معرفی سایت Hostsailor

معرفی سایت Hostsailor

توسط : تیم محتوا
1,089

در این مقاله به معرفی سایت HostSailor که در حوزه خدمات میزبانی وب فعالیت می کند ، می پردازیم.

HostSailor خود را به عنوان ارائه دهنده معتبر میزبانی VPS، اختصاصی سرورها، دامنه ها، گواهینامه های SSL و انواع سرویس های دیگر میزبانی و مکمل فناوری معرفی کرده است. HostSailor.com یک شرکت جهانی با رویکردی مشتری مداری است.

در این مجموعه، به هر مشتری توجه خاص شده و خدماتی در کلاس جهانی ارائه می شود. این مجموعه با رقبای خود متفاوت است. زیرا تمرکز خود را بر ارائه پشتیبانی و خدمات به مشتریان فراتر از استاندارد متمرکز نموده است. با ایجاد مجموعه ای از خدمات انتخابی، قادر است بالاترین کیفیت را در سخت افزار عرضه نماید و پیشنهاداتی با پشتیبانی فنی در سطح جهانی به صورت 24 ساعته به مشتریان خود ارائه دهد.

معرفی سایت Hostsailor

چرا hostsailor.com را انتخاب کنید؟

دلایل زیادی برای انتخاب HostSailor.com وجود دارد، از جمله موارد ذیل را می توان برشمرد :

1- طیف گسترده ای از سیستم عامل را برای اطمینان از یافتن راه حل های مناسب برای همه نیازهای وب سایت ارائه می دهد.
2-سیستمی یکپارچه بوده و با انواع سیستم های عامل سازگار می شود، این بدان معناست که مشتریان می توانند بدون مواجهه با موانعی، وب سایت های خود را توسعه دهند.
3-برخی از رقابتی ترین قیمت ها را ارائه می دهد، بدون اینکه به کیفیت محصولات و خدمات آسیب برساند.
4-یک توافق نامه سرویس قوی (SLA) را برای اطمینان از زمان های مفید کاربران فراهم می کند.
5-این امکان را به کاربران می دهد که با یک انجمن ویژه ، گفتگوهای زنده با نمایندگان ایجاد نمایند همچنین در یک شبکه رسانه ای اجتماعی قدرتمند، به سؤالاتشان پاسخ داده شود.
6-ضمانت هایی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، از جمله راه اندازی به موقع، و پشتیبانی از خدمات ممتاز به مشتری.
با مزایا و ویژگی های بسیار زیادی که در این سایت در دسترس است، جای تعجب نیست که مشتریان بیشتری تصمیم بگیرند که با HostSailor.com کار کنند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت DesignCrowd

معرفی سایت Hostsailor

بهترین میزبان سرور SSD

وب سایت خود را در SSD های فوق العاده با به روز رسانی با عملکردی فوق العاده و قابل اعتماد میزبان کنید. میزبانی SSD این روزها سریع ترین و محبوب ترین گزینه در بازار است. مزایای بهترین میزبانی SSD درHostSailor به شرح ذیل می باشد.

1- سرعتی سریع : این یکی از مزایای میزبانی SSD است که نمی توان امروزه در موضوع میزبانی از آن غافل شد. سایت هایی را می توان برای بارگیری تا سه برابر سریع تر از آنچه در سرورهای HDD میزبانی می شود ، ایجاد کرد.

2- قابلیت اطمینان بالاتر : SSD ها هنگام کار بسیار کارآمد هستند و قادر به ارائه ی بهترین عملکردحتی در ساعات اوج استفاده هستند. این سرورها همچنین به دلیل عدم وجود قطعات متحرک از دوام بالاتری نیز برخوردار هستند.

برنامه های کاربردی محور پایگاه داده

هرکسی که یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا یک وبلاگ بزرگ را اداره می کند، از اهمیت توانایی دستیابی به ورودی ها وخروجی های سریع و مکرر آگاه است. مهم است که سرور شما برای بازیابی اطلاعات چقدر طول بکشد، این در مورد HDD به تأخیر چرخش دیسک و همچنین زمان لازم برای یافتن اطلاعات مورد نظر بستگی دارد. اما در این خصوصSSD هیچ مشکلی ندارد.

سرورهای مشترک SSD

HostSailor ، بهترین ارائه دهنده میزبانی مشترک است که به شما امکان می دهد انواع مختلف داده ها را در درایوهای خود میزبانی کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک وبلاگ شخصی را در یک دامنه و یک وب سایت استاتیک را در یک دامنه دیگر میزبان کنید. و هر دو را از یک حساب میزبانی منفرد مدیریت کنید. محدودیتی در استفاده از خدمات میزبانی وجود ندارد.

سرورهای این مجموعه از کارت های RAID با حافظه نهان وغیرفعال و پشتیبان گیری از باتری استفاده می کنند که برای جلوگیری از اتلاف برق تنظیم شده اند. فایده اصلی این امر این است که داده های نانوشته را می توان با خیال راحت در حافظه نهان تا زمان بازگرداندن سرور ذخیره کرد. سپس این داده ها به روش عادی ضبط می شوند. اگر ایرادی در SSD اتفاق بیفتد، اطمینان حاصل می کنیم که این تأثیری در سرور نخواهد گذاشت. درایوهای پشتیبان کل داده ها را در سرورهای HostSailor حفظ می کنند، به این معنی که می توانید اطمینان حاصل کنید که داده های شما کاملا ایمن است.

معرفی سایت Hostsailor

میزبانی VPS 

VPS بهترین خدمات میزبانی وب HostSailor.com است. سرورهای مجازی اختصاصی VPS، امنیت را بدون از دست دادن سرعت و عملکرد فراهم می کنند. این یک راه عالی است برای اطمینان از اینکه مشتریان شما از بهترین تجربه آنلاین ممکن برخوردار هستند. شما قادر به نصب نرم افزار، سفارشی کردن وب سایت خود و حتی مقیاس سرور VPS خود برای پاسخگویی به نیازهای وب سایت خود خواهید بود.

مزایای انتخاب بهترین خدمات میزبانی VPS 

1- بدون قیمت بالا از فضای ذخیره سازی بیشتری لذت ببرید.
2- با ارائه یک تجربه سریعتر به بازدید کنندگان، بهتر تبدیل شوید.
3- منابع سرور ارتقاء یافته که پشتیبانی خوبی را ارائه می دهند.
4- نام دامنه نامحدود و وب سایت بدون هزینه اضافی
5- سرورهای مجازی ایمن و قوی برای فراتر از میزبانی مشترک
6- مقیاس پذیر به گونه ای که میزبانی شما می تواند با تجارت شما رشد کند.

سرورهای VPS برای پروژه هایی که نیازی به سرور اختصاصی ندارند، راه حل مقرون به صرفه تری ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

معرفی سایت Hostsailor

سرورهای اختصاصی

با این خدمات انعطاف پذیری، قدرت، سرعت و امنیت بی سابقه ای را برای وب سایت خود با قیمت های بسیار مناسب دریافت کنید. سرور اختصاصی سریع، قابل اعتماد و بدون محدودیت HostSailor بسیار قابل تنظیم و تضمین شده است تا بتواند با نیازهای روزافزون فناوری شما همگام باشد.

سرورهای اختصاصی انواع مختلفی از گزینه های CPU و همچنین پهنای باند خروجی TB5 را در قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند. البته، همیشه می توانید به پهنای باند ورودی و خروجی ارتقا دهید. مانند خدمات میزبانی مشترک و سرویس های VPS ، همچنین گزینه های اضافی مانند گواهینامه های SSL ، محافظت از DDoS ، IP های اضافی و cPanel را برای حداکثر کارآیی ارائه می شود.

در HostSailor ، به خوبی روشن است که چطور مشاغل مختلف نیازهای مختلفی را هنگام میزبانی وب دارند. بنابر این ارائه ی یک راه حل واحد که برای همه مناسب باشد، تقریباً بی معنی است. به همین دلیل طیف وسیعی از گزینه های مختلف میزبانی وب اختصاصی را خواهید داشت که برای پاسخگویی به نیازهای خاص در بخش های پیکربندی ، ذخیره سازی و RAM طراحی شده اند. سرورهای اختصاصی به دلیل عملکردهای قدرتمندی که برای هر مشتری ارائه می دهند، بسیار مشهور هستند.

قابلیت اطمینان : میزبانی مشترک به اندازه کافی قابل اعتماد هستند تا کار را برای تعداد زیادی تقاضا انجام دهند، اما به دلیل عدم اشتراک منابع با سایر کاربران، سرور اختصاصی وجود دارد. این بدان معناست که منابع سرور شما منحصراً در جهت حفظ و بهینه سازی سایت شما کار می کنند
عملکرد : میزبانی مشترک به اندازه کافی برای وب سایت ها و مشاغل کوچکتر قابل اعتماد است، اما آنها با سرور اختصاصی مطابقت ندارند، این امر به شما امکان می دهد تا از منابع موجود استفاده کنید. از آنجا که نیازی به اشتراک گذاری با دیگران ندارید، می توانید مطمئن باشید که همه مواردی که انتخاب کرده اید برای حفظ آنلاین سایت شما کار می کند.

آدرس اختصاصی IP : هر برنامه سرور اختصاصی از HostSailor شامل یک آدرس IP اختصاص داده شده برای استفاده شما است، که در درازمدت مزایای مختلفی را به همراه می آورد.

 cPanel یا  WHM: با یک صفحه کنترل آسان امکان مدیریت حساب میزبان خود را دارید، با WHM و cPanel ، می توانید به طور خلاصه وب سایت ها و سرورهای خود را شروع کرده و تغییرات دلخواه خود را متناسب با نیازهای در حال تغییر خود ایجاد کنید.

سرورهای HostSailor

سخت افزار درجه یک HostSailor غالباً با جدیدترین فن آوری های به روز شده اند، بنابر این روشی عالی برای ذخیره و مدیریت اطلاعات شما است. مهم نیست که چه مساله ای رخ می دهد اطلاعات شما در هر زمان معین محافظت و میزبانی شده و همچنین در دسترس شما خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت mobiletrans.wondershare

بسترهای نرم افزاری HostSailor

تعهد طولانی مدت به رضایت مشتری باعث شده است تا در این سایت اطمینان حاصل شود که هر مشتری دقیقاً آنچه را که می خواهد بدست می آورد. تقریباً در هر بسته ای که انتخاب نمایید، از چندین چارچوب و بانک اطلاعاتی مختلف پشتیبانی می شود.

ثبت دامنه وظیفه دیگری در لیست انجام کارهای آنلاین است. این مهم است که نام خود را در شبکه جهانی وب منتشر کنید. این فرصتی است که به مشتریان خود اجازه دهید همه چیز در مورد شغل شما با چند کلمه کوتاه بدانند. این یک قطعه از املاک آنلاین شماست که می توانید به آن افتخار کنید و همه اینها با ثبت دامنه با hostsailor.com شروع می شود.

در hostsailor.com ، با ثبت دامنه به عنوان فرصتی برای پذیرش هویت افراد نگاه می شود. ثبت دامنه اولین قدم شما برای ایجاد شغل است و انتخاب نام دامنه مناسب دقیقاً همین کار را می کند. در این سایت با ارائه نام دامنه ایده آل خود، بخشی از این مرحله فوق العاده را انجام داده اید. مهم نیست که چه کسب و کار و یا وب سایتی باشد، متخصصان خدمات مشتری در این سایت می توانند به شما درخرید یک نام دامنه کمک کنند. 

نام دامنه باعث می شود تا مشتریان شما را آسان تر پیدا کنند. این همچنین فرصتی است برای ایجاد یک هویت خاص و به یاد ماندنی برای کسب و کار شما . به نام دامنه خود به عنوان کارت ویزیت خود بیاندیشید.  این به مشتریان شما می گوید هنگام بازدید از وب سایت شما چه چیزی را می توانند انتظار داشته باشند.

شما می خواهید نامی را انتخاب کنید تا با آن بتوانید به آسانی ارتباط برقرار نمایید. اگر در حال حاضر یک کسب و کار نوپا دارید، hostsailor.com می تواند به شما در یافتن دامنه مناسب مطابق با نام شرکت شما کمک کند. اگر دامنه شما قبلاً گرفته شده است، نمایندگان خدمات تخصصی مشتری ، می توانند به شما در ارائه نسخه منحصر به فردی که شما را از رقبا متمایز می کند، کمک کنند. 

بهترین گواهی SSL 

انتخاب ارائه دهنده مناسب برای گواهینامه SSL خود ، یک تصمیم مهم در تجارت است. همه گواهینامه های SSL به طور برابر ایجاد نشده اند.در HostSailor.com ، برای تأیید کنترل نام دامنه از اعتبار سنجی دستی استفاده می شود ، که به اطمینان بیشتر اطمینان مشتری در وب سایت شما کمک می کند.

HostSailor.com در میزبانی سرور ایمن تخصص دارد و آن را برای امنیت و ایمنی در گواهی های SSL خود اعمال می کند. گواهینامه های SSL دارای علائم معتبر شناخته شده ای است که فوراً توسط مرورگرهای امنیتی شناخته می شوند. همچنین گواهینامه های SSL در این سایت مناسب و کارآمد هستند و می توانند به سرعت برای حمایت از رشد سریع تجارت راه اندازی شوند.

نحوه ثبت نام در سایت HostSailor

ابتدا وارد سایت به نشانی https://www.hostsailor.com شوید.

موس را بر روی گزینه ACCOUNT نگه دارید سپس بر روی گزینه Register کلیک نمایید.

معرفی سایت Hostsailor

سپس فرم بالا را پر بفرمایید تا ثبت نام شما کامل گردد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Name.com و نحوه کسب درآمد از آن

حرف آخر

در صورتی که می خواهید از خدمات سایت HostSailor استفاده نمایید، می توانید به سایت 20پیمنت مراجعه کرده و جهت پرداخت هزینه های ارزی این سایت از کارشناسان آن کمک دریافت نمایید. در سایت 20پیمنت می توانید خدماتی شامل خرید کارت های اعتباری ارزی، پرداخت آنلاین پی پال، خدمات مسافرتی و مهاجرتی و خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی و ارزهای دیجیتال را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب 20پیمنت تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد