بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

توسط : تیم محتوا
1,137

امروزه، تمامی مشاغل باید زمان و پول خود را در استراتژی های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنند. در واقع، این تکنیک می تواند بسیار مفید باشد. همانطور که هر بازاریاب دیجیتال به شما خواهد گفت، طراحی و ارائه یک کمپین موثر یکی از لذت موثرترین جنبه های کار است. در حالی که توسعه استراتژی ‌ها و کمپین‌های جدید تاثیرگذار است، اما اغلب به مدیریت زیادی نیاز دارد. خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای بازاریابی دیجیتال در دسترس هستند که برای کمک به ساده کردن چرخه حیات دیجیتال مارکتینگ طراحی شده اند.

12 ابزار دیجیتال مارکتینگ

در این جا، ما به 12 ابزار دیجیتال مارکتینگ که همه بازاریابان دیجیتال باید در مورد آن ‌ها بدانند نگاه می‌کنیم.   می توانید از فهرست بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال نیز استفاده کنید.

ابزار بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی

ابزار دیجیتال مارکتینگ هوت سوئیت

قیمت: از 49 دلار در ماه برای یک کاربر، تا 739 دلار در ماه برای پنج کاربر (با ویژگی های اضافی).

عالی برای: ردیابی و مدیریت چندین کانال رسانه های اجتماعی.

یکی از اولین سیستم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی، Hootsuite  به شما امکان می‌دهد محتوا را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی متعددی ایجاد، زمان‌بندی و ارسال کنید. اینها شامل فیس بوک، توییتر، لینکدین، پینترست، اینستاگرام، یوتیوب و غیره هستند. این برنامه در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال شهودی، بصری و آسان برای استفاده است و تمام حساب های اجتماعی شما را در یک پنجره نظارت می کند.

ابزارهای برجسته شامل ویژگی صندوق ورودی آن است که به شما امکان می دهد تعامل عمومی و خصوصی را در یک مکان مدیریت کنید. ابزارهای گوش دادن اجتماعی و تجزیه و تحلیل داده آن برای بهینه سازی و اندازه گیری موفقیت کمپین های شما عالی هستند.

Hootsuite که به طور ایده آل برای تیم ها مناسب است، نکات منفی کمی دارد و حتی یک نسخه رایگان ارائه می دهد.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

Sprout Social

قیمت: از 89 دلار برای هر کاربر، در ماه.

عالی برای: گوش دادن به رسانه های اجتماعی و پشتیبانی مشتری.

Sprout Social  یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که با ابزارهایی برای انتشار، تعامل، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر همراه است. در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال مشابه Hootsuite، تفاوت اصلی در خدمات مشتری برتر آن است. افزودن پشتیبانی تلفنی و ایمیلی، آن را به گزینه ای ایده آل برای کسانی که تازه وارد بازاریابی رسانه های اجتماعی می شوند و به کمک بیشتری نیاز دارند تبدیل می کند.

مانند Hootsuite، دارای ویژگی‌های عالی گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد به مکالمه جهانی رسانه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید. این به شناسایی شکاف ها در استراتژی یا مدیریت برند شما کمک می کند. ابزار کشف مخاطب همچنین برای شناسایی اینفلوئنسرهای مفیدی که ممکن است بخواهید دنبال کنید یا با آنها درگیر شوید عالی است. نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه آن را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه:10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024

ابزار دیجیتال مارکتینگ Buffer

قیمت: رایگان برای حداکثر سه کانال و 100 دلار در ماه برای حداکثر 10 کانال.

عالی برای: مشاغل کوچک و کسانی که هزینه محدودی دارند.

ایده آل برای کسب و کارهای کوچکتر، استارت آپ ها و کسانی که بودجه کمی دارند، بافر نسخه ساده ای از سایر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی محبوب را ارائه می دهد. در حالی که در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال از نظر ویژگی‌ها نمی‌تواند با Hootsuite یا Sprout رقابت کند، اما رابط کاربری تمیز و کاربرپسندی دارد و بسیار مقرون به صرفه‌تر است. 

به علاوه، اگر بیشتر به جنبه تولید محتوا علاقه دارید، Buffer  احتمالا بهترین گزینه برای تیم های کوچک است. ویژگی های همکاری بصری و کار تیمی آن برای مدیریت بسیاری از محتوا در یک مکان درجه یک است. از نظر مواردی مانند تجزیه و تحلیل، زنگ ها و سوت های کمتری دارد، اما همچنان یک رقیب قوی است. اکنون با نسخه رایگان شروع کنید.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

 ابزار بازاریابی دیجیتال، بازاریابی ایمیلی

Omnisend

قیمت: رایگان برای حداکثر 250 مشترک و تا 59 دلار در ماه برای یک حساب پریمیوم.

عالی برای: بازاریابی تجارت الکترونیک

Omnisend یک ابزار اتوماسیون در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که توسط بیش از 75000 کسب و کار تجارت الکترونیک در سراسر جهان استفاده می شود. این برای کمک به بازرگانان آنلاین طراحی شده است تا فروش خود را افزایش دهند و دارای ویژگی های زیادی است که به آنها در انجام این کار کمک می کند.

حتی در طرح رایگان، به ویژگی‌هایی مانند تقسیم‌بندی پیشرفته، گردش‌های خودکار اتوماسیون از پیش ساخته شده، و پشتیبانی 24/7 ایمیل و چت زنده دسترسی خواهید داشت. این ابزار بازاریابی دیجیتال همه‌جانبه دارای ایمیل‌های بصری و سازنده‌های فرم وب است که استفاده از آنها آسان است و به طور خاص برای اهداف تجارت الکترونیک طراحی شده‌اند. تیم پشتیبانی مشتری Omnisend 24/7 در دسترس است و معمولاً در کمتر از 3 دقیقه پاسخ می دهد.

Mailchimp

قیمت: رایگان (با محدودیت) و حداکثر 299 دلار در ماه برای یک حساب پریمیوم.

عالی برای: تمام جنبه های بازاریابی ایمیلی.

شاید شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزار ایمیل مارکتینگ، Mailchimp برای مدت طولانی رهبر بازار بوده است. همه چیزهایی را که برای دریافت سریع کمپین های ایمیل حرفه ای نیاز دارید، ارائه می دهد. این شامل بیش از 100 قالب کمپین ایمیل با طراحی نرم (هشت در نسخه رایگان)، یک ویرایشگر ایمیل، و ویژگی‌های زمان‌بندی مانند ارسال مجدد خودکار به مخاطبینی است که نتوانسته‌اند ایمیل اصلی را باز کنند.

Mailchimp  در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال، چند افزونه خوب مانند زمان‌های ارسال پیشنهادی را ارائه می‌کند که مدیریت غیرضروری را از دست شما می‌گیرد. تنها نقطه ضعف این است که با اضافه کردن ویژگی های جدید، ارائه اصلی آنها کمی آسیب دیده است. اما اگرچه رابط کاربری در طول زمان کمی کمتر بصری شده است، اما هنوز یک ابزار قوی برای بازاریابی ایمیلی است.

پیشنهاد مطالعه:10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

ابزار Moosend

قیمت: یک مقیاس کشویی از 9 دلار در ماه.

عالی برای: بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه.

Moosend یکی دیگر از در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که به شما امکان می دهد همه کمپین های ایمیل خود را در یک مکان ایجاد، نظارت و مدیریت کنید. در مقایسه با  Mailchimp ، ویژگی‌های نسبتاً ساده‌ای را ارائه می‌دهد: توانایی طراحی و سفارشی‌سازی کمپین‌ها، جمع‌آوری داده‌های ثبت نام کاربر و انتخاب کردن و خارج شدن از آن و تولید و تقسیم‌بندی فهرست‌های مشترکان ایمیل. 

با این حال، برای اکثر کمپین های بازاریابی، عملکرد آن بیش از حد کافی است. این یک رابط کاربر پسند، گزارش‌دهی عالی دارد و با وجود قیمت مقرون به صرفه پشتیبانی رقابتی مشتری را نیز ارائه می‌کند.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

MailerLite

قیمت: رایگان برای یک کاربر و حداکثر 1000 مشترک، با قیمت سفارشی برای شرکت های بزرگتر.

عالی برای: مشاغل کوچک که به دنبال یک ابزار بازاریابی ایمیل کاربر پسند هستند.

در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال استفاده آسانی دارد و از نظر قیمت قابل مقایسه با Moosend، MailerLite هم کاربردی است و هم برای شروع کمپین های ایمیل اولیه کافی خواهد بود. ویژگی‌های کلیدی عبارتند از قالب‌های متن و تم، ابزارهای ارسال و دریافت داده و ارسال با حجم بالا. به ویژه، حتی در نسخه رایگان. 

در حالی که پس از دریافت بیش از 1000 مشترک (یا برای ویژگی های اضافی) باید هزینه پرداخت کنید، MailerLite گزینه خوبی برای مشاغل کوچک است. فراتر از اصول مدیریت کمپین، گزارش‌های دقیقی را با ردیابی مواردی مانند نرخ باز و کلیک، لغو اشتراک و دستگاه‌های کاربر ارائه می‌دهد.

ابزار بازاریابی دیجیتال: تجزیه و تحلیل

Google Analytics

قیمت: رایگان برای مشاغل کوچکتر، هزینه حق بیمه برای ویژگی های پیشرفته.

عالی برای: تجزیه و تحلیل وب سایت.

ابزار پیشرو برای شناسایی و ردیابی ناوبری کاربران در وب سایت شما، گوگل آنالیتیکس از زمان آغاز بازاریابی دیجیتال وجود داشته است. در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال همه چیز را از مدت زمان جلسه، صفحات بازدید شده در هر جلسه، نرخ پرش و کلیک ها دنبال کنید تا نام چند مورد را بیابید. 

برای کاربران معمولی، داشبوردهای بصری سطح بالا و گزارش ارائه می دهد. اما اگر می‌خواهید عمیق‌تر در داده‌ها کاوش کنید، هر چیزی که می‌توانید نیاز داشته باشید در دسترس است. 

پیشنهاد مطالعه:ترجمه هایی دقیق با ابزارهای هوش مصنوعی

Twitter Analytics

قیمت: رایگان، با هزینه های متفاوت برای ویژگی های اضافی.

عالی برای: تجزیه و تحلیل داده های توییت.

در حالی که شبکه‌های اجتماعی بزرگ‌تری وجود دارد، توییتر یک شبکه کلیدی برای بازاریابان دیجیتال است. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که هر توییت، عکس، ویدیو و تعاملی در جهت آگاهی قوی‌تر از برند و تولید سرنخ کار می‌کند. وارد Twitter Analytics شوید. 

هر توییت دارای یک داشبورد فعالیت است که در آن می‌توانید برداشت‌ها، ریتوییت‌ها، لایک‌ها، کلیک‌های پیوند و سایر تعاملات را ردیابی کنید. همچنین در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال می‌توانید کارت‌های گزارش ماهانه تولید کنید و با هزینه، داشبورد کمپین و ردیابی تبدیل را در کنار تبلیغات توییتر خود ایجاد کنید.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

Facebook Insights 

قیمت: رایگان، با هزینه برای ویژگی های اضافی مانند تبلیغات فیس بوک.

عالی برای: ردیابی پست های فیس بوک، عملکرد صفحه و فعالیت کاربر.

با بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه، هیچ کمپین دیجیتال مارکتینگ بدون حضور فیسبوک کامل نخواهد بود. Facebook Insights  هم افراد متصل به صفحه شرکت شما و هم سایر کاربران فیس بوک را تجزیه و تحلیل می کند. دموگرافیک کاربران را به میزان شگفت انگیزی تقسیم کنید، از جمله مواردی مانند سن و جنسیت، سطح تحصیلات، عنوان شغلی و وضعیت روابط.

علاوه بر این، فیس‌بوک داده‌های روان‌شناختی در مورد ارزش‌ها و علایق شخصی مخاطبان شما را ارائه می‌دهد و به اصلاح بیشتر کمپین‌های شما کمک می‌کند. با استفاده از این بینش های قدرتمند، می توانید محتوای قانع کننده تری برای رشد مخاطبان خود ایجاد کنید. این یکی از کاربردی ترین برنامه ها  در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال است.

 ابزار بازاریابی دیجیتال: تولید و جذب سرنخ

Salesforce Essentials

قیمت: 25 دلار ماهانه برای هر کاربر.

عالی برای: استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک با حداکثر 10 کاربر.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برای هر تیم بازاریابی دیجیتال نیاز خواهد بود. داشتن یکی برای جذب و پیگیری سرنخ ها و برای ردیابی اطلاعات کلی مشتری حیاتی است. با CRM های زیادی در بازار، شاید شناخته شده ترین آنها Salesforce باشد. 

برای کسب‌وکارها و تیم‌های کوچک‌تر، Salesforce Essentials پیاده‌سازی کوچک‌تر و پیچیده‌تر از پلتفرم بزرگ‌تر را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید سیستم را متناسب با فرآیندهای بازاریابی دیجیتال خود تطبیق دهید، زمینه‌های جدیدی ایجاد کنید، گزارش‌ها را خودکار کنید، آن را به نرم‌افزار کمپین ایمیل دلخواه خود متصل سازید، کلیک‌های لینک، تبدیل‌ها و موارد دیگر را ثبت کنید. در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال، این یک راهکار عالی است.

پیشنهاد مطالعه:10 سایت فروش لوازم الکترونیکی دست دوم

بازاریابی  HubSpot

قیمت: از 45 دلار در ماه، تا 3200 دلار در ماه برای مجوز سازمانی.

HubSpot یک راه حل بازاریابی همه کاره به شما امکان می دهد تمام فعالیت ها و سرنخ های بازاریابی دیجیتال خود را از وبلاگ، رسانه های اجتماعی، کمپین های ایمیل، تبلیغات، وب سایت و غیره جمع آوری و مدیریت کنید. یک CRM مبتنی بر ابر مانند Salesforce، HubSpot از صفحات فرود هوشمند، فراخوان‌ها برای اقدام و فرم‌ها استفاده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا تعاملات تجاری منحصر به فرد هر مشتری را شخصی‌سازی کرده و ثبت کنید. 

در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال اگرچه برای ایجاد تجربیات مناسب عالی است، اما اگر فقط به دنبال استفاده از برخی از ویژگی های آن هستید، ممکن است بهترین ابزار نباشد. این به عنوان یک راه حل همه کاره طراحی شده است، بنابراین تنها اعمال برخی از عملکردهای آن به این معنی است که شما پول زیادی را دریافت نخواهید کرد. 

همچنین بسیار گران است، بنابراین باید مطمئن شوید که از آن راضی هستید. خوشبختانه، HubSpot یک آزمایش رایگان 14 روزه را برای آزمایش تمام ویژگی های آن ارائه می دهد.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ZoomInfo

قیمت: فوراً در دسترس نیست. بستگی به خدماتی دارد که استفاده می کنید.

عالی برای: مخاطبین فروش/بازاریابی B2B جامع.

گرفتن سرنخ ها یک چیز است، ایجاد و نگهداری یک پایگاه داده تمیز از مخاطبین کاملاً چیز دیگری است. اطلاعات تماس مشتری و سرنخ به طور مداوم در حال تغییر است و به روز نگه داشتن پایگاه داده سرنخ شما به خودی خود یک کار تمام وقت است. 

خوشبختانه، ZoomInfo  به بازاریابان این امکان را می دهد تا جزئیات تماس دقیق و به روزی را خریداری کنند که می توانند از آنها برای تولید سرنخ های جدید استفاده کنند. در حالی که خدمات مشابهی در دسترس است، ZoomInfo  از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند که مخاطبین را از میلیون‌ها منبع بیرون می‌کشد و شناسایی می‌کند که کدام اطلاعات به اندازه کافی دقیق هستند که انتشار آن در پلتفرم را تضمین کند.

در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتال، از آنجایی که این در زمان واقعی اتفاق می‌افتد، می‌توانید مطمئن باشید که مخاطبین شما به‌روز هستند و زمانی که وضعیت شرکت تغییر می‌کند، کارمندی شغل جدیدی پیدا می‌کند، دفتر جدیدی باز می‌شود و غیره می‌دانید. همه اینها برای ایجاد کمپین های با دقت بالا که به افراد مناسب می روند بسیار ارزشمند است.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی

 جمع بندی 

بازاریابی دیجیتال می تواند سرگرم کننده، چالش برانگیز و خلاقانه باشد. اما اغلب با تعداد زیادی مدیر نیز همراه است. با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند این و بسیاری از موارد مشابه دیگر، با خودکار کردن موارد خسته کننده یا پیچیده، از برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال خود خلاص می شوید.

هنگامی که ابزارهای بازاریابی دیجیتال مورد توجه قرار گرفت، آزاد خواهید بود که روی انجام کاری که به بهترین شکل انجام می‌دهید تمرکز کنید و برای تولید کمپین‌های خلاقانه آماده شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد