خرید یا کسب درآمد از سایت Gumroad

خرید یا کسب درآمد از سایت Gumroad

توسط : تیم خبری
1,967

سایت Gumroad گوم رود امکان خرید و فروش امکانات متنوعی همچون انیمیشن ، فیلم ، ورزش ، طراحی ، آموزش مجازی ، عکس و نقاشی ، موزیک ، پادکست و کتاب صوتی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

Gumroad برای چه کسانی است ؟

Gumroad برای هنرمندان و سازندگان است. نویسندگان ، طراحان ، توسعه دهندگان نرم افزار ، موسیقی دانان ، مربیان ، فیلمسازان و هر کسی که بین آنها باشد. اگر تولید می کنید ، می توانید با استفاده از Gumroad این کالاها را بفروشید. با Gumroad ، می توانید به چند روش مختلف به مخاطبان خود بفروشید:
-    خبرنامه ایمیل خود را بسازید
-    Gumroad را در وب سایت خود وارد کنید
-    در Twitter ، Facebook ، YouTube ، Instagram و موارد دیگر بفروشید
-    برای کمک به فروش ،  از شرکت های وابسته استفاده کنید

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

آیا تولید کننده خارج از آمریکا می توانند از Gumroad استفاده کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله ؛ این کار با استفاده از پرداخت مستقیم بانکی در آمریکا ، انگلیس ، کانادا و استرالیا پشتیبانی می شود. همچنین از طریق پی پال می توانید پرداخت به هر کشوری را داشته باشید. 20 پیمنت به عنوان ارائه دهنده انواع خدمات پرداخت ارزی ، شما را در استفاده بهتر از این سایت به عنوان خریدار و یا به عنوان فروشنده کمک خواهد کرد.

کسب درآمد از سایت Gumroad

چگونه راه اندازی ساده و فروش قدرتمند داشته باشید؟

پس از ایجاد یک حساب کاربری ، می توانید چند دقیقه بعد اقدام به فروش محصولات در Gumroad کنید.
با Gumroad ، شما فقط به فروش محصولات دانلودی محدود نمی شوید. شما می توانید اجاره ، محصولات فیزیکی ، پیش سفارشات ، حق عضویت که هزینه پرداخت می کنند و حتی نرم افزار کامل را با استفاده از کد های لایسنس بفروشید.
مشتریان می توانند مستقیماً در صفحه یک محصول یا در صفحه پروفایل شما خرید کنند ، جایی که می توانند به طور همزمان چندین محصولات شما را خریداری کنند.

با کشف بیشتر مخاطبان اصلی خود رشد کنید

با این کشف ، سایت به شما کمک می کند مخاطبان فعلی خود را افزایش دهید ، بنابراین می توانید افراد بیشتری را پیدا کنید که به شما و کار شما اهمیت می دهند. با توصیه محصولات خود به مشتریان آینده نگری که درفضای ایده پردازی Gumroad در gumroad.com/discover ایجاد می شود ، مشتری بیشتری را کشف کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Uffizio

مشتریان خود را به خوبی درک کنید

این سایت اعتقاد دارد که خرید در Gumroad شروع یک ارتباط است و نه پایان آن. هنگامی که محصولی را در Gumroad می فروشید ، می توانید به آدرس ایمیل مشتری خود و همچنین مکانی که از آنجا خریداری کرده اید دسترسی پیدا کنید.
با استفاده از تجزیه و تحلیل سایت می توانید نحوه تعامل مشتریان با کار شما را مشاهده کنید. شما می توانید از این بینش ها برای تقویت کار خود و ایجاد پایگاه مشتری وفادار استفاده کنید. بیاموزید که چگونه از این ویژگی استفاده کنید.

کسب درآمد از سایت Gumroad

در این سایت مدیریت مشتری آسان تر شده است

سایت با صدور فاکتور و گزارش پرداخت ها برای شما ارتباط با مشتری را آسان می کند ، همچنین به روزرسانی ها را برای مخاطبان خود ارسال می کنید ، گردش کار الکترونیکی خودکار را ایجاد می کنید ، کدهای تخفیف ارائه می دهید و موارد دیگر. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تعامل با مشتریان خود را در سایت Gumroad بخوانید

ایجاد امنیت سازندگان و مشتریان 

امنیت سازندگان و مشتریان اولویت شماره یک سایت Gumroad می باشد. کلیه اطلاعات کارت اعتباری در یک محیط امن که توسط یک بازرس مستقل کنترل می گردد ، انجام می شود.

هر خرید در Gumroad با اتصال رمزگذاری شده HTTP Secure صورت می گیرد.

لینک های دانلود مشتریان شما نیز ایمن است. پیوندهای دانلودی پس از یک استفاده منقضی می شوند و قبل از اینکه دانلود دیگر رخ دهد ، نیاز به تأیید دارد. سایت رایانه های مشتریان را برچسب گذاری می کند تا اطمینان حاصل کنند که فقط در صورت وجود رایانه متفاوتی نسبت به رایانه ای که محصول خریداری کرده اند ، باید هویت خود را تأیید کنند.

برای نویسندگان ، PDF Stamping را ارائه داده است ، و اگر فیلم ساز هستید ، ویژگی های Rentals and Only Streaming را بررسی نمایید.

پیشنهاد مطالعهخرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی

چگونه می توانید دریافتی خود را بگیرید ؟

در ایران ، پرداخت ها می تواند از طریق پی پال و خدمات ارزی 20 پیمنت صورت پذیرد 

کسب درآمد از سایت Gumroad

آیا می توانید خدمات بفروشید ؟

خرید و فروش در Gumroad به صورت یک معامله طراحی شده است. شما پول می پردازید  و بلافاصله یک محصول دریافت می کنید محصولاتی مانند یک PDF ، فایل های فتوشاپ ، یک فیلم و غیره.

یک سرویس را می توان به عنوان یک کار یک طرفه ارائه داد که در خارج از سرورهای Gumroad به مشتری ارائه می شود.

شما می توانید خدمات را در Gumroad بفروشید ، اما فقط انواع خاص.

کسب درآمد از سایت Gumroad

می توانید خدمات زیر را بفروشید:

- خدمات مربیگری : مشتری تان به شما در Gumroad پرداخت می کند و شش هفته با آنها از طریق تلفن صحبت می کنید. در حالت ایده آل ، شما می توانید اطلاعات اضافی را با استفاده از Gumroad ، کتاب الکترونیکی یا کتابهای کاری نیز ارائه دهید. 
- دروس اسکایپ : مشتری تان به شما در Gumroad می پردازد و سپس با آنها ملاقات می کنید تا چیزی را به آنها یاد دهید. باز هم ، مشتری باید علاوه بر این دروس ، فایل های درسی را نیز دریافت کند.
- دسترسی به وب سایت دیگری : مشتری به شما در Gumroad پرداخت می کند و آنها به سایت شما دسترسی پیدا می کنند. برای این کار می توانید از ویژگی تحویل سفارشی استفاده کنید .

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت freepik

از دیگر امکاناتی که در این سایت قرار گرفته است ، موضوع همکاری در فروش می باشد که در این صورت شما لینکی از سایت دریافت کرده و با انتشار آن در فضای اینترنت و جذب خریدار برای سایت درصد از فروش دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی

اگر قصد فروش محصولات متنوع را در فضای پر بازدید اینترنت دارید و هم چنین درآمد ارزی برای شما اهمیت بسیار بالایی دارد . ما به شما سایت Gumroad را پیشنهاد می دهیم . انواع خدمات پرداخت ارزی را نیز می توانید توسط کارشناسان 20 پیمنت انجام دهید. هم چنین در صورتی که قصد خرید از این سایت پر محتوا را دارید نیز به خدمات پی پال که جز خدمات پرداخت ارزی 20 پیمنت می باشد ، نیاز خواهید داشت .

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد