میزبانی ابری DigitalOcean

میزبانی ابری DigitalOcean

توسط : تیم محتوا
1,308

DigitalOcean  یک ارائه دهنده زیرساخت ابری است که خدمات رایانش ابری را به نهادهای تجاری ارائه می دهد. برای مقیاس‌بندی می توان از استقرار برنامه‌های  Digital Ocean  که به موازات چندین سرور ابری اجرا می‌شوند، بدون به خطر انداختن عملکرد استفاده کرد. در ژانویه 2018، این پلتفرم، عنوان سومین شرکت بزرگ میزبانی ابری را در سطح جهانی در زمینه رایانه های تحت وب به دست آورد.

تاریخچه  DigitalOcean

در سال 2003، بنیانگذاران  این برنامه، بن و مویس اورتسکی، پشته سرور را تشکیل دادند. بیشتر شرکت‌ها فقط مشتریان شرکتی را هدف قرار می دادند که عمدتاً به زیرساخت ابری برای مدیریت سرورهای خود نیاز داشتند. این برنامه پس از تحقیقات بسیار، در 24 ژوئن 2011 توسط بن اورتسکی، مویسی اورتسکی، میچ واینر، جف کار و الک هارتمن تولید شد. دفتر مرکزی آنها در شهر نیویورک واقع شده است.

این شرکت در سال 2013، یکی از چند شرکت اول ماشین های مجازی مبتنی بر SSD را ارائه کرد.DigitalOcean   یک شرکت بسیار سودآور است. در ابتدای فعالیت سرمایه اولیه آنها 3.2 میلیون دلار بود. در سال 2015، آنها بودجه خود را 123.21 میلیون دلار افزایش دادند. 

طبق گزارش Business Insider، درآمد آن در سال 2015 نیز 77 میلیون دلار بود. از آن زمان، آنها دور سرمایه گذاری سری A و دور سرمایه گذاری سری B را برگزار کردند که نتایج مثمر ثمری داشته است. در آوریل 2016، این شرکت 130 میلیون دلار در تامین مالی بدهی برای ساخت خدمات ابری جدید استفاده کرد.

پنج دلیل برای اینکه توسعه دهندگان DigitalOcean را دوست دارند؟

در اینجا به 5دلیل محبوبیت این برنامه در میان توسعه دهندگان خواهیم پرداخت:

میزبانی ابری DigitalOcean

رابط کاربری زیبایی شناسی و بدون سر و صدا

اکثر ارائه دهندگان خدمات ابری محبوب با ارائه ویژگی های پیشرفته امکانات زیادی را در نظر می گریند. رابط کاربری این برنامه زیبایی شناختی و کاربردی است که کاربران جدید را دچار سردرگمی می کند. DigitalOcean   پس از ایجاد یک API، توسعه دهندگان از ابزارهای استاندارد HTTP برای پیاده سازی API استفاده می کنند.
 

عملکرد قابل توجه

این اولین ارائه دهنده ماشین های مجازی مبتنی بر SSD است. جزئیات ارائه شده توسط این برنامه دارای زمان راه اندازی سریع الکتریکی هستند که سرعت آن را حدود 55 ثانیه کاهش می دهد. همچنین، شبکه‌های خصوصی را بین ماشین‌های مجازی برای اجرای خوشه‌های پایگاه داده و سیستم‌های توزیع شده در برخی مناطق انتخاب شده فراهم می‌کند.

 مستندات حرفه ای

سند رسمی بهترین راه برای اطلاع از هر منبعی است. مستندات DigitalOcean محکم و پرمحتوا است. این شامل آموزش، راهنماهای نصب، راهنماهای نحوه انجام است. این ویژگی برای توسعه دهندگانی که روی هر پلتفرم ابری کار می کنند مفید خواهد بود.

 قیمت مقرون به صرفه

قیمت استفاده از این برنامه زیاد گران نیست خدمات میزبانی متفاوتی را از دیگر شرکت های رایانش ابری ارائه می دهد. علیرغم تمهیدات مناسب برای توسعه دهندگان نرم افزار، عملکرد بالایی را تضمین کرد که منجر به موفقیت آنها شد.

 جامعه دیجیتال فعال

زیرساخت‌های DigitalOcean همیشه فناوری‌های جدید و پیشرفته را در خود جای داده است، حتی اگر به بلوغ کامل نرسیده باشند. کارشناسان جامعه برای کمک به مجموعه‌ای از دانش در آنجا هستند تا بتوانند با حداقل محدودیت از آزادی تحرک لذت ببرند.

پیشنهاد مطالعه:شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

مراکز داده  

این پلتفرم دارای 12 مرکز داده در مکان های کلیدی است که امکان خدمت رسانی به یک گروه کاربر جهانی قابل توجه را فراهم می کند. در زیر لیستی از مراکز داده عملیاتی DigitalOcean آمده است:

•    شهر نیویورک NYC1، NYC2، NYC3

•    تورنتو، کانادا TOR1

•    سانفرانسیسکو SFO1، SFO2

•    لندن، بریتانیا LON1 

•    فرانکفورت، آلمان FRA1

•    آمستردام، هلند  AMS2 ، AMS3

•    بنگلور، هند  BLR1

•    سنگاپور  SGP1

میزبانی ابری DigitalOcean

ذخیره سازی دیجیتال 

علاقه مندان به فناوری و غیرمتخصصان به طور یکسان احتمالاً کنجکاو هستند که DigitalOcean چگونه ذخیره سازی را مدیریت می کند. این پلتفرم، داده‌ها را جدا از دراپ‌های شما بر روی سخت‌افزار ذخیره می‌کند و بسیاری از کپی‌های آن داده‌ها ایجاد و در مکانی امن ذخیره می‌شوند.

ویژگی مقیاس زنده آنها به کاربران خود اجازه می دهد تا حجم ذخیره سازی را از 1 گیگابایت به 16 ترابایت تغییر دهند. در صورت نیاز به فضای بیشتری می توانند آنها را شکل دهند و به روشی بسیار راحت بین قطره ها حرکت دهند.

برنامه های سرور ابری آن داده ها را کنترل می کنند و API حجم ذخیره سازی بلوک شما را مستقر و مدیریت می کند. کاربران می توانند فضای ذخیره سازی را گسترش دهند و حجم های ذخیره سازی را با استفاده از درخواست های HTTP مسدود کنند. کاربران می توانند  در DigitalOcean   کارهایی را انجام دهند که شامل ایجاد، پیوست کردن، مربیگری و به دست آوردن اطلاعات حجمی است.

Droplet چیست؟

Droplet ها ماشین های مجازی مبتنی بر لینوکس (VM) هستند که روی سخت افزار مجازی اجرا می شوند. هر قطره ای که ایجاد می شود یک سرور جدید برای ما است. در حال حاضر سه نوع مختلف از طرح های کوچک ارائه شده توسط آن وجود دارد:

Droplet های استاندارد آزادی و انعطاف زیادی را در مورد نیازهای میزبانی شما فراهم می کند. این ابزارها برای افرادی که به دنبال میزبانی وب‌سایت‌ها، محیط‌های صحنه‌سازی و شرکت‌هایی با نیازهای محاسباتی کم شدت هستند، مناسب‌تر هستند.

پیشنهاد مطالعه:نحوه خرید از سایت علی بابا چین

چرا DigitalOcean با Cloudways استفاده می شود؟

این با عملکرد قابل توجه زندگی را برای هر توسعه دهنده ای آسان تر کرده است. تیم پشتیبانی پرمشغله آنها نمی تواند در مواقعی به درخواست های کاربران خود پاسخ دهد. برای شروع، باید با Cloudways ثبت نام کنید و آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.

ابتدا باید ارائه دهنده خدمات ابری خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب، زمان آن رسیده است که سرور ابری خود را مقیاس بندی نمایید. به یاد داشته باشید که شما به سروری نیاز دارید که فضای کافی برای مدیریت ترافیک ماهانه شما بدون هیاهو فراهم کند.

هنگامی که مقیاس کردن سرور ابری خود را تمام کردید، باید مکان سرور ابری خود را انتخاب کنید. انتخاب مکان سرور در نزدیکی کشور شما یک عمل عاقلانه است. اکنون، می توانید آن دکمه حیاتی سرور را بزنید. شما با استفاده از خدمات ابری، برنامه وب خود را با موفقیت بر روی یک سرور ابری دیجیتال مستقر کرده اید.

رقابتDigitalOcean  

DigitalOcean  یک فروشنده محاسبات ابری است که زیرساختی به عنوان یک سرویس (IaaS) برای توسعه دهندگان فراهم می کند. این برنامه با خدمات وب آمازون (AWS) و موتور محاسباتی گوگل رقابت می کند. اندازه های متنوعی را در برنامه دارد.

کوچکترین اندازه با 1 CPU با 512 مگابایت رم و 20 گیگابایت حافظه درایو حالت جامد شروع می شود. بزرگترین اندازه قطره 20 پردازنده با 64 گیگابایت رم و 64 گیگابایت با حافظه SSD است و هزینه این نوشتن 640 دلار در ماه است. توسعه دهندگان این گزینه را دارند که قطره های خود را پس از ایجاد آنها شکل دهند.

میزبانی ابری DigitalOcean

مزایای DigitalOcean

برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر و ذخیره سازی در طول سال ها محبوب شده اند. روش مقرون به صرفه تری است. شرکت‌های ابری زیادی در حال فعالیت هستند که برخی از آنها نام‌های بزرگ آمازون و گوگل هستند، اما یکی از آنها که هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد DigitalOcean است.

•    سرورهای با کارایی بالا با ماشین های مجازی مبتنی بر SSD دارد.

•    با استفاده از رابط کاربری گرافیکی آسان به سرعت شروع کنید.

•    شبکه های خصوصی برای سیستم های توزیع شده دارد.
 

پیشنهاد مطالعه:شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

برخی از جایگزین های  DigitalOcean

Vultr

Vultr یک ارائه دهنده خدمات ابری با 17 مکان در جهان است. این در سال 2014 تولید شد و هدف آن ارائه بالاترین کیفیت رایانش ابری بود.

آمازون EC2

به عنوان یکی از جایگزین های  DigitalOcea، پلت فرم رایانش ابری را که متعلق به آمازون است می توان در نظر داشت. آنها میلیون ها مشتری و بزرگترین ارائه دهندگان چنین خدماتی دارند. مشتریانی مانند Netflix، AirBnB، BP، و Volkswagen ترجیح دادند به او اعتماد کنند.

موتور محاسباتی گوگل

وقتی صحبت از رایانش ابری به میان می آید، موتور محاسباتی گوگل پیشرو است. آنها ارزش خوبی برای پول، مقیاس جهانی و یکپارچه سازی آسان ارائه می دهند.

میزبانی ابری DigitalOcean

جمع بندی

DigitalOcean یک پلت فرم رایانش ابری است که نیازهای توسعه دهنده را در اولویت قرار می دهد. یک شبکه قوی متشکل از 12 مرکز داده در سراسر جهان به 195 کشور و بیش از 78 میلیون قطره خدمات ارائه می دهد، که آن را راهی سریع و آسان برای راه اندازی یک نمونه لینوکس می کند. 

این یکی از سریع‌ترین شرکت‌های میزبان ابری است که به دلیل پشتیبانی در سطح جهانی و رویکرد مینیمالیستی شناخته شده است. اگر استقرار سریع برای ماشین مجازی شما ضروری است، این برنامه تمام امکانات لازم را در اختیارتان قرار می دهد. 

فضای لازم را می توان در کمتر از یک دقیقه تهیه کرد و از آنجایی که می تواند با استفاده از کلیدهای SSH احراز هویت شود، می توانید بلافاصله وارد شوید. مستندات کامل در سایت همه چیز را از کارهای ساده تا استقرارهای پیچیده را پوشش می دهد. 

جامعه پررونقی از کاربران پرسش و پاسخ، جمع سپاری و بازخورد را ارائه می دهند. حتی ملاقات های حضوری نیز برای ارتباط چهره به چهره با توسعه دهندگان دیگر برنامه ریزی شده است. برای استفاده از خدمات   DigitalOcean می توانید از تجربه و تخصص کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، DigitalOcean
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد