بررسی سازنده سایت Web.com

بررسی سازنده سایت Web.com

توسط : تیم محتوا
1,153

سایت سازWeb.com  یک سازنده وب سایت ساده است که برای ایجاد سایت ها مناسب خواهد بود. ممکن است همه ابزارهای لازم را نداشته باشد، اما به اندازه کافی برای جلب رضایت بیشتر مشاغل کوچک و کمک به رشد حضور آنلاین آنها کاربرد دارد.

مزایا و معایب  Web.com

در اینجا به مزایا و معایب این برنامه می پردازیم:

مزایا:

•    پیشنهاد مقدماتی ارزان: اولین ماه شما با سایت ساز Web.com تنها 1.95 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و همچنین یک نام دامنه سفارشی نیز دارد. پس از این، قیمت اشتراک شما هر چهار هفته یکبار با 10 دلار تجدید می شود.

•    انتشار فوری سایت: یک الگوی خاص صنعت را با عکس‌ها، سرفصل‌ها، منوها و سایر محتواهای رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد که به طور بالقوه باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

•    پشتیبانی تلفنی 24/7 : در حالی که سایر گزینه های کمک این برنامه همیشه خیلی مفید نیستند. اما این اطمینان‌بخش است که بدانید کسی می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد، در حالی که در هر منطقه زمانی که هستید.

معایب: 

•    بدون برنامه رایگان: متأسفانه سایت ساز Web.com یک طرح رایگان یا آزمایشی رایگان ارائه نمی دهد، بنابراین اگر می خواهید از آن برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید، باید یک اشتراک ماهانه را پرداخت کنید.

•    ابزارهای سفارشی‌سازی محدود: انجام اکثر ویرایش‌ها در این برنامه ساده است، اما ویرایشگر مبتنی بر ردیف می‌تواند کنترل خلاقانه شما را محدود کند.

•    عدم وجود اجزای پیشرفته: نمی‌توانید عناصر پیچیده‌تری مانند پنجره‌های بازشو تبلیغاتی یا تقویم رزرو را بکشید و رها کنید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه تغییر اشتراک در Spotify

مروری بر  Web.com

سایت ساز Web.com قابل اعتماد است و در ساختن وب‌سایت‌های ساده و ابتدایی بدون همه عملکردهای اضافی، به خوبی کار می‌کند. این برنامه اخیراً تحت برخی به روز رسانی های عمده قرار گرفته است، به این معنی که اکنون ساخت یک وب سایت آسان تر و سریع تر است. 

ویرایشگر آن، به‌ویژه، پیشرفت‌های بزرگی را شاهد بوده است و به یک قالب کشیدن و رها کردن مبتنی بر ردیف تغییر داده است که اضافه کردن و تنظیم مجدد عناصر در قالب شما را آسان می‌کند. اگرچه ویژگی‌های آن فوق‌العاده پیشرفته نیستند، اما این برنامه با تمام اصول اولیه ارائه می‌شود.

می‌توانید هر صفحه وب‌سایت را برای بازتاب کسب و کار و نام تجاری خود سفارشی کنید. به‌علاوه، اگر نحوه کدنویسی را بلد باشید، می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید و اضافه کنید. قیمت های اولیه ارزان آن نیز قابل توجه است. 

شما می یک وب سایت فقط با 1.95 دلار بسازید. البته توجه داشته باشید این قیمت فقط برای چهار هفته اول معتبر است. پس از این، با 10 دلار تمدید می شود. با این حال، در انجام کارهای مهم در سایت، این هنوز هم نسبتاً ارزان است آن را به گزینه خوبی تبدیل می کند.

آیا وب سایت ساز Web.com برای شما مناسب است؟

کاربران هدف سایت ساز Web.com کسب‌وکارهای کوچک هستند و این برنامه دقیقاً همان نوع کاربری است که این سازنده برای آن مناسب است. با استفاده از این پلتفرم می توانید در حدود یک ساعت یک وب سایت جذاب و حرفه ای بسازید. اگر می خواهید یک حضور آنلاین را به پیشنهاد تجاری فعلی خود اضافه کنید، ایده آل است.

با این حال، ویژگی های آن در مناطق خاصی محدود است. اگر به دنبال راه اندازی وبلاگ هستید، آن را توصیه نمی کنیم. اگر اینها عناصری هستند که به آنها نیاز دارید، توصیه می کنیم برنامه دیگری را جستجو کنید. در واقع این برنامه برای شما مناسب است اگر:

•    یک سازنده آسان، با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن می خواهید.

•    شما به هیچ ویژگی پیشرفته ای نیاز ندارید. 

•    نیاز دارید تا با کمترین هزینه سایت بسازید.

•    هر یک از سایت سازها به نظر شما شبیه هستتند

استفاده از وب سایت ساز Web.com چقدر آسان است؟

در گذشته، Web.com به دلیل پیچیده بودن و طولانی بودن شهرت کمی داشت، اما، خوشبختانه، این دیگر درست نیست. پیشرفت‌های اخیر اکنون به این معنی است که ساخت یک وب‌سایت با سایت ساز Web.com به لطف ویرایشگر کشیدن و رها کردن آن و فرآیند نصب مفید آن آسان است.

بررسی سازنده سایت Web.com

شروع به کار با web.com

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید، روند Web.com سریع و بدون دردسر است. قبل از اینکه به کتابخانه الگو هدایت شوید، از شما خواسته می شود که انتخاب کنید چگونه می خواهید وب سایت خود را بسازید (خودتان یا از طریق سازنده هوش طراحی مصنوعی). 

اگرچه پیشگام نیست، اما همه قالب های Web.com تمیز و حرفه ای هستند. شما می توانید آنها را بر اساس صنعت خود مرتب کنید، بنابراین پیدا کردن یک الگوی مناسب برای شما آسان تر است. برخی از صنایع نسبت به سایرین قالب‌های کمتری دارند، اما حداقل یکی برای همه وجود دارد و می‌توانید با سایت ساز Web.com آن را به صورت سفارشی بسازید.

هنگامی که الگوی خود را انتخاب کردید، وقت آن است که مهر برند منحصر به فرد خود را اضافه کنید. برای مبتدیانی که قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده اند بسیار عالی است و به شما نشان می دهد که همه قسمت های مهم کجا هستند. همچنین با چند نکته مفید برای شروع کار همراه است:

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعیRoom GPT.io

با استفاده از ویرایشگر

ویرایشگر Web.com بسیار شبیه به سایر مواردی است که به عنوان سایت ساز عمل می کنند. این برنامه از یک فرمت drop-and-drag  محدود استفاده می کند، به این معنی که می توانید اجزای مورد نظر خود را انتخاب کنید و آنها را به جایی که می خواهید بکشید. این باعث می شود که شما بتوانید تغییراتی در قالب خود ایجاد کنید.

هر چیزی که نیاز دارید را می توانید در نوار کناری بصری سمت چپ سایت ساز Web.com پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید و بکشید! اگر نیاز به تغییر طرح رنگ، آپلود تصاویر جدید یا اضافه کردن متن خود دارید، همه چیز را می توانید تنها با چند کلیک انجام دهید.

نوار کناری ویرایشگر

نوار کناری بصری به شما امکان می دهد اجزای جدید را به قالب خود بکشید. با این حال، محدودیت هایی برای کارهایی که می توانید انجام دهید وجود دارد. شبیه به Squarespace و Weebly، قالب‌های Web.com در ردیف‌هایی سازماندهی شده‌اند. 

این بدان معنی است که شما می توانید اشیا را در این محدوده ها جابه جا کنید، بنابراین نمی توانید دقیقاً چیزها را در هر جایی قرار دهید. وقتی آنها را در ویرایشگر رها می کنید، در دستورالعمل های نامرئی در جای خود قرار می گیرند.

اگر دوست دارید کنترل خلاقانه کاملی داشته باشید، ممکن است در سایت ساز Web.com این امر برای شما ناامید کننده باشد، اما برای کسانی که دوست دارند ساختاری مشخص داشته باشند، از چارچوبی که Web.com ارائه می دهد راضی خواهند بود. اما آیا می خواهید Web.com را برای خودتان امتحان کنید؟ این یک گزینه خوب برای مبتدیان است، زیرا این ویرایشگر دارای کاربرد ساده و روند ثبت نام آسان است

بررسی سازنده سایت Web.com

قالب های Web.com 

Web.com  بیش از 100 قالب برای انتخاب دارد که همه آنها بر اساس صنعت تقسیم می شوند. چه در حال راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین، یک وب‌سایت رستوران یا یک نمونه کار هستید، چیزی برای همه وجود دارد، حتی اگر برخی از صنایع فقط یک یا دو طرح برای انتخاب داشته باشند.

سایت سازWeb.com  قالب های خود را بر اساس صنعت تقسیم می کند تا مرور آنها را برای شما آسان تر کند. این برنامه علاوه بر اینکه امکان انتخاب صنایع را به شما می دهد، دو نسخه از هر موضوع را نیز ارائه می دهد که شامل طرح بندی تک صفحه ای یا چند صفحه ای می شود. 

این بدان معنی است که اگر بخواهید، می توانید همه چیز را در یک صفحه اصلی قرار دهید یا می توانید صفحات اضافی را گسترش دهید و اضافه کنید.

طرح بندی قالب  Web.com

هنگام انتخاب الگوی خود، می توانید تصمیم بگیرید که به جای آن یک طرح بندی تک صفحه ای یا چند صفحه ای می خواهید. چه به دنبال تک صفحه باشید یا چند صفحه، هنوز یک چیز وجود دارد که باید از آن مطمئن باشید؛ اینکه وب سایت شما عالی به نظر می رسد. اما الگوهای سایت ساز Web.com در این زمینه چگونه عمل می کنند؟

خوب، آنها بهترین طرح هایی نیستند که تا به حال دیده اید، اما با بدترین ها نیز فاصله زیادی دارند. همه قالب‌ها تمیز و حرفه‌ای به نظر می‌رسند که دو مورد از مهم‌ترین مواردی است که هنگام ساخت وب‌سایت خود باید در نظر بگیرید. با این حال، طرح‌بندی‌ها بسیار شبیه به هم هستند.

البته، شما می توانید آنها را به تنظیمات منحصر به فرد خود سفارشی کنید. به لطف بسیاری از طرح‌بندی‌های ردیفی که Web.com در ویرایشگر خود ارائه می‌کند، مطمئن هستیم که اضافه کردن طرح خود چندان دشوار نخواهد بود. 

پیشنهاد مطالعه:کاربرد هوش مصنوعی Forefront

سفارشی کردن قالب شما

به لطف ویرایشگر ساده سایت ساز Web.com ، سفارشی کردن قالب انتخابی شما کار سختی نیست. همانطور که در بالا ذکر کردیم، برخی محدودیت‌ها به دلیل چیدمان مبتنی بر ردیف وجود دارد، اما اگر شما فردی برای کنترل خلاقانه برنامه ندارید ، همه چیز بسیار ساده است.

در اینجا طرح ‌بندی‌های از پیش ساخته  وجود دارد. تعداد زیادی بلوک از پیش ساخته شده برای انتخاب وجود دارد، بنابراین نیازی به ایجاد همه چیز از ابتدا نخواهید داشت. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای متمایز کردن الگو، مرتب کردن مجدد بلوک‌های قدیمی و افزودن بلوک‌های جدید است.

این برنامه با تعداد زیادی طرح‌بندی از پیش ساخته شده برای همه چیز، از گالری‌ها گرفته تا قطعات صنعتی، ارائه می‌شود. به این ترتیب، می توانید صفحات اصلی خود را از طریق سایت ساز Web.com با همه چیزهای مدنظرتان که برند منحصر به فرد شما را تشکیل می دهد، پر کنید.

پیشنهاد می کنیم سایت خود را به Google Analytics متصل کنید. این برای ردیابی عملکرد سایت شما و درک آنچه بازدیدکنندگان شما می خواهند بسیار مهم است. سپس، در آینده، می توانید وب سایت خود را برای رفع نیازهای آنها تطبیق و ویرایش کنید! با این حال، خارج از ایننکات ، شایان ذکر است که Web.com پیشرفته ترین ویژگی ها را ارائه نمی دهد. 

وبلاگ Web.com

اگر می‌خواهید از یک قالب وبلاگ از پیش تنظیم شده استفاده کنید، هنگام مرور گزینه‌های صفحه جدید باید به سمت راست به پایین بروید. با وجود این، یک بخش "پیشرفته" وجود دارد که در صورت داشتن دانش می توانید کد خود را اضافه کنید. با این حال، توصیه می شود اگر در این کار مبتدی هستید، به کدها دست نزنید. اگر به پنجره‌های بازشو یا سیستم رزرو نیاز دارید، توصیه می‌کنیم جای دیگری را جستجو کنید.

کمک و پشتیبانی Web.com چقدر خوب است؟

سایت ساز Web.com چند راه برای برقراری ارتباط در صورت گیر افتادن ارائه می دهد، مانند ایمیل، چت زنده و پشتیبانی تلفنی. اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در پایگاه دانش پیدا کنید، می توانید مستقیماً با Web.com تماس بگیرید.

ابزار چت زنده نیز بسیار مفید است؛ به خصوص اگر تمایلی به صحبت با افراد از طریق تلفن ندارید. با این حال، گاهی اوقات پاسخ‌ها می‌توانند در مقایسه با حمایتی که دریافت می‌کنید کمی مبهم باشند. اگر گزینه سومی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید درخواست پشتیبانی ثبت کنید.

بررسی سازنده سایت Web.com

رسانه های اجتماعی

صفحات فیس بوک و توییتر Web.com محبوب و پاسخگو هستند. پست‌های آن همه خدمات آن (میزبان، دامنه و سازنده وب‌سایت) را پوشش می‌دهد، بنابراین اگر در تلاش برای رسیدن به گروه ها به روش‌های دیگر هستید، می‌توانید از این کانال‌ها استفاده کنید.

قیمت گذاری ها در سایت ساز Web.com

اگر تصمیم دارید از این سایت ساز برای ایجاد وب سایت خود استفاده کنید، بهتر است قیمت گذاری های این برنامه را درWeb.com  مرور کنید. 20پیمنت در خصوص پرداخت ارزی در این سایت، خدمات ارزشمندی را به شما ارائه خواهد کرد.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت سازWeb.com
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد