ویرایش عکس با هوش مصنوعیVance AI

ویرایش عکس با هوش مصنوعیVance AI

توسط : تیم محتوا
1,636

Vance AI که در ژوئیه 2020 تأسیس شد، در کمتر از یک سال از یک استارتاپ به یک تجارت بین المللی تبدیل شده است. اکنون تیم توسعه دهندگان و متخصصان هوش مصنوعی خود را در اختیار دارد که بر روی ابزارهای جدید برای ویرایش خودکار عکس کار می کنند. می توانید با خرید هوش مصنوعی Vance AI به راحتی عکس های خود را ویرایش کنید.

هوش مصنوعی ونس

در حالی که هوش مصنوعی به شدت محدود به برنامه‌های گران‌قیمت با منحنی‌های یادگیری شیب‌دار همراه بوده است، هوش مصنوعی ونس قصد دارد این ابزارها را در دسترس همگان قرار دهد. از عکاسان گرفته تا صاحبان مشاغل کوچک و همه افراد بین‌المللی.

پیشنهاد مطالعه:نحوه خرید سرور از VPS2day

قیمت گذاری Vance AI 

سیستم قیمت گذاری Vance AI ساده است. برای استفاده از هر یک از ابزارهای هوش مصنوعی، باید 1 اعتبار برای 1 تصویر بپردازید. می توانید با دو طرح اشتراک ماهانه مختلف اعتبار بخرید یا 5 تا به صورت رایگان دریافت کنید.

مثل همیشه، پیش از خرید هوش مصنوعی Vance AI یک نسخه آزمایشی رایگان وجود دارد، توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید تا دریابید آیا Vance AI  برای شما مناسب است یا خیر. به هر حال، 5 تصویر در ماه یک پیشنهاد سخاوتمندانه و بیش از اندازه کافی برای آزمایش ابزار است.

اگر تصمیم گرفتید که Vance AI با نیازهای شما مطابقت دارد، می توانید اعتبارات را با دو طرح اشتراک ماهانه خریداری کنید که هیچ تعهدی ندارند:

•    پایه: 9.90 دلار در ماه برای 200 اعتبار در ماه (0.05 دلار / اعتبار)

•    حرفه ای: 19.90 دلار در ماه برای 500 اعتبار در ماه (0.04 دلار / اعتبار)

قیمت گذاری سری بهره وری هوش مصنوعی Vance

علاوه بر این، با هر طرح اشتراک هنگام خرید هوش مصنوعی Vance AI ، یک برنامه دسکتاپ به صورت رایگان دریافت می کنید. علاوه بر این، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، با خرید طرح های اشتراک هیچ چیزی از دست نخواهید داد.

ویرایش عکس با هوش مصنوعیVance AI

مزایای  Vance AI 

اگر از Vance AI راضی نباشید، 100٪ تضمین می کند که پول خود را ظرف 14 روز پس بگیرید. بعلاوه، لازم نیست نگران تعهدات باشید. می توانید هر زمان که بخواهید طرح را کاهش دهید یا لغو کنید. به نقل از  Vance AI، AI Image Enhancer  می تواند وضوح تصویر را تا 40 برابر افزایش دهد. علاوه بر این، Vance AI وعده می دهد که این کار را با کاهش تاری و بازیابی جزئیات اصلی انجام می دهد.

این نرم افزار ظاهراً نویز تصاویر را نیز حذف می کند و نتایج واضح و واضحی را تولید می کند. بنابراین، AI Image Enhancer  به شما امکان می دهد با تنظیمات ISO بالا (2000+) در شرایط نور کم عکس بگیرید. در نهایت، با خرید هوش مصنوعی Vance AI به لطف شبکه‌های عصبی کانولوشن عمیق، تقویت‌کننده تصویر هوش مصنوعی حرکت و تاری را در چند ثانیه از بین می‌برد.

ویرایش عکس با هوش مصنوعیVance AI

سیستم مورد نیاز تقویت کننده تصویر هوش مصنوعی

در حال حاضر، نرم افزار Vance AI Image Enhancer فقط برای سیستم های ویندوز 64 بیتی در دسترس است. در اینجا توصیه های Vance AI برای رایانه شخصی شما آمده است:

•    CPU Intel 4th Gen

•    AMD 2016 + Intel i7 7th Gen+

•    پردازنده گرافیکی Nvidia 750Ti

•    سری AMD GCN 1.0 Nvidia RTV

•    سری RX 500

•    رم 8 گیگابایت + 16 گیگابایت

خرید هوش مصنوعی Vance AI

اما چگونه هوش مصنوعی Vance AI را خریداری کنیم؟ تقویت‌کننده تصویر هوش مصنوعی با طرح‌های Basic و Pro در دسترس است که به ترتیب 9.90 دلار در ماه و 19.90 دلار در ماه هزینه دارند. اما با طرح رایگان همچنان می توانید نرم افزار را دانلود کرده و از 5 اعتبار رایگان استفاده کنید. به این ترتیب، طعم چیزی را که برای آن هزینه خواهید کرد، را خواهید چشید.

دانلود و نصب نرم افزار Vance AI

در اینجا نحوه دریافت (دانلود و نصب) نرم افزار تقویت کننده تصویر هوش مصنوعی آورده شده است. به Vanceai.com/image-enhancer/ بروید. بر روی دکمه دانلود رایگان کلیک کنید. دانلود شروع می شود.

پس از اتمام، فایل دانلود شده را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید. به طور پیش فرض می توانید آن را در پوشه Downloads خود پیدا کنید.

ویرایش عکس با هوش مصنوعیVance AI

حذف نویز تصاویر

شما می توانید با خرید هوش مصنوعی Vance AI، نویزهای روی تصویر را حذف کنید. تصاویر پر سر و صدا یکی از بزرگترین دشمنان عکاسان شب و کسانی است که دوربین فول فریم ندارند. بنابراین، پیدا کردن ابزاری که به طور موثر نویز را حذف می کند و در عین حال جزئیات کامل را حفظ می کند، به نظر رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

کارتون ساز تصویر Vance AI

AI Image Cartoonizer که Toongineer Cartoonizer نیز نامیده می شود، ابزار خلاقانه محبوب ونس است که بدون زحمت عکس ها را به کارتون تبدیل می کند. این ابزار 100% خودکار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تصویر را آپلود کرده و آن را تبدیل کنید. از طرف دیگر، می توانید از فتوشاپ برای انجام این کار استفاده کنید، اما هزینه آن بیشتر است (از 9.99 دلار آمریکا در ماه) و استفاده از آن بسیار دشوارتر است.

کسانی که سال ها از فتوشاپ استفاده کرده اند و در ویرایش عکس و تصاویر مهارت دارند، خرید هوش مصنوعی Vance AI کنترل بیشتری روی کارتون به آنها می دهد. با این حال، برای کسانی که تجربه صفر با فتوشاپ (یا ابزارهای مشابه) دارند، AI Image Cartoonizer  ابزار شگفت انگیزی است.

پیشنهاد مطالعه:خرید کالای زیبایی از سایت   phishop

جمع بندی

در پایان، Vance AI Image Enhancer جایگزین خوبی برای سایر ویرایشگرهای عکس است، با این تفاوت که نسبت به رقبای خود خودکارتر است. به عنوان یک عکاس، می توانید از هوش مصنوعی ونس بهره ببرید. در حال حاضر، Vance AI  مجموعه ای از ابزارها با پتانسیل بسیار زیاد به نظر می رسد و توسعه دهندگان آن همواره در حال ارتقاء آن هستند.

می توانید برای خرید حق اشتراک ونس از طریق کارشناسان 20پیمنت اقدام کنید. کارشناسان این مجموعه شما را برای پرداخت ارزی و نصب این پلتفرم راهنمایی کرده و راه حل های مناسب را در اختیارتان قرار خواهند داد. خرید هوش مصنوعی Vance AI یک انتخاب عالی برای گسترش فعالیت های عکاسی و فیلمبرداری شما خواهد بود.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد