بهترین ارزهای هوش مصنوعی

بهترین ارزهای هوش مصنوعی

توسط : تیم محتوا
1,144

به دنبال پیشرفت های ChatGPT، شور و شوق فزاینده ای در بین سرمایه گذاران در مورد هوش مصنوعی (AI) ایجاد شده است. هوش مصنوعی به طور مداوم در حال تکامل است و ادغام آن با بلاک چین راه را برای پروژه های نوآورانه در فضای ارزهای دیجیتال هموار کرده است. در اینجا به بررسی بهترین ارزهای هوش مصنوعی می پردازیم.

تجزیه و تحلیل جامع

در این تجزیه و تحلیل جامع، تیم متخصص عمیقاً به پنج سرمایه‌گذاری امیدوارکننده‌ ترین ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی می‌پردازد. ویژگی‌های متمایز، مزایا، کل بازار آدرس‌پذیر (TAM) و کاربردهای بالقوه آنها مورد بررسی قرار گرفته است. چه سرمایه‌گذار باشید که به دنبال افزایش دارایی‌های خود هستید یا یک علاقه‌مند به فناوری، این مطالعه دیدگاه ‌های ارزشمندی را در مورد جدیدترین همگرایی فناوری‌های هوش مصنوعی و بلاک چین ارائه می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه:میزبانی سایت های غیرمتمرکز

بهترین رمزهای هوش مصنوعی

تیم بسیار ماهری متشکل از محققان و تحلیلگران رمزارز بیش از 30 پروژه ارزهای دیجیتال را که توسط هوش مصنوعی طراحی شده اند را به دقت بررسی کرده اند. هدف این تحلیل عمیق هدایت سرمایه گذاران به سمت پیشگامانه ترین و قابل اعتمادترین گزینه ها در این دسته دارایی است. 

روش ارزیابی بهترین ارزهای هوش مصنوعی ، فاکتورهای زیادی مانند یکپارچه سازی بدون درز بلاک چین، قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی، پتانسیل مقیاس پذیری، امکان سنجی پروژه و علاقه سرمایه گذار قوی را در نظر می گیرد.

5 سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی

رندر (RNDR)

رندر (RNDR) یک نیروی پیشگام در همگرایی هوش مصنوعی، بلاک چین و رندر گرافیکی است. این شبکه که در بالای بلاک چین اتریوم ساخته شده است، به عنوان یک شبکه رندر GPU غیرمتمرکز عمل می کند و به کاربران جهانی دسترسی به منابع GPU را ارائه می دهد. 

با انجام این کار، هدف آن این است که پاسخ بلاک چین به غول های صنعتی مانند NVIDIA باشد. پلتفرم Render با ارائه رویکردی نوآورانه برای رندر گرافیکی که هنجارهای محاسباتی مرسوم را مختل می کند، متمایز است.

کلید موفقیت Render به عنوان یکی از بهترین ارزهای هوش مصنوعی، تکیه آن بر هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین است. این فناوری ‌ها باعث بهینه شدن تخصیص منابع خواهند شد و کارآمدی فرآیند رندرینگ را همراه دارند. برخلاف مدل‌های سنتی، رندر مزایای منحصربه‌فرد غیرمتمرکز، سازگاری و مقیاس‌پذیری را ارائه می‌کند؛ کیفیت‌هایی که ذاتاً با بلاک چین و هوش مصنوعی مرتبط هستند. در نتیجه، Render (RNDR)  به‌عنوان برترین ابتکار رمزنگاری مبتنی بر هوش مصنوعی، به‌طور مستحکمی پیشتاز است.

بهترین ارزهای هوش مصنوعی

Numeraire (NMR)

Numeraire (NMR) یک دارایی رمزنگاری منحصر به فرد و یکی از بهترین ارزهای هوش مصنوعی است که به منظور تشویق دانشمندان داده برای کمک به مدل های هوش مصنوعی برای تصمیم گیری های سرمایه گذاری طراحی شده است. 

این شرکت به عنوان بخشی از  Numerai، یک صندوق تامینی که از هوش مصنوعی برای اطلاع رسانی استراتژی های بازار خود استفاده می کند، عمل خواهد کرد. Numerai به دانشمندان داده گنجینه ای از داده های مالی ارائه می دهد و از آنها دعوت می کند تا مدل های هوش مصنوعی برای پیش بینی بازار ایجاد کنند. 

در ادامه، ترکیب این مدل ها با یکدیگر صورت می گیرد و در راستای هدایت سرمایه گذاری ها، توسط صندوق Numerai  به کار گرفته می ‌شوند. البته باید این نکته را اشاره کنیم که وجه تمایز Numeraire ، ساختاری است که مبتنی بر توکن استوار شده است.

در واقع، توکن این ارز که NMR  نام دارد، در راستای ترغیب مشارکت فعالانه متخصصین داده در جهت توسعه مدل و به عنوان سیستم پاداش در نظر گرفته می شود. هنگامی که دانشمندان داده از NMR استفاده می کنند، نه تنها پاداش های مالی به دست می آورند بلکه به پلت فرم کمک می کنند تا تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه تری بگیرد. بنابراین، Numeraire  به عنوان یکی از بهترین ارزهای هوش مصنوعی عمل می‌کند که متقابلاً هم به نفع دانشمندان داده و هم برای پلتفرم Numerai است.

بهترین ارزهای هوش مصنوعی

Fetch.ai (FET)

Fetch.ai (FET)  ارز دیجیتالی است که مطابق با چارچوبی غیر متمرکز استوار شده است تا بتواند عوامل توسعه یافته مستقل را تقویت کند. آنها این امکان را دارند تا با یکدیگر یا به صورت مستقل از محیط اطرافشان، وظایف مختلفی را به اجرا درآورند. 

چشم انداز نهایی Fetch.ai ایجاد یک اکوسیستم مجهز به هوش مصنوعی است که فرآیندهایی مانند اشتراک گذاری داده ها، انتقال ارزش و تخصیص کارآمد منابع را ساده می کند. این برنامه موفق شده به صورت خاص، قراردادهای هوشمند را با هوش مصنوعی ترکیب کند تا بدون نیاز به واسطه، بتوانند به صورت مستقل همکاری داشته باشند.

توکن این پلتفرم نیز که FET  نامیده می شود، در راستای کسب خدمات، به عنوان ارز استفاده می شود که در سیستم Fetch.ai  عمل خواهد کرد. این روش که به صورت غیرمتمرکز فعالیت دارد، می تواند ناکارآمدی را از بین برده و در گسترش همکاری ها و تراکنش های مبتنی بر هوش مصنوعی نقش داشته باشد. بنابراین، به عنوان یکی ازبهترین ارزهای هوش مصنوعی شناخته می شود.

بهترین ارزهای هوش مصنوعی

SingularityNET (AGIX)

SingularityNET (AGIX)  به صورت بازار غیرمتمرکز فعالیت دارد که بر خدمات هوش مصنوعی متمرکز است. این پلتفرم، می تواند این امکان را به توسعه دهندگان بدهد تا به راحتی برنامه های هوش مصنوعی را تولید کنند. از سویی دیگر، مکانی را برای مشاغل و افراد فراهم می کند تا آنها خدمات تخصصی را دریافت کنند.

 این پلتفرم از بلاک چین و قراردادهای هوشمند برای اطمینان از محیطی امن و شفاف برای تراکنش های خدمات هوش مصنوعی استفاده می کند. AGIX توکن بومی پلتفرم، این تراکنش ها را ساده می کند و مشارکت مداوم شبکه را تشویق می کند.

AGIX به عنوان یکی از بهترین ارزهای هوش مصنوعی نه تنها برای خرید خدمات هوش مصنوعی در بازار استفاده می شود، بلکه به عنوان پاداشی برای کسانی که در بهبود پلتفرم و عملکردهای اصلی هوش مصنوعی آن سهیم هستند عمل می کند.

بهترین ارزهای هوش مصنوعی

 پروتکل اقیانوس (OCEAN)

Ocean Protocol (OCEAN)  نیز به عنوان پلتفرم غیرمتمرکز شناخته می شود قادر است محیطی شفاف در جهت تبادل داده ها فراهم کند. بنابراین، سازمان ها، افراد و مشاغل می توانند به شکلی ایمن و سودآور، دادهایشان را اشتراک گذاری کنند. در واقع این پلتفرم، با هدف ادغام هوش مصنوعی (AI) ایجاد شد تا سرویس ‌های داده مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه دهد.

در این بازار، شرکت‌کنندگان می‌توانند در خرید و فروش داده‌ها و خدمات هوش مصنوعی شرکت کنند، با اطمینان از اقدامات امنیتی و شفافیت قوی پلتفرمOCEAN، توکن بومی پلتفرم، به عنوان مکانیزم مرکزی تشویق و پرداخت عمل می کند. OCEAN  به عنوان یکی از بهترین ارزهای هوش مصنوعی به مشارکت فعال در شبکه پاداش می دهد و همچنین برای تراکنش های مربوط به تهیه داده ها و خدمات هوش مصنوعی استفاده می شود.

بهترین ارزهای هوش مصنوعی

چگونه هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال همپوشانی دارند؟

هوش مصنوعی (AI) و ارز دیجیتال دو فناوری پیشگامانه هستند که اغلب به روش های متقاعدکننده ای با هم تلاقی می کنند. یکی از اولین هم افزایی بین این دو، افزایش امنیت و عملکرد شبکه های کریپتو است. الگوریتم‌های هوش مصنوعی نقش مهمی در شناسایی و کاهش فعالیت‌های متقلبانه در تراکنش‌های بلاک چین ایفا می‌کنند.

یکی دیگر از راه هایی که در آن هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال همگرا می شوند، اشتراک منابع است. دارایی های رمزنگاری می توانند به عنوان رسانه ای برای تبادل داده ها، قدرت محاسباتی و مشوق های مالی حیاتی برای توسعه هوش مصنوعی عمل کنند. این امر مدل‌های بودجه نوآورانه را برای پروژه‌های هوش مصنوعی باز می‌کند و این فناوری را در مقیاس جهانی در دسترس‌تر می‌کند.

در نهایت، ادغام فناوری‌های هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال راه را برای سیستم‌های مستقل غیرمتمرکز هموار می‌کند. این‌ها سیستم‌های خودگردان هستند، بدون واسطه، راه‌حل‌های امن‌تر، کارآمدتر و شفاف‌تر را برای بسیاری از برنامه‌ها ارائه می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه:اخذ تاییدیه ICF و پرداخت هزینه آن

جمع بندی

این بررسی عمیق به سرمایه گذاران و علاقه مندان به فناوری تجزیه و تحلیل غنی از چشم انداز نوظهور که در آن هوش مصنوعی با ارز دیجیتال تقاطع می یابد، ارائه می دهد. با بررسی دقیق پروژه‌های کلیدی مانند Render، Numeraire، Fetch.ai، SingularityNET، و Ocean Protocol، متوجه شده‌ ایم که چگونه عملکردهای هوش مصنوعی عمیقاً در فناوری‌های بلاک چین جاسازی شده‌اند.

این ابتکارات پیشگام نه تنها دنیای کریپتو را با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و قابلیت‌های عملکردی بهبود می‌بخشد، بلکه راه‌های سرمایه‌گذاری منحصربه‌فردی را نیز ارائه می‌کند. چه سرمایه‌گذاری مشتاق به تنوع بخشیدن به سبد خود با ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی یا یک خبره فناوری که مشتاق درک این تلاقی جدید است، هدف این است که به عنوان منبع جامع به شما خدمت کند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد