خرید سرور از MVPS.net

خرید سرور از MVPS.net

توسط : تیم محتوا
1,212

MVPS.net  خدمات VPS با کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. متخصصین در سیستم های مجازی سازی شده بسیار مجرب هستند و هدف آنها ارائه بهترین عملکرد ممکن برای یک سرویس VPS است. آنها در تلاش هستند تا خدمات VPS را در مکان‌های مختلف و با بهترین قیمت ممکن و بدون کاهش کیفیت ارائه دهند. می توانید برای خرید سرور از MVPS.net، از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

عملکرد MVPS.net

MVPS  با تمایل به ارائه راه حل های کامل و قابل اعتماد VPS راه اندازی شده است. آنها امنیت و عملکرد مورد نیاز برای رشد کسب و کار شما را تضمین خواهند کرد. تیم آنها متشکل از متخصصان بسیار آموزش دیده است و هدفشان این است که حتی سخت ترین نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند. 

در تلاش برای ارائه بهترین تجربه VPS به مشتریان خود، یکی از کاربرپسندترین رابط های مدیریت VPS را ایجاد کرده اند که امکان استقرار سریع و مدیریت آسان سرورهای VPS را فراهم می کند. آنها در تلاش هستند تا بهترین قیمت ها را برای خدمات VPS خود ارائه کنند.

در عین حال بالاترین استانداردهای خدمات را از سخت افزار پیشرفته گرفته تا کادر فنی متخصص حفظ نمایند. می توان گفت خرید سرور از MVPS.net، یک انتخاب هوشمندانه برای ارتقا مشاغل آنلاین است. پلتفرم آنها به طور کامل از ابتدا نوشته شده است تا راه حلی برای نیازهای VPS شما ارائه دهد.

MVPS.net  فقط از سخت افزار با کیفیت بالا برای گره های خود استفاده می کند که بهترین عملکرد را برای سرورهای VPS شما تضمین خواهد کرد. آنها همیشه امکانات خود را ارتقا می دهند تا فقط آخرین فناوری های سخت افزاری را ارائه کنند.

فقط دیسک های SSD و NVMe

سرور VPS هرگز خوب کار نخواهد کرد، مگر اینکه از درایوهای SSD یا NVMe استفاده شود. همه سرورهای MVPS  از دیسک‌های SSD و NVMe سازمانی استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که VPS شما هرگز عقب نمی‌ماند.
 

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش طرح لباس

چندین سیستم عامل

با خرید سرور از MVPS.net شما می توانید از جدیدترین سیستم عامل ها برای VPS خود انتخاب کنید. اشکالی ندارد که نظر خود را تغییر دهید، می توانید هر زمان که بخواهید یک سیستم عامل دیگر نصب کنید.

میزبانی MVPS سهولت استفاده

سهولت و دسترسی استفاده از میزبانی MVPS، تجربه شما را به شکل عمده ای افزایش می دهد. دو جنبه اصلی استفاده وجود دارد: رابط کاربری و ناوبری.

رابط کاربری به شما اجازه می دهد راه خود را از طریق آزمون و خطا یاد بگیرید. منطقی است که وقتی بتوانید از میان تمام دکمه ها و نمادها راه خود را باز کنید، به راحتی می توانید به محیط عادت کنید. ناوبری به معنای ارائه بهترین مسیر ممکن به کاربر برای دور زدن در جزئیات فنی است. ناوبری همچنین به عادت کردن کاربر کمک می کند. بنابراین، برای خرید سرور از MVPS.net به سادگی اقدام کنید.

بررسی ارائه دهنده VPS با کیفیت بالا 

بیایید ابتدا با نوار کناری داشبورد شروع کنیم. ظاهری ساده و استفاده آسان دارد. شما 2 بخش اصلی به غیر از داشبورد/کنترل پنل و لغو VPS دارید. بخش Action اساساً برای روشن/خاموش کردن سرور، راه اندازی مجدد، توقف یا خاموش کردن سرور وجود دارد. گنجاندن تمام دکمه ها درست در نوار کناری، نگهداری سایت را آسان تر می کند.

گزینه های دیگری درست در زیر "اقدامات" وجود دارد که ناوبری را ساده خواهد کرد. می‌توانید سیستم‌عامل را دوباره نصب کنید، ارتقا دهید، کنسول را برای مدیریت دستی راه‌اندازی نمایید، پشتیبان‌گیری انجام دهید، نمودارهایی را برای آمارهای مختلف دریافت کنید، برنامه‌ها را نصب کنید و غیره.

خرید سرور از MVPS.net

قیمت و ویژگی ها

بدون اتلاف وقت، بیایید به قیمت گذاری بپردازیم. شما می توانید با خرید سرور از MVPS.net چرخه صورتحساب را به صورت ماهانه، سالانه، شش ماهه و سه ماهه تغییر دهید و همچنین می توانید سیستم عاملی را برای نصب از قبل انتخاب کنید. با پرداخت 3.00 یورو در ماه، طرح "VPS ONE" یک CPU تک هسته ای، 2 گیگابایت رم، 25 گیگابایت SSD، 1 وب سایت و پهنای باند ترافیک 3 ترابایتی را برای شما به ارمغان می آورد که همگی برای یک وب سایت راه اندازی یا وبلاگی با هدف جمعیت نسبتاً کوچک کافی هستند.

طرح "VPS BASIC" با 7.00 یورو در ماه یک ارتقاء بسیار بهتر از VPS ONE است. شما یک CPU دو هسته ای، 4 گیگابایت رم، 50 گیگابایت SSD، هنوز 1 وب سایت اما 7 ترابایت پهنای باند دریافت می کنید. در این مرحله می توانید به فکر ارتقاء وبلاگ خود یا راه اندازی آن فروشگاه آنلاین باشید.

به طور مشابه، "VPS POWER" دارای دو برابر تعداد هسته، دو برابر مقدار رم، دو برابر فضای ذخیره سازی، هنوز 1 وب سایت (که در این مرحله می توانست 2 باشد) و 25 ترابایت پهنای باند است. پس از خرید سرور از MVPS.net، تا زمانی که به بخش پایین نروید، 2 وب‌سایت دریافت نمی‌کنید، که با «VPS SUPER» شروع می‌شود که 39 یورو در ماه است و یک CPU 6 هسته‌ای، 16 گیگابایت رم، 150 گیگابایت SSD، 2 آدرس IP و پهنای باند 30 ترابایت ارائه می‌دهد.

در نهایت، طرح "VPS MAX" 12 هسته قدرت پردازنده، 64 گیگابایت رم، 300 گیگابایت حافظه SSD، حداکثر 4 وب سایت و پهنای باند 60 ترابایت را با قیمت 99.00 یورو در ماه ارائه می دهد. حال، اگر بخواهیم nitpick کنیم، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند می‌توانست تا نامحدود افزایش یابد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین افزونه های کش وردپرس

امنیت میزبانی MVPS 

بیشتر اوقات، همه چیز به امنیت برمی گردد. بنابراین چه نوع امنیت می توانید از میزبانی MVPS انتظار داشته باشید؟ خوب 2 راه برای اطمینان از اعتماد شما پس از خرید سرور از MVPS.net وجود دارد:

احراز هویت دو عاملی یک روش تأیید است که شامل 2 دروازه است که قبل از دسترسی باید از آنها عبور کند. این یکی از رایج ترین اشکال احراز هویت است اما با این وجود بسیار امن است. شما می توانید شماره تلفن و آدرس ایمیل، رمز عبور و شناسه شخصی را مطابق با نظر خود تنظیم کنید.

خرید سرور از MVPS.net

پشتیبانی مشتری

با خرید سرور از MVPS.net در ابتدا شما بخش پرسش و پاسخ دارید. می‌توانید به بسیاری از سؤالات رایج مانند سرورهای VPS، ضمانت زمان، خط‌مشی پشتیبان‌گیری، پشتیبان‌گیری خودکار چیست و چگونه کار می‌کنند و موارد دیگر پاسخ دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:12 بهترین پلتفرم و نرم افزار جلسات مجازی

بخش سوال متداول

پاسخ ها در بخش سوالات متداول نسبتاً کوتاه و دقیق هستند. هدفمند بودن خوب است اگرچه نه همیشه. بسط در یک موضوع خاص گاهی اوقات ضروری است، به ویژه زمانی که کاربر می تواند به طور بالقوه در آن موضوع جدید باشد.

برخی از پیوندهای خارجی به موضوعات مرتبط برای مطالعه بیشتر نیز مانند بسیاری از سؤالات متداول مشابه مفید خواهد بود. وقتی نوبت به دریافت پشتیبانی زنده می‌رسد، میزبانی MVPS یک سیستم فروش بلیط دارد که می‌توان از آن برای حل سؤالات استفاده کرد یا همچنین می‌توانید باگ‌های خطا یا

اسکرین‌شات‌های مشکل خود را جای‌گذاری کنید. برای خرید سرور از MVPS.net با کارشناسان 20پیمنت در تماس باشید.

خرید سرور از MVPS.net

جمع بندی

آیا MVPS ارزشش را دارد؟ آیا ارزشی فراتر از معایب آن را دارد؟ آیا جابجایی سایت شما تفاوتی خواهد داشت؟ در تجربه ما، خدمات بسیار رضایت بخش بود. استفاده از آن آسان بوده و ناوبری سریع بود. ضمن آنکه طیف گسترده ای از برنامه ها با ویژگی های چندگانه وجود دارد، امنیت سرور قابل اعتماد است، پشتیبانی نیز به خوبی کار می کند. 
البته ویژگی های امنیتی می توانست بیشتر باشد و پایگاه دانش می تواند گسترده باشد. اما هیچ سرویسی بی نقص نیست و اینها از آن عیبی نیستند که تجربه را کاملاً خراب کنند. آنها را می توان اصلاح و بهبود بخشید و امیدواریم که انجام شوند.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید سرور از MVPS.net
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد