برای شما مناسب است پیدا نمایید.

دوره های آموزش آنلاین کدنویسی پایتون

بهترین دوره های پایتون

اگر می خواهید از ابتدا یک برنامه نویس پایتون شوید، دوره های آنلاین کدنویسی پایتون را شروع کنید که مفاهیم پایه پایتون را پوشش می دهد. سپس، هنگامی که مهارت های کدنویسی را کم کردید، به سراغ محتوای دوره ای بروید که تخصصی تر و پیشرفته تر است. در اینجا پنج مورد از بهترین گزینه های دوره آنلاین پایتون که می توانید در حال حاضر از آن ها استفاده کنید، آورده شده است.

اشتراک مهارت در  Skillshare

هیچ تجربه قبلی کدنویسی برای این دوره پایتون مورد نیاز نیست و آن را به انتخاب خوبی برای مبتدیان مطلق برنامه نویسی پایتون تبدیل می کند. جک دونالدسون به عنوان یک طراح و برنامه نویس بازی حرفه ای شناخته می شود که در این دوره ها، مفاهیم ابتدایی و اصول برنامه نویسی پایتون را به زبانی ساده تدریس می کند. شما به یک لپ تاپ یا رایانه رومیزی نیاز دارید و با نصب Python و PyCharm، یک محیط توسعه یکپارچه که برای کمک به ساخت برنامه های نرم افزاری استفاده می شود، شروع می کنید. هر دو دانلود رایگان هستند.

دونالدسون ابتدا شما را با مباحث دوره مقدماتی، اصول دوره های آنلاین کدنویسی پایتون مانند متغیرها، انواع داده ها، دستورات شرط و دستکاری رشته ها و متون آشنا می کند. دونالدسون در ویدیوی توضیحات کلاس خود می‌گوید دوره آنلاین پایتون او به شدت به «انجام دادن» متکی است. 

پیشنهاد مطالعه:گواهی نامه های بین المللی تحلیل کسب و کار

برنامه نویسی کورسرا  Coursera

شروع به کار با پایتون که در Coursera از طریق دانشگاه میشیگان ارائه می شود، اصول زبان برنامه نویسی پایتون را بررسی می کند، اولین برنامه شما را می نویسد. می توانید برای شروع در دوره های آنلاین کدنویسی پایتون ثبت نام کنید، گواهینامه پایتون را طی کنید، یا کلاس را ممیزی کنید و مطالب را به صورت رایگان مرور کنید. تخصص پایتون برای همه به عنوان یک تخصص مبتدی در نظر گرفته می شود و اگر در یک دوره پایتون مشترک شوید، در کل تخصص قرار خواهید گرفت.

در Coursera، دو دوره اول آموزش آنلاین پایتون، اصول اولیه آموزش پایتون را با هدف کسانی که تجربه برنامه نویسی ندارند ارائه می دهد. دانلود دوره آنلاین پایتون رایگان بوده و جهت آموزش مهارت های کدنویسی به لپ تاپ یا رایانه رومیزی نیاز است.

هزینه Coursera  بیشتر شبیه یک دوره کالج آنلاین سنتی با پنجره های ثبت نام عمل می کند. گاهی اوقات گواهی هایی که به دست می آورید می توانند به عنوان اعتبار در یک موسسه اعمال شوند، اما باید ذکر شود. هنگامی که برای Coursera و در دوره های آنلاین کدنویسی پایتون ثبت نام می کنید، یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه دریافت می کنید و سپس 49 دلار در ماه هزینه دارد. 

دوره های آموزش آنلاین کدنویسی پایتون

آموزش مستر کلاس برنامه نویسی پایتون با Udemy

این دوره های آموزشی Udemy با استفاده از یک استاد توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای بهره می برد که با درک اصول پایتون، به ارائه کامل مطالب به مبتدیان کدنویسی در قالب سخنرانی های کوتاه اقدام می کند. شما مهارت های برنامه نویسی پایتون را یاد خواهید گرفت که می تواند در شاخه های خاصی مانند یادگیری ماشین و علم داده و همچنین سایر مشاغل برنامه نویسی متمرکز در پایتون اعمال شود.

این دوره در درجه اول بر پایتون 3 متمرکز است (آخرین نسخه نسخه 3.8 است)، اما شما همچنین نحوه کار با پایتون 2 را یاد خواهید گرفت. همانطور که در مورد زبان برنامه نویسی با دوره های آنلاین کدنویسی پایتون، اطلاعات بیشتری کسب می کنید، می توانید تغییرات اعمال شده در گزارش تغییرات را مطالعه نمایید.

قیمت دوره های Udemy توسط مربیان جداگانه از یک سطح قیمت تعیین می شود، مگر اینکه آنها انتخاب کنند که دوره ها را به صورت رایگان ارائه دهند. هزینه این دوره 140 دلار است، که تندتر از سایر دوره های ذکر شده است، اما چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

پیشنهاد مطالعه:گواهی نامه های بین المللی برنامه نویسی

پایتون در 90 دقیقه با مکس اس در Skillshare

کلاس پایتون در 90 دقیقه در Skillshare یک دوره آموزشی کوچک در زبان کد نویسی است، اگر شما زمان زیادی را تحت فشار قرار دهید یا نیاز به یک بازنگری دارید. مربی به طور کارآمدی ملزومات پایتون را در 25 درس همراه با مطالب اضافی، نظرات و برگه های تمرینی بسته بندی می کند.

این دوره های آنلاین کدنویسی پایتون برای مبتدیان طراحی شده است و اصول اولیه را به شما آموزش می دهد. مانند بقیه، برای کار کردن به یک لپ تاپ یا دسکتاپ نیاز دارید. برخی از کلاس های آنلاین در Skillshare هنگام ایجاد حساب رایگان هستند، اما اکثر آنها به عضویت ممتاز نیاز دارند که هزینه آن سالانه 99 دلار یا ماهانه 19 دلار است. 

این امکان را دارید تا در دوره های رایگان کلاس های محدود که در 14 روز برگزار می شود، ثبت نام کنید. در صورتی که برای عضویت ممتاز ثبت نام نمایید، می توانید به راحتی بدون دریافت آگهی ها، کلاس ها را روی گوشی همراه خود دانلود کرده و سپس در زمان مناسب، به صورت آفلاین از آن ها استفاده کنید.

دوره های آموزش آنلاین کدنویسی پایتون

دوره های Keysor  

این دوره آموزشی حرفه ای پایتون را پروفسور جان کیسور تدریس می کند که در دانشگاه تگزاس آن A&M آن را برگزار می نماید. در اینجا ابتدا با اصول اولیه آشنا شده و در طی 24 درس، محتوای مربوط به زبان پایتون، آموزش داده می شود. هر درس حدود 30 دقیقه است و بر اساس آخرین درس ساخته شده است تا کاربردهای عملی پایتون را به شما نشان دهد. در توضیحات دوره های آنلاین کدنویسی پایتون، Keysor  به برنامه‌هایی از جمله برنامه‌نویسی برای بازی‌ها و گرافیک، تجزیه و تحلیل آمارهای ورزشی، شبیه‌سازی صندوق‌های بازنشستگی و رباتیک اولیه اشاره می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی خرده فروش مد H&M

دوره های عالی مانند Skillshare هزینه اشتراک ثابتی ندارد. هزینه دوره کیسور به صورت آنلاین 235 دلار (یا 270 دلار در دی وی دی) است، اگرچه ما آن را به قیمت 50 دلار در فروش دیده ایم. وقتی یک حساب دوره های عالی ایجاد می کنید، می توانید دوره را به صورت آزمایشی با The Great Courses Plus پخش نمایید. سپس می‌توان از طریق برنامه iOS یا Android یا تلویزیون خود از طریق برنامه Roku، Chromecast، Amazon Fire TV  و Apple TV به محتوا دسترسی داشت.

برای ثبت نام در دوره های آنلاین کدنویسی پایتون و کسب مهارت های لازم برای یافتن شغلی پردرآمد، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. کارشناسان 20پیمنت با برخورداری از تجربه و تخصص لازم، مقدمات ثبت نام و واریز هزینه های دوره های آنلاین پایتون را برای شما انجام خواهند داد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد