نحوه خرید سرور از VPS2day

نحوه خرید سرور از VPS2day

توسط : تیم محتوا
1,333

VPS2day جایگزین های قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه ای را برای سرورهای اختصاصی سنتی ارائه می دهد و بسیار انعطاف پذیر است. از زمان تأسیس در سال 2014، مشتریان زیادی را از کشورهای مختلف در اروپا و سراسر جهان جذب کرده است. تمرکز آنها بر ارائه خدمات میزبانی قابل اعتماد است. می توانید برای خرید سرور از VPS2day، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

دربارهVPS2day  

برخلاف بسیاری از ارائه دهندگان دیگر در بازار، تیم VPS2day  بیش از 10 سال تجربه در میزبانی دارد و بنابراین می تواند به نیازهای فردی مشتریان پاسخ دهد. علاوه بر تجربه، به توسعه داخلی خود اعتماد داشته و برای به دست آوردن بهترین عملکرد، سیستم های میزبان بر اساس آخرین فناوری عمل می کند.

وقتی صحبت از سرمایه گذاری در میزبانی VPS می شود، انتخاب بسیار چالش برانگیز است. شما نمی توانید دقیقاً بدانید که کدام شرکت با نیازهای شما مطابقت دارد، به همین دلیل است که بررسی شرکت های مختلف به شما کمک می کند.

بررسی دقیق خرید سرور از VPS2day به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا این شرکت برای نیازهای VPS شما مناسب است یا خیر. VPS2Day، یک شرکت میزبانی VPS مستقر در آلمان با مکان هایی در سراسر اروپا، در سال 2014 تاسیس شد که آن را به یک شرکت نسبتا جدید در فضای میزبانی تبدیل می کند.

با این حال، با وجود اینکه یک شرکت نسبتا جدید هستند، آنها جایگزین های قدرتمند و مقرون به صرفه ای را برای سرورهای اختصاصی سنتی با درجه انعطاف پذیری و کنترل بالایی ارائه می دهند.

بررسی  VPS2Day

این تیم کارایی خود را با تجربه و تخصص همه اعضای تیم که بیش از 10 سال در این صنعت بوده اند به دست می آورد. آنها همچنین عضو RIPE مرکز هماهنگی شبکه (Réseaux IP Européens) هستند. یک ارائه دهنده میزبان پیشرو نیز این پلتفرم را در آلمان خریداری کرده است و آنها را تقویت می کند.

VPS2Day با تمام تجربه و تخصص خود سیستم هایی را بر روی جدیدترین فناوری ها و قطعات سخت افزاری سازمانی میزبانی می کند و آنها را قادر می سازد بهترین عملکرد را به مشتریان و کاربران ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه:هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

تعدادی از ویژگی های میزبانی VPS 

تا 25 برابر سریعتر از راه حل های میزبانی معمولی بدون هیچ مشکل سخت افزاری است. مجازی سازی در بهترین حالت اکنون میزبانی برنامه های خود را با 5 یورو در ماه شروع کنید.

پهنای باند

تمام VPS ها با پهنای باند 100 مگابیت بر ثانیه ارائه می شوند و در صورت تمایل می توانید پهنای باند خود را به 1000 مگابیت بر ثانیه ارتقا دهید.

تسلط کامل

صرف نظر از لینوکس یا ویندوز،  VPSهمه محصولات را می توان به صورت جداگانه نصب و پیکربندی کرد. 

99% آپتایم

با خرید سرور از VPS2day توافقنامه سطح خدمات ما حداقل 99٪ در دسترس بودن VPS شما را تضمین می کند.

مقیاس بالا / پایین

به قدرت بیشتری نیاز دارید؟ در عرض چند کلیک می توانید vCPU ها و حافظه و حجم های اضافی بیشتری اضافه کنید.

استاتیک IPv4/IPv6

هر محصول قبلاً دارای یک آدرس IPv4 و IPv6 ثابت است.

پشتیبانی فوق العاده 24/7

اگر سوالی دارید، لطفا در تماس با کارشناسان VPS2day دریغ نکنید. کارکنان آنها همیشه در دسترس هستند. می توانید درخواست خود را از طریق سیستم بلیط، ایمیل یا شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

بسیاری از مکان ها

هر VPS می تواند در چندین مکان مستقر شود. آنها بر بازار تمرکز دارند و برای کیفیت و تاخیر ارزش زیادی قائل هستند. 

سیستم عامل های مختلف

طیف گسترده ای از سیستم عامل ها را ارائه می دهند. هر VPS را می توان در لینوکس یا ویندوز کار کرد. توجه داشته باشید که مجوز معتبر برای سیستم عامل ویندوز مورد نیاز است.

سیستم پشتیبان گیری 

بسته به فناوری مورد استفاده، می توانید به راحتی از طریق پنل بک آپ یا عکس های فوری انجام دهید.

پلتفرم قدرتمند

پس از خرید سرور از VPS2day خدمات این پلتفرم بر روی سخت افزارشان ارائه می شود. فقط از سرورهای پیشرفته با جدیدترین CPU، سریعترین حافظه و NVMe درجه سازمانی استفاده می کنند.

راه حل همه کاره

VPS2day شریک شما برای راه حل های هاست قابل اعتماد است. محصولات آنها می توانند برای میزبانی وب سایت ها، راه حل های VPN، برنامه های کاربردی تجارت الکترونیک و بسیاری موارد دیگر استفاده شوند.

تست و تجزیه و تحلیل

VPS2Day یک شرکت امیدوار کننده با تیمی شگفت انگیز از کارشناسان است. در اینجا کاربری های مناسب این برنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است:

رابط کاربری و سهولت استفاده

با خرید سرور از VPS2day ، یک رابط کاربری آسان و مدرن در اختیار دارد. با این حال، آنها مجموعه خدمات خود را به یک پیشنهاد تک هسته ای کاهش داده اند که شامل میزبانی VPS با کیفیت بالا می شود شما این امکان را دارید که بین ویندوز یا لینوکس به عنوان سیستم عامل خود یکی را انتخاب کنید.

به محض پردازش پرداخت، VPS شما مستقر شده و آماده کار خواهد شد. اگر تصمیم بگیرید که لینوکس را به عنوان سیستم عامل خود انتخاب کنید، از قبل نصب شده است، اما باید سیستم عامل ویندوز را خودتان نصب کنید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

تجزیه و تحلیل امنیتی

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات امنیتی موجود در VPS2Day وجود ندارد. با این حال، آن‌ها به امنیت سیستم‌های خود اهمیت می‌دهند و امنیت و محافظت خوبی را در برابر حملات DDoS، ویروس‌ها، بدافزارها و سایر حملات از این قبیل ارائه می‌کنند، در نتیجه از منابع و سرورهای شما محافظت می‌کنند و آنها را در عملکرد بهینه نگه می‌دارند.

کاربردهای  VPS2Day 

در اینجا لیستی از کاربردهای VPS2day بیان می شود:

نرخ ثابت ترافیک استفاده منصفانه

همه سرورهای خصوصی مجازی دارای یک بسته پهنای باند پیش فرض با سرعت آپلینک صد مگابیت بر ثانیه هستند. با این حال، با یک کلیک، می توانید این میزان را از کنترل پنل مشتری خود به یک گیگابیت بر ثانیه افزایش دهید.

کنترل کامل

مهم نیست از کدام سیستم‌عامل استفاده می‌کنید، با خرید سرور از VPS2day ویندوز یا لینوکس، همه محصولات را می‌توان به‌صورت جداگانه نصب و پیکربندی کرد، بدون هیچ نواری در حقوق مدیریت.

پیشنهاد مطالعه:بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام

زمان کار عالی

این پلتفرم، 99٪  آپتایم را ارائه می دهد که با توافق در سطح سرور آنها تضمین شده است.

قدرت CPU افزونه

شما به راحتی می توانید با چند کلیک قدرت و حافظه بیشتری اضافه کنید.

Statics IPv4/IPv6

همه محصولات دارای یک آدرس IPv4 ثابت هستند و آدرس های اضافی را می توان با استفاده از رابط وب رزرو کرد. همچنین می توانید از IPv6 استفاده کنید زیرا توسط آنها نیز پشتیبانی می شود.

کوبرنتس

VPS2Day میزبانی Kubernetes را برای برنامه های کانتینری ارائه می دهد که از 228.11 دلار شروع می شود. با خرید سرور از VPS2day، می توانید از قابلیت های آن بهره مند شوید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

چندین مکان VPN

این برنامه سرورهای مجازی با کیفیت بالا را ارائه می دهد که به سادگی می توانید بین مکان های مختلف انتخاب کنید.

ناشناس بودن و امنیت: داده های مشتریان مطابق با استانداردهای حفاظت از داده ها ایمن است.

آدرس IP اختصاصی شما: هر سرور آدرس IP اختصاصی خود را دارد که فقط توسط سرور شما استفاده می شود.

با همه دستگاه ها کار می کند:  Wireguard و OpenVPN را می توان با هر تلفن همراه iOS و Android) یا رایانه رومیزی استفاده کرد. برنامه های اختصاصی VPN از 5 یورو شروع می شود.

پیشنهاد مطالعه:بررسی NeoBux  و کسب درآمد از آن

چگونگی خرید سرور از VPS2day

سرور خصوصی مجازی VPS2day به عنوان یک ماشین مجازی شناخته می شود که توسط یک سرویس میزبانی اینترنتی به فروش می‌رسد. روش عملکرد آن بدین گونه است که VPS کپی خودش در سیستم عاملی (OS) را به اجرا در می آورد و مشتریان می توانند دسترسی به نمونه سیستم عامل در سطح فوق کاربر را داشته باشند.

بنابراین می توانند تقریباً هر نرم افزاری را که روی آن سیستم عامل اجرا می شود نصب کنند. VPS2day سرورهای مجازی قدرتمند مبتنی بر KVM را ارائه می دهد. VPS2day جایگزین های قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه ای را برای سرورهای اختصاصی سنتی ارائه می دهد و بسیار انعطاف پذیر است. برای خرید سرور از VPS2day مراحل ذیل را دنبال کنید:

مرحله 1 - ایجاد حساب کاربری

به سایت VPS2day بروید و یک حساب کاربری جدید بسازید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

پس از ثبت نام پیامی حاوی اطلاعات حساب کاربری به ایمیل شما ارسال می شود.

مرحله 2 - اضافه کردن وجوه

به منو بروید و روی Account>Balance کلیک کنید. پس از آن، در قسمت Amount تایپ کنید و روش پرداخت مورد نظر خود را برگزینید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

مرحله 3 – VPS خود را پیکربندی کنید

پس از اضافه کردن وجوه به حساب خود، به منو بروید و روی سرور> افزودن سرور کلیک کنید.

پس از آن، حالت نصب را بر اساس تنظیمات خود انتخاب نمایید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

نسخه سیستم عامل و VPS را انتخاب کنید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

پس از آن، در قسمت VPS Location، مکان VPS را بر اساس کشور ترافیکی که خواهید داشت، انتخاب کنید. بعد، طرح VPS خود را برگزینید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

VPS Runtime خود را انتخاب نمایید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

و در قسمت افزونه‌ها و خدمات VPS، با تنظیمات برگزیده خود تکمیل کنید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

مرحله 4 - سفارش سرور

برای خرید سرور از VPS2day ، هنگامی که سرور جدید خود را پیکربندی کردید، در سمت راست جدول قیمت و سفارش را مشاهده خواهید کرد.

نحوه خرید سرور از VPS2day

روی Order server کلیک کنید. و VPS شما با موفقیت ایجاد شد.

نحوه خرید سرور از VPS2day


VPS جدید پس از چند دقیقه در دسترس خواهد بود. شما می توانید در ایمیل خود، اعتبار سرور را مشاهده کنید و آن را در قسمت Server<Server Overview مدیریت نمایید.

نحوه خرید سرور از VPS2day

جمع بندی

برای خرید سرور از VPS2day می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید. انتخاب سرور از VPS2day، یکی از راه حل های کاربردی است که برای ارتقاء کسب و کار خود در اختیار خواهید داشت.

برچسـب هـا : سایر ، خرید سرور از VPS2day
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد