12 بهترین پلتفرم و نرم افزار جلسات مجازی

12 بهترین پلتفرم و نرم افزار جلسات مجازی

توسط : تیم محتوا
1,251

 پلتفرم‌های ملاقات مجازی، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای ویدیویی هستند که افراد را از طریق اینترنت گرد هم می‌آورند. معمولاً این نرم‌افزار شامل نوعی کنفرانس ویدیویی و همچنین ابزارهایی مانند چت، واکنش‌ها و اشتراک‌گذاری صفحه است. از نمونه های این نرم افزار می توان به Zoom، Webex، Google Meet، Lifesize و Jami اشاره کرد. در اینجا لیستی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی آورده شده است.

Zoom 

زوم به عنوان یک برنامه ویدئو کنفرانس شناخته می شود که از محبوبیت بالایی برخوردار است و دارای استفاده ای آسان می باشد. می‌توانید هر کسی را با URL به جلسه Zoom دعوت کنید، حتی اگر شرکت‌کنندگان شما حساب Zoom نداشته باشند. هنگامی که اعضای تیم روی URL کلیک کنند، بلافاصله با بقیه اعضای تیم به یک اتاق مجازی می پیوندند. 

کاربران ثبت نام شده می توانند با استفاده از نسخه رایگان نرم افزار زوم، جلساتی را با حداکثر 100 نفر میزبانی کنند. Zoom  همراه با ویژگی‌های سرگرم‌کننده مانند اتاق‌های پراکنده، برای میزبانی جلسات، بازی‌ها و فعالیت‌ها با تیم‌های مجازی ایده‌آل است. این برنامه یکی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی محسوب می شود.

Google Meet

گوگل در ابتدا این نرم افزار با در راستای ملاقات آنلاین و مجازی برای مشتریان سازمانی خود راه اندازی کرد. با این حال، با افزایش محبوبیت Zoom، گوگل تصمیم گرفت Meet را به عنوان یک جایگزین امن ارائه دهد.

Meet می‌تواند میزبان گردهمایی‌هایی با حداکثر ۲۵۰ شرکت‌کننده باشد و همچنین افزودنی‌های جالبی مانند زیرنویس‌های زنده و ویژگی‌های ضد سوء استفاده ارائه می‌دهد. اگر امنیت داده برای کسب و کار شما اولویت است، تا زمانی که همه یک حساب Google داشته باشند، Meet برای شما مناسب است.
 

بهترین افزونه های کش وردپرس

اسکایپ

اسکایپ که در سال 2011 توسط مایکروسافت خریداری شد، نام اصلی آن به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی، تماس های ویدیویی بود. با این حال، به دلیل شکایات مشتریان و ظهور Zoom همانطور که در ZDNet ذکر شد، اسکایپ دیگر تنها یا گزینه اصلی برای جلسات نیست. 

اسکایپ در حال بازگشت با کنفرانس ویدئویی است و زمان مناسبی برای بازدید مجدد از نرم افزار آشنا با آهنگ زنگ زیبا است. این برنامه اکنون جلساتی را برای حداکثر 50 شرکت کننده ارائه می دهد که با یک پیوند ایجاد شده قابل دسترسی هستند. 

Cisco Webex

Cisco Webex یک نرم افزار جلسات آنلاین است که در اصل برای مشاغل در نظر گرفته شده است. Webex با کنترل‌های بصری و امنیت شدید خود، مدت‌هاست که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در ارتباط باشند. با ثبت نام در طرح رایگان Webex، می توانید جلسات یا بازی های مجازی را با حداکثر 100 نفر برای هر مدت زمان میزبانی کنید.

 این ویژگی در این برنامه به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی، در تضاد با زوم است که در صورت حضور سه نفر یا بیشتر، زمان جلسه شما را به 40 دقیقه محدود می کند. بنابراین، با انتخاب Webex، دیگر نگران محدودیت زمانی برای جلسه آنلاین بعدی خود نخواهید بود.

Jitsi Meet

برای یک گزینه پلت فرم منبع باز که می توانید آن را سفارشی کنید، Jitsi Meet را برای جلسه مجازی بعدی خود در نظر بگیرید. این نرم افزار کنفرانس مجازی که با رمزگذاری قوی ایمن شده است، هیچ هزینه ای ندارد، شما را ملزم به ثبت نام نمی کند، یا تعداد افرادی را که می توانید به جلسات دعوت کنید محدود نمایید. 

با چنین انعطاف پذیری، Jitsi Meet امکانات بی پایانی را برای شما و تیمتان برای برگزاری جلسات مجازی، کنفرانس های آنلاین و موارد دیگر ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش طرح لباس

Toasty

Toasty یک پلت فرم جلسه مجازی است که به هر میزبان جلسه اجازه می دهد تا مخاطبان خود را درگیر کند و همکاری در جلسات و کارگاه های آنلاین را افزایش دهد. این برنامه دارای فعالیت های داخلی مانند سوالات، کارت های مکالمه و نظرسنجی است. 

همچنین به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی، دارای یک دستور کار جلسه تعاملی است که میزبان از قبل تنظیم می کند و به همه شرکت کنندگان اجازه می دهد تا برنامه و فعالیت ها را دنبال کنند. دانستن اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد و چه زمانی، راهی عالی برای مشارکت شرکت کنندگان است.
Toasty بر روی AWS و Jitsi ساخته شده است که اتصالات ایمن، پایدار و دسترسی آسان را فراهم می کند.

Lifesize

نرم افزار کنفرانس مجازی Lifesize یک جایگزین عالی برای تیم هایی است که به دنبال ویدیوی 4K با کیفیت بالا، ادغام های متعدد و تجربه ای امن هستند. پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان، می توانید جلسات آنلاین نامحدودی را با حداکثر 25 نفر برگزار کنید. 

مانند زوم، جلسات را با یک پیوند مشترک تنظیم می کنید و استفاده از Lifesize را ساده می کند. Lifesize برای فعالیت‌های تیم‌سازی از راه دور به دلیل تمرکز بر ویدیوهای با کیفیت بالا، بهینه است، که باعث می‌شود احساس کنید اعضای تیم شما در اتاق با شما هستند. این برنامه به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی شناخته می شود.

بهترین افزونه های کش وردپرس

Jami 

رمزگذاری همتا به همتا و انتها به انتها امضای Jami باید حتی آگاه ترین اعضای تیم شما را نیز راضی کند. به دلیل معماری توزیع‌شده جامی، داده‌ها به سرعت و ایمن بدون عبور از سرورها حرکت می‌کنند که منجر به بهبود تجربه ویدیویی و خدمات مداوم می‌شود. 

در حالی که توسعه‌دهندگان Jami فقط جلسات مجازی را با حداکثر ۱۶ نفر میزبانی کرده‌اند، شما می‌توانید جامی را با گروه‌های بزرگ‌تر امتحان کنید، تا زمانی که جلسه را از دستگاهی با قدرت محاسباتی و پهنای باند قوی اجرا کنید.

Talky

ساده ترین گزینه نرم افزار جلسات آنلاین در این لیست، Talky است که نیازی به دانلود ندارد. در عوض، سایت یک URL اتاق منحصر به فرد ایجاد می کند که شما آن را با تیم خود به اشتراک می گذارید. تنها ویژگی‌هایی که Talky دارد اتاق‌های قفل شده و اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش است که باید برای اعضای تیمی که از نظر فناوری کمتر آگاه هستند تسکین دهد. 

فقط به خاطر داشته باشید که Talky تنها به شش نفر در هر اتاق اجازه می دهد، و آن را به یک انتخاب ایده آل برای جلسات مجازی کوچک یا تماس های کنفرانس تبدیل می کند.

Whereby 

برای شخصی ترین تجربیات تیم سازی، جلسات چهار نفره Whereby یکی دیگر از گزینه های نرم افزاری است که به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی شناخته می شود. به طور مستقیم از مرورگر شما کار می کند، به موجب آن نیازی به دانلود یا ثبت نام اضافی از اعضای تیم شما نیست. 

حتی می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را پخش کنید، که برای هر فعالیت مجازی که نیاز به ویدیوی مشترک دارد، مانند حرکات کششی جمعی با یوگا نورمن، عالی است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در مجارستان در سال 2023

YouTube Live

YouTube Live، مانند Facebook Live، بستری برای نمایش یک محصول با پرسش و پاسخ زنده، میزبانی یک جلسه آموزشی برای آموزش مخاطبان خود در حین اشتراک‌گذاری صفحه یا استفاده از تخته سفید، یا میزبانی گفتگوی زنده با اعضای تیم شما است.

برترین ویژگی های رایگان آن شامل سه گزینه کیفیت جریان (تأخیر معمولی، تأخیر کم، تأخیر بسیار کم)، سوالات زنده از مخاطبان، پخش‌های زنده خصوصی (افراد فقط با پیوند می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند)، برنامه ریزی پیشرفته، زیرنویس‌های خودکار زنده و برچسب های مکان می شود.

فیسبوک لایو

فیس‌بوک لایو برای کسب‌وکارها، اینفلوئنسرها یا افرادی که به دنبال پخش دموها، ویدیوها یا نمایش فرهنگ شرکت خود در حین پخش زنده هستند، مناسب است. این برنامه به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی شناخته می شود.

دنبال کنندگان شما در فیس بوک می توانند نظر بدهند و به صورت زنده چت کنند، می توانید مخاطبان سفارشی را برای ویدیو انتخاب کنید، و می توانید فیلم ها را از قبل برنامه ریزی کنید تا هیجان به دست آورید. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به پخش تا 4 ساعت، برنامه ریزی پیشرفته و مخاطبان سفارشی اشاره کرد.

بهترین افزونه های کش وردپرس\

نرم افزار جلسات مجازی چیست؟

نرم افزار جلسات مجازی شامل برنامه های کاربردی و پلتفرم های دیجیتالی است که به تیم شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت، معمولاً از طریق ویدئو، ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند. این برنامه ها همچنین به عنوان نرم افزار جلسات آنلاین یا پلت فرم های کنفرانس مجازی شناخته می شوند، می توانند برای میزبانی جلسات، کنفرانس ها، ساعات شاد مجازی، فعالیت های تیم سازی، بازی ها یا رویدادهای تیم های راه دور استفاده شوند.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت موسیقی

بهترین پلتفرم جلسات آنلاین چیست؟

بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی برای استفاده آسان، ایمن هستند و می‌توانند میزبان همه اعضای تیم به طور همزمان باشند. Zoom نمونه ای از یک برنامه عالی برای جلسات تیم مجازی است. آیا نرم افزار جلسات مجازی واقعاً به تیم سازی کمک می کند؟

نرم افزار جلسات مجازی به تیم سازی کمک می کند. این برنامه‌ها با آوردن اعضای تیم از راه دور به اتاق با استفاده از قدرت اینترنت، به تیم شما اجازه می‌دهند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و رفاقت ایجاد کنند، حتی اگر اعضا در چندین مکان پراکنده باشند.

بهترین افزونه های کش وردپرس

جمع بندی

نرم افزار جلسات مجازی ابزار مهمی برای ارتباط و کار با تیم های راه دور است. این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند از ویدیو برای چت و همکاری استفاده کنید، و همچنین از عملکردهای مفیدی مانند چت، اتاق‌های پراکنده و اشتراک‌گذاری صفحه پشتیبانی می‌کنند.

اکنون که با بهترین نرم افزارهای جلسات مجازی برای جلسات آشنا شدید، می‌توانید لیست کنفرانس ویدیویی سرگرم‌کننده و را با جلسات آنلاین تیم‌سازی رایگان برای حضور در تماس تیم بعدی خود بررسی کنید. راهنمایی های جامع تر را از کارشناسان 20پیمنت بخواهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد