چرا به 20 پیمنت اعتماد کنیم؟

چرا به 20 پیمنت اعتماد کنیم؟

توسط : تیم محتوا
4,364

به نام خداوند بخشنده مهربان

از اینکه سایت 20payment را برای ثبت سفارش پرداخت ارزی انتخاب کردید بسیار سپاس گزاریم، بعد از 5 سال کار مداوم در زمینه خدمات آنلاین پرداخت ارزی و دریافت پیشنهادات و انتقادات شما همیاران تصمیم به این شد سایت جدیدی بنام بیست پیمنت با امکانات خاص برای برآورده کردن نیاز شما عزیزان طراحی و برنامه نویسی شود.

در این مطلب از سایت مبحث اعتماد سازی بیان می شود تا دوستانی که تازه با ما آشنا شدن و نیاز به اعتماد سازی دارند در جریان اعتبار حساب های و سابقه فعالیت ما قرار بگیرند.

از آنجا که اعتماد سازی بین مشتری و خدمات دهنده مهمترین فاکتور در هر کاری می باشد.

وقتی مشتری وارد یک سایت می شود اول از همه باید احساس کند در محیط امنی وارد شده است  تا بتواند خرید خود را با خیال راحت انجام دهد و در اولویت های بعدی قطعا سرعت در انجام کار و پشتیبانی 24 ساعته می تواند مزیت مهم بعدی باشد.

موارد زیر به ترتیب اولویت می تواند برای مشتری مهم باشد:

الف. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن. (در فوتر سایت قابل مشاهده می باشد.)

نماد اعتماد الکترونیک نشانه ای نمادین و مجوزی است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای وب سایت هایی که قصد فعالیت تجاری دارند، صادر می گردد.

نماد اعتماد الکترونیک سایت 20 پیمنت

در حال حاضر کلیه وب سایتهای فروشگاهی برای امکان فعالیت موظف به اخذ نماد فوق می باشند. پروسه اخذ این نماد فرآیندی طولانی و دقیق بوده که طی آن کلیه مدارک و مستندات لازم برای بررسی صلاحیت فروشگاه و مدیران آن مورد بررسی قرار می گیرد و لذا دارا بودن این نماد، اطمینان خاطری برای یک خرید امن و مطمئن را به همراه می آورد.

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت های اینترنتی نیاز به گذران پروسه ای طولانی شامل تشخیص هویت کامل صاحب سایت و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

 ب. داشتن نماد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال. (در فوتر سایت قابل مشاهده می باشد.)

نماد وزارت ارشاد سایت مبادلات ارزی بیست پیمنت

ج. ما دارای دفتر مرکزی به عنوان محل فعالیت هستیم.

سایت 20پیمنت ارائه دهنده راهکارهای پرداخت ارزی بین المللی ، از واحدهای مشاوره و راهنمای خرید، سفارش ، مالی ، فناوری اطلاعات تشکیل شده که در ساعات کاری با استفاده از تمامی راه های برقرای ارتباط از قبیل تلفن، فکس، ایمیل، پشتیبانی آنلاین، پیامک و مراجعه حضوری در دفتر ما امکان پاسخگویی به مشتریان گرامی  را دارند. آدرس پستی و اطلاعات تلفن ثابت و همراه ما در پایین تمام صفحات سایت و در صفحه تماس با ما قابل رویت است .

وجود تلفن ثابت و آدرس می تواند احساس بهتری به مشتری بدهد . داشتن جای ثابت برای خدمات دهنده می تواند این احساس را در مشتری ایجاد کند که اگر ارائه دهنده خدمات به تعهداتش عمل نکند مشتری بتواند براحتی خدمات دهنده را پیدا کند.

شایان ذکر است تمام مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری بدون هماهنگی قبلی به دفتر ما مراجعه نمایند و سفارش خود را به صورت حضوری انجام دهند.

د. رزومه چندین سال فعالیت در حوزه مبادلات و پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی.

ه. پشتیبانی و پیمنت 24 ساعته

در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی مشتریان عزیز می باشیم. از دیگر مواردی است که سبب اطمینان خاطر مشتریان محترم این سایت می گردد.

و. سایر موارد شامل : همه جا در دسترس ، سرعت انجام سفارشات و ... .

یک پرداخت ارزی خوب را با ما تجربه کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد