5 پلتفرم های دوره های آنلاین کدامند؟

5 پلتفرم های دوره های آنلاین کدامند؟

توسط : تیم محتوا
1,233

آیا به دنبال  بهترین پلتفرم های دوره آنلاین قابل اعتمادی هستید که به شما در ایجاد، بازاریابی و ارائه دوره های آنلاین و ایجاد یک کسب و کار دوره آنلاین موفق کمک کند؟ برای بررسی و استفاده از 5 مورد از بهترین سیستم عامل های دوره آنلاین این مطلب از 20پیمنت را مطالعه کنید.

بهترین بستر کلی دوره آنلاین Thinkific

Thinkific یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین برای کسانی است که به دنبال راه‌حل میزبانی برای ایجاد، ارائه، بازاریابی و فروش دوره‌ها هستند. یکی از بهترین نکات Thinkific این است که به شما کنترل کامل بر برند خود را می دهد. با Thinkific، می‌توانید وب‌سایت خود را متناسب با نام تجاری خود بسازید و دامنه خود را تکمیل کنید.

Thinkific  به سادگی ابزارهایی را که برای ایجاد کسب و کار دانش خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و سپس از سر راه خارج می شود. دانش آموزان شما حتی نمی دانند که شما از Thinkific استفاده می کنید. تجربه کاربری در Thinkific عالی است، هم برای معلمان و هم برای دانش آموزان، و آنها پشتیبانی بسیار خوبی از مشتری ارائه می دهند.

Thinkific یک انتخاب عالی برای فیلمبرداران، نویسندگان، پادکست ها و سایر سازندگانی است که می خواهند درآمد خود را با دوره های آموزشی متنوع کنند.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

ویژگی های کلیدی بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین

کنترل کامل Thinkific 

این برنامه به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین به شما کنترل کامل بر هر جنبه ای از کسب و کار مبتنی بر دانش شما می دهد، از ظاهر و احساس مدرسه Thinkific شما گرفته تا داده های دوره، قیمت گذاری و درآمد. این به شما امکان می دهد بدون محدودیت دقیقاً آنچه را که دانش آموزان می خواهند ارائه دهید.

سایت ساز قدرتمند

با یک سایت ساز قدرتمند با کشیدن و رها کردن ارائه می شود که به شما امکان می دهد وب سایت دوره خود را بدون نیاز به نوشتن یک خط کد طراحی کنید. برای ساخت وب سایت Thinkific خود به تخصص فنی نیاز ندارید. سازنده سایت همچنین ده ها تم زیبای وب سایت را ارائه می دهد.

دامنه سفارشی

برخلاف برخی از پلتفرم ها که باید از نام دامنه پلتفرم استفاده کنید، Thinkific به شما اجازه می دهد نام دامنه خود را اضافه کنید. داشتن دامنه اختصاصی ساختن برند خود را برای شما آسان تر می کند.

انواع محتوای چندگانه

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین به شما امکان می دهد از انواع محتوای مختلف در دوره های آموزشی خود استفاده کنید، از متن و PDF گرفته تا فیلم، نظرسنجی و آزمون. همچنین می‌توانید دوره‌های خودآموز ایجاد کنید، تکالیف بدهید، کلاس‌های زنده برگزار کنید، برای دانش‌آموزان خود گواهی صادر کنید و موارد دیگر.

ابزارهای فروش

Thinkific به شما امکان دسترسی به ابزارهای اساسی فروش را می‌دهد که به شما در افزایش فروش کمک می‌کند، از جمله گزینه‌های بازاریابی وابسته، کوپن‌ها، روش‌های پرداخت چندگانه، افزایش فروش با یک کلیک، سایت‌های عضویت، و بسته‌بندی دوره.

فروشگاه برنامه

 همچنین به یک فروشگاه برنامه حاوی صدها برنامه شخص ثالث دسترسی خواهید داشت که می توانید آنها را با Thinkific ادغام کنید تا تجربه بهتری را به دانش آموزان خود ارائه دهید.

تجزیه و تحلیل داده ها Thinkific 

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین به شما امکان می دهد به تمام داده های دانش آموزان خود دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید از این داده‌ها برای به دست آوردن بینش‌هایی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند دوره‌های بهتری را در آینده توسعه دهید و تصمیمات بازاریابی بهتری بگیرید.

آکادمی Thinkific 

پس از مشترک شدن در Thinkific، به آکادمی Thinkific دسترسی پیدا می‌کنید،که شامل دوره‌های برتر و وبینارهایی است که به شما می‌آموزد چگونه کسب و کار دوره‌های آنلاین خود را رشد دهید و مقیاس دهید. Thinkific یک طرح رایگان با ویژگی‌ها و دوره‌های محدود و سه طرح پولی ارائه می‌دهد که از ۳۹، ۷۹و ۳۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. علاوه بر این، Thinkific  یک آزمایش رایگان 30 روزه را در برنامه های پریمیوم خود ارائه می دهد.

5 پلتفرم های دوره های آنلاین کدامند؟

 LearnWorlds

این برنامه به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین و بهترین بستر آنلاین دوره های آموزشی برای دوره های تعاملی است. LearnWorlds  یک پلتفرم دوره آنلاین عالی است که در چند سال گذشته محبوبیت پیدا کرده است.

اگر به دنبال ایجاد و فروش دوره های تعاملی هستید، LearnWorlds بهترین گزینه شما است زیرا بر ارائه یک محیط آموزشی بسیار تعاملی تمرکز دارد. تجربه کاربری در LearnWorlds به خوبی آنچه در Thinkific دریافت می کنید نیست، اما ویژگی ها بسیار چشمگیر هستند.

ویژگی های کلیدی

بسیار تعاملی

دوره خود را جذاب کنید و به دانش آموزان خود اجازه دهید تا با افزودن تصاویر همپوشانی، سؤالات، پیوندها، نشانگرها، عنوان ها، نظرسنجی ها و موارد دیگر به محتوای دوره شما، با مطالب درسی شما تعامل داشته باشند. LearnWorlds  همچنین از گیمیفیکیشن دوره ها پشتیبانی می کند.

پخش کننده دوره زیبا و قابل تنظیم LearnWorlds 

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین، دارای یک پخش کننده دوره ساده و زیبا و در عین حال قدرتمند با چندین مسیر یادگیری، مانند ناوبری رایگان یا پیمایش دوره های متوالی است. پخش کننده دوره همچنین به دانش آموزان شما اجازه می دهد تا نکات کلیدی را برجسته کرده و یادداشت برداری کنند.

صفحه ساز قدرتمند

با صفحه ساز قدرتمند LearnWorlds صفحات زیبایی برای وب سایت دوره آنلاین خود بسازید.LearnWorlds  همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های تجارت الکترونیک مانند کدهای کوپن، طرح های اشتراک و پردازش پرداخت را به صفحات وب سایت خود اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه:7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

سرویس مدیریت شده

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین دارای یک سرویس مدیریت شده ممتاز است که وظایف پیچیده را انجام می دهد، مانند سفارشی کردن مدرسه LearnWorlds شما، توسعه دوره ها، آپلود و تبدیل محتوای دوره شما و غیره. با توجه به این فعالیت‌ها، می‌توانید روی چیزی که پول را به جیب شما می‌آورد تمرکز کنید - فروش

دوره‌هایتان.

رونوشت همگام‌سازی‌شده

برای آسان‌تر کردن درک درس‌های ویدیویی، LearnWorlds به‌طور خودکار کلمات را از محتوای ویدیوی شما استخراج می‌کند و آنها را به‌عنوان رونوشت‌های همگام‌سازی شده و تعاملی روی ویدیوها قرار می‌دهد.

موتور تست پیشرفته

موتور تست پیشرفته LearnWorlds به شما امکان می‌دهد دانش دانش‌آموزان خود را با انواع مختلف ارزیابی، از جمله تکالیف، تست‌ها و آزمون‌ها آزمایش کنید. هنگامی که دانش‌آموزان شایستگی خود را نشان دادند، LearnWorlds  حتی به شما اجازه می‌دهد تا گواهی‌های دیجیتال مارک دار را به آنها اعطا کنید.

آمار تعامل ویدیویی

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین به شما امکان دسترسی به داده‌ها و آماری را می‌دهد که نشان می‌دهد دانش‌آموزان شما چگونه با محتوای دوره شما تعامل دارند. سپس می توانید از بینش های به دست آمده از این داده ها برای توسعه محتوای دوره بهتر در آینده استفاده کنید.

5 پلتفرم های دوره های آنلاین کدامند؟

Kajabi 

این برنامه بهترین پلت فرم دوره های آنلاین همه جانبه محسوب می شود. کجابی یک پلت فرم دوره های آنلاین همه جانبه است که تمام زنگ ها و سوت های مورد نیاز برای بازاریابی، فروش و ارائه دوره های خود را زیر یک سقف ارائه می دهد. به عبارت دیگر، این بیش از یک پلت فرم ایجاد دوره آنلاین است. همچنین ابزارهایی را که برای جذب، تعامل و تبدیل افراد به خریداران نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

کجابی یکی از بهترین پلتفرم‌های دوره‌های آنلاین برای سازندگان دوره‌های سطح بالا است که به‌جای سازندگان دوره‌های کوچکی که تازه در صنعت آموزش الکترونیکی شروع کرده‌اند، دلار بالایی را برای دانش خود دریافت می‌کنند.

ویژگی های کلیدی

پلتفرم همه کاره

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین کجابی به شما امکان می دهد به تمام ابزارهایی که برای ساخت و فروش دوره های بسیار موفق نیاز دارید دسترسی داشته باشید. شما یک پلت فرم ایجاد دوره، یک سازنده وب سایت، یک سازنده صفحه فرود، یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی، ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، ابزارهای پرداخت و تجزیه و تحلیل داده ها را دریافت می کنید که همه در یک پلت فرم قدرتمند پیچیده شده اند.

چند نوع محصول

دوره ها تنها محصولاتی نیستند که می توانید در کجابی بفروشید. همچنین می‌توانید از کجابی برای فروش برنامه‌های عضویت، برنامه‌های مربیگری، خبرنامه، پادکست، محصولات همراه، دانلود فایل، پورتال‌های آموزشی و بسیاری دیگر از محصولات دیجیتال استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ادغام PayPal و Stripe

 Kajabi به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین با ادغام‌های بومی PayPal و Stripe ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد به سرعت و یکپارچه پول دریافت کنید. همچنین از گزینه‌های پرداخت مختلف، از جمله پرداخت‌های یک‌باره، طرح‌های آزمایشی، اشتراک‌های مکرر، و فروش مجدد با یک کلیک پشتیبانی می‌کند.

قالب های از پیش ساخته شده

از بین 6 قالب حرفه ای طراحی شده را انتخاب کنید تا به سرعت یک وب سایت دوره آنلاین خوش ظاهر بسازید. قالب ها بسیار قابل تنظیم هستند، به این معنی که شما همچنان می توانید ظاهری منحصر به فرد برای وب سایت خود داشته باشید.

سازنده ایمیل قدرتمند

 Kajabi مجهز به یک ویرایشگر ایمیل قوی است که به شما امکان می دهد ایمیل های زیبایی طراحی کنید که منجر به تبدیل بیشتر می شود. علاوه بر این، Kajabi  به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین، شما را قادر می‌سازد تا کمپین‌های بازاریابی ایمیلی را راه‌اندازی کنید که به صورت خودکار اجرا می‌شوند، بنابراین تبدیل‌های شما را افزایش داده و به شما در ایجاد روابط قوی‌تر با مخاطبان کمک می‌کند.

Pipelines

ویژگی Pipelines به شما امکان می‌دهد کمپین‌های تولید سرنخ کاملاً خودکار را با محرک‌های سفارشی و نسخه‌های از پیش نوشته شده بهینه‌سازی شده برای تبدیل ایجاد کنید. این شما را قادر می سازد تا تجربیات شخصی سازی شده را به مخاطبان خود ارائه دهید و مشتریان بیشتری را بدون تلاش اضافی جذب کنید.

5 پلتفرم های دوره های آنلاین کدامند؟

Teachable 

Teachable یکی دیگر از پلتفرم های دوره آنلاین محبوب و قوی است که چندین سال است که در این بازی وجود دارد. این پلتفرم در حال حاضر دارای بیش از 100هزار سازنده دوره است که مجموعا دوره ها و برنامه های مربیگری را به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار می فروشند.

استفاده از به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین Teachable بسیار آسان است و آن را به گزینه ای عالی برای افرادی تبدیل می کند که تازه دوره های آنلاین را شروع کرده اند. همچنین کاملا مقرون به صرفه است، که برای تازه کارانی که حاضر نیستند پول زیادی را روی یک پلتفرم خرج کنند عالی است.

با این حال، برخلاف برخی پلتفرم‌های دیگر، Teachable بیشتر بر کمک به شما در ایجاد و فروش دوره‌های آنلاین تمرکز می‌کند. در نتیجه، ابزارهای سایت سازی و بازاریابی آن بسیار محدود است.

پیشنهاد مطالعه:راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی

ویژگی های کلیدی

انواع محتوای چندگانه

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین این برنامه از انواع مختلف محتوای دوره، از جمله ویدئو، متن، فایل‌های PDF و آزمون‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید جلسات مربیگری انفرادی زنده را میزبانی کنید، محتوای قطره ای ایجاد کنید و به دانش آموزان خود گواهی اعطا کنید.

ویژگی‌های فروش قدرتمند

به هزاران ابزار ارزشمند دسترسی پیدا کنید که به شما کمک می‌کند تبدیل‌های فروش خود را افزایش دهید. این موارد عبارتند از فروش بالای یک کلیک، پرداخت با یک کلیک بسیار بهینه، کدهای کوپن، رسیدگی به مالیات فروش، ابزارهای بازاریابی وابسته و غیره.

پرداخت‌های بین‌المللی

برای کسانی که دوره‌ها و خدمات مربیگری خود را به دانش‌آموزان از سرتاسر جهان ارائه می‌کنند، Teachable با پشتیبانی از پرداخت‌ها به بیش از 130 ارز، کار را برای شما آسان می‌کند. شما لازم نیست نگران این باشید که دانش آموزان شما کجا هستند.

طرح‌های قیمت‌گذاری چندگانه  Teachable 

 به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین از گزینه‌های قیمت‌گذاری متعددی پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد برنامه‌های قیمت‌گذاری را ارائه دهید که برای دانش‌آموزان شما بهترین کار را دارد. برخی از گزینه های موجود عبارتند از: اشتراک، پرداخت های یکباره، عضویت، پرداخت های همراه و غیره.

5 پلتفرم های دوره های آنلاین کدامند؟

بهترین بستر برای مربیان آنلاین  Podia

پودیا زندگی خود را به عنوان Coach آغاز کرد، پلتفرمی که عمدتاً برای مربیان آنلاین طراحی شده است. این پلتفرم از آن زمان برای پشتیبانی از دوره ها و سایر محصولات دیجیتال مانند وبینارها، سایت عضویت خصوصی شما و دانلودهای دیجیتال تکامل یافته است. با این حال، بهترین انتخاب برای مربیان آنلاین است.

به غیر از دوره ها و مربیگری، پودیا همچنین یک انتخاب عالی برای کارآفرینانی است که به دنبال ایجاد جوامع آنلاین هستند.

ویژگی های کلیدی

ویژگی‌های قوی برای مربیان Podia 

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین ویژگی‌های قدرتمندی را ارائه می‌کند که زندگی مربیان آنلاین را از مدیریت رزرو تا پذیرش پرداخت‌ها آسان‌تر می‌کند. این پلتفرم همچنین با برنامه های تقویم محبوب مانند Calendly و Acuity برای زمان بندی آسان جلسات ادغام می شود.

چندین گزینه محصول Podia 

شما را به دوره ها و خدمات مربیگری محدود نمی کند. همچنین می‌توانید وبینارها را میزبانی کنید، دانلودهای دیجیتالی مانند کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را بفروشید، یا یک انجمن بسازید.

چند گزینه دوره 

از انواع دوره‌ها، از جمله دوره‌های مستقل، دوره‌های آنلاین ساختاریافته، دوره‌های خودگام، دوره‌های همراه، دوره‌های پیش از راه‌اندازی، و دوره‌های همگروهی با تاریخ‌های شروع خاص پشتیبانی می‌کند. انواع فایل های پشتیبانی شده شامل متن، تصاویر، فیلم ها، فایل های PDF، آزمون ها، فایل های صوتی، لینک ها، گواهی ها، فایل های PSD و بسیاری موارد دیگر می باشد.

ویژگی‌های عضویت قوی

ایجاد انجمن‌های آنلاین با مجموعه جامع ویژگی‌های عضویت پودیا بسیار آسان است. می‌توانید انجمن‌هایی ایجاد کنید که اعضا بتوانند در آن تعامل داشته باشند، برنامه‌های قیمت‌گذاری سطحی را برای گروه‌های مختلف ارائه دهند، بسته‌های محصول را منحصراً برای گروه‌های خاص ایجاد کنید، و جامعه آنلاین خود را به گروه‌های Slack و Facebook متصل کنید.

پیشنهاد مطالعه:4 سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین

بازاریابی ایمیلی

 با Podia به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین ، شما نیازی به اشتراک ابزارهای نرم افزار بازاریابی ایمیلی گران قیمت ندارید. پودیا یک ویژگی بازاریابی ایمیلی دارد که می توانید از آن برای ارسال پخش ایمیل و راه اندازی کمپین های ایمیل خودکار استفاده کنید.

بازاریابی وابسته

با اجرای برنامه وابسته خود و مشارکت با دانشجویان و سایر بازاریاب‌های آنلاین، حضور در دوره خود را افزایش دهید. می‌توانید شرایط کمیسیون سفارشی خود را از طریق ویژگی بازاریابی وابسته تنظیم کنید، همه شرکت‌های وابسته خود را مشاهده کنید، شرکت‌های وابسته جدید را دعوت کنید، پرداخت‌های مبتنی بر کمیسیون را به شرکت‌های وابسته انجام دهید، و گزارش‌هایی تهیه کنید که نشان‌دهنده عملکرد برنامه‌های وابسته شما باشد.

ویجت چت زنده

به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین Podia به شما امکان می دهد ویجت چت درون صفحه را به وب سایت دوره آنلاین خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای تعامل با مشتریان شما و تبدیل بازدیدکنندگان سایت به دانشجویان پولی است.

جمع بندی

پلتفرم‌ های دوره آنلاین، وب‌سایت‌ ها، نرم‌ افزار ایجاد دوره آنلاین و سیستم ‌های مدیریت یادگیری هستند که به افراد اجازه می‌دهند دانش، مهارت‌ها و تجربه ‌شان را تولید کنند و آنها را در دوره‌ های آنلاین و خدمات مربیگری ارائه کنند. سپس سازندگان از فروش دوره‌ها و خدمات مربیگری به دانش‌آموزان درآمد کسب می‌کنند.

این پلتفرم‌ ها که به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ های دوره آنلاین نیز شناخته می‌شوند، شما را از مشکل ساختن وب ‌سایت دوره آنلاین اختصاصی خود از ابتدا نجات می‌دهند که نیاز به تخصص فنی و سرمایه‌گذاری قابل توجه در زمان و هزینه دارد. اکثر این پلتفرم ها مجهز به سازندگان دوره های آنلاین هستند که به شما امکان می دهد دوره آنلاین خود را در بستر مناسبی ایجاد کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد