راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

توسط : تیم محتوا
1,130

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید ارزهای دیجیتال در نظر داشت این است که به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران، روش های پرداخت معمول مانند پی پال به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی مقدور نیست. از همین روست که استفاده از سیستم های پرداخت مانند پرفکت مانی پیشنهاد می شود. در اینجا به شما نحوه خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی را خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات جامع تر می توانید از کارشناسان 20پیمنت مشورت بگیرید. 

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت دیجیتال است که به شما امکان ارسال و دریافت پول را به صورت امن و ناشناس می دهد. به روش‌های مختلف مانند ارزهای دیجیتال، حواله‌های بانکی، کارت‌های نقدی و غیره، پول را بین افراد و مشاغل منتقل می‌کند.

علاوه بر این، پرفکت مانی یک روش بسیار مقرون به صرفه برای خرید ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند، زیرا این پلتفرم برای هر انتقال بانکی تنها 0.5 درصد هزینه دریافت می‌کند. برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و هویت خود را در یک صرافی معتبر که از پرفکت مانی برای پرداخت پشتیبانی می کند، تأیید کنید.

سپس به بخش «خرید کریپتو» بروید و تجارت P2P را انتخاب کنید. پرفکت مانی را به عنوان روش پرداخت خود برگزینید و خرید خود را ادامه دهید. در نهایت برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

خرید بیت کوین از پرفکت مانی

فرض کنید شما یک کاربر پرفکت مانی هستید که به دنبال خرید بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتالی هستید. در آن صورت، می توانید برخی از صرافی های برتر برای خرید ایمن ارزهای دیجیتال خود با پرفکت مانی را در نظر بگیرید و دستورالعمل های گام به گام برای تکمیل خرید را بررسی کنید.

 Bybit

Bybit  که در سال 2018 تأسیس شد، بیش از 10 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. ما Bybit را به عنوان بهترین صرافی رمزنگاری برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی توصیه می کنیم. این پلتفرم طیف گسترده ای از گزینه های معاملاتی، از جمله مشتقات، نقطه و حاشیه و همچنین اهرم 100 برابری را برای جفت های معاملاتی کلیدی ارائه می دهد.

برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی، کاربران از کارمزدهای مبادله ای به میزان 0.1% برای سازندگان و گیرندگان در بازار نقدی بهره می برند. برای معاملات آتی، کارمزدها برای سازندگان 0.02٪ و برای گیرندگان 0.055٪ تعیین شده است. Bybit دسترسی به بیش از 400 ارز دیجیتال را برای تجارت فعال ارائه می دهد.

همچنین می‌توانید با پرفکت مانی در بای ‌بیت ارزهای دیجیتال را با خیال راحت بخرید. با این حال، باید تأیید KYC خود را تکمیل کنید، که نیاز به آپلود یک شناسه معتبر دارد. دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید تا به راحتی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با پرفکت مانی در بای بیت خریداری کنید.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

مرحله 1: به حساب Bybit خود دسترسی پیدا کنید.

وارد حساب Bybit خود شوید. اگر کاربر جدیدی هستید، با استفاده از آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و هویت خود را با یک شناسه معتبر تأیید کنید.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

مرحله 2: به «خرید کریپتو» بروید.

به گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی بروید. بر روی “Buy Crypto” کلیک کنید، سپس “P2P trading” را انتخاب کنید. می توانید برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی استفاده کنید.

مرحله 3: "پرفکت مانی" را به عنوان روش پرداخت خود برگزینید.

در رابط تجاری Bybit P2P، روی تب روش پرداخت کلیک کرده و "Perfect Money" را انتخاب کنید. فقط USD و EUR برای پرداخت از طریق پرفکت مانی پشتیبانی می شوند، بنابراین ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید، مبلغ را وارد کنید و رمز ارزی را که می خواهید خریداری کنید برگزینید. در این صورت، ما بیت کوین را به قیمت 200 دلار می خریم.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

مرحله 4: جزئیات سفارش خود را تأیید کنید.

تبلیغ کننده مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی "خرید BTC" کلیک کنید. جزئیات سفارش خود را دوباره وارد کنید تا سفارش خود را تأیید کنید، سپس روی «خرید» کلیک کنید. برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی کار بسیار آسان است.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

مرحله 5: به پرداخت با پرفکت مانی ادامه دهید.

جزئیات پرفکت مانی تبلیغ کننده در صفحه بعدی ارائه خواهد شد. جزئیات را کپی کنید و برای انتقال به حساب پرفکت مانی خود بروید. پس از آن، به Bybit برگردید تا «پرداخت تکمیل شد» را انتخاب کنید. رمز ارز پس از تأیید پرداخت شما در حساب Bybit منتشر می شود.

صرافی OKX

OKX  یکی از محبوب ترین صرافی های رمزنگاری از زمان راه اندازی آن در ژانویه 2017 بوده است. این پلتفرم طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد، از جمله بازار معاملات نقطه ای/آتی، همتا به همتا (P2P)، تجارت کپی (تجارت کپی)، ربات های معاملاتی، خارج از بورس (OTC)، محصولات کسب درآمد، وام های رمزنگاری و موارد دیگر.

کارمزدهای معاملاتی برای سازندگان 0.08 درصد و در بازار نقدی 0.1 درصد برای گیرندگان است. برای معاملات آتی، پرداخت ها برای سازندگان 0.02٪ و برای گیرندگان 0.05٪ تعیین شده است. این پلتفرم همچنین به بیش از 350 رمزارز دسترسی دارد که گزینه ای مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی است.

پیشنهاد مطالعه:10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024

تایید هویت در صرافی okk

برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی در OKX، باید هویت خود را با آپلود یک شناسه معتبر و ضبط یک سلفی زنده تأیید کنید. برای تکمیل راحت خرید خود می توانید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

یک حساب کاربری در OKX با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ایجاد کنید و هویت خود را تأیید کنید. اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید، به حساب OKX خود وارد شوید. به گوشه سمت چپ بالای صفحه بروید و روی «Buy Crypto» کلیک کنید، سپس «P2P trading» را انتخاب کنید.

در رابط تجاری OKX P2P، «Perfect Money» را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنید. سپس رمز ارز مورد نظر را انتخاب کنید، USD یا EUR را به عنوان ارز فیات برای پرداخت مشخص کنید و مبلغی را که می خواهید خریداری کنید وارد کنید. این گزینه ای عالی برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی است.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

تبلیغ کننده مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی "خرید" کلیک کنید. اطلاعات پرفکت مانی کاربر را در صفحه بعد کپی کنید و برای انتقال به حساب پرفکت مانی خود بروید. به OKX برگردید و روی «پرداخت تکمیل شد» کلیک کنید. رمزارزهای شما پس از تأیید پرداخت در حساب OKX منتشر می شود.

 Paxful

Paxful یکی از بهترین بازارهای P2P است که در آن افراد می توانند مستقیماً با یکدیگر ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کنند و بفروشند. شما می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فورا دریافت کنید و با بیش از 350 روش پرداخت از جمله پرفکت مانی پرداخت کنید.

شما می توانید برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با کمتر از 1% کارمزد در هر تراکنش معامله کنید. با این حال، باید هویت خود را با بارگذاری یک شناسه صادر شده توسط دولت تأیید کنید. علاوه بر این، Paxful ت نها از سه ارز دیجیتال برای تجارت پشتیبانی می کند که عبارتند از BTC، USDT و USDC.

از طریق پرفکت مانی می توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را با دلار و یورو در Paxful خریداری کنید. برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی در Paxful، دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید.

یک حساب کاربری در Paxful ایجاد کنید و هویت خود را با یک شناسه دولتی تأیید کنید. وارد حساب کاربری خود شوید. در داشبورد، روی «خرید» در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید، سپس ارز دیجیتالی را که می‌خواهید بخرید انتخاب کنید. می توانید بیت کوین، USDT یا USDC بخرید.

در پنجره بعدی روش پرداخت برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی را انتخاب کنید. برای انتخاب پرفکت مانی، روی «کیف پول آنلاین» کلیک کنید، سپس «پرفکت مانی» را برگزینید.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

برای انتخاب ارز و مبلغ مورد نیاز و نوع فروشندگانی که می خواهید به آنها متصل شوید، اقدام کنید. سپس روی «یافتن پیشنهادات» کلیک کنید. پنجره جدیدی با فروشندگان مختلف باز می شود که نرخ های متفاوتی را ارائه می دهند. خرید مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روی «اکنون خرید کنید» ضربه بزنید. پس از شروع معامله، جزئیات Perfect Money تاجر را کپی کنید و برای پرداخت به کیف پول خود بروید.

به Paxful برگردید و روی «Paid» کلیک کنید. رمز ارز شما پس از تأیید پرداخت شما به حساب شما اضافه می شود.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی

خرید رمز ارزها با پرفکت مانی

برای خرید ارزهای رمزنگاری شده از صرافی های معتبر با استفاده از پرفکت مانی، باید مراحل ذیل را در نظر داشته باشید:

•    در گام اول صرافی مورد نظر را انتخاب کرده، ثبت نام خود را انجام دهید و حسابتان را وریفای کنید. برای ثبت نام باید ابتدا در صفحه اصلی گزینهRegister  را انتخاب کرده و آدرس ایمیل و پسوردی که در نظر دارید را وارد نمایید.

•    در گام بعدی در صرافی گزینه خرید بیت کوین را انتخاب کنید.

•    در این مرحله لازم است که از ویجت به نمایش درآمده از میان روش های پرداخت موجود، پرفکت مانی را انتخاب کنید. سپس میزان بودجه ای را که در نظر دارید خرید کنید، ثبت کنید. (بیش از 10 دلار)

•    می توانید پیشنهاد خرید را در صرافی مورد بررسی قرار دهید و مطابق با ضوابط صرافی و تایید فروشنده، برای پرداخت وجه مربوط به خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی اقدامات لازم را انجام دهید.

جمع بندی

پرفکت مانی به عنوان یک روش پرداخت بسیار قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای خرید ارزهای دیجیتال شناخته می شود. پرفکت مانی با تراکنش های سریع و کارمزدهای کمتر از 0.5 درصد در هر پرداخت، انتخابی زیبا برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است. برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی، به سادگی یکی از صرافی های رمزنگاری تنظیم شده را انتخاب کنید و دستورالعمل های آن را برای تکمیل خرید خود دنبال کنید. با این حال، Bybit  به عنوان بهترین صرافی رمزنگاری برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی به راحتی توصیه می شود.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد