معرفی سایت Uffizio

معرفی سایت Uffizio

توسط : تیم خبری
1,280

نحوه کار با سایت Uffizio

سایت  Uffizio آلمانی است که توسط کارشناسان فناوری اطلاعات هندی اجرا می شود این سایت دارای نرم افزار های پیشرفته ای است که تحت وب بوده و کاربران می توانند به سهولت در آن ها عضو شوند . برای اشتراک در این سایت ها می تواند از طریق 20پیمنت اقدام نمایید . 

ادرس سایت : https://www.uffizio.com

معرفی سایت Uffizio

نرم افزار Trakzee

نرم افزار پیشرفته ی Trakzee ، یکی از نرم افزارهای مدیریت ناوگان است. به طور کلی کار با هر دستگاه GPS یا ردیاب انعطاف پذیر است و می تواند انواع وسایل نقلیه ناوگان مانند ماشین ، کامیون ، اتوبوس ، دوچرخه و غیره را ردیابی کند. سیستم ردیابی وسیله نقلیه GPS برای کنترل ناوگان ، نظارت بر رفتار راننده ، بهبود راندمان وسیله نقلیه ، جلوگیری از سرقت و موارد دیگر مفید است. همچنین امکاناتی مانند هشدار به موقع ، گزارش های متعدد و نمودارها را با پشتیبانی فنی ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد اپلای کانادا


مدیریت ناوگان :  مدیریت ناوگان یک راه حل مناسب است که با کمک آن می توانید به خوبی سیستم را تجزیه و تحلیل ، مدیریت ، نظارت و نگهداری را در مکانی که هستید ، بدست آورید.
نظارت بر رفتار رانندگان : کنترل رفتار رانندگی می تواند خسارات و هزینه ناوگان را کاهش دهد. بنابراین ، با کمک این نرم افزار می توانید راننده و رفتارهای او را در ناوگان مدیریت کنید.
ایمنی و امنیت ناوگان : تضمین امنیت یکی از بزرگ ترین چالش های مدیریت ناوگان است. بنابراین ، آنچه را که برای امنیت ناوگان و راننده لازم دارید ، بدست می آورید.
محل توقف های خود را علامت گذاری کنید :  برای هر مکان مهمی که در نظر دارید و توقف ها کنترل و نظارت ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند تا از ورود ناوگان یا خروج از محل مطلع شوید.
مانیتورینگ RPM : سرعت کارکرد ناوگان را در زمان معین کنترل کنید. این کار به شناخت عملکرد ناوگان کمک می کند.
ماژول پرداخت آسان : این ماژول گزینه هایی برای صورتحساب ، فاکتور و بارگیری دارد که گزارش های پرداخت را ارائه می دهد.
سفر خود را طبقه بندی کنید :  می توان سفر ها را به چهار دسته ی مختلف تجاری ، طبقه بندی شده ، طبقه بندی نشده و نامعتبر دسته بندی کنید . نوع ، مدت زمان و مسافت سفر را در گزارش طبقه بندی سفر مشاهده کنید.
برای ارائه راحتی بیشتر به مدیران ناوگان ، Trakzee بصورت یک برنامه ی تلفن همراه در سیستم عامل های Android و IOS در دسترس است. عملکردهای اصلی سیستم در برنامه موجود است که به کاربران امکان می دهد تمام اطلاعات لازم را در تلفن های هوشمند خود فقط با چند لمس دریافت کنند.

معرفی سایت Uffizio

نرم افزار  SmartBus

اولویت هر مدیریت مدرسه این است که بتواند امنیت بهتر دانش آموز در هنگام مسافرت از مدرسه به خانه و خانه به مدرسه است را تامین نماید . به همین دلیل برای مدارس مهم است که در یک سیستم مدیریت حمل و نقل سالم و ایمن برنامه ریزی کنند. برنامه ی  SmartBus ، بهترین نرم افزار ردیابی اتوبوس مدرسه است که به سه بخش والدین ، راننده و مدیریت مدرسه تقسیم می شود. 

همچنین به عنوان یک سیستم مدیریت اتوبوس مدرسه عمل می کند که در آن ایمنی دانش آموزان اصلی ترین نگرانی است ، کار می کند و از طریق هشدار در دسترس است. در این برنامه می توانید به راحتی همه فعالیت های مربوط به برنامه ریزی ، تنظیم مجدد ، مدیریت مسیرها و انتخاب مکان و پیاده شدن را به راحتی مدیریت کنید.

برنامه والدین : یک سیستم اطلاع رسانی دقیق به والدین کمک می کند تا با مسافرت کودک در اتوبوس مدرسه همراه شوند. والدین می توانند محل دقیق اتوبوس را ردیابی کنند ،  زمان انتظار خود را در محل تحویل بدانند. جدا از این ، مسیرهای تا رسیدن اتوبوس به مدرسه نیز پیگیری می شود.
مدیر برنامه و وب : این برنامه به شکلی طراحی شده است تا همه مسائل و موانع مدیر مدرسه را برای مدیریت بهتر مسافرت ، اتوبوس و دانش آموز کاهش دهد. با کمک این برنامه می توان در خصوص  سفرها به تجزیه و تحلیل برای همه اتوبوس ها پرداخت. همچنین توقف های غیرمجاز و تأخیر در سفرهای کامل را تشخیص می دهد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Sketchfab

برنامه درایور : راننده شخصی است که مسئولیت ایمنی کلیه دانش آموزان در اتوبوس مدرسه را بر عهده دارد. بنابراین ، درزمان کوتاهی گزارش هایی برای حفظ سوابق مانند گزارش حضور ، مدیریت سفر ، اندازه گیری ترافیک و غیره با این برنامه داشته و به ایمنی دانش آموزان فکر کنیم . همچنین گزارش تمام استفاده های غیرمترقبه اتوبوس مدرسه را دریافت کنید. این کمک می کند تا از مسافرت های غیرمجاز مطلع شویم.
امتیاز Rag از رفتار رانندگی : به راحتی نمره راننده خود را با توجه به عملکرد وی محاسبه کنید. بنابراین ، این برنامه به درک و بهبود رفتار رانندگی کمک می کند.
اطلاعات دانش آموز را ارتقا دهید : هنگامی که دانش آموز به کلاس بعدی ارتقا یابد ، به راحتی داده های خود را ارتقا دهید. بنابراین ، والدین هنگام رفتن کودک به کلاس جدید ، مجبور به ایجاد حساب کاربری جدید نخواهند شد.
برنامه SmartBus برنامه ای کاربر پسند است که به والدین ، مدیر و راننده کمک می کنند تا مطابق با نیاز خود ، فعالیت های موجود در اتوبوس را به صورت کارآمد مدیریت کنند. این بسیار مفید است ، زیرا ایمنی دانش آموزان را تضمین می کند و در عین حال کنترل کامل اتوبوس مدرسه را نیز دارد. 

معرفی سایت Uffizio

نرم افزار TaskEye

بهره وری در کسب و کار می تواند کلید موفقیت در هر تجارت باشد. نرم افزار TaskEye به شما امکان دسترسی به کارها و لیست کارها را در هر زمان و از هر کجا می دهد. این برنامه به شما کمک می کند تا با ردیابی فعالیت ها ، سفرها ، جلسات و موارد دیگر ، تیم فروش حوزه خود را مدیریت کنید. همه ی آن چیزی را که می خواهید بدانید و فروش میدانی شما را به یک واحد کارآمد تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال


مدیریت کارها : Taskeye شامل تمام مشخصات و راه کارهایی است که در جهت مدیریت هر صنعتی که شما در آن کار می کنید عمل می کند تنها کافیست بیابید که چگونه می توانیم کمک کنیم.
مدیریت بازدید وکنترل وظیفه  : از ویژگی های اساسی مورد نیاز برای ارائه خدمات بهتر در زمینه کار مدیریت بازدید می باشد.
آنالیز عملکرد کارمندان : گزارش های تحلیلی برای سنجش عملکرد کارمندتان را می توان با این نرم افزار داشت.
تعطیلات در محل کار : تعطیلات کار را می توان در سیستم عامل مشاهده نمود. درحالت کلی در روزهای تعطیل کارمندان و وظایف آنها پیگیری نمی شود. علاوه بر این ، وظیفه را نمی توان به کارمندها متقل نمود 
POI را اضافه کنید : ایجاد POI در نقشه ، به شما کمک می کند مکان های مهمی را برای کارمند نشان کنید. همچنین در صورت رسیدن یا عبور یا اتلاف وقت بیش از حد کارمندان در این منطقه ، گزارش دریافت نمایید.
منطقه جغرافیایی : TaskEye امکان نظارت از راه دور در مناطق جغرافیایی را دارد بدین ترتیب بررسی اتوماتیک ورود یا خروج کارمندان از این مناطق فراهم می شود.
سلسله مراتب کاربر : همه کاربران به درستی مدیریت می شوند. این پلتفرم دارای داده های مدیر ، نمایندگی فروش ، شرکت و کارمند است.
برنامه ی TaskEye یک راه حل انعطاف پذیر است که می تواند از هر نقطه استفاده شود. با هر دستگاه دستی یا مرورگر وب روی هر سیستم عامل قابل دسترسی است. برای دریافت اشتراک می توانید با 20پیمنت و کارشناسان مجرب آن تماس بگیرید.

معرفی سایت Uffizio

نرم افزار  LogyTrak

Logytrak ، یک نرم افزار مدیریت حمل و نقل است که نه تنها تدارکات یا محموله های شما را ردیابی می کند ، بلکه برای ردیابی دارایی های شما نیز مفید است. جریان گردش و ظرفیت کالاها را کنترل می کند. این محصول فرصت هایی را برای گسترش اقتصاد جهانی برای شرکت های حمل و نقل و توزیع ایجاد می کند. این فعالیت ها مانند تنظیمات حمل و نقل ، مدیریت موجودی ، ورود به سفارش ، برنامه ریزی تور ، مدیریت ناوگان را کنترل می کند .
نظارت بر محموله : با نظارت بر ارسال بار ، دارایی های خود را به طور موثر پیگیری کنید. تمام جزئیات ارسال خود را تا زمان تحویل دریافت کنید.
استفاده از ناوگان :  ناوگان خود و عملکرد راننده را در طول سفر کنترل کنید.
مدیریت هزینه : به راحتی هزینه های سوخت و نگهداری را مدیریت کنید. گزارش های مربوط به هزینه های قبلی خود را برای درک بهتر دریافت کنید. بنابراین ، در صورت نیاز می توانید هزینه های قبلی و فعلی خود را مقایسه کنید.

پیشنهاد مطالعه: هزینه آزمون gre

تخصیص راننده : از هر کجا که هستید می توانید راننده را به ناوگان خود اختصاص دهید. لازم نیست که شخصاً برای اختصاص راننده وسیله نقلیه خاصی به محل  بروید.
مدیریت داده های شغلی : این برنامه اقدامات مؤثری برای برنامه ریزی و مدیریت داده های مربوط به شغل شما ارائه می دهد. از ERP و SAP استفاده می شود تا به شما امکان دهد شغل و مشتری خود را ردیابی کنید.
اطلاع رسانی در زمان واقعی : هنگام شروع یا پایان روند تحویل ، مسیر اشتباه ، عبور از مرز یا رسیدن به مقصد ، احتراق و موارد دیگر ، اعلان را در زمان واقعی ارائه می دهد.
عملکرد رانندگی : با نظارت بر رفتارهای رانندگی به رتبه بندی عملکرد رانندگی کمک می کند.
برنامه ردیابی Consignment Tracking این امکان را به شما می دهد با تمام ناوگان در سراسر جهان در تماس باشید. سیستم اعلان قدرتمند این برنامه ، شما را با هر حرکت وسیله نقلیه که در سفر حرکت می کند ، مطلع می سازد. مهم ترین مزیت این برنامه این است که تأخیرهای غیرضروری در سفر را کاهش می دهد و تحویل بسیار دقیق محموله را فراهم می کند.

معرفی سایت Uffizio

نرم افزار TrakRide

TrakRide یک راه حل مناسب برای شرکت هایی که نیاز به ردیابی وسایل نقلیه کرایه ای دارند می باشد. سیستم زمان اجاره را ردیابی می کند و صورتحساب دقیق را ارائه می کند. علاوه بر این ، تولید فاکتور ، نظارت بر عزیمت و ورود و بسیاری از ویژگی های دیگر با نرم افزار TrakRide در دسترس است. این سیستم برای اجاره اتومبیل در محل مفید است.
محیط کاربری  : TrakRide یک محیط کاربری ساده و در عین حال پیشرفته است که به شما کمک می کند تا در چند ثانیه به روز رسانی شود. کلیه اطلاعات حیاتی در این محیط ذکر شده است. نمایندگی گرافیکی فاکتور ، اجاره و استفاده از وسیله نقلیه را دریافت می کنید. این موضوع کمک می کند تا اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه موجود و اجاره ای را که در زمان واقعی دارید ، جمع آوری کنید. علاوه بر این ، در اینجا کاربر می تواند سفارش جدیدی را بگذارد و فاکتور را به سرعت ایجادکند.
پیگیری : یکی از مزیت های این برنامه ، ردیابی فوری است. کاربر می تواند محل توقف وسایل نقلیه ، سرعت و مسافت طی شده را بدست آورد. این راه حل های مناسب ردیابی ناوگان را فراهم کند و می تواند حرکت وسیله نقلیه در زمان واقعی را نشان دهد. نقشه در اینجا به شما کمک می کند تا همه وسایل نقلیه را به صورت کارآمد پیگیری کنید.
گزارش : گزارش های ردیابی ساده اما در عین حال مرتب و آسان است که می تواند هر زمان که شک و تردید ایجاد شود ، به تصمیم گیری هوشمندانه کمک کند. این گزارش کاملاً تعریف شده و قابل خواندن برای کاربران است. گزارش های متنوعی در پلتفرم موجود است که اجاره را آسان می کند. بنابراین ، گزارش ها به شما کمک می کند تا کرایه وسایل نقلیه را به روشی آسان مدیریت کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی

برنامه تلفن همراه روشی کارآمد برای مدیریت وسیله نقلیه اجاره است. برای دریافت اشتراک از کلیه برنامه های سایت Uffizio می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات کامل تر ، در خصوص برنامه های این سایت اشتراک دریافت نمایید. این سایت کارآمد و پیشرفته با ارائه و معرفی نرم افزارهایی به روز شده و کاربردی ، در جهت ارائه خدمات به کاربران گامی موثر برداشته است . در این راستا 20پیمنت برای سهولت کار کاربران ، در جهت اشتراک این برنامه ها همکاری های لازم را با کاربران خواهد داشت.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد