بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام

بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام

توسط : تیم محتوا
1,237

با داشتن 500 میلیون کاربر فعال روزانه در اینستاگرام، دیگر تنها به 24 فیلتر استاندارد و ابزار موجود در برنامه تکیه نمی‌کند. خوشبختانه، برنامه های زیادی برای پست های اینستاگرام وجود دارد که به محتوای شما کمک می کند توجه مخاطبان هدف شما را جلب کند. بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام می‌توانند به شما در جذب فالوور، جذب لایک و تجزیه و تحلیل عملکردتان کمک کنند.

انواع اپلیکیشن های اینستاگرام

انواع مختلفی از برنامه های اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود عملکرد برند خود در پلتفرم استفاده کنید. رایج ترین آنها شامل:

•    برنامه های ویرایش عکس

•    برنامه هایی برای ردیابی دنبال کنندگان

•    اپلیکیشن هایی برای افزایش لایک

برنامه های ویرایش عکس می توانند با ارائه ابزارهایی که رنگ، کنتراست، اشباع و موارد دیگر را بهبود می بخشند، عکس های شما را تمیزتر و جذاب تر نشان دهند. برنامه های ویرایش عکس فیلترهایی را نیز ارائه می دهند که در برنامه اینستاگرام در دسترس نیستند. آنها برای اطمینان از اینکه فالوورهای شما قانونی هستند و ربات نیستند، عالی خواهند بود.

در حالی که یک برنامه نمی تواند لایک بیشتری برای شما ایجاد کند، بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام وجود دارند که می توانند کیفیت محتوای شما را بهبود بخشند. در نهایت، اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به شما در ردیابی عملکرد محتوای خود کمک کنند تا بتوانید پست‌های خود را بهینه کنید

و با آنچه که مخاطبان هدفتان می‌خواهند مطابقت داشته باشید. اکنون، بیایید اپلیکیشن‌های مختلفی را در این دسته‌بندی‌ها بررسی کنیم که می‌توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام

اپلیکیشن های محتوای اینستاگرام

فیلترهای درون برنامه ای اینستاگرام چیزی را به دلخواه می گذارند. اگر به دنبال راهی آسان برای حرفه ای تر و منحصر به فرد جلوه دادن عکس های خود هستید، یکی از این برنامه های ویرایش عکس جایگزین را امتحان کنید.

چه به دنبال انتخاب گسترده‌تری از فیلترهای توسعه‌یافته توسط عکاسان حرفه‌ای باشید، یا فقط بخواهید لکه‌های سلفی را پاک کنید، بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام این کار را انجام می‌دهند.

VSCO

قیمت: رایگان برای بسته شروع، 29.99 دلار برای پلاس، 59.99 دلار برای Pro

موجود در: اندروید و iOS

اپلیکیشنVSCO فیلترهای رایگانی را ارائه می دهد که اغلب از نظر کیفیت و حرفه ای بودن گزینه های درون برنامه ای اینستاگرام را شکست می دهند VSCO همچنین ابزارهای ویرایش زیادی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید قبل از صادرات به اینستاگرام، عکس خود را به طور کامل تغییر دهید.VSCO  قابلیت‌های اجتماعی خود را ارائه می‌کند. می‌توانید افراد را مستقیماً در VSCO دنبال کنید و عکس‌ها را از داخل برنامه پست و به اشتراک بگذارید.

 پرایم

قیمت: 2.99 دلار

موجود در:  iOS

Priime یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام محسوب می شود.این برنامه مجموعه ای از بیش از 100 فیلتر را ارائه می دهد که با همکاری عکاسان حرفه ای ایجاد شده اند. اگر مطمئن نیستید که کدام فیلتر بهتر به نظر می رسد، حتی می توانید توصیه هایی از Smart Suggestions Priime دریافت کنید.

همه به فیلترها یا زیبایی شناسی توجه ندارند، بنابراین امکان همکاری با عکاسان حرفه ای یک ویژگی عالی برای بازاریاب هایی است که در آن بخش با مشکل مواجه هستند.

پیشنهاد مطالعه:شارژ اکانت LightNode

 Snapseed

قیمت: رایگان

موجود در: اندروید و iOS

گاهی اوقات، عکس شما درجات مختلفی از تاریکی و روشنایی دارد و نمی‌خواهید همه آن را به‌طور خودکار افزایش دهید. ابزار براش Snapseed به شما امکان می دهد به طور انتخابی نوردهی، اشباع و دمای رنگ را تنظیم کنید، که برای موقعیت هایی که ترجیح می دهید به صورت انتخابی ویرایش کنید ایده آل است.

Snapseed  همچنین کنترل و تنظیم دقیق زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و حتی ابزارهایی برای از بین بردن لکه های کوچک یا اشیاء ناخواسته ارائه می دهد. این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام،  تصاویر را برای افرادی که با فتوشاپ ناآشنا هستند یا ندارند، ساده می کند.

 Pixlr

قیمت: رایگان، 0.75 دلار برای پلاس، 4.90 دلار برای Premium، 9.91 دلار برای تیم

موجود در: اندروید و iOS

با Pixlr می‌توانید فیلترهای خود را با افکت‌ها، پوشش‌ها و بافت‌ها بسازید. وقتی از فیلتری که ایجاد کرده اید راضی هستید، می توانید آن فیلتر را ذخیره کرده و دوباره از آن استفاده کنید. این می تواند به ویژه مفید باشد اگر می خواهید یک تصویر برند منحصر به فرد ایجاد کنید.

بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام

 Canva

قیمت: رایگان، 199.99 دلار در سال برای Pro، 149 دلار در سال برای Teams

موجود در: iOS و Android

Canva  یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام است که دارای ابزارهای مختلفی برای بهبود عکس‌های اینستاگرام و ویرایش آن‌ها به دلخواه است. علاوه بر این، Canva به شما امکان می دهد ویدیوها را برای Reels و Instagram Stories ویرایش کنید.

با Canva، می توانید:

•    عکس ها را روشن کنید

•    محو کردن

•    کنتراست را کم یا زیاد کنید

•    ایجاد کلاژ عکس

•    فیلترها را اعمال کنید

در حالی که گزینه های برتر در دسترس هستند، نسخه رایگان Canva دارای بسیاری از ویژگی های عالی برای ویرایش عکس و ویدیو است. 

اپلیکیشن اینستاگرام برای ردیابی فالوورها

راه های خودکار زیادی برای به دست آوردن فالوور وجود ندارد که این کار را برای هر مدیر رسانه های اجتماعی به چالشی خسته کننده تبدیل می کند. ابزارهای زیر این چالش ها را از بین خواهد برد. اگرچه برنامه‌ها به شما اجازه خرید فالوور را نمی‌دهند، اما گزینه‌های قانونی را برای به دست آوردن و مدیریت ارگانیک فالوور ارائه می‌دهند.

می‌توانید بفهمید که چرا مردم شما را آنفالو می‌کنند، چگونه دیده شدن رسانه‌های اجتماعی خود را بهبود ببخشید، و چگونه دنبال‌کنندگان خود را طولانی‌مدت نگه دارید. با کمک این ابزارها، می توانید فالوورهای بیشتری جذب کنید و از خوشحالی فالوورهای فعلی خود اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه:میزبانی ابری DigitalOcean

Reports for Followers

قیمت: رایگان

موجود در: اندروید و iOS

Reports for Followers  به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام حساب‌هایی را به شما نشان می‌دهد که شما را لغو فالو کرده‌اند، حساب‌هایی که شما را دوباره دنبال نکرده‌اند و حساب‌هایی را که باید براساس حساب‌های مشابهی که قبلاً دنبال کرده‌اید دنبال کنید.

می‌توانید از این داده‌ها برای تقویت روابط ضعیف، شادتر کردن فالوورها و درک دلایلی که ممکن است یک حساب شما را لغو دنبال کند، استفاده کنید. ممکن است دلایلی مانند پست کردن به ندرت، حساب شما فالو نشود. امیدواریم که رفع این مشکلات رابطه شما با مخاطبان اینستاگرام شما را در درازمدت بهبود بخشد.

اگر یک حساب کاربری با فالوورهای زیادی هستید، ممکن است به سختی متوجه شوید که فالوورها قبل از اینکه خیلی دیر شود از بین بروند. 

Crodfire

قیمت: رایگان

موجوددر:  iOS

Crowdfire یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام محسوب می شود که فالوورهای غیرفعال شما را شناسایی می کند. اگر فالوورهای غیرفعال خود را می شناسید، می توانید آنها را از مجموعه فالوورهای خود حذف کنید و نسبت خود را اصلاح کنید تا تجزیه و تحلیل بهتری داشته باشید. 

 همچنین پیام‌های DM خودکار را ارائه می‌کند، تشخیص می‌دهد که مردم شما را دنبال نمی‌کنند و به شما کمک می‌کند فالوورهای جدیدی پیدا کنید.

بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام

 GhostHunter

قیمت: 54.99 دلار در ماه، 32.99 دلار در ماه هنگام پرداخت 6 ماهه

موجود در: iOS و Android

این برنامه برای برندها و اینفلوئنسرها عالی است، زیرا موفقیت در رسانه های اجتماعی فقط به کمیت فالوورها بستگی ندارد، بلکه به کیفیت نیز بستگی دارد.

برنامه های اینستاگرام برای لایک

در اینستاگرام، لایک قوی‌ترین شاخصی است که ما هنگام ارزیابی خوشحال بودن مخاطبانمان داریم. بعلاوه، هرچه پست شما بیشتر لایک کند، در فیدهای افراد بیشتر ظاهر می شود و محبوبیت بیشتری خواهد داشت. در حالی که هیچ برنامه‌ای وجود ندارد که به شما امکان خرید لایک را بدهد، برنامه‌هایی وجود دارند که با ارائه پیشنهادات، هشتگ‌های محبوب و زیرنویس‌های مطلوب به شما کمک می‌کنند لایک بیشتری جذب کنید.

MagicLiker 

قیمت: رایگان

موجود در: iOS

MagicLiker  به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام، به شما کمک می کند چندین برچسب را به طور همزمان جستجو کنید، برچسب های محبوب پیشنهاد شده توسط برنامه را بیابید، در برچسب های پیشنهادی روزانه جستجو کنید، یا پست ها را بر اساس دسته بندی جستجو کنید، مانند «فقط ویدیوها» یا «فقط عکس ها».

همچنین برای الهام گرفتن بیشتر از نوشتن شرح، زیرنویس هایی را ارائه می دهد که در حال حاضر محبوب هستند.

Hashtag Expert

قیمت: رایگان

موجود در: iOS

در واقع باید گفت که یافتن هشتگ های مناسب که بر تقویت برندتان تاثیر دارد، کار ساده ای نیست. خوشبختانه، Hashtag Expert اپلیکیشنی است که مجموعه‌ای از ابزارها را برای کمک به اینفلوئنسرها و شرکت‌ها برای تقویت برند خود در بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام ارائه می‌دهد.

Hashtag Experts دارای ویژگی منحصر به فردی است که به کاربران امکان می دهد هشتگ های پرطرفدار را بر اساس کشور و زبان مشاهده کنند، بنابراین شما همه پایه های خود را تحت پوشش خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت فاکتور هتزنر

Photerloo

قیمت: رایگان، 60 دلار در سال برای طرح سالانه نامحدود، 8 دلار در ماه برای طرح ماهانه نامحدود

موجود در:  iOS، اندروید، دسکتاپ

Photerloo یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام است که هشتگ ها و کلمات کلیدی ایجاد می کند تا به عکس های شما کمک کند تا افراد بیشتری را جذب کنند.اگر یک عکاس حرفه ای هستید یا با عکاسان حرفه ای که محتوا را در چندین پلتفرم عکاسی ارسال می کنند کار می کنید، این ابزار به ویژه مفید است. برنامه مجهز به هوش مصنوعی به شما کمک می کند عکس های خود را سریع و کارآمد در سایت های دیگر آپلود کنید.

اپلیکیشن های آنالیتیکس اینستاگرام

صرف نظر از جایی که در استراتژی اینستاگرام خود قرار دارید (یعنی هنوز آن را ایجاد می کنید یا سال ها است که آن را اجرا می کنید)، مهم است که با جمع آوری و بررسی تجزیه و تحلیل دریابید چگونه عمل کرده اید و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.

با ابزارهای مناسب تجزیه و تحلیل اینستاگرام، می‌توانید استراتژی خود را بهبود ببخشید، مخاطبان بیشتری را جذب کنید و فالوورهای فعلی خود را خوشحال‌تر از همیشه کنید.

Instagram Insights    

قیمت: رایگان

موجود در: اندروید و iOS

اینستاگرام در واقع ابزار تجزیه و تحلیل بومی خود را ارائه می دهد. Instagram Insights به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام شما را ملزم به داشتن یک نمایه تجاری فیس بوک می کند، اما اگر آن را ندارید، این یک روند چهار مرحله ای آسان خواهد بود.

این ابزار بینش های قدرتمندی را ارائه می دهد، از جمله اینکه افراد چند بار از گزینه ارسال پیام در استوری اینستاگرام شما استفاده می کنند، چند نفر پست های شما را ذخیره کرده اند و تبلیغات اینستاگرام شما چقدر خوب عمل می کنند.

اپلیکیشن هایی برای پست های اینستاگرام

Hootsuite Analytics

قیمت: آزمایشی رایگان 30 روزه، 99 دلار در ماه برای حرفه ای، 249 دلار برای تیم، 739 دلار برای کسب و کار

موجود در: اندروید و iOS

همراه با معیارهایی مانند رشد مخاطب و ترافیک، Hootsuite بینش هایی مانند نحوه واکنش مردم به پست های شما بر اساس زبان یا جنسیت و اقدامات فالوورها را جمع آوری می کند. همچنین می‌توانید بینش‌هایی را که جمع‌آوری می‌کنید سفارشی کنید، که به ویژه اگر در حال آزمایش فاکتورهای تعامل منحصربه‌فرد یا جمع‌آوری داده‌های خاص هستید، مفید است

بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام


Iconosquare

قیمت: آزمایشی 14 روزه رایگان، 52.91 دلار برای Pro، 85.31 دلار برای Advanced، 150.10 دلار برای Enterprise

موجود در: اندروید و iOS

در حالی که دو ابزار فوق به تنهایی بر کسب و کار شما تمرکز می کنند، Iconosquare  به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام نیز با شناسایی مهم ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در صنعت شما، را بررسی می کند.

اگر علاقه مند به استخدام اینفلوئنسرها برای تبلیغ برند خود هستید، اما مطمئن نیستید که کجا آنها را پیدا کنید، این عالی است. همچنین اگر تازه شروع به ساختن استراتژی اینستاگرام خود کرده اید و می خواهید ببینید که برندهای دیگر برای الهام گرفتن چه می کنند، مفید است. Iconosquare  همچنین تجزیه و تحلیل در مورد تعامل ارائه می دهد و رشد و محبوبیت هشتگ را تجزیه و تحلیل می کند.

جمع بندی

برجسته کردن نام تجاری خود در میان حساب های کاربری در اینستاگرام می تواند دلهره آور باشد، اما ابزارهای بالا از لیست بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام می توانند به شما یک مزیت رقابتی کمک کنند تا به اهداف خود برسید. اکنون که در مورد بهترین برنامه های اینستاگرام در اختیار خود می دانید، آماده هستید تا برند خود را به سطح بالاتری ببرید. برای خرید این اپلیکشن ها می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد