10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024

10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024

توسط : تیم محتوا
1,114

به دنبال شرکت ایده آل PPC در منطقه خود هستید؟ در اینجا گزینه های زیادی به عنوان بهترین شرکت های PPC  وجود دارد. One Umbrella، UAWC Agency، XNUMERIK، Conversion Science، SEO Sherpa، Conversion Perk، Principle Company، Ltd.، Farsiight، WebFX و Sherlock Communications.

10 بهترین آژانس تبلیغاتی PPC در سراسر جهان

شما می توانید توصیه های زیادی را به صورت آنلاین برای بهترین شرکت های فعال در حوزه PPC بیابید، در اینجا انتخاب های خوبی برای بهترین شرکت های تبلیغاتی PPC در سراسر جهان آمده است:

One Umbrella- اروپای غربی

مکان: لندن، انگلستان

اندازه تیم: 2-9

سال تاسیس: 2019

امتیاز: 5/5

One Umbrella  یک آژانس تبلیغاتی PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی است که در لندن، انگلستان واقع شده است. به عنوان یکی از بهترین شرکت های PPC دارای گواهینامه گوگل، آنها عمدتاً با SMB ها در بریتانیا و سراسر اروپای غربی کار می کنند.

هنگامی که با One Umbrella برای PPC خود شریک می شوید، آن ها برای تحقیق در مورد بازار و رقبای شما وقت می گذارند. سپس، برای توسعه و اجرای یک استراتژی PPC سطح بالا برای کسب و کار شما دست به کار خواهند شد.

آنها از دیگر شرکت‌ های پرداخت به ازای کلیک جدا هستند، زیرا حتی زمانی که با بودجه کمی کار می‌کنند، نتایج بهتری را برای شرکای خود به ارمغان می‌آورند و به هر سؤالی که مشتریانشان ممکن است داشته باشند، پاسخ‌های سریع و مفیدی ارائه می‌دهند.

10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024

 اروپای شرقی- آژانس UAWC

مکان: کیف، اوکراین

اندازه تیم: 10-49

سال تاسیس: 2014

امتیاز : 5/5

انتخاب دیگر از میان بهترین شرکت های PPC در اروپای شرقی، آژانس UAWC است. UAWC مستقر در کیف، اوکراین، خدمات مربوط به PPC و بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) را ارائه می دهد. آنها با صنایع مختلفی از آژانس های وام گرفته تا شرکت های بازی کار می کنند.

آژانس UAWC یک شریک برتر گوگل است. وقتی با UAWC شریک می‌شوید، نه تنها نتایج درخشان PPC را دریافت می‌کنید، بلکه می‌توانید از طریق داشبورد Google Data Studio که برای شما تنظیم کرده‌اند، آن نتایج را در زمان واقعی مشاهده کنید.

به عنوان یکی از بهترین شرکت های بازاریابی PPC ، آنها در ایجاد بازگشت سرمایه (ROI) بالا مهارت دارند و به خود می بالند که پاسخگو و سازگار با نیازهای مشتریان خود هستند.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

 شمال آفریقا -  XNUMERIK

مکان: کازابلانکا، مراکش

اندازه تیم: 2-9

سال تاسیس: 2009

امتیاز: 4.9/5

XNUMERIK  مستقر در کازابلانکا، مراکش، یک آژانس بازاریابی PPC و رسانه های اجتماعی است که عمدتاً با مشاغل متوسط کار می کند. به عنوان یک شریک Google با رتبه 4.9 ستاره در کلاچ، آنها یکی از بهترین شرکت های PPC موجود در شمال آفریقا هستند.

XNUMERIK  قصد دارد سه ویژگی خاص را در تمام تعاملات خود با مشتری نشان دهد: شفافیت، مسئولیت پذیری و احترام. وقتی با XNUMERIK شریک می‌شوید، هر سه این ویژگی‌ها تجربه شما را مشخص می‌کنند. این آژانس همچنین بیش از یک دهه تجربه PPC را به روی میز آورده است و آنها را به راحتی به یکی از ماهرترین و آگاه ترین آژانس های موجود تبدیل می کند.

جنوب آفریقا - Conversion Science

مکان: کیپ تاون، آفریقای جنوبی

اندازه تیم: 10-49

سال تاسیس: 2012

امتیاز: 4.6/5

Conversion Science  مستقر در کیپ تاون، آفریقای جنوبی، در مدیریت، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی آنلاین تخصص دارد. این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های PPC تجربه گسترده ای در تجارت الکترونیک و تجزیه و تحلیل داده ها و امتیاز 4.6 دارد. مانند بسیاری از شرکت های برتر مدیریت PPC، آنها نیز یک شریک برتر گوگل هستند و اعضای تیمی با گواهینامه های مختلف گوگل دارند.
10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024

خاورمیانه - SEO Sherpa

مکان: دبی، امارات متحده عربی

اندازه تیم: 10-49

سال تاسیس: 2012

امتیاز: 5/5

انتخاب دیگر به عنوان بهترین شرکت بازاریابی PPC در خاورمیانه SEO Sherpa است که در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. SEO Sherpa با اندازه های تجاری و صنایع مختلف، از سایت های تجارت الکترونیک کوچک گرفته تا شرکت های خرده فروشی بزرگ، کار می کند.

اگر چندین بررسی پنج ستاره SEO Sherpa را مرور کنید، برخی از صفت‌های تکراری که می‌بینید «صاف»، «سازمان‌دهی‌شده» و «متمرکز» هستند. از این توضیحات مشخص است که SEO Sherpa یک آژانس فوق العاده حرفه ای و کارآمد است که می توان با آن کار کرد.

وقتی با SEO Sherpa به عنوان یکی از بهترین شرکت های PPC همکاری می کنید، می توانید انتظار خدمات با کیفیتی را داشته باشید که تبدیل شما را به ارتفاعات جدید افزایش دهد.

جنوب آسیا -  Conversion Perk

مکان: موهالی، هند

اندازه تیم: 10-49

سال تاسیس: 2018

امتیاز: 5/5

Conversion Perk در Mohali، هند مستقر است. آنها خدمات PPC را برای شبکه های تبلیغاتی متعدد و همچنین مدیریت سئو و رسانه های اجتماعی ارائه می دهند.

Conversion Perk  تیمی از متخصصان اختصاصی PPC را استخدام می کند و به ایجاد استراتژی هایی با پشتوانه تحقیقات و داده ها افتخار می کند. این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های PPCو یک شریک معتبر گوگل است و دارای رتبه پنج ستاره در Clutch است که تخصص و سطح بالای رضایت مشتری را نشان می دهد.

پیشنهاد مطالعه:ترجمه هایی دقیق با ابزارهای هوش مصنوعی

 شرق آسیا - شرکت Principle, Ltd.

مکان: چیودا، توکیو، ژاپن

اندازه تیم: 50-249

سال تاسیس: 2011

امتیاز: 4.9/5

شرکت Principle که در شهر چیودا، ژاپن فعالیت می کند، یک آژانس بازاریابی دیجیتال و یکی از بهترین شرکت های PPC است که در زمینه SEO، PPC  و بازاریابی رسانه های اجتماعی تخصص دارد. آنها که عمدتاً با مشاغل متوسط کار می کنند، برخی از بهترین خدمات تبلیغاتی PPC را در شرق آسیا ارائه می دهند.

Principle  برای خدمات مشتریان خود شهرت درخشانی دارد و هدف آن این است که تا حد امکان برای مشتریان خود انعطاف پذیر باشد. آنها همچنین دارای تخصص فوق العاده ای در تجزیه و تحلیل داده ها هستند، به این معنی که هر کاری که برای شما انجام می دهند کاملاً مبتنی بر داده است.

با بیش از یک دهه تجربه و رتبه پنج ستاره در کلاچ، Principle آنچه لازم است برای کمک به کسب و کار شما از طریق PPC شما عالی است.

10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024


 استرالیا -  Farsiight

مکان: بریزبن، استرالیا

اندازه تیم: 10-49

سال تاسیس: 2017

امتیاز: 5/5

Farsiight  یک آژانس بازاریابی PPC و رسانه های اجتماعی مستقر در بریزبن، استرالیا است. آنها عمدتاً با مشاغل متوسط کار می کنند و به دلیل تعهد خود به مشتریان خود رتبه پنج ستاره را در Clutch حفظ می کنند. Farsiight به عنوان یک شریک برتر Google با جوایز متعدد و یکی از بهترین شرکت های PPC ، بارها ثابت کرده است که می داند چگونه PPC شما را برای نتایج درخشان بهینه کند. 

آمریکای شمالی -  WebFX

مکان: هریسبورگ، پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا

اندازه تیم: 500+

سال تاسیس: 1995

امتیاز: 4.9/5

اگر کسب و کار شما در آمریکای شمالی واقع شده است، شرکت PPC بهتر از WebFX پیدا نخواهید کرد.  این شرکت مستقر در هریسبورگ، پنسیلوانیا، امتیاز 4.9 ستاره دارد که یک دستاورد فوق‌العاده چشمگیر است. تیم WebFX متشکل از بیش از 500 متخصص بازاریابی دیجیتال است و بیش از 25 سال است که نتایج بازاریابی دیجیتال را هدایت می کند. 

اگر هنوز از تعهد و تخصص WebFX مطمئن نیستید، فقط به نتایجی که برای مشتریان خود به دست آورده است نگاه کنید. تنها در پنج سال گذشته، بیش از 7.8 میلیون و 3 میلیارد دلار درآمد داشته است. وقتی با WebFX به عنوان یکی از بهترین شرکت های PPC شریک می شوید، می توانید انتظار نتایج شگفت انگیزی داشته باشید!

پیشنهاد مطالعه:10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

 آمریکای مرکزی و جنوبی - ارتباطات شرلوک

مکان: سائوپائولو، برزیل

اندازه تیم: 50-249

سال تاسیس: 2015

امتیاز: 5/5

آخرین شرکت بازاریابی PPC در لیست ما Sherlock Communications است که دارای رتبه پنج ستاره در Clutch است. آنها در سائوپائولو، برزیل مستقر هستند و به طور خاص با مشاغل در آمریکای لاتین کار می کنند. Sherlock Communications جوایز متعددی را برای مهارت بازاریابی خود دریافت کرده است. وب سایت آنها به عنوان یکی از بهترین شرکت های PPC بیان می کند که هدف آنها "ارائه پشتیبانی از تیم های محلی مشتریان" است که برای طیف گسترده ای از صنایع انجام می دهند.

هر جنبه ای از سابقه نشان می دهد که اگر با آنها همکاری کنید راضی خواهید بود، به همین دلیل است که آنها انتخابی عالی برای برترین آژانس PPC در آمریکای مرکزی و جنوبی هستند.

در آژانس PPC  باید به دنبال چه چیزی باشید؟

انتخاب آژانس PPC مناسب برای نیازهای شما برای رسیدن به اهداف شما بسیار مهم است. در اینجا مواردی است که هنگام انتخاب نمایندگی PPC خود باید به آن توجه کنید:

•    تخصص: شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که شرکتی که انتخاب می کنید دانش و تخصص برای مدیریت و بهبود کمپین های PPC شما برای بهترین نتایج ممکن را دارد. برای ارزیابی اینکه آیا شرکت تجربه کافی دارد یا خیر، به سالها تجربه و استعداد تیم آنها نگاه کنید.

•    نتایج: نه تنها می خواهید شریک PPC شما تجربه داشته باشد، بلکه باید مطمئن باشید که آنها می توانند به شما کمک کنند تا نتایج مورد نظر خود را بدست آورید. به مطالعات موردی و توصیفات آنها نگاهی بیندازید تا بفهمید که چگونه آنها به عنوان بهترین شرکت های PPC به رشد شرکت های دیگر کمک کرده اند.

•    گزارش: به روز ماندن در مورد عملکرد کمپین های تبلیغاتی شما ضروری است. وقتی به دنبال شریک PPC  هستید، اطمینان حاصل کنید که آژانس انتخابی شما را با گزارش های مکرر و دقیق به روز می کند.

•    گواهینامه ها: آیا آژانس انتخابی شما در Google Ads گواهینامه دارد؟ آیا آنها جوایز دیگری دارند که نتایج و تجربه PPC آنها را نشان دهد؟

10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024

روش مناسب برای انتخاب شرکت های PPC

این مهم است که بدانید آیا آژانس در صنعت خاص یا بازار هدف شما تجربه دارد؟ آیا آنها در گذشته با مشاغلی در اندازه شما کار کرده اند که محصولات یا خدمات مشابهی را می فروشند؟ هنگام تعیین لیست خود از بهترین شرکت های PPC در جهان در سال 2024، به عوامل مختلفی توجه کنید:

•    اندازه شرکت

•    خدمات

•    تجربه  PPC

•    بررسی ها و توصیفات

•    رتبه بندی مشتریان

بهترین شرکت های مدیریت PPC 

آیا به دنبال آژانس PPC برای تجارت خود هستید؟ آژانس های معرفی شده دارای تجربه و عملکردی مثبت بوده و با توجه به سابقه مفیدشان، مشتریان به آنها اعتماد می کنند تا نتایج برتر را برای کسب و کارشان به ارمغان بیاورند. با خدمات بهترین شرکت های PPC ، به بهینه سازی همه چیز از استراتژی پیشنهادی تا طراحی صفحه فرود کمک دریافت خواهید کرد. همچنین یک نماینده حساب اختصاصی دریافت خواهید کرد تا شما را از نزدیک در مورد هر کاری که برای شما انجام می شود مطلع کند.

برچسـب هـا : سایر ، بهترین شرکت های PPC
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد