پیش بینی می شود آمازون مجددا به ارزش 1 تریلیون دلار برسد!

پیش بینی می شود آمازون مجددا به ارزش 1 تریلیون دلار برسد!

توسط : تیم خبری
1,465

آمازون ممکن است یک بار دیگر هم به جمع کمپانی های تریلیون دلاری بپیوندد.

مجموعه شرکت هایی که یک تریلیون دلار ارزش دارند، غول های فناوری مانند اپل، مایکروسافت و آلفابت (شرکت مادر گوگل) هستند. طبق گزارش CNBC مایکروسافت 1.27 تریلیون دلار، اپل 1.38 تریلیون دلار و آلفابت تقریبا 1 تریلیون دلار ارزشمند است.

آمازون برای اولین بار در سپتامبر 2018 توانست به کلوپ تریلیون دلاری ها وارد شود.

برایان نواک، تحلیلگر سهامداران مورگان استنلی، گفت: بخش های جانبی آمازون همچنان در افزایش سودآوری به این کمپانی کمک می کنند اما از طرفی این کمپانی همچنان در حال سرمایه گذاری روی شرکت ها و ایده های مختلف می باشد.

میانگین قیمت 12 ماهه شرکت تجارت الکترونیک برای هر سهم 2.188 دلار است که 16.5 درصد از قیمت سهام خود راتا کنون نشان داده است. در نتیجه تحلیلگران وال استریت پیش بینی می کنند که ارزش بازار آمازون نزدیک به 1.08 تریلیون دلار در سال جاری خواهد رسید. البته این پیش بینی شامل در نظر گرفتن باز پرداخت خرید های سهام های مختلف نمی شود.

USB هدف قیمت آمازون خود را از 2200 دلار به 2230 دلار افزایش داده است که بیشتر از 20 درصد قیمت بسته شدن 11877 دلار در هر سهم در روز پنجشنبه (16 ژانویه) عقب بود. این بانک سرمایه گذاری پس از سرمایه گذاری آمازون در حوزه حل و نقل رشد قابل توجهی را در سرمایه خود تجربه کرد که احتمالا فرکانس خرید بالاتری را به دنبال خواهد داشت.

منبع: PYMNTS

برچسـب هـا : سایر
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد