معرفی سایت Working Solutions

معرفی سایت Working Solutions

توسط : تیم محتوا
1,507

Working Solutions   فرصت های کار از خانه را برای مردم در تمامی دنیا فراهم می کند. این شرکت خصوصی که متعلق به زنان است در سال 1996 راه اندازی شد، زمانی که اینترنت گوگل، یوتیوب یا فیس بوک را نداشت، به عنوان ایده ای شروع به کار کرد که جرقه جنبش کار از خانه و در نهایت اقتصاد را برانگیخت. از آن زمان، این پلتفرم، به یک رهبر برون سپاری فرآیند کسب و کار (BPO) با تجربه مشتری، با تبدیل شد. این شرکت به برخی از معروف‌ترین برندهای جهان، از جمله مشتریان Fortune پانصد مورد از خدمات را ارائه کرده است و اکنون دارای شبکه‌ای از بیش از 150000 نماینده است.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت پریمیوم Typeset.io

کسب و کار مجازی با Working Solutions  

Working Solutions  به نوآوری و تأثیرگذاری بر نیروی کار همیشه در حال تغییر و از راه دور ادامه می دهد. مدل کسب‌وکار مجازی آن، خدمات به مشتریان را به صورت دورکاری در طول یک بحران، چه طوفان‌ها یا همه‌گیری کووید-19 در حال انجام، امکان‌پذیر می‌سازد. 
این برنامه در حال شکل دادن به تجربه مشتری BPO هستند. کار پیمانکاری منعطف و مستقل در زمینه مراقبت از مشتری، فروش و پشتیبانی فنی ارائه می دهند و همچنان به نوآوری و تأثیرگذاری بر اقتصاد در حال تغییر ادامه می دهند.

معرفی سایت Working Solutions

وجه تمایز پلتفرم

شما می توانید در  Working Solutions  ساعات کاری خود را تنظیم کرده، مشتریان خود را انتخاب کنید و تجارت کنید. همه این موارد از خانه یا هر مکان امنی انجام می شود که به عنوان آدرس مشخص خود اعلام می کنید.

رویدادهای نمایندگی این برند معتبر، در صنعت شناخته شده است. به رهبری کیم هولن، بنیانگذار و مدیر اجرایی، این برنامه معمولا چندین بار در سال رویدادهایی را برگزار می شوند. آنها به عنوان یک شرکت، آموزش و توسعه حرفه ای مداوم را بدون هیچ هزینه ای برای شما ارائه می دهند.

 چند فرهنگی

Working Solutions بر این باور است که تنوع، بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ مراقبت از مشتری است و انجام آن را برای خود اولویت می داند. آنها از نمایندگان و متقاضیان با سوابق و علایق مختلف استقبال می کنند. شما می توانید با هر نوع توانمندی، با کمک این پلتفرم، از خانه کار کنید.

به طور مداوم در پایان هر سال، این برنامه سه سازمان را انتخاب می‌کند و هر کدام یک کمک مالی را به عنوان حمایت اضافی ارائه می‌کنند. خیریه از خانه و محل کار شروع می شود. 

چگونه درخواست شود؟

از علاقه شما به کار از خانه به عنوان یک پیمانکار مستقل در یکی از برنامه های هیجان انگیز و چالش برانگیز استقبال می شود. قبل از درخواست عضویت در این سایت، مراحل زیر را مرور کنید. کل فرآیند 45 دقیقه یا بیشتر طول خواهد کشید. 

پیشنهاد مطالعه:پیداکردن شغل فریلنسری آنلاین برای سالمندان

آنچه شما برای تبدیل شدن به یک عامل در  Working Solutions نیاز دارید شامل موارد ذیل است:

•    (یک هدست) و USB بعد از اینکه نماینده شدید

•    اینترنت پرسرعت مانند کابل، فیبر نوری یا DSL

•    حداقل سرعت دانلود 10 مگابیت بر ثانیه

•    یک فضای اداری آرام

•    یک کامپیوتر به روز با حداقل 8 گیگابایت رم

•    ویندوز 10 و بالاتر یا Pro for Workstation

•    وب کم سازگار (در برخی از برنامه ها)

مراحل استفاده از سایت Working Solutions

مرحله 1. یک نمایه متقاضی ایجاد کنید.

فرصت های فعلی Working Solutions را برای مشاهده قراردادهای باز  کاوش کنید. هنگامی که یکی از موارد مورد علاقه خود را پیدا کردید، برای ایجاد یک نمایه داوطلب، روی "اعمال اکنون" کلیک کنید. اگر فرصت ایده آل خود را نمی بینید، نگران نباشید! پیشنهادات اغلب تغییر می کند.

برای تعیین اینکه آیا ابزار مناسبی برای کار با این برنامه دارید یا خیر، از شما اطلاعات اولیه و سوالاتی پرسیده خواهد شد.

گام 2. ارزیابی کنید.

پس از ارسال نمایه خود، به ارزیابی های این سایت هدایت می شوید. این سوالات سرگرم کننده و چالش برانگیز به Working Solutions کمک می کند تا مشخص کنند آیا شما برای این نقش مناسب هستید یا خیر. هر داوطلب باید این ارزیابی ها را تکمیل کند تا برای شغل مورد نظر در نظر گرفته شود.

ارزیابی‌ها از یک سری سؤالات رفتاری تشکیل شده‌اند که به کارشناسان این سایت کمک می‌کنند تعیین کنند آیا شخصیت شما با آنچه به دنبال آن هستند مطابقت دارد یا خیر.

معرفی سایت Working Solutions

مرحله 3. به پورتال متقاضی سایت دسترسی پیدا کنید.

چند جزئیات سریع دیگر را ارائه دهید. اگر جزو کاندیداهای واجد شرایط هستید، یک دعوت نامه ایمیلی برای دسترسی به پورتال آنلاین Working Solutions دریافت خواهید کرد. در این پورتال، مراحل نهایی فرآیند درخواست ما را تکمیل خواهید کرد.

مرحله 4. اسکنر فناوری را نصب و اجرا کنید.

پس از تکمیل نمایه و تأیید اطلاعات شخصی‌تان، از شما خواسته می‌شود تا یک اسکنر غیرتهاجمی را دانلود، نصب و اجرا کنید تا بررسی شود که آیا فناوری شما با الزامات پلتفرم مطابقت دارد یا خیر.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت هزینه بیمه سفارت انگلیس

مرحله 5. برنامه های مشتری را انتخاب کنید.

بر اساس تجربه، در دسترس بودن و علاقه خود، برای برنامه‌هایی که احساس می‌کنید بیشتر مناسب شما هستند، درخواست دهید. در صورت انتخاب، یک مصاحبه ویدیویی و بررسی پیشینه توسط Working Solutions انجام خواهد شد.

برای استفاده از این سایت و کسب درآمد ارزی از فرصت های ایجاد شده شغلی، از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، Working Solutions
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد