خرید دامنه از NameSilo

خرید دامنه از NameSilo

توسط : تیم محتوا
1,254

NameSilo.com  فرآیندهای ثبت، تمدید و مدیریت دامنه تمیز، سریع و آسان را ارائه می دهد. همچنین دارای قیمت گذاری ثابت و ساده برای ثبت و تمدید و سطوح مختلف امنیت موجود برای ایمن نگه داشتن دارایی های دامنه کاربر است. این برنامه، پایین ترین قیمت دامنه روزانه را در اینترنت ارائه می دهد. می توانید برای خرید دامنه از NameSilo اقدام کنید.

عملکرد NameSilo

NameSilo.com  از هویت کاربر خود به صورت رایگان و برای همیشه محافظت می کند. همچنین امنیت بیشتری را برای محافظت از مشتریان در برابر هرزنامه و تماس های ناخواسته فراهم می کند. این برنامه  یکپارچه سازی بسیار ساده را برای چندین پلتفرم محبوب ارائه می دهد تا کاربران نیازی به نگرانی در مورد سرورهای نام، انتشار یا تنظیم رکوردهای DNS نداشته باشند.

بنابراین، به سادگی با انتخاب سرویسی که باید به آن پیوند داده شود و در کمتر از یک دقیقه راه‌اندازی می شود.NameSilo.com پارکینگ رایگان دامنه های کاربر و توانایی حفظ 100٪ درآمد حاصل از تبلیغات را ارائه می دهد. مشتریان همچنین می توانند محتوا، طرح رنگ، طرح و موارد دیگر را با استفاده از مدیر پارکینگ NameSilo.com کنترل کنند.

NameSilo.com سایت خود را با در نظر گرفتن سهولت استفاده ساخته است. فرآیندهای ثبت، انتقال و تمدید سریع و آسان بدون بمباران خدمات فروش پیشنهادات مترادف با اکثر ثبت کنندگان دیگر است. از طرف دیگر، مدیر دامنه آن به کاربران اجازه می دهد تا دامنه های خود را بر اساس معیارهای متعدد سازماندهی و جستجو کنند.

با خرید دامنه از NameSilo، کاربران قادر خواهند بود تمام عملیات را در یک دامنه یا به صورت انبوه انجام دهند. ابزارهای آن به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی مجموعه ای از 1 یا 1،000،000 دامنه را کنترل کنند. برای اهداف امنیتی، مدافع دامنه NameSilo.com می‌تواند به محافظت از حساب و دامنه‌های مشتری در برابر دسترسی غیرمجاز و حملات مخرب کمک کند، حتی اگر نام کاربری و رمز عبور به خطر بیفتد.

مزیت های خرید دامنه از NameSilo

•    قیمت گذاری با نرخ ثابت (بدون شارژ مجدد، هزینه های پنهان یا افزایش فروش خدمات)

•    در صنعت ثبت دامنه بسیار معتبر است.

•    شامل حریم خصوصی WHOIS رایگان برای همه خریدها یا انتقالات دامنه است.

•    "Domain Defender" امنیت بیشتری را در برابر سرقت یا سوء استفاده از دامنه ارائه می دهد.

•    گزینه های پیچیده DNS و مدیریت حساب (افزودن خدمات ایمیل آسان)

•    پارکینگ دامنه رایگان با سهم 100 درصدی از درآمد تبلیغاتی

•    همه TLDهای رایج و gTLDهای جدید را مدیریت می کند.

•    با خرید دامنه از NameSilo دسترسی API را خواهید داشت.

خرید دامنه از NameSilo

معایب برنامه

•    رابط وب جذاب نیست. (می تواند از به روز رسانی استفاده کند)

•    مجموعه وسیعی از TLD های بین المللی را ارائه نمی دهد. (بعضی استثناها شامل هند و کانادا هستند)

•    قیمت کلی دارد.  برنامه تخفیف NameSilo) نیاز به پیش پرداخت با وجوه حساب دارد.

•    آیا اخیراً تمرکز خود را از 100٪ تمرکز دامنه به ارائه برنامه های میزبانی وب کوچک تغییر داده است.

•    بدون پشتیبانی تلفنی (فقط چت و ایمیل)

ساختار قیمت گذاری دامنه

یکی از بزرگترین جذابیت های NameSilo برای بسیاری از مشتریان بالقوه، ساختار قیمت گذاری مقرون به صرفه آنها است. .مدل قیمت گذاری آنها بهتر از هر ثبت کننده نام دامنه دیگری است که در حال حاضر برای دسترسی عمومی باز است. 

با مقایسه قیمت هنگام  خرید دامنه از NameSilo  می بینید که NameSilo ارزان ترین گزینه است. نکته کلیدی که در اینجا باید به خاطر داشت این است که قیمت آنها سال به سال ثابت می ماند. NameSilo به هزینه های پنهان یا ترفندهای قیمت گذاری رقابت اعتقادی ندارد.

در برخی موارد، می توانید یک کوپن دامنه 0.99 دلاری از طریق شخصی مانند NameCheap یا GoDaddy به دست آورید که به نظر یک معامله خوب است. تنها دو مورد وجود دارد که قیمت گذاری به عنوان مشتری NameSilo تغییر می کند. هر دو موقعیتی هستند که در آن شما پول را در مقابل خرج بیشتر پس انداز می کنید.

تبلیغات دوره ای در ثبت دامنه های جدید (فقط در سال اول)

NameSilo گاهی اوقات تبلیغات موقت را برای ثبت دامنه جدید در TLD های خاص اجرا می کند. نرخ تمدید همیشه قیمت استاندارد خواهد بود که فقط 8.99 دلار برای COMs در نظر گرفته می شود و اگر در زمان مناسب آن را دریافت کنید، یک پاداش پس انداز کوچک خوب است.

پیشنهاد مطالعه:12 بهترین پلتفرم و نرم افزار جلسات مجازی

برنامه تخفیف NameSilo

NameSilo می داند که بسیاری از مشتریان آنها فقط یک یا دو نام دامنه ندارند، بلکه گاهی اوقات حتی صدها یا هزاران دامنه دارند. NameSilo با ارائه یک برنامه تخفیف، جذب مشتریان عمده را جذاب تر کرده است. برای استفاده از برنامه تخفیف عمده، باید قیمت تبلیغاتی را از طریق وجوه حساب NameSilo پرداخت کنید. 

این به این معنی است که شما پول را در یک کیف پول مجازی که آن را برای استفاده در آینده با NameSilo ذخیره می کند، "سپرده" می کنید. مشتری بالقوه ای که می خواهد به NameSilo با 3500 دامنه تغییر کند، ممکن است دیدگاه متفاوتی داشته باشد. در این صورت، احتمالا انگیزه کافی برای پیوستن به این برنامه و برداشت این پس انداز وجود دارد.

ویژگی های پیشرفته و مدیریت دامنه

در حالی که قیمت پایین در زمان خرید دامنه از NameSilo یک مزیت بزرگ برای مشتری NameSilo است، میزبانی نام دامنه شما با آنها مزایای زیادی نیز دارد:

حریم خصوصی رایگان: WHOIS اکثر میزبان ها هزینه اضافی دریافت می کنند، اطلاعات شخصی شما را خصوصی نگه می دارد. 

ارسال ایمیل: رایگان با هر دامنه (حداکثر 100 آدرس فوروارد).

پارکینگ دامنه رایگان: می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات را در یک دامنه پارک شده نشان دهید یا یک صفحه فرود برای درخواست پیشنهادات ایجاد کنید (دریافت 100٪ از هر دو).

حفاظت از Domain Defender : سرویس رایگانی که با احراز هویت دو مرحله‌ای و اعلان‌های ایمیل/اس ام اس تغییرات در حساب شما، محافظت بیشتری را برای حساب و دامنه (های) شما ارائه می‌کند.

ابزارهای مدیریت DNS  : سوابق A، AAAA، CNAME، MX، TXT یا SRV را مستقیماً از پورتال مدیریت حساب آنلاین خود اضافه کنید.

سوابق سفارشیWHOIS  : دسترسی به یک مدیر فروشنده با گزینه‌هایی برای یک سایت عمومی، نام فروشنده، ایمیل فروشنده و پاورقی WHOIS مشتری.

ارسال دامنه: به طور خودکار بازدیدکنندگان را به یک دامنه ثبت شده به دامنه دیگری هدایت می کند (گزینه های تغییر مسیر 301، 302 و پوشش پنهان).

مدیریت پورتفولیو: دامنه ها را به بخش هایی برای اقدامات انبوه (به روز رسانی، پیکربندی، انتقال و غیره) گروه بندی کنید.

قفل رجیستری: با قفل کردن دامنه خود از درخواست های انتقال جعلی، از انتقال های جعلی جلوگیری کنید.

ابزارهای حساب فرعی: به سایر کاربران اجازه می دهد تا با خیال راحت به حساب شما دسترسی داشته باشند، مانند یک مدیر شبکه که باید نام دامنه شما را به درستی پیکربندی کند و یک گزارش دقیق از تمام اقدامات انجام شده توسط این کاربران انجام شده است.

خرید دامنه از NameSilo

رابط کاربری، عملکرد و پشتیبانی

رابط کاربری NameSilo بهترین گزینه برای یک برنامه مرورگر مبتنی بر وب نیست، اما به خوبی سازماندهی شده و استفاده از آن آسان است. از سال 2012 NameSilo ، هیچ تغییر عمده ای در رابط کاربری ایجاد نکرده است.

نمای کلی کسب و کار Namesilo

نامسیلو به عنوان یک شرکت در سال 2010 تاسیس شد و در فینیکس، آریزونا مستقر است. Namesilo دارای اعتبار ICANN است، 100٪ محافظت از حریم خصوصی Whois را ارائه می دهد و کاملاً به ثبت دامنه و مدیریت DNS بدون Upsells زیاد اختصاص داده شده است. در مجموع، آنها یک شرکت ثبت دامنه قابل اعتماد با بیش از یک میلیون کاربر هستند. مدل کسب و کار آنها شفاف و خالی از ابهام است. بنابراین می توانید با خیال آسوده برای خرید دامنه از NameSilo اقدام کنید.

چرا نامسیلو؟ 

جدای از مدل قیمت گذاری شفاف Namesilo، پشتیبانی فنی اختصاصی، و حفاظت از حریم خصوصی رایگان whois دلایل دیگری برای در نظر گرفتن استفاده از خدمات آنها به جای ثبت کننده های رقیب وجود دارد. 

در اینجا دلایلی را به شما ارائه می کنیم که چرا Namesilo برای ما کار می کند و انتخاب مناسبی است:

پیشنهاد مطالعه:بهترین افزونه های کش وردپرس

دارای اعتبار ICANN

پایگاه داده رجیستری دامنه ICANN یکی از اصلی ترین مکان هایی است که باید هنگام تأیید یک ثبت کننده نام دامنه به آن توجه کرد. یک ثبت کننده دامنه بدون اعتبار ICANN مانند یک میزبان بدون کنترل پنل است. به همین دلیل است که هنگام ساخت این محتوای نقد کوتاه Namesilo، آن را یک نکته مهم در نظر می گیریم.

ICANN که تنها شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته است، تضمین می‌کند که کسب‌وکار شما خدمات حرفه‌ای، پایدار، قابل اعتماد و با ارزش را از هر ثبت‌کننده معتبر دامنه‌ای که انتخاب می‌کنید دریافت می‌کند. وضعیت اعتبارسنجی ICANN Namesilo به آن برتری نسبت به سایر رقبای ارزان‌تر در اطراف می‌دهد.

تکنسین های آگاه

 با خرید دامنه از NameSilo ، در خواهید یافت حتی به عنوان یکی از ارزان‌ترین ثبت‌کننده‌های دامنه، با بکارگیری «فقط تکنسین‌های توانمند» با رتبه ۱۰۰ درصد در دانش فنی این تجارت حساس، کار درستی انجام داد. تا زمانی که این مشکل منطقی و مرتبط با نام دامنه باشد، مدیران فنی خوب در Namesilo همیشه راهی برای کمک پیدا خواهند کرد.

از سوالات ساده نام دامنه (مانند هزینه ICANN، رکورد DNS، حفاظت از دامنه، انتقال دامنه، پرداخت با کارت اعتباری تا پیکربندی پیشرفته نام دامنه، پشتیبانی فنی آنها همیشه در راس بازی آنها قرار دارد. تعداد زیادی ثبت کننده نام دامنه شایسته با تیم پشتیبانی فنی بهتر از Namesilo وجود ندارد.

آیا namesilo نام دامنه را پیش رو دارد؟

قابل درک است که بخش تجاری نام دامنه بسیار رقابتی است و از سرمایه گذاران دامنه، فروشندگان، صاحبان وب سایت و خریداران عادی به طور یکسان نیازمند تعهد مطلق است. اما موضوع پیشروی نام دامنه خارج از کنترل خریدار بالقوه است. 

خرید دامنه از NameSilo

 مدل قیمت گذاری رقابتی

Namesilo ثبت دامنه ارزان را با پشتیبانی Paypal، کارت اعتباری و بیت کوین ارائه می دهد. وقتی هزینه خدمات آنها در نظر گرفته شود، جایگزین های بهتری وجود ندارد. شما نمی توانید چنین قیمت های مقرون به صرفه و بسیار رقابتی را در جای دیگری دریافت کنید. خرید دامنه از NameSilo را با کمک کارشناسان 20پیمنت انجام دهید.

دامنه‌های منقضی شده در Namesilo، قبل از اینکه برای مناقصه یا حراج دامنه منتشر شوند، از روند انقضای معمول توصیه‌شده توسط ICANN پیروی می‌کنند. بنابراین، به شما 33 روز مهلت داده می شود تا دامنه منقضی شده خود را با نرخ تمدید معمولی تمدید کنید.

 پشتیبانی از مشتریان برتر

پشتیبانی چت زنده، تلفن و ایمیل برای همه مشتریان وجود دارد. کارکنان پشتیبانی فنی Namesilo پاسخگو هستند و می توان برای چالش های مربوط به دامنه به آنها اعتماد کرد.

Namesilo DNS Management Tools

این یک دلیل خوب دیگر برای تغییر به Namesilo است. آنها ابزارهای مناسبی برای مدیریت سیستم نام دامنه شما (DNS) دارند. از ابزارهای ضبط A تا رکوردهای AAAA، CNAME، MX و TXT: Namesilo مدیریت DNS را بسیار آسان و سرگرم کننده می کند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای آنلاین طراحی لوگو

 رابط کاربر پسند

این یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد NameSilo است که از GoDaddy و همکارانش برتری دارد. هیچ کس یک رابط پیچیده و مزاحم را نسبت به یک رابط کاربر پسند قبول نمی کند. با داشبورد مدیریتی کاربرپسند و ساده مانند Namesilo، می‌توانید خیلی چیزها را سریع‌تر و راحت‌تر از پرداختن به تبلیغات و مزاحمت‌های فروش متقابل تنظیم کنید.

ابزار و قالب های namesilo DNS

Namesilo یک داشبورد مدیریت DNS کاربرپسند ارائه می دهد که جابجایی به خدمات آنلاین مختلف را سرگرم کننده، آسان و در دسترس می کند. به دلایلی، ممکن است بخواهید بدون پرداخت هزینه زیاد برای خرید دامنه از NameSilo اقدام کرده و از نام دامنه خود کسب درآمد کنید. آنها ابزاری را به شما پیشنهاد می کنند. 

بررسی و افزونه های namesilo برای سال 2018

برخلاف GoDaddy که باید برای حفظ حریم خصوصی whois حق اشتراک بپردازید، Namesilo این را برای همه مشتریان رایگان می‌دهد. همچنین، مدافع دامنه آنها و احراز هویت 2 عاملی (2FA) برای مشتریان در دسترس است.

علاوه بر افزونه‌های محبوب و جذابیت‌های ویژگی مانند نرخ‌های ارزان‌تر انتقال دامنه و کدهای کوپن برای مشتریان جدید، Namesilo افزونه‌های ممتاز دیگری را به‌عنوان یک ارائه‌دهنده دامنه مدرن به صورت رایگان به همه کاربران ارائه می‌دهد. 

خرید دامنه از NameSilo

انتخاب دامنه از NameSilo

اگر برای تهیه و خرید دامنه از NameSilo مساله دارید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت کرده و متناسب با اولویت های خود، دامنه مناسب خود را تهیه کنید.
 

 

برچسـب هـا : سایر ، خرید دامنه از NameSilo
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد