مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

توسط : تیم محتوا
1,208

آیا تا به حال تمام داده های وب سایت خود را در صورت نقص امنیتی یا خرابی سرور از دست داده اید؟ توصیه می شود همین حالا پشتیبان‌گیری منظم ایجاد کنید تا اطلاعات شما باقی بماند! هنگامی که با یکی از بهترین افزونه ‌های پشتیبان وردپرس، بتوانید به طور منظم پشتیبان گیری انجام دهید،  این امکان را دارید تا از هر گونه آسیب و تهدید، سایت وردپرس خود را ایمن کنید. ضمن آنکه می توانید به سادگی اطلاعات و داده های خود را بازیابی نمایید.

نحوه انتخاب یک افزونه پشتیبان وردپرس

می توان گفت در میان تعداد زیادی افزونه پشتیبان گیری برای ورد پرس، انتخاب بهترین آنها می تواند چندان ساده نباشد. برای تصمیم گیری بهتر، در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید در مورد آنها فکر کنید.

سرعت: مانند هر افزونه وردپرس، می‌خواهید مطمئن شوید که چیزی را نصب می‌کنید که به خوبی ساخته شده است، بنابراین وب‌سایت شما را پر نمی‌کند و سرعت آن را کاهش نمی‌دهد.

اعتماد: لازم است تا بتوانید به این افزونه های پشتیبان گیری برای وردپرس اعتماد نمایید. اینکه توسعه دهنده پاسخ سریع و موثری به نیازهای پشتیبانی شما می دهد؟

هزینه: البته، افزونه ‌های پشتیبان وردپرس که انتخاب می کنید باید با بودجه شما مطابقت داشته باشد بدون اینکه ویژگی های مورد نیاز شما را به خطر بیندازد.

امنیت: آیا تدابیر امنیتی اضافی برای ایمن نگه داشتن نسخه های پشتیبان شما در نظر گرفته شده است؟

ویژگی ها تقریباً هر افزونه پشتیبان‌گیری برنامه‌ریزی‌ شده را ارائه می‌کند. چه چیزی فراتر از آن نیاز دارید؟ در لیست ذیل، می توانید پلاگین های پشتیبان برای وردپرس را مرور کنید.

پلاگین های پشتیبان برای وردپرس

مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

Duplicator

Duplicator انتخاب ما برای بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان و ساده بوده و تمام ویژگی های مورد نیاز شما را دارد. با Duplicator، می‌توانید پشتیبان‌گیری ایمن را در زمان‌بندی انتخابی خود ایجاد کنید، اتصالات را به ارائه‌دهندگان مختلف فضای ذخیره‌سازی ابری برای ذخیره‌سازی بسیار ساده راه‌اندازی کنید و سایت خود را با یک کلیک بازیابی نمایید.

بعلاوه، شما می توانید کارهای بیشتری جز پشتیبان گیری از سایت خود انجام دهید. از Duplicator برای انتقال سریع و آسان کل سایت خود به یک میزبان جدید، کپی کردن سایت برای آزمایش، مهاجرت بدون توقف، بسته بندی کل سایت خود برای استفاده مجدد یا توزیع آسان و موارد دیگر استفاده کنید.
ویژگی های بیشتر Duplicator عبارتند از:

رمزگذاری امن فایل

وارد کردن سرور به سرور

فیلترهای جدول فایل و پایگاه داده

جادوگر هوشمند مهاجرت

سازگار با چند سایت

قیمت: Duplicator  این افزونه را به عنوان یکی از بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس به صورت رایگان امتحان کنید و مجوزی با ویژگی های بیشتر از 49.50 دلار در سال بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

updraftplus  بهترین افزونه پشتیبان وردپرس

UpdraftPlus یکی از بهترین افزونه ‌های پشتیبان‌گیری وردپرس است که می‌توانید در اختیار داشته باشید. این به این دلیل است که استفاده از آن آسان بوده و بیش از 3 میلیون کاربر وردپرس در سراسر جهان به آن اعتماد دارند.

UpdraftPlus  هر دو بسته رایگان و ممتاز را ارائه می دهد و هر دو دارای ویژگی هایی هستند. به عنوان مثال، می‌توانید پشتیبان‌گیری از سایت خود را برای هر زمانی که نیاز دارید برنامه‌ریزی کنید. به علاوه، این افزونه سریع است و از منابع سرور کمی استفاده می کند.

و بهترین بخش این است که از چندین گزینه ذخیره سازی ابری مانند Google Drive، Dropbox، Amazon S3، Rackspace و غیره پشتیبانی می کند. شما می توانید ویژگی های ضروری زیادی را با حساب پریمیوم این افزونه در اختیار داشته باشید.

همچنین رمزگذاری پایگاه داده برای امنیت، گزارش‌دهی پیشرفته، پشتیبانی اختصاصی مشتری و گزینه‌های ذخیره‌سازی ابری بیشتری مانند OneDrive ودر Azure این افزونه ‌های پشتیبان‌گیری وردپرس دریافت می‌کنید.

قیمت: UpdraftPlus  به صورت رایگان در دسترس است و برنامه های پرمیوم آنها از 70 دلار در سال شروع می شود.

مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

افزونه پشتیبان وردپرس backupbuddy

BackupBuddy افزونه بعدی پشتیبان وردپرس در لیست ما است و افزونه دیگری است که مورد علاقه بسیاری از کاربران وردپرس است. از اوایل سال 2010 در دسترس بوده است، بنابراین می‌توانید برای ایمن کردن اطلاعات وب‌سایت خود با ایجاد پشتیبان، به آن تکیه کنید.

اما چیزی که آن را به یکی از بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس تبدیل می کند این است که استفاده از آن بسیار آسان است. شما به راحتی می توانید از طریق داشبورد وردپرس خود، پشتیبان گیری، بازیابی داده ها و موارد دیگر را برنامه ریزی کنید.

BackupBuddy همچنین از سرویس‌های مختلف ذخیره‌سازی ابری مانند Rackspace، Amazon S3 و Dropbox پشتیبانی می‌کند تا نسخه‌های پشتیبان شما را در مکانی خارج از سایت ذخیره کند. این افزونه همچنین به شما امکان می‌دهد محتوای پشتیبان خود را سفارشی نمایید، پس از اتمام

پشتیبان‌گیری، اعلان‌های ایمیل فوری دریافت کرده و سایت خود را به یک دامنه جدید منتقل کنید.

قیمت گذاری: قیمت BackupBuddy از 99 دلار در سال با طرح اولیه آن که برای 1 سایت است شروع می شود.

Total Upkeep by BoldGrid

Total Upkeep by BoldGrid افزونه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه، بازیابی و مهاجرت کنید. این افزونه های پشتیبان وردپرس دارای ویژگی هایی است که با سایر افزونه های شناخته شده مقایسه می شود.

اما چیزی که Total Upkeep را به یکی از بهترین افزونه‌های پشتیبان‌گیری وردپرس تبدیل می‌کند، ویژگی محافظت خودکار از خطا است. این افزونه به طور خودکار قبل از به‌روزرسانی، یک نسخه پشتیبان از سایت شما ایجاد می‌کند و در صورت عدم موفقیت به‌روزرسانی، به‌طور خودکار به آخرین نسخه پشتیبان برمی‌گردد.

علاوه بر این، ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی پشتیبان‌گیری، مهاجرت آسان و بازیابی سایت وردپرس خود، و گزینه‌های ذخیره‌سازی از راه دور Amazon S3، Google Drive، FTP  را دریافت می‌کنید.

قیمت گذاری: Total Upkeep by BoldGrid یک نسخه رایگان به همراه نسخه پولی ارائه می دهد که برای شما 2.50 دلار در ماه هزینه دارد (صورتحساب سالانه 30 دلار).

پیشنهاد مطالعه:کنترل پنل میزبانی وب  Plesk

BlogVault 

BlogVault چیزی بیش از یک افزونه پشتیبان وردپرس است. این یک راه حل کامل SaaS نرم افزار به عنوان سرویس است که به شما کمک می کند وب سایت خود را ایمن کنید. اما از نظر تهیه نسخه پشتیبان، می توانید به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه بک آپ گیری را برنامه ریزی کنید.

 به علاوه، این افزونه های پشتیبان وردپرس پشتیبان گیری افزایشی ارائه می دهند، بنابراین سرور شما هرگز بیش از حد بارگذاری نمی شوند. همچنین با استفاده از تغییرات ثبت شده، می توانید به خطاهای سایت خود پی ببرید. با این حال، می‌توانید به راحتی سایت خود را با استفاده از BlogVault به یک میزبان، دامنه یا سرور جدید منتقل کنید. 

اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، پس این یک افزونه پشتیبان کامل برای شما است. از تمام سفارشات شما در زمان و زمان انجام آنها پشتیبان تهیه می کند. و دارای 365 روز آرشیو پشتیبان از فروشگاه شما است که امکان بازیابی آسان را فراهم می کند.

قیمت ها: قیمت BlogVault از 89 دلار در سال با طرح شخصی آنها برای 1 سایت شروع می شود.

مقایسه افزونه های پشتیبان وردپرس در سال 2023

پلاگین پشتیبان گیری  Jetpack

پشتیبان گیری Jetpack می تواند از سایت وردپرس شما در زمان واقعی نسخه پشتیبان تهیه کند و بازیابی های آسان و با یک کلیک را ارائه می دهد. استفاده از این افزونه حتی برای مبتدیان نیز آسان است. با Jetpack، به عنوان یکی از بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس می توانید از هر کجا با برنامه تلفن همراه Jetpack بازیابی کنید. 

اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، این افزونه همچنین از تمام اطلاعات مشتریان و سفارشات نیز نسخه پشتیبان تهیه می کند. این افزونه با استفاده از فضای ابری، اطلاعات شما را نگهداری کرده و نیازی به بارگذاری بر روی سرور ندارد. این باعث می شود که سرعت سایت کاهش نیابد و امکان استفاده بازیابی داده ها را به شکل نامحدودی داشته باشید.

قیمت: پشتیبان گیری Jetpack از 4.95 دلار در ماه شروع می شود (صورتحساب سالانه).

backwpup  بهترین افزونه پشتیبان وردپرس

BackWPup یکی دیگر از پلاگین های محبوب رایگان پشتیبان گیری وردپرس است. می توانید به صورت رایگان از وب سایت خود نسخه پشتیبان کامل تهیه کنید و ویژگی هایی را که احتمالاً در خدمات پولی پیدا خواهید کرد، دریافت کنید.

به عنوان مثال، می توانید نسخه های پشتیبان خود را با استفاده از BackWPup در مکان دیگری مانند Dropbox، Amazon S3 و FTP ذخیره کنید. و با یک فایل ZIP، به راحتی می توانید نسخه پشتیبان خود را هر زمان که بخواهید بازیابی کنید.

سایر ویژگی ها عبارتند از پشتیبان گیری از پایگاه داده، بررسی و تعمیر پایگاه داده، ایجاد یک نسخه پشتیبان در قالب های مختلف فایل zip، tar، tar.gz، ارسال گزارش ها و نسخه های پشتیبان از طریق ایمیل و موارد دیگر.

قیمت: می توانید از BackWPup به صورت رایگان استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:کنترل پنل میزبانی وب  Plesk

پشتیبان گیری از پایگاه داده WP

پشتیبان‌گیری از پایگاه داده WP یکی از بهترین افزونه‌ های پشتیبان‌ وردپرس در بازار بوده و کاملاً رایگان است. بنابراین، اگر به تازگی یک وب‌سایت راه‌اندازی کرده‌اید و به دنبال ویژگی‌های ممتاز هستید، اما بودجه لازم را ندارید، این افزونه برای شما عالی است.

به این دلیل که می‌توانید به‌طور خودکار پشتیبان‌گیری از پایگاه داده را برنامه‌ریزی کنید، آنها را بازیابی کنید و نسخه‌های پشتیبان خود را در مکان‌های امنی مانند Dropbox، Google Drive، ایمیل، FTP و موارد دیگر ذخیره کنید. 

این افزونه تمیز و ساده برای استفاده است و می توانید در عرض چند دقیقه پس از نصب افزونه پشتیبان تهیه کنید. همچنین کاملا رایگان در دسترس است.

بهترین افزونه پشتیبان گیری وردپرس چیست؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که از کدام افزونه برای ایمن سازی سایت وردپرس خود استفاده کنید، توصیه می کنیم از Duplicator استفاده کنید. بهترین ویژگی ها، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد. با پشتیبان‌گیری برنامه‌ریزی‌شده ایمن، نصب‌کننده کشیدن و رها کردن، اتصالات مستقیم با مکان‌های ذخیره‌سازی برتر و موارد دیگر، این یک انتخاب عالی است.

در اینجا سعی کردیم در مورد بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس اطلاعات مناسبی را ارائه کنیم که برای محافظت از سایت خود به آنها نیاز خواهید داشت. در صورتی که نیاز به توضیحات کامل تر یا پرداخت ارزی این افزونه ها دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد