پرداخت فاکتور هتزنر

پرداخت فاکتور هتزنر

توسط : تیم محتوا
1,399

Hetzner Online، با صدها هزار سرور در حال کار، یکی از بزرگترین اپراتورهای مرکز داده در اروپا است.Hetzner از زمان تأسیس در سال 1997، محصولات میزبانی قدرتمند و زیرساخت های فناوری اطلاعات قابل اعتمادی را به مشتریان خصوصی و تجاری ارائه کرده است. با پرداخت فاکتور هتزنر می توانید از خدمات و امکانات فوق العاده این پلتفرم استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه:شارژ اکانت LightNode

درباره کمپانی هتزنر

هتزنربا ترکیب نقاط قوت خود در فناوری نوآورانه، قیمت های جذاب، پشتیبانی متخصص و خدمات انعطاف پذیر به مشتریان، بازار خود را در داخل و خارج از آلمان و در سطح جهان گسترش داده است. هتزنر به عنوان یک شرکت آلمانی، مراکز داده با فناوری پیشرفته خود را در نورنبرگ و فالکنشتاین (هر دو در آلمان) و در هلسینکی، فنلاند اداره می‌کند و اخیراً مکان‌های جدیدی در Ashburn، ویرجینیا و Hillsboro، Oregon ایالات متحده آمریکا اضافه کرده است.

در واقع،Hetzner Online یک ارائه دهنده میزبانی وب آلمانی است که مراکز داده عمدتاً در آلمان واقع شده است. این میزبان وب در کشور خود محبوب است. Hetzner طیف وسیعی از بسته‌ های میزبانی را از میزبانی مشترک و سرورهای خود مدیریت گرفته تا اجاره سرور اختصاصی و اشتراکی به فروش می‌رساند. 

حتی یک طرح میزبانی سفارشی وجود دارد که شامل مدیر حساب و تیم فنی اختصاصی است. البته باید در نظر داشته باشید که وب سایت فقط به زبان انگلیسی موجود است. با پرداخت فاکتور هتزنر این امکان را دارید از قابلیت های هتزنر بهره مند شوید. 

امکانات Hetzner

در اینجا برخی از امکانات هتزنر آورده شده است:

پرداخت فاکتور هتزنر

گزینه های میزبانی فراوان

این شرکت میزبانی مشترک، VPS  و گزینه های میزبانی اختصاصی را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای گزینه های colocation، ثبت دامنه و موارد دیگر هستند. اکثر ویژگی های هر بسته ای که ارائه می دهند نسبتاً استاندارد در نظر گرفته شده است.

 یک چیز واقعا عجیب در مورد بسته های آنها این است که آنها بسته ها را بر اساس سطوح ارائه می دهند، اما نه به صورت عادی. به عنوان مثال، بسته سطح ورودی سطح 1 است، اما مرحله بعدی به سمت بالا سطح 4 رفته و سپس آنها به سطح 9 می روند. 

محدودیت هایی در فضای دیسک و حجم انتقال وجود دارد، اگرچه پهنای باند پس از بسته سطح 1 نامحدود می شود. با پرداخت فاکتور هتزنر هر چیزی که می‌توانید در یک بسته بخواهید، بدون پرداخت هزینه اضافی شامل می‌شود که خوب است.

ویژگی های پشتیبانی با کیفیت خوب

این شرکت گزینه های زیادی برای دریافت پشتیبانی مورد نیاز شما دارد. می توانید مستقیماً به آنها ایمیل بزنید یا از «ربات پشتیبانی ایمیل» آنها استفاده کنید که می تواند به بسیاری از مسائل پاسخ دهد. آنها همچنین اسناد زیادی برای کمک به شما در سرویس خود دارند. 

پیشنهاد مطالعه:میزبانی ابری DigitalOcean

مدل قیمت گذاری منصفانه

قیمت ها به یورو هستند و تقریباً یا مطابق با استانداردهای صنعت یا کمی پایین تر در نظر گرفته شده اند. سطح 1 از 1.90 یورو در ماه شروع می شود و سپس بالاترین سطح میزبانی مشترک 19.90 یورو در ماه است. این شامل 19٪ مالیات بر ارزش افزوده است که قیمت گذاری را حتی قابل قبول تر می کند. به طور کلی، با این حال، در مورد ساختار قیمت گذاری آنها شکایت زیادی وجود ندارد.

نحوه پرداخت فاکتور هتزنر

پرداخت فاکتور هتزنر بسیار آسان است. این برنامه برای ارائه خدمات خود جهت سرورهای مجازی و اختصاصی، به صورت خودکار فاکتور صادر می کند. هنگامی که سفارش خود را در Hetzner به صورت آنلاین ثبت می کنید، بعد از دوره استفاده فاکتور شما جهت پرداخت صادر می گردد. که کافی هست اطلاعات اکانت هتزنر خودتان در اختیار مجموعه ما قرار دهید تا به صورت آنی پرداخت فاکتور هتزنر شما انجام گردد.

در زیر تصویر صفحه پرداخت فاکتور Invoices هتزنر مشاهده می نمایید.

 

صفحه پرداخت فاکتور سایت هتزنر

 

از سویی دیگر، می توانید به صورت خودکار برای پرداخت در سامانه هتزنر اقدام کنید. برای پرداخت فاکتور سفارش خود می توانید از کارت های اعتباری مانند ویزا یا مسترکارت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که پس از ثبت سفارش خود و دریافت صورتحساب، باید از طریق حساب ارزی مانند پی پال، یا کارت های اعتباری برای پرداخت اقدام کنید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شرکت هایی که خدمات ارزی ارائه می کنند نیز می توانند برای پرداخت فاکتور هتزنر شما را یاری کنند. یکی از معتبرترین و ایمن ترین روش ها برای صورت حساب هتزنر، پرداخت از طریق پی پال است. کارشناسان 20 پیمنت در این خصوص شما را یاری می کنند. خدمات پرداخت ارزی در این مجموعه، شما را از دردسرهای نقل و انتقال و پرداخت ارزی دور می کند.

پرداخت فاکتور هتزنر

هزینه هتزنر در ماه چقدر است؟

اگر تصمیم دارید از خدمات هتزنر بهره ببرید، می توانید سطوح مختلف سامانه هتزنر را تهیه کنید. در این طرح میزبان، اولین سطح با حق اشتراک 1.90 یورو در ماه شروع می شود که همراه با مالیات بر ارزش افزوده است. این نکته را توجه داشته باشید که باید مبلغ ۹.۶۵ یورو را برای راه اندازی کامل آن در نظر بگیرید. 

این مبلغ را جهت راه اندازی سرور در نظر گرفته اند و برای بالاترین سطح هتزنر، طبق پرداخت فاکتور هتزنر، با ۱۹.۴۰ یورو در ماه مواجه خواهید بود. در این طرح های متفاوت، می توانید بین پنج تا 20 دامنه را داشته باشید.

 اگر فعالیت های مجازی شما در سطح ابتدایی است، می توانید با خرید سطح یک، ۱۰ گیگابایت فضای هارد دیسک را دریافت کنید. این در حالی است که برای دریافت فضای بیشتر، طرح های پیشرفته تر را باید تهیه کنید که ۵۰ تا ۳۰۰ گیگابایت فضا به شما ارائه خواهد شد.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که تمامی این طرح ها دارای پشتیبان گیری به صورت روزانه بوده و گزارش گیری ها به صورت دقیق انجام می شود. همچنین گواهی SSL  نیز ارائه خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید و پرداخت فاکتور هتزنر را دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:شرکت هواپیمایی بانکوک ایرلاین

 هاست داخلی بهتر است یا میزبان بین المللی؟

مکان اصلی ارائه دهنده میزبانی وب به اندازه مکان های مراکز داده آن مهم نیست. اکثر میزبان های وب بین المللی برتر دارای مراکز داده در سراسر جهان هستند. برای عملکرد وب سایت شما بسیار مهم است که میزبانی با مرکز داده نزدیک به مخاطبان هدف خود انتخاب کنید. Hetzner یک شرکت آلمانی با مراکز داده در آلمان و فنلاند است، بنابراین برای وب‌سایت‌هایی که مخاطبان اروپایی را هدف قرار می‌دهند، مناسب است.

پرداخت فاکتور هتزنر

جمع بندی

هتزنر به طور کلی گزینه میزبانی خوبی است. هنگامی که به سایت آنها نگاه می کنید ممکن است فکر کنید که آنها یک شرکت میزبانی بسیار ساده به دلیل طراحیشان هستند. به نظر می رسد آنها این وب سایت را سال ها پیش ایجاد کرده اند و هرگز آن را به روز نکرده اند. با این حال، می توانید ببینید که آنها خدمات خوبی را با قیمت منصفانه ارائه می دهند. اگر به دنبال هاست آلمانی هستید، این گزینه خوبی است. قیمت های منصفانه، درک آسان ویژگی ها و برنده جوایز متعدد از مهم ترین مشخصات این سامانه است. با پرداخت فاکتور هتزنر می توانید به راحتی از امکانات این میزبان وب بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد