خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی

خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی

توسط : تیم محتوا
4,655

از آن جایی که رقابت های فوتبال اروپایی و تماشای آنها در ایران دارای طرفداران بسیاری است و برگزاری این مسابقات در طی سال در شکل های لیگ قهرمانان اروپا ، لیگ ملت های اروپا و سوپرکاپ اروپا ... خواهد بود ، بسیاری از علاقه مندان ایرانی بلیط های این بازی ها را خریداری کرده و شاهد رقابت های تیم های اروپایی خواهند بود.

در شرایط فعلی کشور ایران و محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی و خرید های آنلاین ارزی وجود دارد ، سایت های خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی برای تمامی مراحل رزرو و خرید همچنین پرداخت و تحویل بلیط وجود دارند که می توان به سهولت از آن ها بلیط بازی دلخواه را خریداری نمود. نکته ای که قابل ذکر است این است که یکی از الزامات خرید بلیط این بازی ها ، داشتن پاسپورت می باشد.

هرساله با برگزاری مسابقات ورزشی در جهان ، علاقه مندان بسیاری را به سوی خود جذب کرده و می خواهند مسابقات را از نزدیک پیگیر باشند . می توان به این دوست داران مسابقات ورزشی این نوید را داد که می توانند بلیط مسابقه ای را که مد نظر دارند به شکل تلفنی و یا آنلاین خرید نمایند .
پیش از این خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی تنها به شکل حضوری و یا نهایت تلفنی امکان پذیر بود اما اکنون می توان به آسانی در ابتدای هر فصل از مسابقات بلیط خود را به شکل پیش فروش خرید نمایید. این یک حقیقت آشکار است که با ازدیاد دوست داران ورزش ، هواداران و طرف داران هر یک از تیم ها ، به یک منطقه ، شهر و یا کشور مرتبط نمی باشد .

پیشنهاد مطالعه:  آموزش خرید از علی اکسپرس


امروزه می توان طرفداران تیم ها را در سرتاسر دنیا مشاهده کرد که تمایل دارند بازی تیم دلخواهشان را از نزدیک ببینند . از همین روست که در بسیاری از باشگاه ها امروزه یکی از راه های کسب درآمد ، فروش بلیط های آنلاین در کشورهای گوناگون می باشد.

در کشورهای مختلف سایت های متفاوتی وجود دارد که بلیط مسابقات ورزشی خارجی را به فروش می رسانند . در خصوص مسابقات بین المللی که بین قاره ها صورت می گیرد نیز سازمان هایی فروش بلیط را بر عهده دارند اما جهت مسابقات داخلی هر کشور ، فروش بلیط مسابقات را هر باشگاه خود بر عهده دارد . در این جا چند سایت را معرفی می کنیم که فروش بلیط ها را برعهده دارند . 
سایتهایی خرید بلیط همچون مسابقات بستکتبال آمریکا ، تیم رئال مادرید ، تیم بارسلونا اسپانیا و فوتبال فیفا و ... 


در این جا مراحلی که می توان خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی را انجام داد شرح خواهیم داد :


به عنوان مثال تصمیم داریم خرید بلیط مسابقه ی بسکتبال لیگ آمریکا را انجام دهیم ابتدا باید وارد این سایت شویم . سپس  مسابقه مورد نظر خود را تعیین نماییم و روی دریافت بلیط همان مسابقه کلیک نماییم. بعد از این مرحله نیاز است که تعداد بلیط و صندلی خود را تعیین نمایید .
پس از این مراحل باید مشخصات کارت اعتباری ارزی خود را وارد کرده و بلیط را خرید نمایید در صورتی که در این مرحله نیاز به مشاوره داشته و یا کارت اعتباری ارزی ندارید و یا قصد خرید کارت های اعتباری همچون مستر کارت و ویزا کارت را دارید می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و مراحل خرید بلیط و پرداخت آن را به کارشناسان مجرب و با سابقه ی این مجموعه بسپارید. اکنون برای آن که با نحوه ی خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی بیشتر اشنا شوید ، راهنمای تصویری یکی از خریدها را به شما نمایش خواهیم داد.

پیشنهاد مطالعه:  آموزش خرید از آمازون امارات


آموزش خرید بلیط فوتبال بازی های اروپا به صورت تصویری

برای خرید و مشاهده قیمت بلیت ها وارد سایت www.livefootballtickets.com شوید

ابتدا تیم و بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بلیت های انواع لیگ ها و مسابقه های بین المللی در سایت موجود است.

خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی


سپس صفحه زیر به روی شما باز میگردد. که می توانید بلیت های باقی مانده و قیمت آنها را مشاهده کید.

خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی


کمی پایین تر که در صفحه بیایید می توانید جایگاه نشستن در ورزشگاه را مشخص کنید و به همان نسبت قیمت متفاوتی را بپردازید. پس از انتخاب محل و قیمت مورد نظر بر روی کلمه buy کلیک کنید

خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی


در این مرحله از شما اطلاعات شخصی همچون نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل و ... خواسته می شود. پس از کامل کردن این مرحله نوبت به پرداخت می رسد. 20 پیمنت با تجربه در انواع پرداخت های ارزی شما را در این مرحله یاری می رساند. می توانید پروسه ی خرید و پرداخت را به 20 پیمنت و کارشناسان مجرب ان بسپارید و یا اینکه از سایت 20 پیمنت یکی از روش های پرداخت اعتباری ارزی همچون مستر کارت ، ویزا کارت و یا پی پال را خرید نمایید و خود پرداخت بلیط مسابقه را انجام دهید.

خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی

روش دریافت بلیت به این صورت است که برای هتل محل اقامت شما در آن کشور محل بازی ارسال می گردد.

پیشنهاد مطالعه:  سیستم پرداخت آنلاین پی پال چقدر ایمن است


روش‌های پرداخت خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی 

همان گونه پیش از این نیز یاد شد برای خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی و همچنین پرداخت آن ها و پرداخت هزینه هایی همچون بلیط هواپیما و هتل ، می توانید از کارشناسان ما در 20 پیمنت یاری بگیرید و کلیه ی این  خدمات را به 20 پیمنت بسپارید همچنین تمامی این امور به صورت آنلاین صورت گرفته و پرداخت می شود که می توانید با خرید کارت اعتباری ارزی از این سایت خود خرید بلیط و مراحل دیگر مربوط به مسابقات را انجام دهید و یا آن که تمامی مسیر خرید بلیط و سفر به کشور مورد نظر تان را به کارشناسان دوره دیده و مجرب در 20 پیمنت بسپارید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد