چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

توسط : تیم محتوا
1,118

eBesucher یک پلت فرم قانونی است که به شما امکان می دهد با بازدید از وب سایت ها و خواندن ایمیل ها درآمد بیشتری کسب کنید. این وب سایت دارای طراحی قدیمی است که در صورت عدم آشنایی با پلتفرم، ناوبری را دشوار می کند. پتانسیل درآمد نیز بسته به اینکه در کجای دنیا قرار دارید بسیار متفاوت است. می توانید برای کسب درآمد از eBesucher اقدام کنید.

کسب درآمد از طریق بازدید از وب سایت ها

کسب درآمد از طریق بازدید از وب سایت ها خیلی خوب به نظر می رسد، این دقیقاً همان چیزی است که eBesucher  ادعا می کند ارائه می دهد. به عنوان پلتفرمی که تبلیغ‌کنندگان و کاربران را به هم متصل می‌کند، هدف eBesucher ارائه یک راه آسان برای کسب درآمد غیرفعال با ارائه ترافیک به سایت‌های مختلف دیگر است. البته باید بررسی کرد که آیا eBesucher واقعا قابل اعتماد است ؟

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی

eBesucher  دقیقا چیست؟

eBesucher  یک پلت فرم آنلاین است که ادعا می کند می توانید برای گشت و گذار در اینترنت (به عنوان autosurfing  شناخته می شود) همچنین برای خواندن ایمیل های تبلیغاتی درآمد کسب کنید.

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

چگونه می توانید برای کسب درآمد از eBesucher اقدام کنید؟

برای شروع کسب درآمد از eBesucher ، ابتدا باید مراحل ثبت نام را طی کنید. برای تجربه ثبت‌نام سریع‌تر، می‌توانید از حساب Google یا Facebook موجود خود استفاده کنید یا با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید. 

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

اکنون که مراحل ثبت نام را تکمیل کرده اید، توصیه می کنم پسوند eBesucher را برای مرورگر خود دانلود کنید. اگرچه می توانید بدون آن به گشت و گذار خودکار بپردازید، اما اگر این کار را از طریق یک افزونه به جای مرورگر وب انجام دهید، به طور مداوم کار می کند. 

اگر از AdBlock استفاده می کنید، برای جلوگیری از هرگونه مشکل سازگاری، پیشنهاد می کنیم از یک مرورگر ثانویه برای برنامه افزودنی استفاده کنید. بنابراین اگر مرورگر اصلی شما برای مثال Google Chrome است، می توانید به جای آن از eBesucher در فایرفاکس استفاده کنید بدون اینکه AdBlock نصب شده باشد.

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

راه اصلی کسب درآمد از eBesucher اساساً بازدید از وب سایت های مختلف است. با نصب برنامه افزودنی، به سادگی نام کاربری را که در فرآیند ثبت نام انتخاب کرده اید وارد کنید و "Launch Surfbar" را فشار دهید، پس از آن افزونه به گشت در اینترنت می پردازد. یک برگه مرورگر جدید باز می شود و برنامه افزودنی بدون نیاز به هیچ اقدام دیگری شروع به کار می کند.

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

علاوه بر آن می توانید با خواندن ایمیل های تبلیغاتی مختلف نیز درآمد کسب کنید. به گفته این شرکت، با عضویت در برنامه تبادل ایمیل، شروع به دریافت ایمیل های شخصی شده با آخرین اخبار و روندهای متناسب با علایق خود خواهید کرد. 

شما این امکان را دارید که انتخاب کنید چه تعداد ایمیل تبلیغاتی در روز دریافت کنید، از 1 تا 10 یا بیشتر. بسته به موقعیت مکانی شما، این ممکن است راه مناسبی برای کسب درآمد اضافی در پلتفرم باشد. 

پیشنهاد مطالعه:10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

استفاده از برنامه ارجاع 

در کنار کسب درآمد از eBesucher، این برنامه دارای یک برنامه ارجاع است، که در آن می توانید با دعوت از دوستان خود برای پیوستن به وب سایت، جایزه دریافت کنید. با استفاده از نوار موج سواری یا برنامه تبادل ایمیل، 8% اضافی از امتیازهایی که آنها ایجاد می کنند، دریافت خواهید کرد. 

اگر ارجاع شما اعضای جدید بیاورد، آنها به عنوان ارجاعات سطح 2 در نظر گرفته می شوند و شما 5% اضافی از امتیازاتی که آنها کسب می کنند، دریافت خواهید کرد.

هنگامی که در برنامه تبادل ایمیل در eBesucher شرکت می‌کنید، امتیازهایی به دست می‌آورید که می‌توان آن را با پول نقد بازخرید کرد. برای گشت و گذار در اینترنت امتیاز BTP و برای خواندن ایمیل امتیاز MTP دریافت می کنید. در زمان نگارش این بررسی، نرخ ارز به شرح زیر است:

100000 BTP = 2.10 یورو / 2.28 دلار

100000 MTP = 84.01 یورو / 91.34 دلار

روش برداشت درآمد از از eBesucher

پس از کسب درآمد از eBesucher و برای برداشت درآمد، گزینه پی پال برای شما وجود دارد. در مورد درخواست پرداخت، مهم است که توجه داشته باشید که فقط امتیازاتی که مستقیماً به دست آورده اید واجد شرایط دریافت نقدی هستند. 

این بدان معنی است که هر گونه درآمدی که خود ایجاد می کند، مانند ارجاع دیگران، تنها امتیازهایی است که می توان آن را نقد کرد. امتیازهایی که خریداری یا منتقل شده اند قابل استفاده نیستند. برای درخواست پرداخت، حداقل مبلغ مورد نیاز 2.00 یورو است و فرآیند برداشت معمولا بین 1 تا 7 روز طول می کشد.

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

درباره eBesucher

EBesucher  یکی از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین اتوسرف‌ها در جهان است. این مرکز در آلمان قرار دارد و نام آن از کلمه آلمانی Besucher گرفته شده است که در ترجمه انگلیسی به معنای مهمان یا بازدیدکننده است. بنابراین می توان نام را "بازدید کننده الکترونیک" در نظر گرفت. با مشاهده وب سایت های سایر اعضا، آنها نیز به نوبه خود وب سایت های شما را مشاهده خواهند کرد.

برای کسب درآمد از eBesucher نوار جستجو در هر مرورگری کار می‌کند، بنابراین نیازی به نصب برنامه‌ها یا داشتن مرورگر سازگار با پسوند خاص نیست. علاوه بر این، حتی لازم نیست به eBesucher وارد شوید. هر کاربر یک URL خاص برای گشت و گذار دریافت می کند و بارگیری آن URL در هر مرورگری نوار را شروع می کند که به طور خودکار برای شما اعتبار کسب خواهد کرد. 

سیستم پیشنهاد قیمت

وب سایت سایر اعضا یکی پس از دیگری نشان داده می شود. می‌توانید در حین انجام کارهای دیگر آن‌ها را در حال اجرا رها کنید یا آنها را تماشا کنید تا ببینید آیا چیز جالبی پیش می‌آید. eBesucher  یک سیستم پیشنهاد قیمت دارد که در آن می توانید تصمیم بگیرید که برای هر 15 ثانیه ای که در سایت خود صرف می کنید، چه تعداد اعتبار ارائه دهید.

برای کسب درآمد از eBesucher ، اعتبارات BTP نامیده می شود. قیمت های بالاتر به این معنی است که شانس بیشتری خواهید داشت که نمای بعدی وب سایت شما باشد، اما از طرف دیگر BTP شما سریعتر می سوزد. وقتی وب‌سایت‌های خود را راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را برای دریافت بازدید فقط از برخی کشورها و همچنین فیلتر کردن سیستم‌عامل‌ها و انواع مرورگر بازدیدکنندگان، هدف‌گیری جغرافیایی کنید.

همچنین می‌توانید زمان و روز هفته را که سایت‌های شما در آن نمایش داده می‌شوند، انتخاب کنید. مدت زمان بازدیدهایی که دریافت می کنید را می توان در 15 ثانیه افزایش داد، از حداقل 15 ثانیه تا 10 دقیقه.

پیشنهاد مطالعه:10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

نمایش صفحات مطابق با گروه بندی

ویژگی دیگر به شما امکان می دهد چندین صفحه خود را به ترتیب نشان دهید. به این ترتیب می توانید تعدادی از آگهی های مربوط به یک محصول را گروه بندی کنید یا یک «داستان» مانند پانل های یک کتاب کمیک یا مانگا پخش کنید.

همچنین برای کسب درآمد از eBesucher یک ناحیه کلیک برای مشاهده وجود دارد که می توانید موضوعی خاص را انتخاب کنید. سپس لیستی از صفحات عضو تحت آن موضوع به شما ارائه می شود و می توانید با کلیک کردن برای مشاهده آنها امتیاز کسب کنید.

کسب درآمد با تبدیل BTP

همچنین با تبدیل BTP خود می توانید مستقیماً از eBesucher یورو کسب کنید. نرخ تبدیل متغیر است، در لحظه نوشتن 2.10 یورو برای 100000 BTP است. با توجه به اینکه یک مرورگر که در تمام روز نوار را اجرا می‌کند، چند هزار BTP تولید می‌کند، این گزینه درآمد زیادی ندارد.

با این حال، این امکان وجود دارد که نوار را هر چند بار که دوست دارید در آدرس های IP مختلف اجرا کنید. بنابراین اگر دسترسی ارزانی به تعداد زیادی کامپیوتر با آدرس های IP متمایز دارید، ممکن است بتوانید روزانه چند یورو درآمد داشته باشید.

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟

محدودیت های ایجاد شده

یکی از محدودیت‌هایی که برای کسب درآمد از eBesucher باید از آن آگاه بود این است که eBesucher پهنای باند نوار را نظارت می‌کند و اگر خیلی کم باشد، آن را مسدود می‌کند. برای یک رایانه که فقط این برنامه را اجرا می کند، این مشکلی ایجاد نمی کند. با این حال، اگر می‌خواهید بسیاری از نمونه‌های eBesucher را اجرا کنید، ممکن است دریابید که پهنای باند آن‌ها به اندازه‌ای است که به این محدودیت برسند. 

یکی دیگر از موارد رسیدن به حد مجاز می تواند تلاش برای اجرای چند 10 اتوسرف مختلف در یک خط ADSL باشد. آنها ممکن است ترافیک کافی ایجاد کنند تا سهم پهنای باندی که به eBesucher می رود کمتر از حد مجاز باشد. 

همانطور که گشت و گذارهای خودکار پیش می رود، eBesucher نرخ ترافیک بالایی ایجاد نمی کند و سیستم پیشنهاد برای یافتن سطح بهینه کمی آزمون و خطا انجام می دهد. با این حال، پایگاه کاربری بسیار بزرگ، بازدیدهای منحصر به فرد زیادی را ایجاد می کند. برای کسب درآمد از eBesucher، بهتر است ضمن بررسی تمامی بخش های این سایت و مزایا و معایبش، برای کسب درآمد دلاری از آن بهره ببرید.
 

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد از eBesucher
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد