خرید از سایت Zoho

خرید از سایت Zoho

توسط : تیم محتوا
1,415

 Zoho Sites  یک سازنده وب‌ سایت بصری با کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می ‌دهد بدون تجربه، در عرض چند دقیقه وب ‌سایت ایجاد کنید. این پلتفرم، به دلیل ویژگی های طراحی قوی، سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن، به یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت کم هزینه تبدیل شده است. افرادی که می‌خواهند کار یا خدمات خود را در وب ‌سایت‌هایشان به نمایش بگذارند، چه شرکت، یک وبلاگ یا ارائه دهنده اثر هنری هستند، می توانند از این برنامه استفاده کنند.

امتیاز Zoho Sites

 Zoho Sites امتیاز خود را بر اساس سهولت استفاده، قیمت رقابتی و امنیت پلت فرم قابل اعتماد به دست آورده است. آزمایش های انجام شده، قابلیت‌های طراحی Zoho را قدرتمند و آسان نشان داده است. با این حال، عدم مقیاس پذیری پلت فرم، توصیه به کاربران سطح ابتدایی را دشوار می کند.

در واقع، Zoho  فرصتی برای ایجاد وب سایت های زیبا به صورت رایگان و بدون تجربه کدنویسی ارائه می دهد. با این حال، پشتیبانی مشتری و گزینه های طراحی عالی نیستند.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی گوگل بارد (Bard)

ویژگی های برجسته  Zoho Sites

•    سفارشی سازی با آزادی کامل با ابزار طراحی بصری

•    بیش از 40 قالب آماده برای استفاده

•    بیش از 190 طرح از پیش ساخته شده

•    آزمایشی رایگان 15 روزه 

•    میزبانی زیر دامنه رایگان Zoho 

•    ادغام با سایر برنامه های Zoho 

•    پشتیبانی همه برنامه ها شامل پشتیبانی از ایمیل 24 ساعته در روزهای هفته 

مزایا و معایب سایت های Zoho چیست؟

اگرچه Zoho Sites ویژگی های قوی را با قیمت مناسب ارائه می دهد، اما در مورد پشتیبانی مشتری، ابزارهای SEO و موارد دیگر، کاستی هایی وجود دارد. اگر به انتخاب Zoho به عنوان سازنده وب سایت خود فکر می کنید، مزایا و معایب زیر را در نظر بگیرید.

خرید از سایت Zoho

مزایای سایت زوهو

می توان مزایای سایت زوهو را بشرح ذیل برشمرد:

مقرون به صرفه: در مقایسه با رقبای خود، Zoho  یکی از ارزان ترین سازندگان وب سایت موجود است. با وجود مقرون به صرفه بودن، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

در کمترین زمان یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید:  Zohoیک پلت‌فرم با کاربری آسان است که نیازی به دانش کدنویسی ندارد و به شما امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه یک وب‌سایت راه‌اندازی و اجرا کنید.

به راحتی قابل تنظیم: با قالب‌های  Zoho Sites ، بلوک‌های کشیدن و رها کردن و یک ویرایشگر بصری ساده، می‌توانید به راحتی وب‌ سایتی ایجاد کنید که متناسب با نام تجاری شما باشد و حرفه‌ای به نظر برسد.

ادغام های عالی: می توانید سایت های Zoho را به طور یکپارچه با سایر محصولات آن و برنامه های شخص ثالث مانند Google Analytics و Mailchimp ادغام کنید.

معایب سایت زوهو

انتخاب چندانی در مورد پلن های موجود وجود ندارد: Zoho تنها دو طرح ارائه می دهد که در مقایسه با برخی از رقبای خود کم است.

پشتیبانی مشتری محدود در دسترس است: برخلاف رقبای خود، مانند Wix که پشتیبانی 24/7 دارد، فقط پشتیبانی ایمیل را ارائه می دهد.

فضای ذخیره‌سازی کم: برنامه Zoho Sites Starter با 500 مگابایت فضای ذخیره‌سازی و طرح Pro با 100 گیگابایت عرضه می‌شود که می‌تواند برای برخی از کاربران یک معامله‌ساز باشد.

بدون ویژگی های تجارت الکترونیک: اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید، Zoho Sites ممکن است پلتفرم مناسبی نباشد. ممکن است بخواهید Zoho Commerce یا یک سازنده وب سایت جایگزین را امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی ماینرهای سودآور

طرح ها و قیمت سایت Zoho

  Zoho Sites چهار طرح ارائه می دهد:

رایگان: خوب برای آزمایش سایت های Zoho

پایه (5 دلار در ماه): مناسب برای فریلنسرها و علاقمندان

استاندارد (10 دلار در ماه): خوب برای وب سایت های کسب و کار کوچک

حرفه ای (15 دلار در ماه): مناسب برای مشاغل کوچک و وب سایت های عضویت

لازم به ذکر است که همه برنامه‌های پولی Zoho شامل دامنه سفارشی، میزبانی SSL، حداقل 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، گالری عکس، وبلاگ و سایت تلفن همراه است.

ویژگی های Zoho Sites

بسیاری از ویژگی‌های عالی در برنامه‌های Zoho Sites موجود است، مانند یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن و میزبانی رایگان. حتی اگر طرح ارزان‌تر بیشتر ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، طرح بالاتر دارای گزینه‌های اضافی مانند محدودیت‌های داده بزرگ‌تر، دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی، قالب‌های سایت تک صفحه‌ای و زمان‌بندی وبلاگ است. 

در مقایسه با سایر سازندگان وب سایت، Zoho یکی از مقرون به صرفه ترین است. اما بیش از آنچه از سازنده وب سایت انتظار دارید را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. در اینجا ویژگی های پیشرو Zoho آمده است:

•    سازنده وب سایت با ویژگی های سفارشی سازی قوی

•    قالب های آماده برای استفاده (مناسب برای مبتدیان)

•    ادغام Zoho برای کمک به مدیریت سایر بخش های کسب و کار شما

•    ابزارهای اضافی مانند سئو و نقشه سایت برای افزایش دید سایت شما

•    هاست رایگان با گزینه های امنیتی پیشرفته (سایت شما را ایمن نگه می دارد)

خرید از سایت Zoho

سازنده وب سایت با ویژگی های سفارشی سازی قوی

هر دو برنامه Zoho Sites با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن ارائه می شوند. برای سهولت مدیریت، ویرایشگر Zoho به دو بخش تقسیم می‌شود که شامل سازنده و ویرایشگر تصویری می شود. Builder  جایی است که می‌توانید عناصر وب‌سایت به نام بلوک را اضافه، حذف یا جابه‌جا کنید. 

در ویرایشگر ویژوال، می‌توانید پیش‌نمایش بلادرنگ وب‌سایت خود را ببینید و تغییراتی در طراحی ایجاد کنید، مانند اضافه کردن رنگ یا تغییر فونت.

سازنده وب سایت Zoho

بیش از 190 بخش برای انتخاب وجود دارد که گسترده تر از سایر سازندگان وب سایت و کم هزینه است. بخش‌ها شامل بلوک‌های متن، تصاویر، فرم‌ها، نقشه‌ها، فیلم‌ها، دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر است. می‌توانید برای ایجاد طرح‌بندی مورد نظر خود، بخش‌هایی را اضافه، حذف یا حرکت کنید.

همچنین می‌توانید ترتیب بخش‌ها را با کشیدن و رها کردن آن‌ها به اطراف تغییر دهید، که اگر می‌خواهید طرح‌بندی وب‌سایت خود را تغییر دهید مفید است. اگر می‌خواهید بخش جدیدی اضافه کنید، می‌توانید به سادگی روی نماد Plus کلیک کنید و آن را در جای خود رها کنید.
قالب های آماده برای استفاده

Zoho Sites  بیش از 40 قالب آماده برای استفاده را ارائه می دهد که می تواند به راه اندازی سریع وب سایت شما کمک کند. این قالب ها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید آنها را مطابق با نام تجاری خود تغییر دهید. 

قالب های Zoho از قبل طراحی شده و به بخش های مختلف تقسیم می شوند. برخی از قالب‌های Single Page فقط با Pro Plan در دسترس هستند. Zoho با سایر محصولات خود مانند Zoho CRM و Zoho Mail ادغام می شود. به جای نیاز به استفاده از برنامه های شخص ثالث گران قیمت مانند بسیاری از رقبای خود، می توانید از برنامه های Zoho برای مدیریت بخش های مختلف وب سایت خود از یک پلت فرم استفاده کنید. 

مجموعه برنامه‌های Zoho به اندازه‌ای جامع است که ارزش واقعی را برای آن دسته از کاربرانی که به غیر از اصول اولیه به وب‌سایت خود نیاز دارند، ارائه دهد. Zoho Apps مقرون به صرفه ترین گزینه در بازار است. فقط با 4 دلار در ماه، فضای کاری ایمیل میزبانی شده خود را با 30 گیگابایت فضا دریافت می کنید. 

اضافه کردن 3 دلار اضافی در ماه در  Zoho Sites ، به شما 50 گیگابایت فضا و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مشترک می دهد. فضای کاری ایمیل دارای ویژگی های اضافی مانند Zoho Meeting است. اکثر برنامه های Zoho App با یک آزمایش رایگان ارائه می شوند. 

اگر می‌خواهید همه برنامه‌ها را همزمان آزمایش کنید، می‌توانید برای برنامه آزمایشی 30 روزه Zoho One ثبت نام کنید. این به شما امکان دسترسی به تمام محصولات Zoho از جمله سایت های Zoho را می دهد.

پیشنهاد مطالعه: Upwork در مقابل Fiverr

داشبورد حساب  Zoho

Zoho Sites  طیف گسترده ای از ویژگی های وب سایت اضافی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را به سطح بعدی ببرید. برخی از این ابزارها عبارتند از:

ابزارهای ارتباطی برای کمک به افزایش تعامل مشتری: بازدیدکنندگان خود را با استفاده از ابزارهایی از جمله جعبه نظرات، وبلاگ و انواع مختلف فرم ها مانند فرم تماس، با وب سایت خود درگیر کنید.

ابزارهای سئو برای کمک به افزایش دید سایت در جستجوهای وب است. می توانید سایت خود را با افزودن عناوین متا، برچسب ها و robots.txt بهینه کنید. اما سایت‌های Zoho Sites عمق SEO را که جایگزین‌های دیگری مانند WordPress و Wix.com ارائه می‌دهند. 

هنگامی که به دنبال ویژگی های سئو قوی هستید، توصیه می شود از یک سیستم مدیریت محتوای مناسب (CMS) استفاده کنید. نقشه سایت برای کمک به موتورهای جستجو برای خواندن وب سایت شماست. این به موتورهای جستجو درک بهتری از ساختار وب سایت شما می دهد و Zoho Sites وارد کردن نقشه سایت را آسان می کند.

خرید از سایت Zoho

تجزیه و تحلیل ترافیک

تجزیه و تحلیل ترافیک برای کمک به بهینه سازی محتوای وب سایت تعبیه شده است. تجزیه و تحلیل Zoho Sites به شما امکان می دهد رفتار مشتری را ردیابی، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کنید. همچنین، می‌توانید Google Analytics را با Zoho Sites ادغام کنید تا داده‌های بیشتری دریافت کنید.

هاست رایگان با گزینه های امنیتی پیشرفته نیز در نظر گرفته شده است. Zoho Sites  یک گزینه میزبانی رایگان با هر طرح وب سایت ارائه می دهد. این با یک زیر دامنه Zoho ارائه می شود و می توانید دامنه خود را با Zoho ادغام کنید.

Zoho علاوه بر میزبانی سایت، مسئولیت امنیت وب سایت را نیز بر عهده دارد. شما یک گواهی لایه سوکت ایمن (SSL) دریافت می کنید که ارتباط بین وب سایت شما و مرورگر وب بازدید کننده را رمزگذاری می کند، که به محافظت از اطلاعات بازدیدکنندگان شما کمک می کند.

علاوه بر گواهی SSL، می توانید از داده ها نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید، بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، وب سایت شما به طور خودکار بازیابی می شود. با Zoho Sites صفحات مختلف در وب سایت شما می توانند با رمز عبور محافظت شوند، بنابراین فقط کسانی که رمز عبور دارند می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی

مقایسه سایت های جایگزین Zoho 

بسته‌های کم‌هزینه Zoho Sites آن را به یک نقطه ورودی عالی برای فریلنسرها یا استارت‌آپ‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین اولیه هستند. سازنده وب‌سایت انعطاف‌پذیری را برای طراحی یک سایت با ظاهر عالی ارائه می‌دهد، اما انتخاب محدود در ویژگی‌های طرح به این معنی است که Zoho Suites فاقد هرگونه مقیاس‌پذیری واقعی در پلتفرم‌هایی مانند Wix یا WordPress است.  Zoho Sites  یک سازنده وب سایت کم هزینه عالی است، اما برخی از جایگزین های قابل توجه Wix، Squarespace، Weebly و WordPress.com هستند. توصیه می شود برای استفاده از امکانات این سایت، از طرح پولی آن متناسب با نیازهای سازمان خود، گزینه ای مناسب را خریداری کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، Zoho Sites
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد