ترفندهایی مهم برای افزایش رتبه الکسا

ترفندهایی مهم برای افزایش رتبه الکسا

توسط : تیم محتوا
1,165

الکسا اینترنت، یک شرکت تحلیل ترافیک وب مستقر در کالیفرنیا است. خدمات رتبه بندی الکسا آنها محبوبیت وب سایت را در اینترنت به شما می گوید. این ابزار میلیون ها سایت را از نظر محبوبیت رتبه بندی می کند. اطلاعاتی که از این سایت در مورد محبوبیت یک دامنه خاص به دست می آورید، می تواند برای بهینه سازی و افزایش تلاش های رتبه بندی وب سایت شما استفاده شود. در اینجا ترفندهای افزایش رتبه الکسا را بیان خواهیم کرد.

ابزار بررسی رتبه الکسا چیست؟

اگرچه ابزار رسمی بررسی رتبه الکسا بسیار محبوب است، اما می تواند تنها یک وب سایت را در یک زمان پردازش کند. این بدان معنی است که جزئیات ترافیک و محبوبیت یک وب سایت را به شما می دهد. اکنون، وقتی مجبور به تجزیه و تحلیل چندین سایت هستید، همه چیز را برای شما بسیار گیج کننده می کند.

اینجا جایی است که جستجوگر الکسا انبوه توسط ابزار SEO وارد عمل می شود. این ابزار به شما اجازه می دهد تا رتبه الکسا را برای چندین دامنه به طور همزمان بررسی کنید. فقط کافی است URL سایت هایی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید اضافه کنید و ترفندهای افزایش رتبه الکسا جزئیات کاملی را در مورد همه این سایت ها به شما ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

چگونه از SEO Magnifier Alexa Rank Checker استفاده کنیم؟

استفاده از این ابزار بررسی رتبه ساده است. رابط کاربری نسبتاً خود توضیحی است، اما با این حال، در اینجا نحوه استفاده از این ابزار وجود دارد. ابتدا ابزار بررسی رتبه الکسا را انتخاب کنید. آدرس‌های اینترنتی دامنه‌هایی را که می‌خواهید تجزیه و تحلیل کنید اضافه کنید.

ترفندهایی مهم برای افزایش رتبه الکسا

بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.

ترفندهایی مهم برای افزایش رتبه الکسا

این ابزار محبوبیت نتایج الکسا را در همه دامنه ها به شما نشان می دهد.

ترفندهایی مهم برای افزایش رتبه الکسا

برای تجزیه و تحلیل یک وب سایت دیگر، سعی کنید URL جدید را کلیک کنید.

ترفندهایی مهم برای افزایش رتبه الکسا

ویژگی های SEO Alexa Rank Checker

•    ابزار رایگان: با این ابزار رتبه الکسا را به صورت رایگان بررسی کنید. این یکی از مهمترین ترفندهای افزایش رتبه الکسا و ابزارهای سئو است که می تواند برای تجزیه و تحلیل رقبا استفاده شود و در اینجا توسط SEO به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

•    24/7 در دسترس بودن: این ابزار تجزیه و تحلیل ترافیک و محبوبیت وب سایت 24/7 در دسترس است. می توان از آن در دستگاه های تلفن همراه نیز برای بررسی اعتبار دامنه یک سایت استفاده کرد.

•    نتایج دقیق: سیستم رتبه بندی این ابزار رایگان بررسی رتبه الکسا انبوه بر اساس معیارهای قوی است. نتایج آن دقیق است و بهترین تخمین ممکن از محبوبیت وب سایت شما در اینترنت را به شما می دهد.

•    عملکرد کارآمد: این ابزار عملکرد فوق العاده سریعی را ارائه می دهد که کاملاً دقیق است. این ابزار سریع بارگیری می شود و کار می کند و اطلاعات کاملی از جمله اعتبار دامنه یک سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

•    بدون نیاز به ثبت نام: این ابزار بررسی رتبه الکسا نیازی به ثبت نام ندارد. این یک ابزار بهینه سازی رایگان برای موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل رقابت و مشابه جستجوگر رتبه کلمات کلیدی گوگل است.

بررسی رتبه الکسای خود 

با کمک ترفندهای افزایش رتبه الکسا می توانید از ابزار بررسی کننده رتبه بندی الکسا رایگان استفاده کنید. این ابزار می تواند چندین دامنه را در یک زمان مدیریت کند. در واقع، رتبه الکسا معیار محبوبیت یک سایت در مقایسه با اکثر سایت های محبوب در جهان است. این به شما می گوید که یک سایت در مقایسه با رقبای خود چگونه عمل می کند.

رتبه اول الکسا چند است؟

رتبه 1 الکسا به شما در مورد سایتی می گوید که در حال حاضر محبوب ترین است. به طور کلی، رتبه الکسا زیر 1 میلیون برای یک وب سایت جدید بسیار خوب در نظر گرفته می شود. بنابراین به عنوان یک متخصص سئو، هدف شما باید این باشد که سایت خود را زیر میلیون در بررسی کننده رتبه الکسا قرار دهید.

می توانید با استفاده از ابزار جستجوگر رتبه الکسا انبوه رتبه وبلاگ خود را بررسی کنید. با ابزار رایگان انبوه بررسی رتبه الکسا توسط ترفندهای افزایش رتبه الکسا، می توانید همه چیزهایی را که برای یادگیری در مورد اطلاعات عمومی سایت خود وجود دارد، بیاموزید.

نحوه استفاده از بررسی کننده رتبه الکسا 

استفاده از جستجوگر رتبه الکسا انبوه توسط ذره بین SEO ساده است. شما فقط باید URL همه دامنه های موجود را اضافه کنید و بقیه موارد را برای شما انجام می دهد. همه می خواهند رتبه الکسا خوبی کسب کنند. الکسا نوار ابزاری را ارائه می دهد که بر اساس الگوهای ترافیک جامعه کاربران خود، به کاربران اینترنت پیشنهاد می دهد که چه استراتژی داشته باشند. 

اگرچه، این بهترین راه برای اطلاع از محبوبیت وب سایت / وبلاگ شما است. این نشان می دهد که 99٪ رتبه بندی صحیح یک وب سایت در بین کل سایت های اینترنتی در جهان است. بنابراین، دانستن رتبه الکسا برای تازه واردان ضروری است.

افزایش رتبه الکسا

ترفندهای افزایش رتبه الکسا به عنوان یک وسیله تحلیلی برای وب سایت / وبلاگ کار می کند و کشور و رتبه بندی جهانی و همچنین نسبت بازدید و نرخ پرش وب سایت / وبلاگ را نشان می دهد. اگر رتبه بالاتری دارید، 70٪ خواننده بیشتری دوست دارند به سایت شما دسترسی پیدا کنند. افزایش و کاهش رتبه الکسا سایت شما به ترافیک وب سایت بستگی دارد.

اگر می خواهید از طریق تبلیغات موجود در سایت خود کسب درآمد کنید، باید رتبه سایت خود را نشان دهید. اگر شرکت حرفه ای دیگری قصد همکاری با شما را دارد، رتبه الکسای شما را بررسی می کند تا از موقعیت سایت شما در وب مطلع شود. شما می توانید به روز رسانی روزانه رتبه سایت را در سایت رسمی الکسا مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه:لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا

ترفند برای افزایش رتبه الکسا وب سایت

بنابراین، بیایید ترفندهای افزایش رتبه الکسا وب سایت خود بدانیم:

 نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب کنید

این ساده ترین راه برای بهبود رتبه است. داده های سایت را به سرور ارسال می کند. سرور هر فعالیت بازدیدکنندگان را از جایی که می آیند ذخیره می کند.


ویجت الکسا را به سایت خود اضافه کنید

از طریق ویجت، بازدیدکنندگان همیشه دوست دارند با کلیک بر روی آن رتبه را بررسی کنند. مزایای مشابه نوار ابزار الکسا را دارد.

 مقاله مروری برای الکسا بنویسید

اگر یک مقاله مروری برای الکسا بنویسید، تأثیر قابل توجهی برای وب سایت شما ایجاد می کند. کلمه کلیدی را به عنوان "الکسا" نگه دارید. بالا نگه داشتن کلمات کلیدی بهترین نتیجه موتور جستجو را به همراه دارد. حتی ارزش های سایت شما را بهبود می بخشد. با انجام این کار، شما به طور منظم در سایت خود خواهید بود. این  ترفندهای افزایش رتبه الکسا، بسیار کاربردی است.

 ایجاد بک لینک با کیفیت بالا

بک لینک ها، لینک هایی هستند که به وب سایت/وبلاگ شما هدایت می شوند. تعداد بک لینک ها نشان دهنده محبوبیت یا اهمیت آن سایت در وب است. همانطور که همه ما می دانیم، بک لینک ها برای حوزه سئو ضروری هستند. به این دلیل است که برخی از موتورهای جستجو به وب‌سایت‌هایی که تعداد بک لینک‌های با کیفیت خوبی دارند اعتبار بیشتری می‌دهند و آن وب‌سایت‌ها را در صفحات نتایج خود برای جستجوی مرتبط‌تر از سایرین می‌دانند.

نحوه نصب و راه اندازی افزونه وردپرس Yoast SEO

اگر می خواهید نتایج خوبی در سئو داشته باشید، باید روی بک لینک های سایت خود تمرکز کنید. این یکی از پایه های رتبه سایت شما در الکسا است. برای دریافت بک لینک های بیشتر می توانید یک پست مهمان در سایت دیگری انجام دهید و پیوند وب سایت خود را در آن اضافه کنید. حتی می توانید نظرات خود را در یک پست دیگر ارسال کنید. از این ترفندهای افزایش رتبه الکسا بهره مند شوید.

محتوای اصلی با کیفیت بنویسید

اگر در مورد چیزی می نویسید، پس نوشتن محتوای با کیفیت اصلی بسیار مهم است. اگر محتوای اصلی با کیفیت دارید، خوانندگان دوست دارند از سایت شما بازدید کنند. همچنین نرخ پرش سایت شما را بهبود می بخشد و رتبه سایت را افزایش می دهد. با مواد با کیفیت، سایر وبلاگ نویسان مایلند پیوند سایت شما را به وبلاگ خود اضافه کنند. از این طریق شما از سایت دیگران بک لینک دریافت می کنید و همانطور که قبلاً گفتم رتبه الکسا به بک لینک ها نیز بستگی دارد.

 پست را به طور مرتب به روز کنید

به روز رسانی پست معمولاً ترافیک زیادی را در وب سایت شما به ارمغان می آورد. از این طریق، بازدیدکنندگان به طور منظم سایت شما را در جستجوی اطلاعات جدید بررسی می کنند. از این رو، این نیز به عنوان یکی از ترفندهای افزایش رتبه الکسا، رتبه الکسای سایت شما را بهبود می بخشد.

ترفندهایی مهم برای افزایش رتبه الکسا

 ایجاد صفحات فیس بوک و گوگل پلاس

بیشتر مردم به طور منظم پروفایل های اجتماعی خود را چک می کنند. ارجاع رسانه های اجتماعی تفاوت زیادی در موفقیت کسب و کار شما ایجاد می کند. بنابراین، ایجاد صفحات در فیس بوک و +Google باعث تعامل گسترده بازدیدکنندگان می شود. 

این ساده ترین و رایگان ترین ارجاع رسانه برای بهبود ترافیک است. ارسال هر پست جدید در صفحات به شما ترافیک ارجاع بیشتری می دهد. با ارسال پست در سایت های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و +Google، به طور مرتب بیش از 1000 بازدید کننده دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:سایت های فریلنسری که بیشترین پرداخت را دارند

 روی محتوای ویروسی خود تمرکز کنید

سعی کنید محتوایی را به اشتراک بگذارید که مربوط به ویروسی ترین محتوای وب سایت شما باشد. فوراً واکنش کاربر را ایجاد می کند. یک قطعه کامل از محتوا یا رسانه به راحتی می تواند سایت شما را از میلیون ها لینک ورودی خالص کند. اگر مطالب بسیار خوب، منحصر به فرد و ارزشمند باشد، پس مردم احساس می کنند مجبورند آن را در سایت های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک توصیه کنند. به این معنی که شما ممکن است ترافیک زیادی را به صورت روزانه دریافت کنید.

جمع بندی

بنابراین، اینها بهترین ترفندهای افزایش رتبه الکسا و برترین راه برای بهبود رتبه الکسای وب سایت/وبلاگ شما هستند. اگر می‌خواهید از گزینه‌های دیگری برای افزایش ترافیک استفاده کنید، می‌توانید طرح پریمیوم الکسا را خریداری کنید. رتبه و ترافیک سایت را نیز به سرعت بهبود می بخشد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد