خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

توسط : تیم محتوا
1,199

همه ما خرید آنلاین را دوست داریم، اما فرآیند پرداخت نکته مهمی است که باید در نظر داشته باشیم. در واقع شاید برای بسیاری از ما واردکردن جزئیات کارت و آدرس صورتحساب و کلیک کردن در مراحل متعدد می تواند خسته کننده باشد. اینجاست که کیف پول مایکروسافت اج وارد عمل می شود. در حالی که گزینه ذخیره کارت ها مدت زیادی است که بخشی از مرورگر Edge بوده است، مایکروسافت اخیراً رابط کاربری را با بخش اختصاصی "Wallet" اصلاح کرده است. 

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

کیف پول Microsoft Edge چیست؟

مایکروسافت اج یک مرورگر عالی برای خرید است. با گزینه‌هایی مانند کوپن، مقایسه قیمت، رتبه‌بندی، تاریخچه قیمت و موارد دیگر، استفاده از Edge برای خرید قطعاً می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. مایکروسافت با ویژگی Wallet  قصد دارد با آسان‌تر کردن مدیریت روش‌های پرداخت شما در Edge، تجربه خرید کاربران را بهبود بخشد. برای استفاده از کیف پول مایکروسافت اج حتی نیازی به نصب افزونه های اضافی ندارید. این یک تجربه داخلی است.

رابط بازطراحی شده برای  Wallet

کیف پول به شما امکان می دهد گزینه های پرداخت مانند کارت های نقدی و اعتباری را ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی هنگام خرید بپردازید. می‌توانید روش‌های پرداخت خود را به صورت محلی ذخیره کنید تا در آینده در همان دستگاه بهره ببرید. یا آنها را با حساب مایکروسافت خود همگام‌سازی کنید تا در همه دستگاه‌هایی که از یک حساب استفاده می‌کنند در دسترس باشند.

یکی از مهمترین بخش ها امنیت این کیف پول است. همانطور که کارت خود را ذخیره می کنید، خیالتان آسوده است که اطلاعات بانکی شما، از جمله نام دارنده کارت، شماره کارت، تاریخ انقضا و آدرس صورتحساب، تحت یک فرآیند اعتبارسنجی ایمن قرار می گیرند.

پیشنهاد مطالعه:12 سایت برتر کاریابی انگلستان

ویژگی بخش امنیتی کیف پول

 CVV کیف پول مایکروسافت اج شما فقط برای این اعتبار سنجی استفاده می شود و مایکروسافت آن را ذخیره نمی کند. نه تنها این، حتی می تواند فروشنده کارت شما را شناسایی کند و به طور خودکار کوپن ها و تخفیف های موجود برای کارت شما را به شما نشان دهد. یا آنکه آن کدهای کوپن را به طور خودکار در هنگام پرداخت اعمال کند. 

همچنین می‌تواند معاملات شخصی‌شده را در مورد محصولاتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد، همه در یک مکان به شما نشان دهد. با ویژگی Virtual Cards که مجموعه متفاوتی از جزئیات کارت یکبار مصرف را هر بار که چک می‌کنید تولید می‌کند، می‌توانید امنیت بالاتری را نیز انتظار داشته باشید. در مجموع، هدف آن این است که کل تجربه خرید شما را با تاکید بر راحتی و صرفه جویی، بسیار ساده کند!

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

نحوه استفاده از کیف پول Microsoft Edge

برای استفاده از کیف پول مایکروسافت اج، روی گزینه «تنظیمات » (منوی سه نقطه) کلیک کنید. سپس، از منو به "تنظیمات" بروید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

در صورتی که تنظیمات نمایه شما باز می شود. به گزینه «اطلاعات پرداخت» بروید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

سپس، روی پیوند «رفتن به کیف پول» کلیک کنید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

همچنین می توانید با تایپ آدرس edge://wallet در نوار آدرس، مستقیماً به صفحه کیف پول بروید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

صفحه اصلی کیف پول یک فروشگاه یکپارچه برای طیف وسیعی از چیزها است. می‌توانید Microsoft Rewards  و Microsoft Cashback خود را ردیابی کنید، روش‌های پرداخت و عضویت‌های خود را مدیریت نمایید و با Password Manager از هرگونه درز رمز عبور مطلع شوید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

برای اینکه بتوانید از کیف پول مایکروسافت اج استفاده کنید، باید گزینه ذخیره و پر کردن اطلاعات پرداخت را فعال کنید. اگر از مدیریت رمز عبور دیگری در Edge به غیر از Password Manager داخلی استفاده می‌کنید، این گزینه در دسترس نخواهد بود. برای استفاده از Wallet باید افزونه شخص ثالث را غیرفعال یا حذف نمایید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

از نوار کناری سمت چپ به "تنظیمات" بروید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

سپس، کلید «ذخیره و تکمیل اطلاعات پرداخت» را فعال کنید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

اگر فقط می خواهید کارت های خود را به صورت محلی در دستگاه ذخیره کنید، کار شما تمام شده است. در غیر این صورت، کلید «ذخیره خودکار اطلاعات پرداخت» را روشن کنید تا آن را با حساب مایکروسافت خود همگام کنید. 

اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید هر کارت خود را به حساب مایکروسافت خود اضافه کنید، باید گزینه را غیرفعال نگه دارید. سپس می توانید آن را برای هر کارت در هنگام اضافه کردن آن به کیف پول خود فعال سازید.

پس از فعال شدن این گزینه‌ها، می‌توانید کارت‌های نقدی و اعتباری خود را در کیف پول مایکروسافت اج خود ذخیره کنید و به راحتی در هنگام پرداخت از آنها استفاده نمایید. 

افزودن کارت اعتبار به کیف پول 

مایکروسافت اج به طور پیوسته به یک مرورگر درجه یک تبدیل شده است که باعث می شود کاربران تصمیم می گیرند همه مرورگرهای دیگر را کنار بگذارند. Wallet تنها یکی از افزوده‌های جدید مایکروسافت است که به مرورگر برتری می‌دهد. 

ویژگی کیف پول مایکروسافت اج آن است که می توان به سادگی برای مدیریت ایمن کارت های آنلاین اقدام کرد. وقتی با استفاده از Microsoft Edge پرداختی انجام می‌دهید و با فیلد وارد کردن شماره کارت اعتباری یا اعتبار آن مانند CVV مواجه می‌شوید، می توانید تصمیم بگیرید که از یک کارت ذخیره شده در والت استفاده کنید یا خیر.  این همیشه یک گزینه در مرورگر Edge بوده است، اما با یک صفحه اختصاصی "Wallet" بهتر می شود.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

کیف پول مایکروسافت اج از نظر مفهومی شبیه به ویژگی موجود مرورگر برای ذخیره کارت شما است که همراه عدم مشاهده اعتبار واقعی ارائه می شود. شایان ذکر است که مایکروسافت با شبکه های کارت اعتباری کار نمی کند یا اطلاعات شما را با شخص ثالث به اشتراک نمی گذارد. اما قصد دارد از ویژگی تخفیف استفاده کند و به طور خودکار تخفیف ها را توصیه نماید.

خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

مزایای استفاده از کیف پول مایکروسافت اج

برخی از مزایای استفاده از Microsoft Edge wallet  آورده شده است: 

•    با کیف پول، می توانید بیش از 50 دلار در سال پس انداز کنید.

•    Edge  می‌تواند با شناسایی کارت و فروشنده آن، کوپن‌ها را به‌طور خودکار در محل پرداخت اعمال کند.

•    می‌توانید در خریدهای منتخب با تخفیف‌های بینگ از بازگشت نقدی اضافی بهره ببرید.

•    این امکان را در کیف پول مایکروسافت اج دارید تا معاملات شخصی‌شده را روی محصولاتی که بیشتر مورد علاقه‌تان هستند، مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه:بررسی سازنده سایت Web.com

امکانات Microsoft Edge

می توانید مشخصات کارت مانند شماره آن، نام خود را در کارت، تاریخ انقضا، CVV ذخیره کنید و حتی یک نام مستعار به کارت بدهید. همچنین خواهید توانست آدرس صورت‌حساب خود را ذخیره کنید. پس از اتمام، می توانید پیشنهادات مربوط به کارت را ببینید.

این جزئیات کارت به صورت پویا توسط Microsoft Edge بدون نیاز به ورود دستی پر می شود. اما در حال حاضر امکان مشاهده تراکنش های اخیر کارت وجود ندارد. در راستای ایجاد امنیت بالاتر در کیف پول مایکروسافت اج، مایکروسافت اج، در ویندوزهای 10 و 11، لایه اضافی ایجاد کرده است.

ضمن آنکه اعلام کرده است که در آینده به macOS و دستگاه‌های دیگر مانند اندروید اضافه خواهد شد. کیف پول شما به طور خودکار بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود، بنابراین می‌توانید جزئیات کارت خود را از هر کجا به‌طور خودکار پر کنید.

جمع بندی

در صورتی که قصد دارید کیف پول مایکروسافت اج را تهیه کنید و از خرید آسان در فروشگاه ها و سایت های خارجی بهره مند شوید، از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد