کسب درآمد ارزی از Tumblr

کسب درآمد ارزی از Tumblr

توسط : تیم محتوا
1,230

امروزه طیف گسترده ای از شبکه های اجتماعی وجود دارد که در آن می توانید علاقه مندی های خود را پیدا کنید، تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و حتی ایده های خود را تبلیغ نمایید. برخی از پلتفرم ها بر ارسال پیام از طریق متن متمرکز هستند، برخی دیگر محتوای بصری را جمع آوری می کنند. بنابراین، یافتن مورد مناسب و دسترسی به افرادی با همان علایق آسان است. یکی از این شبکه ها Tumblr است که به افراد اجازه می دهد پست های کوتاه، تصاویر و انواع دیگر محتوا را به اشتراک بگذارند و وب سایت ها و وبلاگ های شخصی خود را تبلیغ کنند. بنابراین، سوال این است که برای کسب درآمد از Tumblr چگونه باید عمل کرد؟

کسب درآمد ارزی از Tumblr

Tumblr چیست؟

Tumblr یک پلت فرم اجتماعی خلاقانه است که در آن افراد هر نوع محتوایی از جمله تصاویر، موسیقی و ویدیوها را به اشتراک می گذارند. پست ها کوتاه هستند و به همین دلیل شبیه توییتر به نظر می آید. بنابراین، این ترکیبی از ابزار وبلاگ نویسی و جامعه اجتماعی برای کسانی که اختصار را هنگام نوشتن ترجیح می دهند، توسعه یافته است.
پس از ثبت نام، وبلاگ Tumblelog را برای ارسال محتوا در آن دریافت خواهید کرد. درست مانند هر وبلاگ دیگری، می توانید صفحاتی را نیز به وبلاگ Tumblelog خود اضافه کنید. لایک کردن پست های دیگر کاربران و همچنین ارسال مجدد با یک کلیک امکان پذیر است. 

وقتی به‌روزرسانی‌ها را انجام می دهید، به دنبال‌کنندگان وبلاگ شما اطلاع داده می‌شود. علاوه بر این، کاربران می توانند برای یکدیگر پیام خصوصی ارسال کنند. با این حال، آیا می توانید برای کسب درآمد از Tumblr اقدام کنید Tumblr محبوب ترین برنامه در بین هزاران جوان 18 تا 29 ساله است. این یک مخاطب گسترده است که پتانسیل بالایی از نظر درآمدزایی دارد.

پیشنهاد مطالعه:13 نرم افزار رایگان تولید موسیقی برای ویندوز

چرا از Tumblr استفاده کنید؟

پیمایش رابط پلت فرم آسان است، بنابراین ایجاد پست و برقراری ارتباط با سایر کاربران ساده خواهد بود. به همین دلیل، انجمن بسیار فعال است و می توانید از آن برای کسب درآمد در این برنامه استفاده کنید. این پلت فرم برای ایجاد یک وبلاگ شرکتی برای محبوبیت بیشتر یک برند، گسترش مخاطبان و افزایش فروش مفید است.

با این حال، حتی اگر قصد انتشار مقالات طولانی مدت را ندارید، به اشتراک گذاری پست های کوچک نیز اجازه می دهد. بسیاری از خرده فروشان از Tumblr به عنوان بخشی از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند. بیایید ببینیم چه ویژگی هایی امروزه Tumblr را بسیار محبوب کرده است و امکان برای کسب درآمد از Tumblr را به وجود آورده است.

این شامل بسیاری از رسانه های غنی است. به شما این امکان را می دهد که وبلاگ خود را بسازید، همچنین بخرید، تم های خود را از بالا به پایین به دست آورید. همچنین اجازه به اشتراک گذاری پست ها از توییتر و فیس بوک را می دهد که شامل تبلیغات از هر نوع برای کسب درآمد بیشتر است.

کسب درآمد ارزی از Tumblr

پیاده سازی ساده برنامه

اگر خودتان آن ها را پیاده سازی کنید، تبلیغات در صفحه شما هستند. ضمن آنکه برای همه کاربران دوستانه است. تبلیغات مزاحم نیستند و برای وبلاگ نویسی نیازی به نام ندارند. شما می توانید هر تعداد وبلاگ که می خواهید داشته باشید. از سویی دیگر، یک دامنه را به صورت رایگان با یک دامنه موجود به وبلاگ شما ارائه می کند.

این پلتفرم به دلیل سادگی آن نیز قابل توجه است و مردم کسب درآمد با Tumblr را آسان می دانند. برای راه اندازی یک وبلاگ جذاب بصری یا نگهداری انواع مختلف محتوا، به مهارت خاصی نیاز نیست. علاوه بر این، طبق آمار Quantcast، این یک پلتفرم رایگان و به سرعت در حال رشد است که می تواند 250 میلیون بازدید از صفحه را با 33 میلیون پست جدید داشته باشد.

کسب درآمد از Tumblr : بهترین نکات و روش ها

در این مقاله، برخی از راه‌های ایجاد یک انجمن را روشن می‌کنیم و خواهیم گفت  کسب درآمد از Tumblr چگونه است؟ اول از همه، مهم است که فعال بمانید و تخصص خود را در این زمینه نشان دهید تا مردم بتوانند به شما اعتماد کنند. بهترین راه این است که چندین نشریه در هفته برای علاقه مند نگه داشتن دنبال کنندگان منتشر کنید.

شما باید برند خود را ایجاد کنید تا از رقبا متمایز شوید. برای این منظور می توانید برخی از وبلاگ نویسان، کارآفرینان یا حتی شرکت ها را دنبال کنید تا از تجربیات آنها بیاموزید. در Tumblr، افراد متن های کوتاه با تصاویر در پس زمینه روشن ارسال می کنند. 

فراموش نکنید که کلمات کلیدی، برچسب ها و هشتگ ها را درج کنید تا به دیگران اجازه دهید Tumblelog شما را پیدا کنند و به Tumblr اجازه دهید آن را توصیه کند. اکنون، بیایید ببینیم چگونه می توان از Tumblr درآمد کسب کرد.

کسب درآمد ارزی از Tumblr

ارائه تبلیغات در Tumblr

می توانید کسب درآمد از Tumblr تبلیغات را در نظر بگیرید. برای تبلیغ، محصولات برندهای دیگر را در وبلاگ تبلیغات قرار دهید. شبکه های برجسته ای مانند Google AdSense یا Yahoo Bing Contextual Ads وجود دارند. 

برای تمرین روش مؤثر درآمدزایی، می‌توان برای Infolinks یا جایگزین‌های دیگر درخواست داد. سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید، برای دریافت یک حساب در آنجا ثبت نام کنید و با سرعت تمام جلو بروید. به خاطر داشته باشید که هر شبکه نیازمندی ها و تفاوت های ظریف فرآیند خود را دارد. 

نکته اصلی که باید در نظر بگیرید نرخ هایی است که به ازای هر کلیک یا نمایش دریافت می کنید. به طور کلی، هر بار که کاربر وارد صفحه شما می شود و روی تبلیغاتی که در صفحه شما قرار دارد کلیک می کند، درآمد کسب خواهید کرد.

فقط بازدیدکنندگان بسیار با انگیزه روی تبلیغات شما کلیک می کنند. به همین دلیل است که افزایش تعامل و هدایت ترافیک برای کسب درآمد از Tumblr ضروری است. برای این منظور باید در وبلاگ های افراد دیگر در Tumblr نظر دهید تا توجه را به صفحه خود جلب کنید. همچنین می توانید از افزونه های Tumblr برای افزایش ترافیک استفاده کنید.

پیوندهای وابسته

آیا Tumblr از طریق برنامه های وابسته درآمد کسب می کند؟ اگر پیوندهای وابسته را در وبلاگ Tumblr خود قرار دهید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید. درخشان ترین مثال برای کسب درآمد، پلتفرم مشارکت Travelpayouts است. 

فقط ترافیک را از حساب Tumblr خود به  Booking.com، GetYourGuide، Rentalcars یا سایر خدمات مسافرتی ارسال کنید تا کمیسیون بگیرید. حتی برای کسب درآمد از Tumblr اگر به تازگی وبلاگ سفر خود را ایجاد کرده اید، می توانید به Travelpayouts بپیوندید و بلافاصله از محتوای خود درآمدزایی کنید.

شما می توانید تا 20٪ در هر رزرو برای خدمات مسافرتی درآمد کسب کنید. تنها در سال 2021، Travelpayouts بیش از 5 میلیون دلار به شرکای خود پرداخت کرد. برای کسب درآمد در پروازها، هتل ها، اجاره ماشین و سایر خدمات مسافرتی، امروز به صورت رایگان به پلتفرم مشارکت Travelpayouts بپیوندید.

کسب درآمد ارزی از Tumblr

استفاده از پیوندهای مناسب

بسیاری از پیشنهادات وابسته دیگر در بازار برای دریافت پول در Tumblr در زمینه‌های دکوراسیون منزل، املاک، مسافرت، میزبانی وب و غیره وجود دارد. برای اینکه حساب خود را ذخیره کنید و اجازه دهید بدون دردسر رشد کند، البته نباید پیوندهای زیادی ارسال کنید. اگر از پیوندهای وابسته سو استفاده کنید، ممکن است حساب شما مسدود شود.

همچنین امکان انتشار پست های حمایت شده برای کسب درآمد از Tumblr وجود دارد. در هر صورت، باید به خاطر داشته باشید که مهم ترین چیز این است که به جای تبلیغ خدمات حامیان خود، محتوای با کیفیت و جذاب ارائه دهید.

پیوندهای وابسته به Tumblr را می توان به شرح تصاویر اضافه کرد، بنابراین وقتی کاربران آنها را مجددا ارسال می کنند، پیوندها قابل مشاهده خواهند بود. این یک راه خوب برای هدایت ترافیک به وب سایت اصلی شما است، جایی که باید تا حد امکان لینک های وابسته را قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه:خریدی راحت با کیف پول مایکروسافت Edge

تبلیغ کارهای خود

اگر کارهای خود را به بازاریابی وابسته به Tumblr ترجیح می دهید، پیوندهایی به فروشگاه، وبلاگ، کانال یوتیوب و سایر شبکه های خود قرار دهید. شما همچنین می توانید از فروشگاهی که مبتنی بر پلتفرم هایی مانند Bonanza یا Zibbet است، حمایت کنید (انتخاب بر اساس دسته بندی محصول شما تعیین می شود). 

همچنین می توانید برای کسب درآمد از Tumblr پیوندهایی به رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید. این یک راه خوب برای فروش هر نوع محصول، از جمله کتاب های الکترونیکی و دوره ها است. برای ایجاد علاقه بازدیدکنندگان به پیشنهادات خود، اینفوگرافیک ایجاد و منتشر کنید.

آنها در Tumblr بی عیب و نقص عمل می کنند. تصاویری را با نمونه کارهای طراحی خود و همچنین نقل قول هایی از وبلاگ/کتاب خود ارسال کنید. به عنوان مثال، AnnaStreetStudio کیف های دستی سفارشی، طیف گسترده ای از لوازم جانبی، کیف های آرایش و جواهرات را برای هر مناسبتی تبلیغ می کند. بسیاری از عکاسان حرفه ای حساب های خود را در Tumblr دارند تا کارهای خود را به نمایش بگذارند. علاوه بر این، شما فرصتی دارید تا فروشگاه خود را برای کسب درآمد از Tumblr ایجاد کنید. برای این منظور باید اقدامات خاصی را انجام دهیدک

ایجاد فروشگاه در Tumblr

•    یک حساب کاربری رایگان در Tumblr ثبت کنید.

•    یک موضوع مناسب برگزینید.

•    عنوان را برای هر محصول روی داشبورد سفارشی سازید.

•    توضیحات محصول را با مزایای آن بیافزایید.

در نتیجه، بازدیدکنندگان عنوان، پست مربوط به ویژگی های کلیدی محصول و یک دکمه را مشاهده خواهند کرد.

کسب درآمد ارزی از Tumblr

اشتراک گذاری محتوای وبلاگ خود 

اگر می خواهید برای کسب درآمد از Tumblr وبلاگ خود را ارائه کنید، از هر برنامه وابسته به Tumblr بهره ببرید یا عکس ها و فیلم ها را به عنوان راهنمای سایت ها و مناظر مختلف یا آموزش پست کنید. می‌توانید نقل قول‌هایی را برای تبلیغ برخی مکان‌های دیدنی، راه‌های سفر یا نکاتی برای ارائه راه‌حل‌های برد-برد برای مسافران منتشر کنید. قالب ها و محتوای پست ها به جایگاه شما در سفر بستگی دارد.

به عنوان مثال، وبلاگ مسافر سیری ناپذیر نکاتی را در مورد چگونگی بهبود مهارت های عکاسی و لیستی مفید از بایدها و نبایدها برای هر کشوری به اشتراک می گذارد.

نقد کتاب

اگر کسب درآمد از Tumblr از طریق بازاریابی وابسته یا تبلیغ کالاهای خود غیرممکن است، می توانید در مورد محصولات دیگر بنویسید. اگر خواننده مشتاق هستید،  می توانید در نوشتن نقد تلاش کنید. امکان بررسی هر گونه ژانر ادبیات، از جمله مستند، کتاب های راهنمای کسب و کار، کتاب های درسی و موارد دیگر وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:بررسی سازنده سایت Web.com

فروش فضای تبلیغاتی

اگر نمی‌خواهید پست‌ها را به‌طور دائم پخش کنید، می‌توانید فضای صفحه خود را به ناشران دیگر بفروشید تا درآمد کسب کنید. برای این منظور، وبلاگ Tumblr شما باید ابتدا برای تایید ارسال شود و سپس باید آن را محبوب کنید.

این بدان معناست که شما باید الزامات اساسی مانند حجم عظیم ترافیک، محتوای دیجیتال منحصر به فرد و مرتبط و همچنین طراحی درجه یک را رعایت کنید. روند فروش مشابه سایر پلتفرم ها است. تنها تفاوت این است که باید تبلیغ را در قالب Tumblr خود کدگذاری کنید. این یک راه ایمن برای کسب درآمد از Tumblr است.

به خاطر داشته باشید که در مورد فروش مستقیم فضای تبلیغاتی، باید زمان و تلاش خود را صرف یافتن تبلیغ کنندگان و تماس شخصی با آنها برای مذاکره کنید. همچنین مهم است که ارزش بی طرفانه مخاطبان هدف خود را درک کنید و سود بالقوه را ارزیابی کنید.

ایجاد و فروش تم های Tumblr

این روش کسب درآمد به بالاترین سطح خلاقیت نیاز دارد زیرا تعداد زیادی از کاربران به تنهایی قادر به یافتن مضامین رایگان مناسب هستند. به همین دلیل وظیفه شما این است که چیزی منحصر به فرد ارائه دهید تا دیگران برای آن پول بپردازند. اگر تخیل بارور و حس خوبی از مد دارید، فقط باید مهارت های فنی خود را در ایجاد تم های Tumblr بهبود بخشید.

بنابراین، برای فروش موفقیت آمیز آنها و کسب درآمد از Tumblr ، باید به رنگ ها، منوهای پیمایش، تصاویر و تایپوگرافی، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی و منطقه بندی فضا فکر کنید.

استفاده از Tumblr را به دیگران آموزش دهید

با گذشت زمان، درباره Tumblr بیشتر خواهید آموخت. سپس می‌توانید از دانش و مهارت‌های خود برای اضافه کردن یک روش دیگر برای کسب درآمد استفاده کنید و شروع به آموزش افراد تازه کار کنید. می توانید این کار را از طریق محتوای متنی و عکس یا آموزش های ویدیویی انجام دهید. فراموش نکنید که پیوندهای مفید را درج کنید و هر جزئیات را به طور واضح توضیح دهید.

کسب درآمد ارزی از Tumblr

نحوه استفاده از Tumblr برای ایجاد درآمد آنلاین

کسب درآمد از Tumblr مانند هر پلتفرم دیگری نیازمند تلاش، زمان و خلاقیت است. می‌توانید از Tumblr AdSense، پیوندهای وابسته یا هر روش دیگری برای کسب درآمد که در بالا ذکر شد برای درآمدزایی استفاده کنید. مزیت کلیدی Tumblr انعطاف پذیری آن است که امکان اجرای سریع تمام ایده های وبلاگ را فراهم می کند. سادگی فوق العاده آن به شما امکان می دهد در مدت کوتاهی به یک گورو تبدیل شوید. اگر نگران تبدیل درآمد خود به ریال هستید، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد از Tumblr
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد