آزمون دولینگو برای مهاجرت

آزمون دولینگو برای مهاجرت

توسط : تیم محتوا
1,102

اگر می خواهید به کانادا یا هر کشور دیگری مهاجرت کنید، باید مدرکی دال بر مهارت های زبان انگلیسی از طریق نتایج آزمون ارائه دهید.Duolingo   اکنون به عنوان آزمون جایگزین برای آیلتس و تافل در تعداد زیادی از دانشگاه ها پذیرفته می شود. این یک آزمون انگلیسی است که می توان آن را در خانه از طریق اینترنت انجام داد. دانشگاه های سراسر ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، اروپا، ژاپن و نیوزلند اکنون آزمون انگلیسی Duolingo  را می پذیرند. بنابراین، شرکت در آزمون دولینگو برای مهاجرت می تواند یک انتخاب عالی باشد.

آزمون دولینگو

Duolingo  یک پلت فرم دیجیتال است که اپلیکیشنی را ارائه می دهد که زبان های خارجی را به زبان آموزان آموزش می دهد. اکنون امتحان زبان انگلیسی را نیز راه اندازی کرده است. شما می توانید هر زمان که بخواهید در خانه خود برای این آزمایش حاضر شوید. هزینه 59 دلار آمریکا است و آزمون برای پذیرش تحصیلات تکمیلی و کالج در سراسر جهان پذیرفته می شود.

در حال حاضر حدود 1000 دانشگاه در سراسر جهان آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند. بسیاری از آنها آن را به عنوان یک راه اصلی برای نشان دادن مهارت در زبان انگلیسی تأیید می کنند. اگر اخیراً به وب سایت یک دانشگاه نگاهی انداخته باشید، شاید جزئیاتی در مورد آزمون آیلتس و تافل مشاهده کرده باشید. جدا از این دو آزمون برای زبان انگلیسی، اکنون می توانید گزینه سوم  Duolingo English Test را مشاهده کنید. امروزه آزمون دولینگو برای مهاجرت محبوبیت زیادی دارد.

مزایای آزمون انگلیسی  Duolingo

اگر در امتحانات زبان انگلیسی معمولی موفق نشدید، Duolingo  می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این فرمت کاملا منحصر به فرد دارد و می تواند برای شما قابل درک تر باشد. تنظیمات آزمون کاملاً متنوع است و می تواند برای شما خود به خود باشد.

علاوه بر این، این آزمون حتی کوتاه تر از آیلتس یا تافل با مدت زمان 3 ساعت است. آزمون انگلیسی Duolingo فقط حداکثر 1 ساعت است. حتی شاید کمتر از زمان سفر برای دو امتحان دیگر باشد. تافل به شما کمک می کند تا نتایج آزمون خود را به 4 دانشگاه رایگان ارسال کنید. 

وقتی صحبت از آیلتس می شود، 5 دانشگاه است. فراتر از این عدد، تافل برای هر گزارش 20 دلار هزینه دریافت می کند. آیلتس نیز هزینه مشابهی دارد که بر اساس مکان متفاوت است. با این حال، Duolingo هیچ هزینه ای برای گزارش نتایج آزمایش اضافی متحمل نمی شود. در اکثر موارد، حضور در آزمون Duolingo نسبت به آیلتس یا تافل مقرون به صرفه است. اگر به دنبال روشی ساده تر برای برنامه تحصیل در خارج هستید، آزمون دولینگو برای مهاجرت عالی است.

آزمون دولینگو برای مهاجرت

کاربردهای آزمون دولینگو

در سناریوی فعلی، تعداد کمی از کارفرمایان نیز به دنبال تأیید مهارت های انگلیسی متقاضیان، به ویژه در بخش هتلداری هستند. تست Duolingo کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارد زیرا کاملاً به سمت محل کار یا دانشگاه به ویژه تمایل ندارد.

بنابراین، دانش آموزان در سراسر جهان واقعاً در مورد گزینه تست انگلیسی Duolingo  هیجان زده هستند. این آزمون عمدتا به دلیل انعطاف پذیری برای حضور در آزمون در خانه های خود است. علاوه بر این، Duolingo:

•    به شما کمک می کند تا مهارت های انگلیسی خود را با هزینه های مقرون به صرفه نشان دهید.

•    شما می توانید در هر مکان و هر زمان برای آزمایش ظاهر شوید.

•    مدت زمان حداکثر 1 ساعت و نتایج در 48 ساعت ارائه می شود.

•    توسط بیش از 3000 موسسه در سراسر جهان پذیرفته شده است.

•    در هر نقطه از جهان به درخواست در دسترس است.

ویژگی های آزمون دولینگو برای مهاجرت

راحت بودن آزمون

نیازی نیست به یک مرکز آزمون سفر کنید یا به دنبال یک قرار ملاقات / محل رزرو باشید و می توانید به صورت آنلاین در خانه خود ظاهر شوید.

اتمام سریع  آزمون

شما به سرعت 48 ساعت پس از اتمام آزمایش نتایج را دریافت می کنید و می توانید بلافاصله با هر کسی به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های ایرلند

مقرون به صرفه

هزینه نمره و مصاحبه فقط 59 دلار است در حالی که اکثر آزمون های دیگر 265 دلار آمریکا به علاوه هزینه دارند. آزمون دولینگو برای مهاجرت گزینه ای عالی در این خصوص خواهد بود.

تست Duolingo از چه چیزی تشکیل شده است؟

آزمون Duolingo شامل سؤالات متنوعی در قالب هایی است که می تواند برای شما کاملاً جدید باشد. آن شامل:

•    شنیدن کلمات به صورت شفاهی و انتخاب واقعی آنها.

•    ارزیابی کلمات نوشته شده و انتخاب واقعی آنها.

•    تکمیل حروف حذف شده از متن داده شده.

•    یک تصویر را به صورت کتبی یا شفاهی با صدای بلند توصیف کنید.

•    ضبط شفاهی یک جمله کتبی در آزمون دولینگو برای مهاجرت.

•    ارائه پاسخ شفاهی به یک سوال شفاهی.

•    ارائه پاسخ کتبی به یک سوال کتبی (اگرچه نمونه های نوشتاری حداکثر شامل 500 کلمه هستند اما معمولاً بسیار کوتاهتر هستند).

•    تایپ جمله ای که به صورت شفاهی شنیده می شود.

جدای از سوالات فوق، آزمون شامل بخش "مصاحبه ویدئویی" نیز می باشد. در این، شما باید 1 تا 3 دقیقه در مورد یک موضوع انتخاب شده از دو موضوع ارائه شده صحبت کنید. گرچه این رتبه بندی نمی شود، اما با نتایج آزمون به دانشگاه ها ارسال می شود. بنابراین می تواند یک افزونه عالی برای برنامه آزمون دولینگو برای مهاجرت باشد.

آزمون دولینگو برای مهاجرت

نمرات آزمون چگونه ارائه می شود؟

آزمون انگلیسی Duolingo در درجه اول نمرات را در رایانه ارائه می دهد. با این وجود، برای حصول اطمینان از اینکه شرکت کنندگان در آزمون از قوانین پیروی می کنند، از مراقبین استفاده می کند. این ناظران ویدیو را در حالی که برای آزمایش ظاهر می‌شوید مشاهده می‌کنند و همه تست‌ها از جمله زدن کلید شما ضبط می‌شود. 2 بازبین مستقل صفحه را برای حضور دیگران، اختلالات پس‌زمینه و پرچم‌های قرمز بیشتر مشاهده می‌کنند.

پس از اتمام آزمون در محدوده 10 تا 160 امتیاز به شما پیشنهاد می شود. این یک نمره بخش نیست بلکه یک نمره کلی است. دانشگاه های پیشرو می توانند نمره بالاتر از 120 را مشخص کنند. اما شرایط متفاوت است و شما باید به صورت جداگانه نیز با دانشگاه تأیید کنید.  توصیه می شود هنگام برنامه ریزی جهت آزمون دولینگو برای مهاجرت مشاوره لازم را از کارشناسان دریافت کنید.

بعد از حضور در آزمون انگلیسی Duolingo چه اتفاقی می افتد؟

پس از تکمیل تست، آن را به ناظران ارسال می شود. برای شما ایمیلی ارسال می شود که زمان دریافت نتایج را به شما اطلاع می دهد. 48 ساعت است اما حتی در 24 ساعت قابل ارسال است. پس از آماده شدن امتیازات، یک اعلان ایمیل دیگر دریافت خواهید کرد. با این حال، می توانید نتایج خود را در صفحه اصلی وب سایت نیز بررسی کنید.

می‌توانید در عرض 30 روز برای 2 آزمایش «تأیید شده» حاضر شوید. هر آزمونی که شما تکمیل می کنید و برای آن نمره می گیرید یک آزمون تایید شده است. این بدان معناست که در صورت بروز مشکل فنی در حین تست، در محدوده 2 تست محاسبه نمی شود. اعتبار امتیازات 2 سال است.

پس از به دست آوردن امتیازات آزمون دولینگو برای مهاجرت ، می توانید آنها را بلافاصله از صفحه وب نتایج با موسسات به اشتراک بگذارید. هیچ سقفی برای تعداد گزارش هایی که می توانید به اشتراک بگذارید وجود ندارد.

شرکت در آزمون آزمایشی  دولینگو

یک آزمون آزمایشی شما را با نوع سوالاتی که می توانید در آزمون انگلیسی Duolingo انتظار داشته باشید آشنا می کند. توصیه می شود برای تمرین در آزمون های آزمایشی شرکت کنید تا با سؤالات مورد انتظار آشنا شوید و روی عملکرد خود تمرکز کنید. شما می توانید هر تعداد تست آزمایشی را تمرین کنید. پس از اتمام، آزمون آزمایشی تخمینی از محدوده امتیاز را به شما ارائه می دهد. تمرین شما را به کمال و اعتماد به نفس مجهز می کند.

پیشنهاد مطالعه:حداقل نمره آیلتس برای کانادا

آماده شدن برای محیط واقعی آزمون

هنگام حضور در آزمون آنلاین انگلیسی Duolingo از رایانه شخصی خود، باید مطمئن شوید که به همه چیز ضروری برای جلوگیری از هرگونه اشکال مجهز هستید. شما برای آزمون دولینگو برای مهاجرت نیاز خواهید داشت:

•    یک کارت شناسایی عکس دار توسط دولت صادر شد.

•    اتاقی ساکت و پر نور.

•    زمان بدون وقفه 1 ساعت.

•    یک کامپیوتر دارای دوربینی است که در جلو قرار دارد.

•    اتصال به اینترنت و یک مرورگر سازگار.

پس از تکمیل آزمون، ویدیوی آزمایشی برای اطمینان از رعایت قوانین توسط متخصص بازبینی می‌شود. این موارد شامل استفاده نکردن از هدفون، بحث نکردن با شخص دیگر، استفاده نکردن از موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی و نگاه نکردن به صفحه نمایش است.

پیروی از این قوانین مهم است زیرا نادیده گرفتن آنها مستلزم حضور مجدد در آزمون است. قوانین آزمون در صفحه سؤالات متداول در وب سایت Duolingo و همچنین در دستورالعمل های شروع آزمون مشخص شده است.

آزمون دولینگو برای مهاجرت

برای اثبات خود آماده شوید

آزمون دولینگو برای مهاجرت شامل یک بخش نوشتاری و یک مصاحبه ویدیویی است. هنگامی که نتایج خود را به موسسات ارسال می کنید، هر دو مورد نیاز است. این یک فرصت عالی برای پرسنل پذیرش در خارج از کشور است که در مورد شما بدانند. 

برای شما، این فرصتی است برای نشان دادن خود و شایستگی خود در زبان انگلیسی. شما می توانید بین 2 سوال برای بخش نوشتن و مصاحبه ویدیویی انتخاب کنید. شما باید حداکثر 5 دقیقه بنویسید و 1 تا 3 دقیقه صحبت کنید.

مضطرب نشوید زیرا ساعتی وجود دارد که زمان را پیگیری می کند. اگر گیر کردید، احساس ناامیدی نکنید. آرامش خود را حفظ کنید و هر سوال را به بهترین شکل ممکن تکرار کنید. می توانید پاسخ های خود را قبل از به اشتراک گذاشتن با موسسات بررسی کنید. اگر از عملکرد راضی نیستید می توانید مجدداً برای آزمون حاضر شوید.

پیشنهاد مطالعه:رشته های تحصیلی ارزان در اروپا

بهترین مشاوره مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا

راهنمایی های تخصصی و مشاوره حرفه ای را برای برنامه آزمون دولینگو برای مهاجرت از موسسات معتبر دریافت کنید. آنها به طور موثر شما را در فرآیند آزمون انگلیسی Duolingo راهنمایی می کنند. آنها راه حل مناسب را برای تمامی نیازهای مهاجرت و تحصیل شما در خارج از کشور ارائه می کنند. خدمات جامع به شما کمک می کند تا بدون زحمت به مقصد مورد نظر خود از جمله کانادا مهاجرت کنید. شما می توانید برای تصمیم گیری درست در زمان مناسب به این کارشناسان تکیه کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد