کاربرد هوش مصنوعی Forefront

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

توسط : تیم محتوا
1,778

آیا می‌دانستید که می‌توانید قابلیت‌های GPT-4 را در طرح رایگان Forefront AI آزمایش کنید؟ این سرویس مزایای زیادی را ارائه می دهد. در واقع، هوش مصنوعی Forefront به عنوان یک پلتفرم پیشرو در این زمینه، به سرعت در حال توسعه فناوری هوش مصنوعی است که با دادن فرصتی به کاربران برای استفاده از قدرت مدل‌های زبانی متعدد مورد توجه قرار گرفته است. با کمک این فناوری نوآورانه، افراد و سازمان‌ها ممکن است مدل‌های هوش مصنوعی شخصی بسازند که برای انجام فعالیت‌های خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند.

هوش مصنوعی Forefront چیست؟

Forefront AI یک پلتفرم بی نظیر است که امکان دسترسی به مجموعه متنوعی از مدل های زبان بزرگ از پیش آموزش دیده را فراهم می کند. این مدل‌ها را می‌توان به راحتی با استفاده از تکنیک یادگیری انتقالی تنظیم کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا مدل‌های هوش مصنوعی متناسب با نیازهای خاص خود را توسعه دهند. 

با سطوح مختلف عملکرد موجود، Forefront AI  انعطاف پذیری مناسبی را برای بسیاری از وظایف و برنامه ها ارائه می دهد. هوش مصنوعی Forefront دنیایی از فرصت ها را فراهم می کند، از اجرای چت ربات های هوش مصنوعی گرفته تا لذت بردن از توسعه شخصیت های سفارشی شده.

پیشنهاد مطالعه:نحوه تغییر اشتراک در Spotify

مدل های Forefront

تعداد نمونه‌های آموزشی مورد نیاز برای تنظیم دقیق این مدل‌ها به 100 مورد می‌رسد. سپس می‌توان آن‌ها را به سرعت در نرم‌افزار یا گردش کار ویژه‌تان اعمال کرد که نیاز به درک زبان طبیعی یا کد دارد. همچنین هوش مصنوعی Forefront به شما امکان می دهد از GPT-J، CodeGen، GPT-NeoX، T5 و OPT استفاده کنید. علاوه بر این، همچنین انتظار می رود در آینده BLOOM را ارائه دهد.

همه این مدل ها پارامترهای مختلفی دارند. به عنوان مثال، در حالی که GPT-J دارای 6 میلیارد پارامتر است، T5 دارای 20 میلیارد پارامتر است. این واقعا به مدل زبان بستگی دارد. انواع مختلف تنظیمات معروف به "پارامترها" به شما امکان می دهد کنترل بیشتری روی "تکمیل"های مدل هوش مصنوعی داشته باشید.

«تکمیل» خروجی تولیدشده توسط هوش مصنوعی Forefront برای «Prompt» (پرسشی که در کادر چت می‌پرسید) است که سپس برای هر کار زبان طبیعی برای درک بهتر شما به هوش مصنوعی اعمال می‌شود.

ارائه خدمات Forefront Chat

اکنون، علاوه بر پلتفرم شرکتی، Forefront Chat  را در وب‌سایت عمومی خود ارائه می‌کند که به هر دو مدل GPT 4.0 و GPT 3.5 از OpenAI دسترسی رایگان می‌دهد. علاوه بر این، Forefront  با هوش مصنوعی Anthropic  همکاری کرده است و اولین برنامه ای است که به کاربران امکان دسترسی به مدل‌های هوش مصنوعی Claude و Claude Instant خود را می‌دهد. 

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

نحوه استفاده از هوش مصنوعی  Forefront

درست مانند بسیاری از ابزارهای مولد دیگر هوش مصنوعی، برای استفاده از هوش مصنوعی Forefront نیاز به یک حساب کاربری دارید. پس از ثبت نام در این سرویس، می توانید از مزایای آن استفاده کنید. در اینجا می توانید نحوه انجام آن را دنبال کنید:

•    به صفحه وب Forefront AI بروید.

•    Sign up  را در بالای صفحه سمت راست انتخاب کنید.

•    Next را بزنید.

•    پوشه هایی را که می خواهید استفاده کنید برگزینید.

•    Personas خود را از لیست انتخاب نمایید.

•    Finish را بزنید.

•    مدل خود را در بالا انتخاب کنید.

•    Persona خود را انتخاب و ایجاد نمایید.

•    روی هر یک از پرسوناهایی که می خواهید با آنها چت کنید کلیک کرده و شروع به تایپ کنید.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

قیمت هوش مصنوعی پیشرو

خوشبختانه، هوش مصنوعی Forefront یک طرح رایگان در کنار برنامه های عضویت پولی خود ارائه می دهد. اگر می خواهید، می توانید با آزمایش رایگان این سرویس شروع کنید. اگر فکر می کنید می خواهید به صورت حرفه ای از امکانات این هوش مصنوعی استفاده کنید، می توانید یکی از طرح های پولی را انتخاب کنید. تمام گزینه های قیمت Forefront AI در زیر فهرست شده است:

•    شروع 29 دلار در ماه: 5 میلیون توکن بدون سرور، 5 مدل با تنظیم دقیق، 1 کاربر، پشتیبانی Discord

•    پیشرفته 99 دلار در ماه: 20 میلیون توکن بدون سرور، 10 مدل با تنظیم دقیق، 2 کاربر، پشتیبانی Discord

•    تیم 299 دلار در ماه: 50 میلیون توکن بدون سرور، 20 مدل تنظیم شده، 10 کاربر، پشتیبانی استاندارد، منابع اختصاصی، ارسال مدل های تنظیم شده دقیق

•    قیمت‌گذاری سفارشی سازمانی: توکن‌ های بدون سرور نامحدود، کاربران نامحدود، پشتیبانی اولویت‌ دار، تخفیف ‌های منابع اختصاصی، ارسال مدل ‌های تنظیم ‌شده دقیق

استفاده از پتانسیل مدل‌های بزرگ

برای استفاده از پتانسیل مدل ‌های بزرگ زبان جهت کاربردهای مختلف، هوش مصنوعی Forefront در خط مقدم هوش مصنوعی مولد قرار دارد. توانایی تنظیم دقیق مدل ‌های هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد تا چت ‌بات ‌هایی را برای بهره‌وری تجاری، شخصی برای سرگرمی و موارد دیگر را بر اساس نیازهای خاص خود طراحی کنند. از قدرت Forefront بهره ببرید و دنیای شگفت انگیز شخصی سازی و نوآوری هوش مصنوعی را کشف کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سازنده های وب سایت 2023

هوش مصنوعی Forefront  چت پیشرو

این برنامه پیشرفته امکانات چت ذیل را ارائه می کند:

دسته بندی چت:

هوش مصنوعی Forefront به طور خودکار مکالمه شما را نامگذاری می کند و آنها را در یک پوشه دسته بندی می کند تا بعداً به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. این قطعا یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) است، زیرا در زمان نوشتن این مقاله، تنها هوش مصنوعی Forefront این ویژگی را ارائه می دهد.

شخصیت ها:

Forefront  همچنین به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ ورودی از شما، شخصیت‌هایی بسازید، بر خلاف سایر هوش های مصنوعی که برای مشخص کردن شخصیت به اطلاعات زیادی نیاز دارند. علاوه بر این، اگر با نیاز شما مطابقت نداشته باشد، همچنان می توانید آن را تغییر دهید. پرسوناهای مختلف به آن اجازه می‌دهند کارهایی مانند تولید تصویر، خلاصه‌سازی فایل‌های PDF و غیره را انجام دهد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که هوش مصنوعی Forefront برای شخصیت‌پردازی‌های بسیار دقیق شخصیت‌ها در اینجا هدف قرار نمی‌گیرد. این اساساً بستری را برای شما فراهم می کند تا در چند ثانیه یک شخصیت از مدل هوش مصنوعی مورد نیاز خود را آماده و اجرا کنید. و از آنجایی که از مدل زبان GPT 4.0 برخوردار است که به اینترنت دسترسی دارد، می تواند پرس و جوها و درخواست ها را با کارایی و دقت درک کند.

چت های قابل اشتراک گذاری:

USP دیگری از Forefront، چت های قابل اشتراک گذاری است. برخلاف سایر هوش مصنوعی ها، Forefront به شما امکان می دهد با یک کلیک ساده یک چت را با هر کسی که فکر می کنید می تواند از آن بهره مند شود، به اشتراک بگذارید. این یک پیوند قابل اشتراک گذاری را فراهم می کند که دیگران می توانند آن را در مرورگر باز کنند و چت کامل را به راحتی بخوانند.

نحوه استفاده هوش مصنوعی  Forefront

در اینجا در مورد نحوه استفاده از Forefront Chat صحبت خواهیم کرد:

برای شروع کار با هوش مصنوعی  Forefront، ابتدا باید یک حساب کاربری در پلتفرم هوش مصنوعی Forefront ایجاد کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری، با استفاده از مرورگر دلخواه خود به www.forefront.ai بروید. در مرحله بعد، برای ادامه روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید. می توانید با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام خود را انجام داده یا با حساب Google خود ادامه دهید.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

پس از آن، پنجره ورود را مشاهده خواهید کرد. نمایشی از نحوه ظاهر یک پنجره چت وجود خواهد داشت. روی "بعدی" کلیک کنید تا بتوانید ادامه دهید.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

پس از آن، برخی از دسته‌بندی‌های پوشه‌ای را که می‌خواهید از همان ابتدا داشته باشید، انتخاب کنید. همانطور که قبلاً در این راهنما ذکر شد، هوش مصنوعی  Forefront به طور خودکار چت های شما را در این پوشه ها نامگذاری و دسته بندی می کند. دسته های بیشتری را می توان بعداً نیز اضافه کرد. پس از انتخاب، برای ادامه روی "بعدی" کلیک کنید.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

در صفحه بعدی، شخصیت هایی را که می خواهید با آن ها شروع کنید برگزینید. می توانید هر تعداد که می خواهید انتخاب کنید یا اصلاً هیچ کدام را انتخاب نکنید. اگر هیچ شخصیتی را مشخص نکنید، "دستیار مفید" به طور پیش فرض اضافه می شود. به یاد داشته باشید که می توانید شخصیت های شخصی خود را نیز بسازید. پس از اتمام، دکمه "بعدی" را فشار دهید.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

در پنجره آخر، روی دکمه "پایان" کلیک کنید. 

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

پس از آن، می توانید داشبورد اصلی را مشاهده نمایید.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

با استفاده از منوی کشویی می توانید مدل های زبان را از گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید. گزینه ها عمدتا مدل GPT 4.0، مدل GPT 3.5، Claude یا Claude Instant هستند. هوش مصنوعی Forefront یکی از معدود پلتفرم‌های هوش مصنوعی است که دسترسی رایگان به مدل GPT 4.0 را فراهم می‌کند.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

استفاده از پرسونا

در بخش کناری، منوی کرکره ایPersona  را خواهید دید. اگر در زمان ورود به سیستم، شخصیت‌هایی را انتخاب کرده بودید، باید آن‌ها را در منوی کشویی ببینید. در غیر این صورت، با شروع به استفاده از پرسونا یا ایجاد آن، لیست به طور خودکار با آنها پر می شود.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

برای افزودن شخصیت خود، روی "ایجاد پرسونا" کلیک کنید. با این کار یک پنجره همپوشانی روی صفحه نمایش شما باز می شود.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

سپس هوش مصنوعی Forefront اطلاعات و خصوصیات شخصیت را بر اساس نامی که وارد کرده‌اید واکشی می‌کند. برای نمایشگاه، اگر نام شخصیت را «مترجم» گذاشته‌اید، Forefront یک تصویر نمایشی ایجاد می‌کند و پیام معرفی، شخصیت و واژگان را بر اساس آن تنظیم می‌کند. برای ادامه روی "ایجاد" کلیک کنید.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

پس از ایجاد پرسونا، روی تصویر کوچک آن کلیک کنید تا مکالمه با هوش مصنوعی آغاز شود.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

پیام معرفی شخصیت را در پنجره چت خواهید دید. می توانید با استفاده از جعبه پیام چت کنید و از آن بخواهید وظایف شما را انجام دهد.

کاربرد هوش مصنوعی Forefront

جمع بندی

هوش مصنوعی  Forefront همچنین، با ایجاد تصاویر، رونویسی صدا یا خلاصه کردن فایل های PDF یا مدیریت نمایه می تواند به شما کمک کند تا کارها را ساده تر پیش ببرید. می توانید هزینه اشتراک ارزی این هوش مصنوعی را از طریق خدمات پرداخت ارزی 20پیمنت انجام دهید.

برچسـب هـا : سایر ، هوش مصنوعی Forefront
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد