کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

توسط : تیم محتوا
1,192

کیف پول سخت ‌افزاری CoolWallet را می‌توان به قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی سفارش داد، جایی که می‌توانید با ارز دیجیتال یا پی پال پرداخت کنید. با این حال، کیف پول سخت افزاری کول ولت را می توان از طریق نمایندگی های رسمی نیز سفارش داد. ضمن آنکه می توانید از طریق 20پیمنت برای خرید این کیف پول های کاربردی اقدام کنید.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

طراحی کیف پول کول ولت

جعبه این کیف پول بسیار ساده نگه داشته شده و فقط دارای لوگو در جلو است. این درب توسط دو برچسب به چسبانده شده است که به راحتی می توان آن ها بدون هیچ گونه اثری باز و بسته کرد. 

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

اگر جعبه را باز کنید، می توانید مستقیماً کیف پول سخت افزاری را مشاهده می کنید. اگر سطح اول را بیرون بیاورید، لوازم جانبی بیرون می‌آیند که شامل یک کابل میکرو یو‌اس‌بی به طول حدود 30 سانتی‌متر، یک دفترچه راهنمای کار و یک کارت بازیابی، برای یادداشت کلمات بازیابی می شوند. 

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

ابعاد کیف پول CoolWallet

نکته اصلی، البته، خود کیف پول سخت افزاری کول ولت است. با اندازه 86 x 54 x 0.8  سانتی متر، شبیه ابعاد دقیق یک کارت اعتباری را دارد. در قسمت جلو می توانید صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی، دکمه عملکرد گرد و لوگو را مشاهده کنید. دکمه عملکرد را می توان به خوبی بین انگشت شست و سبابه قرار داد. 

اگر کارت را روی میز بگذارید و دکمه را فشار دهید، بازخورد دکمه را نیز احساس کرده و می شنوید. در قسمت پشت شماره سریال، ارجاع به صفحه اصلی خود از جمله کد QR و یک یادداشت را در خود جای داده است. این کیف پول ضد آب است، تا دمای 15 درجه قابل خم شدن است و می تواند در دمای 10- تا 60 درجه سانتیگراد مقاومت کند.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

شارژر کیف پول

همراه با کیف پول سخت افزاری کول ولت، Charger CoolLink  نیز وجود دارد که می تواند کیف را به صورت بی سیم شارژ کند. این از طریق کابل micro-USB محصور شده یا از طریق یک آداپتور مستقیماً به سوکت به رایانه شخصی متصل می شود. 

یک چرخه شارژ حداکثر 4 ساعت طول می کشد و باتری، طبق گفته های خود، حداقل 500 چرخه شارژ را دوام می آورد. یک بار شارژ برای 30 روز آماده به کار یا 30 تراکنش کافی است. علاوه بر عملکرد شارژ، CoolLink می تواند به عنوان آداپتور بلوتوث 4.0 روی رایانه شخصی نیز استفاده شود.

راه‌اندازی کیف پول سخت افزاری کول ولت

برای شروع راه‌اندازی، ابتدا باید برنامه CoolWallet برای تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما دانلود شود. می توانید دانلود  برنامه را از بخش پلی استور اندروید انجام دهید. سپس با فشار دادن دکمه، کیف پول سخت افزاری کول ولت را روشن می کنید و منتظر بمانید تا صفحه نمایش روشن شود.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

کیف پول راه اندازی برنامه را روشن می کند. سپس CoolWallets را از طریق بلوتوث جستجو می کند. اگر دستگاهی پیدا شد، به آن وصل خواهد شد. شماره سریال پشت کارت نمایش داده شده در برنامه باید با شماره نشان داده شده در برنامه مطابقت داشته باشد.

اکنون سخت افزار Wallet CoolWallet باید به برنامه متصل شود. به عنوان یک پیوند، یک رمز عبور تصادفی تولید شده وجود دارد که به عنوان عامل دوم عمل می کند. اگر این به درستی در کادر متنی برنامه تایپ شده باشد، کیف پول سخت افزاری و دستگاه تلفن همراه مرتبط می شوند. 

اتصال دستگاه های دیگر به کیف پول

در آینده، دو دستگاه دیگر می توانند به همان کیف پول سخت افزاری کول ولت متصل شوند. در این حالت، اولین دستگاه متصل شده باید همیشه برای جلوگیری از سوء استفاده از کیف پول موافقت کند. برای ایجاد کیف پول اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کیف پول بسازید. 

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

بازیابی کیف پول جدید

برای انجام این کار، می توانید یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا یک کیف پول موجود را بازیابی کنید. در این فرآیند، کیف پول باید روی ایستگاه شارژ باشد. ابتدا تولید کارت ها را از منوی کشویی انتخاب می کنید. سپس اعدادی را که باید روی نقشه ضمیمه شده ذکر شود، بلوک به بلوک کنید. با فشار دادن یک دکمه در CoolWallet، می توانید به بلوک بعدی بروید.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

سپس باید مجموع اعداد برای تأیید وارد برنامه شود. اگر اشتباه نکرده باشید، کیف پول سخت افزاری کول ولت آماده است. برای تولید کیف پول از طریق برنامه به جای تولید کارت، می توانید کیف پول را با استاندارد GDP 39  از طریق برنامه نیز ایجاد کنید. با این حال، در این مورد، تولید در گوشی هوشمند اتفاق می‌افتد، نه روی کارت امن با عبارت تصادفی.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

این کلمات را مستقیماً به شما نشان می دهد، سپس آنها را به صورت محصور می نویسید. در مرحله دوم، کلمات بررسی می شوند و تنظیمات در اینجا نیز تکمیل خواهد شد. مزیت بزرگ در اینجا این است که بسیار راحت تر است و کلید بازیابی با بسیاری از کیف پول های دیگر سازگاری دارد. این اجازه می دهد تا کیف پول در کمترین زمان، حتی بدون کیف پول سخت افزاری کول ولت بازیابی شود. 

پیشنهاد مطالعه:بررسی سازنده سایت Web.com

راه اندازی  کیف پول سخت افزاری کول ولت

نتیجه این است که اتصال App و CoolWallet به سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام می شود. تولید کیف پول بعدی به شما این امکان را می دهد که بین یک رمز مبتنی بر عدد که مستقیماً روی دستگاه تولید می شود یا رمز داخلی شناخته شده در قالب چندین کلمه را انتخاب کنید.

روش دوم با تمام کیف پول های رایج سازگار است، اما در تلفن هوشمند تولید می شود. برنامه اندروید در تست چندین باگ را نشان داده است که باعث غیرقابل استفاده شدن برخی موارد و همچنین خرابی می شود. نسخه iOS  ممکن است در اینجا پایدارتر باشد.

 کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

مدیریت CoolWallet 

در اصل، همه اقدامات از طریق برنامه کنترل می شوند، کارت به عنوان یک تأیید کننده و نمایشگر به عنوان عامل دوم عمل می کند. حتی در حالت غیر متصل، صفحه نمایش از قبل اطلاعاتی در مورد سطح باتری یا وضعیت اتصال نشان می دهد. 

همچنین با کلیک روی دکمه می توان از طریق حساب های فردی تغییر کرد و آخرین موجودی حساب شناخته شده را استعلام کرد. می توانید به سادگی با کیف پول سخت افزاری کول ولت تراکنش انجام دهید.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

ارسال تعداد مورد نیاز از بیت کوین

در این مرحله از راه اندازی، اولین آدرس ظاهر می شود که می تواند مستقیماً کپی شود یا به یک برچسب اضافه شود. علاوه بر این، "درخواست" به شما امکان می دهد تعدادی بیت کوین را تایپ کنید که سپس در کد QR کدگذاری می شود. 

بنابراین فرستنده فقط باید کد QR را اسکن کند و مجموع آن به طور مستقیم دریافت می شود. بنابراین اکنون می توانید بیت کوین را به آدرسی که می بینید ارسال کنید. در برنامه، موجودی حساب جدید بسته به مقدار موجود در کیف پول، به بیت کوین، روی نقشه به صورت میکرو یا MilliBitcoin نمایش داده می شود. برای ارسال، به تب "ارسال" که در آن فرم مربوطه کیف پول سخت افزاری کول ولت ظاهر می شود، بروید.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

ثبت آدرس گیرنده در کیف پول

آدرس گیرنده باید وارد شود یا یک کد QR باید اسکن شود. مبلغ تراکنش را می توان به بیت کوین یا ارز مناسب وارد کرد. عملکرد خالی کردن کامل کیف پول وجود ندارد، اما در حال انجام است. در مرحله بعد تراکنش خلاصه می شود و شما می توانید دوباره اقدام را لغو کنید. سپس از آن خواسته می شود تا کیف پول سخت افزاری را تأیید کند.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

ایجاد چند حساب 

به طور پیش‌فرض، این کار با یک دکمه کلیک ساده انجام می‌شود، اما ممکن است لازم باشد تنظیمات امنیتی را برای تایپ یک رمز عبور یک‌بار مصرف تغییر دهید. در بخش ایجاد چندین حساب، CoolWallet توانایی ایجاد حداکثر پنج حساب را ارائه می دهد. هنگام دریافت و ارسال، امکان جابجایی بین این حساب ها برای تفکیک سپرده ها و هزینه های مختلف وجود دارد.

حساب های جدید را می توان از طریق علامت مثبت در کنار 1 مستقیماً در زیر لوگو اضافه کرد. از نظر فنی، پنج حساب اول مسیر BIP44 استفاده می شود. همچنین در کیف پول سخت افزاری کول ولت می توانید با جابجایی بین آنها از طریق دکمه، مانده حساب حساب های فرعی را مشاهده کنید.

کیف پول سخت افزاری کول ولت CoolWallet

جمع بندی

کیف پول های سخت افزاری،  ابزاری ایمن و مطمئن برای معاملات ارزهای دیجیتال هستند. امروزه کیف پول های زیادی را در برندهای مختلف می توان یافت که کول ولت یکی از نمونه های معتبر در صنعت رمزنگاری است.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد