معرفی سایت Entrepreneur و کسب درآمد دلاری از آن

معرفی سایت Entrepreneur و کسب درآمد دلاری از آن

توسط : تیم محتوا
1,549

سایت کارآفرینی Entrepreneur نشریه ای آمریکایی است که محتوی مطالبی کاربردی در حوزه کارآفرینی بوده و اخبار مرتبط با کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها را به همراه فرصت های مناسب ارائه می نماید. این کمپانی در سال 1977 در کالیفرنیا شروع به کار کرده و نسخه های چاپی خود را منتشر نموده است.

لازم است بدانید که چاپ این نشریه به صورت ماهانه بوده و در سال دوازده شماره از آن برای مشترکین ارسال شده و یا از طریق روزنامه فروشی ها در اختیار کاربران قرار می گیرد. عمده مطالب چاپ شده در این نشریه در حوزه پول، فروش و تکنولوژی می باشد.

امروزه فعالیت این سایت گسترش یافته و در کشورهای بسیاری همچون، مجارستان، هند، مکزیک و روسیه نیز انتشار می یابد. صاحب امتیاز Entrepreneur در حال حاضر پیتر شیا بوده و سردبیری آن را امی کسپر به عهده دارد. در اینجا به معرفی وب سایت Entrepreneur می پردازیم.

معرفی سایت Entrepreneur

ویژگی سایت Entrepreneur

Entrepreneur در سال ۱۹۹۷ سایت خود را تاسیس کرد که به سرعت با افزوده شدن بخش های کاربردی، گسترش یافت و در حال حاضر دارای بازدیدی بالغ بر ۶ میلیون در ماه است.

محتوای این وب سایت ایده ها، راه حل ها و مفاهیم الهام بخشی است که هر کارآفرینی به آن احتیاج دارد و در قالب ویدیو، پادکست و کتاب در دسترس مخاطبانش قرار می دهد. به علاوه مخاطبان می توانند به منظور دسترسی 1 ساله به نسخه های چاپی و دیجیتالی مجله کارآفرینی از قسمت subscribe  این وب سایت اشتراک سالیانه خریداری کنند.

توسعه و گسترش سایت Entrepreneur 

کاملا روشن است که سایت کارآفرینی Entrepreneur، به هدف فعالیت در زمینه های کارآفرینی و کمک به استارت آپ ها و مشاغل کوچک راه اندازی شده و فعالیت خود را گسترده تر کرده است. جالب است بدانید که Entrepreneur ابتدا تنها با هدف ارائه نسخه چاپی برنامه ریزی و عرضه می شد. اما در سال 1999 اقدام به فعالیت به صورت آنلاین کرده و سایت قدرتمند خود را در این حوزه راه اندازی نمود. 

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت MOZ Pro و نحوه ی خرید اکانت ماز

این سایت اکنون یکی از بهترین سایت ها در حوزه کارآفرینی شناخته شده است که هر روزه با استفاده از فناوری های روز، خدمات خود را ارائه می دهد به طوری که امروزه پادکست های کارآفرینی این سایت یکی از پرطرفدارترین بخش های آن می باشد.

کسب درآمد دلاری از سایت Entrepreneur

لازم به ذکر است که درسایت Entrepreneur بخشی در نظر گرفته شده است که به کسانی که به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده و یا استارت آپ دارند، این امکان را می دهد که در سایت خود را معرفی نمایند. بدین ترتیب سرمایه گذاران قادر هستند با توجه به لیست اعلام شده، سرمایه گذاری های مناسبی داشته باشند. 

از سوی دیگر در این مجله آنلاین، جهت فروش محصولات فناوری، Entrepreneur Store وجود دارد. همچنین کاربران می توانند از این دوره ها استفاده کرده و یا به عنوان فروشنده در این بخش فعالیت نمایند. این دوره ها شامل بخش های توسعه و برنامه نویسی، تجارت، بازاریابی، امنیت، طراحی می باشد. 

معرفی سایت Entrepreneur

ساخت اکانت در سایت Entrepreneur

در صورتی که تصمیم دارید در این سایت اقدام به فروش دوره ها کنید، لازم است که وارد سایت شده و برای خود اکانت بسازید. سپس وارد پروفایل خود شده و آن را با دقت، کامل کنید.

در گام بعدی درخواست همکاری خود را برای فروش دوره ها در این سایت ارسال کنید. برای این کار لازم است که به آدرس ایمیل  accessibility@stackcommerce.com درخواست را بفرستید. پس از دریافت تایید، مطابق با ضوابط و قوانین تعیین شده ، می بایست فرم مربوط به دوره های آنلاین را تکمیل نمایید تا فروشگاهی در این سایت در اختیار شما قرار گیرد.

از فروش هایی که در این سایت خواهید داشت، 40 درصد را سایت Entrepreneur کسر کرده و الباقی را به حساب ارزی شما واریز خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که هنگام ثبت نام می بایست مشخصات کارت اعتباری یا حساب ارزی خود را نیز ثبت نمایید. در صورتی که برای افتتاح حساب پی پال و یا خرید کارت اعتباری ارزی مسترکارت و یا ویزاکارت مساله دارید، می توانید از کارشناسان با تجربه 20پیمنت یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Ahrefs و خرید اکانت در Ahrefs

تاریخچه سایت Entrepreneur

از سال 1979، هر ساله لیستی از 500 شرکت برتر منتشر می شود. مجلهEntrepreneur  بسیاری از لیست ها و جوایز را منتشر کرد که یکی از برجسته ترین آنها Entrepreneur 360 است که برای شناسایی مشاغلی که در شاخه های هنر، علم، تجارت رشد و گسترش مناسبی داشته اند، ایجاد شده است.

شرکت ها براساس تجزیه و تحلیل تعدادی از ملاک ها و داده ها در پنج ستون سازماندهی می شوند که شامل درآمد و مشتری، کارایی مدیریت، نوآوری، ارزیابی مالی و ارزیابی مشاغل می باشد.

در سال 1996 ، این مجله وب سایت خود را با عنوان Entrepreneur.com راه اندازی کرد ، که با استفاده از مسابقات، سایر نشریات و تبلیغات گسترده شد. 

معرفی سایت Entrepreneur

مقاله اصلی  Franchise 500

Franchise 500 لیستی سالانه است که توسط Entrepreneur تهیه و منتشر می شود و از طریق فرآیند ارسال و بررسی،  500 نفر از برجسته ترین شرکت های آمریکایی را رتبه بندی می کند. این مقاله برای اولین بار در سال 1979 آغاز به کار کرد و از آن زمان هر سال منتشر می شود. 

همچنین سایت Entrepreneur مجله StartUps را که در حوزه کارآفرینی است نیز منتشر می کند که از طریق اشتراک و روزنامه فروشی ها در دسترس است. این مجله، وبلاگی را منتشر می کند که به صورت آنلاین مدیریت می شود. همچنین از طریق برنامه های تلفن همراه در نسخه های دیجیتالی منتشر می شود. 

در سال 2010 ، Entrepreneur وب سایت SecondAct.com را راه اندازی کرد که مخاطبان مسن تری را هدف قرار می دهد. هنگام راه اندازی، سایت از تبلیغات به عنوان تنها منبع درآمد خود استفاده می کرد. همچنین سایت کارآفرینی Entrepreneur کتاب هایی را از طریق بخش مطبوعاتی کارآفرین منتشر می کند. این شرکت دارای لیست پشتیبان بیش از 200 عنوان در زمینه تجارت و کارآفرینی است. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت JPELS

راه اندازی پادکست در سایت Entrepreneur

در آوریل 2017 ، رید هافمن از راه اندازی پادکست جدیدی به نام Masters of Scale که به میزبانی مجله برگزار شد، خبر داد. در هر قسمت، رید به عنوان میزبان عمل می کند، یک تئوری تجارت ضداسلامی را معرفی می کند و آن را از طریق یک سری مکالمه با کارآفرینان موفق اثبات می کند. 

پادکست رسمی در 2017 در سایت Entrepreneur راه اندازی شد اما اکنون در masterersofscale.com میزبانی می شود. در این قسمت، تاکنون مهمانانی چون مارک زاکربرگ ، برایان چسکی ، شریل سندبرگ ، استوارت باترفیلد ، دایان گرین ، جان الکان و نانسی لوبلین حضور داشته اند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد