آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

توسط : تیم محتوا
1,466

با استفاده از حساب اکانت دولوپر گوگل پلی می توانید در فروشگاه Play، اپلیکیشن خود را برای کاربران اندوریدی در دسترس قرار دهید. توجه به این نکته اهمیت دارد که بدون آنکه حساب توسعه دهنده google play خود را بسازید، امکان انتشار اپلیکیشن خود در این فروشگاه را نخواهید داشت. با ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی، می توانید درآمد خوبی را کسب کنید. 

حساب اکانت دولوپر گوگل پلی

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ایرانیان به سادگی و به صورت مستقیم نمی توانند در این برنامه اکانت خود را بسازند. البته راه حل هایی وجود دارد که می تواند باعث از بین رفتن موانع شود. با کمک این راهکارها می توانید اکانت خود را ساخته و اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر کنید. 

شما این امکان را دارید تا در این فروشگاه بزرگ و معتبر، کاربران زیادی را بیابید و از این راه درآمد خوبی به دست آورید. در این آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی، به صورت تصویری به شما خواهیم گفت که چگونه اکانت خود را بسازید. با استفاده از این نکات، خواهید توانست از حساب خود و بدون مسدود شدن آن بهره ببرید. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین اپلیکیشن ها برای تولید محتوای اینستاگرام

چگونه یک حساب توسعه دهنده Google Play ایجاد کنیم؟

این راهنمای گام به گام در مورد نحوه ایجاد حساب Google Play و ثبت نام در برنامه Developer برای برنامه(های) Android  است. برنامه توسعه دهنده Google Play چیزی است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه خود را در اپ استور برای کاربران اندروید در دسترس قرار دهید. از آنجایی که برنامه تحت حساب کاربری شما وجود دارد، کنترل بیشتری خواهید داشت.

قبل از شروع به یک حساب سنتی گوگل نیاز دارید که در آن یک حساب کاربری ایجاد کرده باشید. بنابراین در آدرس https://accounts.google.com/SignUp  حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. اما چگونه برای ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی اقدام کنید؟

به کنسول برنامه‌نویس Google Play بروید و با ورود به سیستم Google خود وارد شوید و سپس حساب توسعه دهنده Google Play ایجاد کنید. در این آموزش نحوه ایجاد حساب توسعه دهنده گوگل پلی را خواهید آموخت. برای انتشار نسخه اندروید برنامه خود در فروشگاه Google Play به این حساب نیاز دارید.

مرحله 1: به کنسول Google Play (https://play.google.com/console/signup) بروید. در اینجا، باید روی یک نوع حساب کلیک کنید.

نوع حساب

تفاوت‌های بین انواع حساب «خودتان» یا «سازمان» به اطلاعاتی که ارائه می‌کنید بستگی دارد. گوگل هنگام ثبت حساب شما به اطلاعات شخصی شما نیاز دارد و برای کسب و کار Google به اطلاعات تجاری ثبت شده رسمی شما احتیاج است.

با ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی، حساب‌های «تجاری» همچنین به شما امکان اضافه کردن کاربران دیگر به حسابتان را برای کمک به مدیریت برنامه‌تان می‌دهد. توجه داشته باشید اگر هنوز نام تجاری ثبت ‌شده ندارید، می‌توانید به‌ عنوان «خودتان» ثبت‌نام کنید و بعداً به حساب «تجاری» تغییر دهید.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

درباره شما

در مرحله بعد می توانید یک بیانیه مختصر در مورد هر تجربه قبلی ارائه دهید. اگر سابقه فعالیتی ندارید نگران نباشید، فقط بگویید این اولین برنامه شماست.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

سایر حساب های Google

در صورتی که از هیچ حساب Google دیگری برای دسترسی به کنسول Play استفاده نکرده‌اید؛ در این مرحله می توانید گزینه خیر را انتخاب کنید. سپس دامنه خود را اضافه کنید و دکمه Next را بزنید.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

مرحله 2: در صفحه بعد، باید تمام اطلاعات لازم در مورد حساب توسعه دهنده خود را پر کنید و دکمه Next را برای ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی بزنید.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

مرحله 3: اکنون اطلاعاتی در مورد برنامه خود اضافه کنید. تعداد برنامه‌ها بسته به کسب‌وکارتان و تعداد مجوزهایی که دریافت کرده اید، به شما بستگی دارد، این قانون سختی نیست، بنابراین لازم نیست دقیق باشد. از آنجایی که از انتشار برنامه درآمدی کسب نمی‌کنید، شماره را انتخاب کنید. 

اکنون، دسته برنامه‌ای را که مناسب‌ترین مدل کسب‌وکار شما است انتخاب کرده و روی دکمه بعدی کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

مرحله 4: با شرایط کنسول Google Play موافق باشید. اگر اکنون روی Create Account بزنید و پرداخت کنید، تقریباً به انتهای کار ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی رسیده اید.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

کارت اعتباری یا نقدی خود را با نماد + در اینجا اضافه کنید.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

اگر مبلغ اعلام شده را با موفقیت پرداخت کرده باشید، یک پنجره بازشو خواهید دید.

آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی

حساب توسعه دهنده Google شما اکنون ایجاد شده است! 

انتشار برنامه در فروشگاه گوگل پلی

شما ایجاد برنامه اندروید خود را به پایان رساندید و اکنون آماده انتشار آن در فروشگاه Google Play هستید؟ به سادگی می توانید یک حساب توسعه دهنده Google در کنسول Google Play ایجاد کنید، Google Wallet را پیکربندی کنید و هزینه های ثبت نام را بپردازید.

پیشنهاد مطالعه:بررسی NeoBux  و کسب درآمد از آن

قیمت فروشگاه گوگل پلی

توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام برای Google Play یک بار هزینه ۲۵ دلاری است. هنگامی که می خواهید در آینده برنامه اندروید خود را به روز کنید، هزینه اضافی پرداخت نمی کنید. علاوه بر این، می توانید چندین برنامه اندروید را با استفاده از یک حساب Publisher منتشر کنید.

برای ثبت نام اکانت و ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. همچنین جهت کسب درآمد از فروشگاه گوگل پلی و تبدیل آن به ریال، از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد