کسب درآمد از سایت 500PX

کسب درآمد از سایت 500PX

توسط : تیم محتوا
1,628

اگر به عنوان یک عکاس خبره به دنبال ویترینی مناسب برای فروش عکس های خود هستید، می توانید کسب درآمد از سایت 500PX را غنیمت شمرده و عکس های خود را در معرض دید بازدید کنندگان این سایت قرار داده و درآمد ارزی کسب نمایید.

ارائه عکس هایی با میزان بالای فروش می تواند شما را به شهرت جهانی برساند و میزان فروش شما را بالا ببرد. برای ثبت نام در این سایت و دریافت درآمد ارزی خود و تبدیل نمودن آن به ریال، می توانید از 20پیمنت یاری بگیرید.

سایت 500PX

در سایت 500PX شاهد نمونه کارهای عکاسانی هستید که از این قالب نمایشگاهی در سایت استفاده کرده و کارهای خود را به اشتراک گذاشته و می فروشند. این سرویس، تصاویر گرفته شده توسط عکاسان حرفه ای را به اشتراک گذاشته و با بهره گیری از بازدید فراوانی که دارد، بستر مناسبی را برای کسب درآمد عکاسان ایجاد نموده است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

جالب است که بدانید سایت 500PX در ابتدا از طریق دو عکاس که اهل تورنتو بودند ایجاد شد. این سایت به عنوان اولین انجمن عکاسی آنلاین به شمار می رود که در سال 2003 فعالیت خود را آغاز نمود. در این سایت به تصاویری که حرفه ای تهیه شده و دستکاری شده نیستند، سرویس های لازم را ارائه خواهد داد. از همین روست که بسیاری از عکاسان حرفه ای به جهت کیفیت خدمات و امکاناتی عالی به این سایت پیوسته اند.

کسب درآمد از سایت 500PX

اکانت در سایت 500PX 

شاید بتوان گفت که سایت 500PX همانند شبکه های اجتماعی عمل نموده و این قابلیت را دارند که عکاسان حرفه ای تصاویر خود را در آن وارد نموده و بازخوردهای بازدید کنندگان را دریافت نماید. این امکان وجود دارد که تنها با پرداخت سالانه پنجاه دلار، تعداد نا محدودی عکس را از این سایت حرفه ای عکاسی، دریافت کنید. اما در صورتی که تصمیم دارید از اکانت رایگان آن استفاده کنید، در هر هفته، تنها قادر هستید تعداد بیست عکس را دانلود نمایید.

در صورتی که به عنوان یک عکاس حرفه ای و به صورت فریلنسری فعالیت می کنید، اکانت سایت 500PX می تواند برای شما رزومه ای ممتاز به شمار آمده و شما را در میان عکاسان حرفه ای، دارای اعتبار نماید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Entrepreneur و کسب درآمد دلاری از آن

نحوه کسب درآمد دلاری از 500PX

لازم به ذکر است که راه های مختلفی در خصوص کسب درآمد دلاری در این سایت وجود دارد که می توان از آن جمله به مشارکت در مسابقه های عکاسی اشاره نمود. در این سایت، به صورت هفتگی مسابقه عکاسی برگزار می شود که دارای موضوعات متفاوتی است و به ازای آن به صورت دلاری، جایزه دریافت خواهید نمود. برای آن که بتوانید مسابقات را مشاهده کنید، لازم است که گزینه Quests را انتخاب کنید.

با انتخاب هر یک از مسابقات، می توانید از زمان مسابقه و زمان اتمام آن، هزینه و جزئیات مسابقه مطلع شوید. برای کسانی که در این مسابقه برنده می شوند، مبلغی به عنوان جایزه از طریق پی پال واریز می شود. در صورتی که حساب پی پال ندارید، می توانید با کمک کارشناسان 20پیمنت، حساب خود را افتتاح کرده و برای تبدیل نمودن آن به ریال، اقدام نمایید. 

کسب درآمد از سایت 500PX

فروش در سایت 500PX

یکی دیگر از روش های کسب درآمد ارزی در این سایت آن است که عکس های حرفه ای خود را به فروش برسانید. برای این کار لازم است که برای هر عکس لایسنس مناسب ایجاد کرده و Get started را انتخاب نمایید. این سایت در خصوص فروش و توزیع عکس های حرفه ای بسیار قوی عمل خواهد نمود. 

هنگامی که هر یک از عکس های شما به فروش می رسد، این سایت چهل درصد را کسر نموده و شصت درصد آن را به حساب پی پال شما واریز خواهد نمود. این سایت، یک بستر مناسب برای کسب درآمد ارزی عکاسان حرفه ای به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعه18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار

فعالیت در سایت 500PX

برای آن که بتوانید فعالیتی موفق در سایت 500PX داشته باشید، می توانید پروفایل خود را با چند عکس از نمونه کارهای موفق و حرفه ای خود کامل نمایید. این کار باعث می شوند که بازدیدکنندگان با سبک و نوع کار شما آشنا شده و در خصوص دنبال کردن کارهای شما تصمیم گیری کنند. 

می توانید به جستجوی کارهای دیگر عکاسان در سایت پرداخته و ایده های خوبی را دریافت کنید. با گذاشتن کامنت های مناسب به بازدیدکنندگان خود، حس اعتماد و رضایت مندی بیشتری را القا نمایید. این کار باعث می شود که بتوانید بازدید کنندگان زیادی را به سوی کارهای خود جذب نمایید.

برای دیده شدن بهتر می توانید از شبکه های اجتماعی که در آن ها حضور دارید، لینک های آن ها را در پروفایل خود بگذارید تا از نمونه کارهای شما بازدید کنند. این هم است که طبق یک زمان بندی مناسب، تصاویری جدید را وارد کنید. به طوری که بازدید کنندگان هنگام ورود به صفحه شما، با تصویری جدید روبرو شوند. این موضوع می تواند باعث شود که دارای بازدید کنندگان و فالوورهای زیادی شوید. 

در صورتی که کیفیت آپلود عکس ها بالا باشد و دارای وضوح و ترکیب و پردازش مناسبی باشد، به حتم دنبال کنندگان بیشتری را به سوی خود جذب خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که اغلب کسانی که به این سایت مراجعه می کنند، عکاس هستند.

کسب درآمد از سایت 500PX

آنالیز تصاویر برای فروش بالا 

یکی از نکاتی که می تواند در فروش بهتر در سایت 500PX به شما کمک کند این است که تصاویر را به نیت فروش تهیه نکنید، برای خلق عکس های خود به اشتیاق و علاقه خود توجه داشته باشید. این موضوع باعث می شود که تصاویری درست و با کیفیت و درعین حال نوآورانه ایجاد و خلق نمایید. این مهم است که بتوانید در این حجم از تصاویر ارائه شده، هنر خود را به دیگران معرفی کرده و به یکی از پر فروش ترین عکاسان تبدیل شوید.

پیشنهاد مطالعهخرید اکانت پریمیوم Grammarly

در صورتی که تصمیم دارید به صورت حرفه ای عکاسی خود را در سطحی جهانی دنبال کنید، می توانید با 20پیمنت همراه بوده و برای ثبت نام خود در این سایت و افتتاح حساب پرداخت آنلاین پی پال، از کارشناسان آن یاری بگیرید. نیازی نیست نگران نقد کردن درآمد ارزی خود باشید. این کار در کمترین زمان ممکن در 20پیمنت انجام خواهد شد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد