10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

توسط : تیم محتوا
1,146

برخی از سایت های معتبر، بهترین مکان برای فروش وسایل الکترونیکی دست دوم به صورت نقدی هستند. مکان ‌های زیادی برای فروش رایانه، گوشی هوشمند، کنسول بازی، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند یا سایر لوازم الکترونیکی قدیمی در ازای پول نقد وجود دارد. برخی از آنها خریداران مستقیم هستند، در حالی که برخی دیگر بازارهای همتا به همتا را شامل می شوند. با گزینه های بسیار زیاد، خبر نه چندان خوب این است که تشخیص اینکه کدام یک ارزش وقت گذاشتن را دارند دشوار است. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی، سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم را مرور کنید.

Amazon

آمازون به یک فروشگاه ایمن و کامل تبدیل شده است، بنابراین جای تعجب نیست که پلتفرمی عظیم برای فروش اقلام دست دوم نیز باشد. خوشبختانه، شما می توانید دستگاه ها را در هر شرایطی در آمازون بفروشید. بنابراین لازم نیست لوازم الکترونیکی شما در شرایط عالی باشند.

ابتدا یک حساب فروشنده آمازون راه اندازی کنید که اطلاعات شما را ارائه می دهد. سپس، می توانید لوازم خود را در سایت فهرست کنید. اگر دستگاه شما در شرایط عالی نیست، در توضیحات خود صادق باشید تا کسی را گمراه نکنید که می تواند منجر به بازگشت یا بازبینی بد شود.

آمازون به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم یک کاهش ثابت 0.99 دلاری از قیمت فروش نهایی به اضافه هر گونه هزینه اضافی اعمال می کند. به عنوان مثال، اگر آمازون را انتخاب کنید، آنها از حمل و نقل، بازگشت و خدمات مشتری مراقبت می کنند.

اگر کار زیاد به نظر می رسد، برنامه تجاری آمازون راهی بدون دردسر برای انبار دستگاه مورد استفاده شما است. اما در ازای آن فقط یک کارت هدیه آمازون دریافت می کنید، اگرچه وقتی به اندازه کافی از آمازون خرید کنید، پول نقد دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

 BuyBackWorld

BuyBackWorld  گسترده ترین انواع لوازم الکترونیکی مستعمل را از بیشترین تعداد برندها می پذیرد. این شرکت علاوه بر وسایل الکترونیکی غیرعادی مانند هدفون، تجهیزات موسیقی، ماشین‌حساب و هواپیماهای بدون سرنشین، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها، کنسول‌های بازی و ساعت‌های هوشمند را خریداری می‌کند.

به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم تقریباً هر وسیله الکترونیکی استفاده شده‌ای که می‌توانید تصور کنید. حتی می توانید برای محصولاتی که در وب سایت آنها فهرست نشده اند، قیمت سفارشی دریافت کنید.

با پاسخ دادن به چند سوال در وب سایت آنها، قیمت دستگاه خود را دریافت کنید. سپس نحوه پرداخت خود را از طریق PayPal، واریز مستقیم یا کارت نقدی پیش پرداخت برگزینید. برچسب حمل و نقل پیش پرداخت را مشخص کرده و دستگاه خود را پست کنید.

یا می توانید یک کیت حمل و نقل رایگان شامل برچسب پیش پرداخت و هر آنچه برای بسته بندی و ارسال دستگاه خود نیاز دارید درخواست کنید. هنگامی که محموله شما را دریافت کرد، این سایت، دستگاه شما را بازرسی می کند تا مطمئن شود که با توضیحات شما مطابقت دارد. شما ظرف 48 ساعت پول دریافت می کنید. 

 Craigslist

برای چندین دهه، Craigslist  یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم است. این سایت محبوب برای فروش مجدد تقریباً هر چیزی بوده است و لوازم الکترونیکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به عنوان مجموعه ای ساده از آگهی های آنلاین، هیچ هزینه ای در کار نیست. اما شما باید کمی بیشتر از یک خریدار مستقیم کار کنید.

یک لیست کامل با عکس و توضیحات دقیق در سایت ایجاد کنید. سپس برای تبادل پول و دستگاه خود شخصاً با فروشنده ملاقات کنید. فقط مراقب کلاهبرداری های Craigslist باشید.

10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

 Decluttr

DeCluttr  وب سایت بسیار محبوب دیگری است که فناوری های مختلفی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، کتابخوان های الکترونیکی، ساعت های هوشمند، کنسول های بازی، پخش کننده های MP3 و پخش کننده های رسانه ای را خریداری می کند. 

اگر روی فروش لوازم اضافه الکترونیکی خود کار می کنید، حتی به یک سری چیزهای دیگر از جمله سی دی، دی وی دی، بازی های ویدیویی، کتاب و حتی لگو نیاز دارید. از وب سایت شروع کنید یا برنامه Decluttr را برای اندروید یا iOS دانلود کنید. 

بررسی شرایط 

سپس در این برنامه به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم محصولی را که می خواهید بفروشید و شرایط آن را برای دریافت قیمت مطالعه کنید. اگر پیشنهاد را قبول کردید، آن را بررسی کنید، برنامه یا وب‌سایت یک برچسب حمل و نقل پیش‌پرداخت ایجاد می‌کند. هنگامی که Decluttr کالای شما را دریافت و پردازش می‌کند، تا زمانی که بازرسی را پشت سر بگذارد، Decluttr پرداخت شما را در روز کاری بعد از طریق PayPal یا واریز مستقیم، هر گزینه‌ای که در فرآیند پرداخت انتخاب کرده‌اید، پردازش می‌کند.

اگر Decluttr پس از بازرسی قیمت را تنظیم کند، یک پیشنهاد تجدید نظر شده را از طریق ایمیل با تفکیک دلایل ارزیابی جدید ارسال می کند. شما 14 روز فرصت دارید تا پیشنهاد جدید را بپذیرید یا رد کنید که می توانید این کار را در داشبورد حساب خود در وب سایت Decluttr یا در برنامه انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه:اپلیکیشن Books by AI

 eBay

صحبت در مورد فروش هر چیزی، از جمله لوازم الکترونیکی، بدون ذکر eBay دشوار است. این یکی از بزرگترین پلتفرم ‌های فروش همتا به همتا در جهان است که در 180 کشور جهان فعالیت می‌کند و دارای حدود 1.5 میلیارد فهرست فعال و 185 میلیون خریدار فعال در هر روز است.

دسترسی گسترده آن، به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم ایبی را به مکانی ایده آل برای فروش لوازم الکترونیکی دست دوم شما در هر شرایطی تبدیل می کند. مانند هر بازار همتا به همتا، eBay یک پلت فرم DIY است. شما باید لیست محصولات خود را ایجاد کرده و پست کنید که به معنای گرفتن عکس های اصلی و ارائه توضیحات دقیق از وسایل الکترونیکی قدیمی خود است.

گزینه های فروش

این بازار دو گزینه فروش، حراج و خرید آن را در حال حاضر ارائه می دهد. Buy It Now به خریداران امکان می‌دهد فورا ابزار شما را با قیمت تعیین‌شده مطالبه کنند، در حالی که ویژگی حراج به چندین خریدار اجازه می‌دهد پیشنهاد بدهند و دستگاه شما به شخصی که مایل به پرداخت بیشتر است می‌رود.

با هر فرمت، شما می توانید حداقل قیمت را تعیین کنید. اگر خریداران مبلغی کمتر از حداقل قیمت شما را برای محصولی که روی «اکنون بخرید» تنظیم شده است، پیشنهاد دهند، سیستم به‌طور خودکار پیشنهاد را رد می‌کند. در غیر این صورت، می توانید پیشنهاد را بپذیرید یا پیشنهاد متقابل ارسال کنید.

10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

برنامه های حراج در ایبی

به طور مشابه، ویژگی حراج ایبی به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم به شما امکان می دهد یک پیشنهاد اولیه را تعیین کنید، بنابراین حداقل قیمت داخلی وجود دارد. شما همچنین می توانید یک حراج با قیمت خرید آن را در حال حاضر راه اندازی کنید. بنابراین اگر یک خریدار مایل به پرداخت قیمت شما باشد، می تواند بلافاصله دستگاه شما را خریداری کند. در غیر این صورت باید در مزایده شرکت کنند.

هیچ هزینه ای برای فهرست کردن 250 مورد در ماه وجود ندارد. اما هنگامی که دستگاه شما فروخته می شود، eBay بین 10 تا 15 درصد از سود شما را کاهش می دهد. بنابراین آن را در قیمت گذاری خود لحاظ کنید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا هزینه حمل و نقل را خودتان پوشش دهید یا از خریدار بخواهید هزینه آن را بپردازد.

اگر مورد دوم باشد، eBay هزینه حمل و نقل را بر اساس توضیحات دستگاه شما هنگام ایجاد لیست خود توصیه می کند. پس از فروش دستگاه شما می توانید برچسب های حمل و نقل با تخفیف را از طریق eBay خریداری کنید.

Facebook Marketplace 

فیس بوک به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم مطرح است و دیگر فقط برای شبکه های اجتماعی نیست. این تبدیل به یک پلت فرم فروش رقابتی برای طیف گسترده ای از محصولات، از جمله لوازم الکترونیکی دست دوم شده است.

فهرست کردن یک دستگاه برای فروش در Facebook Marketplace ساده است، به خصوص اگر قبلاً یک حساب فیس بوک داشته باشید. پس از ورود به سیستم، به Marketplace بروید. سپس فقط تصاویر را آپلود کنید، یک توضیح کوتاه اضافه کنید و قیمت خود را تعیین کنید. 

هیچ هزینه ای برای لیست کردن یا فروش دستگاه های شما وجود ندارد، اما از خریداران انتظار دارید که بر این اساس مذاکره و قیمت گذاری کنند. یک امتیاز فیس بوک: می توانید از صفحه نمایه خریدار بالقوه خود دیدن کنید تا بازخوردهای قبلی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که خریدار جدی هستند. پس از انجام فروش، برای انجام مبادله باید شخصاً با خریدار ملاقات کنید.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی گرافیکی

 GadgetGone

GadgetGone  پس از پاسخ دادن به چند سؤال در مورد دستگاه الکترونیکی خود و وضعیت آن، یک نقل قول فوری ارائه می دهد. این شرکت به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم لوازم الکترونیکی مختلفی از جمله تلفن، تبلت، پوشیدنی، لپ‌تاپ، هدفون، آی‌پاد و کنسول‌های بازی را خریداری می‌کند.

فقط محصولی را که می خواهید بفروشید و شرایط آن را انتخاب کنید و وب سایت قیمتی را برای شما اعلام می کند. اگر پیشنهاد را دوست دارید، دستگاه خود را با استفاده از برچسب حمل و نقل پیش پرداخت پست کنید. هنگامی که GadgetGone محموله شما را دریافت کرد، دستگاه شما را بررسی می کند تا مطمئن شود که با توضیحات شما مطابقت دارد.

GadgetGone به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم، برخی از سریع‌ترین پرداخت‌ها را برای یک برنامه پستی ارائه می‌کند، که اغلب تنها دو روز پس از دریافت کالاهای شما، پول نقدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پرداخت ها را از طریق انتقال بانکی، سپرده پی پال، کارت ویزا مجازی یا کارت هدیه آمازون یا هدف انجام می دهد.

10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

Gazelle  

از طرف دیگر،Gazelle  به شما این امکان را می دهد که از دردسر فروش مجدد لوازم الکترونیکی خود صرف نظر کنید و تقریباً بلافاصله پول نقد به شما می دهد. از طرفی، فقط تعداد محدودی از دستگاه ها و مارک ها، از جمله گوشی های سامسونگ، گوگل، و اپل و همچنین آی پد و مک بوک را می پذیرد.

با انتخاب دستگاه خود در وب سایت شروع کنید. به چند سوال در مورد وضعیت آن پاسخ دهید و یک نقل قول فوری دریافت کنید. اگر از این پیشنهاد راضی هستید، می‌توانید دستگاه خود را با استفاده از برچسب ارسال رایگانی که برایتان ارسال می‌کند به Gazelle ارسال کنید.

هنگامی که Gazelle به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم محموله شما را دریافت کرد، دستگاه شما را بررسی می کند تا مطمئن شود که با توضیحات شما مطابقت دارد. سپس، از طریق PayPal یا کارت هدیه آمازون در عرض سه تا پنج روز کاری به شما پرداخت می کند. اگر پس از بازرسی قیمت را تنظیم کرد، می توانید پیشنهاد جدید را بپذیرید یا دستگاه خود را به شما بازگردانید.

پیشنهاد مطالعه:10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

 Gizmogo

Gizmogo  یکی از معدود خرده‌فروش‌هایی است که به دلیل تعهدشان به دور نگه‌داشتن دستگاه‌های قدیمی از محل‌های دفن زباله، لوازم الکترونیکی را در هر شرایطی، از جمله دستگاه‌های خراب و غیرکارکننده، خریداری می‌کند.

به‌علاوه، حتی فناوری غیرقابل کار نیز می‌تواند ارزشمند باشد، زیرا ابزارهای قدیمی شما حاوی قطعات قابل بازیافت هستند. با این حال، Gizmogo هزینه کمتری برای دستگاه های غیر کار می کند. Gizmogo  هر نوع لوازم الکترونیکی استفاده شده را می پذیرد، از جمله تلفن همراه، تبلت، کیندل، لپ تاپ، رایانه رومیزی، کنسول بازی، دوربین، هواپیمای بدون سرنشین، ساعت هوشمند، آی پاد، پخش کننده رسانه، هدفون، بلندگو و دستگاه های خانه هوشمند.

در این سایت به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم، حتی اگر دستگاه شما در لیست نیست، می توانید آن را برای قیمت ارسال کنید. حتی اگر نتوانند برای آن پولی به شما پیشنهاد دهند، حداقل می توانند مسئولانه آن را بازیافت کنند. و اگر برای آن پولی به شما نپردازند، Gizmogo می‌تواند آن را بدون هیچ هزینه‌ای برای شما ارسال کند. بنابراین شماچیزی برای ازدست دادن ندارید.

روش فروش در Gizmogo

برای فروش ابزارهای خود به Gizmogo، دستگاه خود را در وب سایت آنها جستجو کنید. به چند سوال در مورد وضعیت آن پاسخ دهید و یک نقل قول فوری دریافت کنید. اگر پیشنهاد را قبول کردید، فرآیند پرداخت را تکمیل کنید و گزینه پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید: واریز PayPal، انتقال بانکی، کارت هدیه آمازون یا کمک خیریه. 

وب سایت Gizmogo یک برچسب حمل و نقل ایجاد می کند که به شما امکان می دهد دستگاه خود را به صورت رایگان ارسال کنید. مانند سایر وب سایت های خریدار مستقیم، Gizmogo دستگاه شما را بررسی می کند تا مطمئن شود که با توضیحات شما مطابقت دارد. ظرف یک روز کاری پس از بررسی پرداخت می شود. 

اگر دستگاه شما با توضیحات شما مطابقت ندارد، Gizmogo یک پیشنهاد اصلاح شده ارسال می کند. اگر پیشنهاد جدید را رد کنید، دستگاه شما را بدون پرداخت هزینه برمی گرداند.

10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

 GreenBuyback

GreenBuyback  به عنوان یکی از سایت های برتر فروش لوازم الکترونیکی دست دوم دستگاه‌ها را در هر شرایطی می‌پذیرد، از جمله تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ، تبلت، هدفون، پوشیدنی‌ها، کنسول‌های بازی ویدیویی، دستگاه‌های خانه هوشمند، و دوربین و اگر دستگاه الکترونیکی دارید که در وب سایت آن فهرست نشده است، درخواست سفارشی را انجام می دهد.

با جستجوی دستگاهی که می خواهید بفروشید شروع کنید و سپس از منوی کشویی برای انتخاب شرایط آن استفاده کنید. اگر می خواهید قیمت فوری را دریافت کنید، مراحل پرداخت را ادامه دهید و ابزار خود را با استفاده از برچسب حمل و نقل پیش پرداخت ارسال کنید.

هنگامی که GreenBuyback دستگاه شما را دریافت کرد، یکی از اعضای تیم آن را بررسی می کند تا مطمئن شود که با توضیحات شما مطابقت دارد. می‌توانید پرداخت را از طریق PayPal انتخاب کنید و GreenBuyback آن را ظرف 24 ساعت پس از بررسی دستگاه شما پردازش می‌کند. برای فروش این لوازم و خرید آنها می توانید از این سایت های معتبر بهره ببرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد