12 سایت برتر کاریابی انگلستان

12 سایت برتر کاریابی انگلستان

توسط : تیم محتوا
1,310

سایت های برتر کاریابی انگلستان، به‌عنوان پلی عمل می‌کنند که جویندگان کار، استخدام‌کنندگان و متخصصان نیروی انسانی را به هم متصل می‌کند، جایی که استخدام‌کنندگان خوب و متخصصان نیروی انسانی، مشاغل آزاد را بر اساس نیازهای کسب‌وکار در این سایت ها منتشر می‌کنند تا دسترسی آنها را به حداکثر برسانند. 

آگهی مشاغل آزاد چیست؟

آگهی کار به عنوان سایت کاریابی، پورتال کاریابی و وب سایت استخدام نیز شناخته می شود. این وب سایت هم برای کارفرمایان و هم برای داوطلبان به خوبی کار می کند. برای کارفرمایان یک سایت تبلیغاتی شغلی و استعدادیابی است. در حالی که، برای داوطلبان، این یک موتور جستجوی کار است که در آن می توانند شغل پیدا کنند و برای این موقعیت درخواست دهند.

محدوده مختلف اگهی های شغلی چیست؟

معنای همه سایت های برتر کاریابی انگلستان در ظاهر ممکن است یکسان باشد، اما برخی از ویژگی های آنها متمایز است و آن محدوده ای است که سایتها برای تبلیغات و جذب نامزدها پوشش می دهند. طیف وسیعی از موقعیت های شغل وجود دارد: محلی، ملی و چند ملیتی.

•    محلی: پیشنهادات شغلی محلی فقط منطقه داخل شهر یا ایالت ها را پوشش می دهند. یا می‌توان دید که این نوع آگهی های کار دارای حداقل محدوده مساحتی نسبت به سایر موارد هستند.

•    ملی: این نوع از آگهی های شغلی به کارمندان اجازه می دهد تا به شغل خود در داخل مرزهای کشور برسند.

•    چند ملیتی: این سایت های برتر کاریابی انگلستان طیف وسیعی از مناطق برای ارسال شغل و جذب داوطلب دارند. آنها به کارفرمایان اجازه می دهند تا به یک آگهی شغلی در بیش از یک کشور برسند.

12 سایت برتر کاریابی انگلستان

بهترین سایت های برتر کاریابی انگلستان

سایت های کاریابی مکانی عالی برای ارائه یک فرصت عالی برای جویندگان کار است. سایت های محبوب مختلفی در بریتانیا موجود است که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است:

Indeed

Indeed یکی از مشهورترین انجمن های شغلی است که در سال 2004 راه اندازی شد. این سایت استخدام در بیش از 55 کشور و به 28 زبان در دسترس است. شما می توانید هر یک از مشاغل را پیدا کنید، مهم نیست که شغل در کجا ارسال شده است.

این نشان دهنده 15٪ بیشتر سهم بازار در بین سایت های کاریابی دیگر است. علاوه بر این، یکی از کاریابی های محبوب انگلستان است. در واقع فهرست مشاغل را از هزاران وب‌سایت، از جمله کاریابی ها، شرکت ‌های کارمندی و صفحات شغلی شرکت جمع‌آوری می کند.

سال تاسیس:  2004.

گزینه های ارسال پیشنهاد: رایگان و پولی.

Glassdoor

این مجموعه، یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان محسوب می شود. Glassdoor  سایت رتبه بندی شرکت را در ژوئن 2007 راه اندازی کرد. این وب سایت استخدامی فراتر از شرکت های کاریابی است. در اینجا، آنها اطلاعات مختلف مرتبط با شرکت ها را به نمایش می گذارند. می‌توانید بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌هایی را که کارمندان به شرکتشان داده‌اند، بررسی کنید و حقوق کارمندان را نیز مشاهده نمایید.

بنابراین، Glassdoor  به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا به جنبه‌های مختلف شرکت مانند بررسی، حقوق، سؤالات مصاحبه و بسیاری موارد دیگر نگاهی بیندازند و سپس جستجو و درخواست کار کنند.

سال تاسیس: 2007.

گزینه های ارسال پیشنهاد: رایگان و پولی.

پیشنهاد مطالعه:نحوه تغییر اشتراک در Spotify

 Totaljobs

Totaljobs  یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان است که در سال 1999 تاسیس شد. این سایت استخدام یکی از بزرگترین سایت های کار در این کشور است. آنها بیش از 20 سال تجربه در خدمت به بهترین استعدادها در صنعت استخدام دارند.

Totaljobs به میلیون ها جویای کار کمک می کند تا به دنبال شغل دلخواه باشند. این یکی از کاریابی های پیشرو در انگلستان است که به جویندگان کار کمک می کند تا به شغل رویایی خود برسند. در حال حاضر،  28000 آگهی شغلی زنده را منتشر می کند و ماهانه 6 میلیون جوینده کار را جذب می کند. 

سال تاسیس: 1999.

گزینه های ارسال پیشنهاد: پرداخت شده.

Reed

این یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان است که یک پایگاه داده بزرگ دارد که در آن مکان ها، سازمان ها و بخش ها را جستجو می کنید تا مرتبط ترین نتایج را به دست آورید. جای خالی بیش از 24000 استخدام کننده و کارفرما در بخش های دولتی و خصوصی نیز دارد

در واقعReed.co.uk  اولین کاریابی آنلاین در این کشور بود. نسخه راه‌اندازی آن شامل فهرست‌های شغلی و عملکردهای خاصی به عنوان بروشور است. نسخه جدید سایت در سال 2000 با 42000 موقعیت باز راه‌اندازی شد. در حال حاضر، رید بیشترین ترافیک وب را در سایت های استخدام بریتانیا به اشتراک می گذارد.
در سال 2017، مجموع بازدیدکنندگان 199 میلیون نفر بود. در سال 2019 این کاریابی آنلاین،  250000 شغل آزاد را میزبانی می کرد.

سال تاسیس: 1995.

گزینه های ارسال پیشنهاد: پرداخت شده.

12 سایت برتر کاریابی انگلستان

Monster

Monster یک سایت استخدامی جهانی و یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان است که تحت مالکیت Monster Worldwide، Inc  قرار دارد. این یک پیشگام جهانی در ارتباط موثر افراد با موقعیت های کاری است. با بیش از 5 میلیون کاربر وب سایت در بریتانیا در ماه و هزاران موقعیت از سطح پایه تا پست های مدیریتی، مطمئناً ارزش دارد که در برنامه جستجوی کار خود منتظر بمانید.

علاوه بر ارائه لیست پست های خالی به متقاضیان، به آنها مشاوره نیز می دهد. برای مشاوره، آنها نکات CV، نکات مصاحبه و بخش های محاسبه حقوق را دارند.

سال تاسیس: ژانویه 1994.

گزینه های ارسال پیشنهاد: پرداخت شده.

Jora

Jora UK  یک سایت کاریابی در سراسر انگلستان است که در حال حاضر بیش از 5 میلیون شغل دارد. مانند کاریابی های مدرن، مردم می توانند هزاران فرصت شغلی را جستجو کنند. این سایت که یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان محسوب می شود، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

Jora  مجموع مشاغل را از منابع مختلف مانند سایت های شغلی، صنعت استخدام، انجمن های صنعتی و هیئت های شغلی سنتی جمع آوری می کند. Jora در 36 کشور جهان فعالیت می کند.

سال تاسیس: 2012.

گزینه های ارسال پیشنهاد: رایگان.

DevITjobs

DevITjobs  یک کاریابی تازه کار در این بازار است و در حال حاضر آگهی های شغلی رایگان ارائه می دهد. این برنامه اولین هیئت شغلی IT انگلستان هستند که با در نظر گرفتن مهندسان نرم افزار ساخته شده است و بر شفافیت متمرکز است.

شرکت ها موظف هستند محدوده حقوق و همچنین روش های فناوری کامل را در نظر بگیرند. جویندگان کار می توانند مزایا، مشاغل از راه دور و حتی مشاغل با حمایت مالی ویزا را برای متقاضیان خارج از اروپا فیلتر کنند. در حالی که مهندسان نرم‌افزار مخاطبان اصلی هستند، DevITjobs  مکانی برای همه افرادی است که در صنعت فناوری اطلاعات کار می‌کنند: مهندسان داده، مدیران سیستم، مدیران محصول، طراحان UX/UI و غیره.

سال تاسیس: 2020.

گزینه های ارسال پیشنهاد: رایگان.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعیRoom GPT.io

RemoteWokr

Remotewokr  یک پلت فرم پیشگام و یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان است که مسیر فرصت های شغلی از راه دور را در سراسر بریتانیا روشن می کند. این مرکز که در سال 2023 تأسیس شد، به سرعت به نقطه کانونی برای جویندگان کار تبدیل شده است که به دنبال آزادی و انعطاف پذیری کار از راه دور هستند.

Remotewokr با سال‌ها تجربه، در ارتباط دادن استعدادها با فرصت‌ها و ایجاد مشاغل معنادار برتر است. این پلتفرم با داشتن بیش از 5000 شغل منتشر شده، طیف متنوعی از گزینه‌ها را برای جویندگان کار فراهم می‌کند تا به مشاغل راه دور خود شکل دهند.

علاوه بر این، Remotewokr  با مشارکت با شرکت‌های استخدامی منطقه‌ای کوچک و آژانس ‌های کارکنان، نفوذ خود را فراتر از قلمرو مجازی گسترش می‌دهد و ارتباط با استعدادهای دوردست را تسهیل می‌کند.

سال تاسیس: 2023.

گزینه های ارسال پیشنهاد: رایگان و پولی.

JOB TODAY

با JOB TODAYبه عنوان یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان، موقعیت‌ها را بررسی ‌کنید و به‌روزرسانی‌ها را برای کار در بخش‌های مختلف را دریافت نمایید. به راحتی شغلی پیدا کنید و حرفه خود را با یک کلیک توسعه دهید. Job Today مسیر ارتباطی بین کارفرما و کارجو را ایجاد می کند. و این یکی از ویژگی های نادر کاریابی است. 

در نوامبر 2018، آنها از 100 میلیون درخواست شغلی در وب سایت خود عبور کردند. Job Today به هر دو طرف قدرت می دهد تا برای رفع نیازهای شغلی متقابل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

سال تاسیس: 2015.

گزینه های ارسال ارسال شده: پرداخت شده.

12 سایت برتر کاریابی انگلستان

UK Staff Search

UKStaffSearch  یک پلت فرم مدرن انگلستان است که تجربه کاربری منحصر به فرد را ارائه می دهد و تبلیغات شغلی سریع، ساده و رایگان دارد. این پلتفرم شامل تمام بخش ها و سوابق است و بر اساس شرایطی که شما تعیین کرده اید به متقاضیان ارائه می دهد.

سال تاسیس:  2008.

گزینه های ارسال پیشنهاد: رایگان.

CV-Library 

CV-Library یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان است که بیش از 12000 کارفرما به تبلیغ بیش از 220000 شغل در سراسر بریتانیا اعتماد دارند. این تابلوی شغلی توسط طیف گسترده ای از شرکت ها از جمله شرکت ها، آژانس های استخدام و مشاغل کوچک و متوسط استفاده می شود. 4.2 میلیون کاربر فعال هر ماه CV-Library را جستجو می کنند تا به یافتن شغل بعدی خود کمک کنند.

هنگامی که داوطلبان برای مشاغل در CV-Library درخواست می دهند، می توانند CV خود را نیز آپلود کنند تا توسط سایر کارفرمایان بالقوه کشف شود. با استفاده از این پایگاه داده، استخدام کنندگان می توانند از طریق 17.2 میلیون رزومه CV-Library جستجو کنند تا به استخدام بعدی خود کمک کنند.

CV-Library همچنان به رشد مخاطبان جویای کار خود ادامه می دهد، زیرا در مشاوره جویندگان کار پیشرو است، راهنماهایی در مورد نحوه کامل کردن تکنیک های مصاحبه و حتی یک CV Builder رایگان ارائه می کند که به کاربران امکان می دهد در عرض چند دقیقه رزومه عالی ایجاد کنند.

سال تاسیس: 2000.

گزینه های ارسال پیشنهادی:  پرداخت شده.

پیشنهاد مطالعه:کاربرد هوش مصنوعی Forefront

GrabJobs

GrabJobs یک پلت فرم جستجوی شغلی چشمگیر و یکی از سایت های برتر کاریابی انگلستان است که و برای اولین بار در تلفن همراه راه اندازی شده است که به کارفرمایان کمک می کند تا منبع یابی، غربالگری و مصاحبه داوطلبان را خودکار کنند.

این سایت در حال حاضر توسط بیش از 10 میلیون جویای کار از سراسر جهان از جمله کسانی که در جستجوی کار در انگلستان هستند استفاده می شود. بیش از 20000 شرکت مختلف نیز آگهی های شغلی را در GrabJobs ارسال می کنند، بنابراین گزینه های زیادی برای افرادی که به دنبال کار در بریتانیا هستند وجود دارد.

ایجاد پروفایل برای جویندگان کار

GrabJobs یک سایت شغلی منحصر به فرد است زیرا به طور خودکار پروفایل هایی را برای جویندگان کار ایجاد می کند. به عبارت دیگر، لازم نیست نگران تایپ تمام جزئیات شخصی و حرفه ای خود در چندین سایت شغلی باشید. GrabJobs کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد و حتی یک ربات چت خودکار وجود دارد که به شما کمک می کند تا در کمتر از یک دقیقه برای مشاغل جدید درخواست دهید.

برای کسانی که برای تقویت رزومه خود یا تقویت مهارت های مصاحبه خود به کمک نیاز دارند، GrabJobs همچنین ابزارهای مفید زیادی را ارائه می دهد. بخش منابع شغلی مملو از راهنماهایی است که به شما کمک می کند تا بهترین کار خود را پیش ببرید و شانس خود را برای استخدام افزایش دهید.

سال تاسیس: 2016

گزینه های ارسال پیشنهادی: رایگان (دوره آزمایشی) و پولی

12 سایت برتر کاریابی انگلستان

جمع بندی

بنابراین اینها سایت های برتر کاریابی انگلستان برای یافتن بهترین شغل های آینده در بریتانیا بودند. شما می توانید از پورتال های شغلی رایگان و همچنین کاریابی های پولی با توجه به نیاز خود استفاده کنید. این پورتال های شغلی به متقاضیان کمک می کنند تا با یک کلیک شغل پیدا کنند. بنابراین داوطلبان می توانند در اسرع وقت شغل مناسب خود را در بریتانیا پیدا کنند. اگر موفق به شروع کار در انگلستان شدید، می توانید درآمد ارزی خود را از طریق 20پیمنت به ریال تبدیل نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد